اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال

    اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال کریپتو منتوروید یکی از بهترین اسکریپت‌های ارز دیجیتال مناسب برای خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتالی و همچنین بهترین سیستم صرافی آنلاین در ایران می‌باشد.

    بخش‌های مختلف این اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال معرف قدرتمندی، گستردگی و همچنین حرفه‌ای بودن این اسکریپت است. هدف ما آماده‎‌سازی سیستمی با کاربری آسان برای ایرانی‌ها بوده است.

    اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال کریپتو منتوروید دارای ظاهری بسیار حرفه‌ای است و حالت رسپانسیو فوق‌العاده این سیستم در موبایل یکی از برترین مزایای آن می‌باشد. چراکه این روزها بیش از 85 درصد از بازدیدهای وب‌سایت‌ها از طریق موبایل انجام می‌شود و قطعا وب سایتی با نسخه موبایل بازدهی بسیار بالایی برای شما خواهد داشت.

    چرا اسکریپت ارز دیجیتال کریپتو منتور؟ (حتما مطالعه کنید !!!)
    قطعا درحال حاضر که درحال مطالعه توضیحات مرتبط با اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال منتوروید هستید، دیگر اسکریپت‌ها را نیز در مارکت‌های گوناگون مورد بررسی قرار داده‌اید. در قسمت قصد داریم تا برخی ویژگی‌های سازمان‌یافته خرید و فروش ارز دیجیتال را برای شما عزیزان توضیح دهیم. در این‌صورت قادر خواهید بود انتخابی صحیح را انجام دهید. با ما همراه باشید.

    طراحی گرافیک جذاب اسکریپت صرافی آنلاین منتوروید
    در وهله اول قطعا چشمگیرترین موضوع سبک طراحی بسیار جذاب این اسکریپت می‌باشد. طراحی اسکریپت ارز دیجیتال منتوروید به‌نحوی انجام شده است که قادر است به وب‌سایت شما رسمیت بخشیده و حس اعتبار و اطمینان وب‌سایت را به‌کاربر منتقل نماید. این زیبایی و حالت مدرن بودن از تکراری و خسته کننده شدن سایت برای ادمین و کاربران جلوگیری بعمل آورده و می‌توانید به راحتی با تغییر عکس‌ها و بنرها در وب‌سایت خود حس تازگی ایجاد نمایید.

    با کمی دقت در بخش‌های مختلف وب‌سایت، مثلا صفحات تکی یک ارز دیجیتال می‌توانید میزان حساسیت و وسواس بکار رفته در طراحی این اسکریپت را شاهد باشید. سعی کرده ‌ایم تا با استفاده از تمامی فضاهای خالی، کلیه قسمت‌ها را با نظم مشخصی به‌دور از هرگونه پیچیدگی در کنار هم قرار دهیم.

    آسان‌ترین فرایند ثبت سفارش
    قطعا در سایت‌های خرید و فروش رابط کاربری قوی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها می‌باشد.طراحان اسکریپت ارز دیجیتال کریپتو تمرکز بسیار ویژه‌ای بر فرایند ثبت نام داشته‌اند.با یک ارزیابی کوتاه بر ثبت سفارش و خرید وب‌سایت‌هایی همچون یک ارز یا ووچر از جمله پرفکت مانی یا پی اس ووچرز در سایت دیجی شمس و مقایسه آن‌ها با بخش ثبت سفارش اسکریپت کریپتو منتوروید داشته باشید، متوجه کاربری بالای این اسکریپت خواهید شد. ثبت سفارشات در اسکپریپت ارز دیجیتال منتوروید بسیار سریع و ساده قابل انجام می‌باشد و کلیه بخش‌ها مرتبط با کاربر از جمله: صفحات حساب کاربری، فرم‌های ثبت سفارش و … از پیش آماده شده‌اند و با خرید این اسکریپت نیازی به ویرایش این قسمت‌های نخواهید داشت.

    تنها کافیست قیمت، توضیحات و apiخود را وارد نموده و به دنیای فروش و کسب درآمد از بازارهای ارز دیجیتال و یا صرافی خود نمایید.

    اسکریپت صرافی آنلاین اتوماتیک
    اتوماتیک بودن اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال منتوروید از دیگر برتری‌های آن به نسبت دیگر اسکریسپت‌های موجود در این زمینه می‌باشد.

    منظور از اتوماتیک بودن این اسکریپت، امکان خرید پرفکت مانی ، خرید ووچر پرفکت مانی ، شارژ اکانت پرفکت مانی ، فروش پرفکت مانی ، و خرید پی اس ووچرز و فروش پی اس ووچرز به‌صورت اتوماتیک و صد البته با امنیت فوق‌العاده بالای آن می‌باشد.

    ارز دیجیتال با طراحی فول رسپانسیو
    با توجه به آمار گوگل آنالیتیکس 85 درصد از کاربران از طریق موبایل وارد وب‌سایت می‌شوند، که نشان‌دهنده این موضوع است که به‌صورت میانگین از هر 10 بازدید از وب سایت شما، حداقل 8 بازدید از طریق موبایل می‌باشند.

    این موضوع را در انجام طراحی گرافیک اسکریپت ارز دیجیتال کریپتو منتوروید را در نظر گرفته‌ایم، پس می‌توانید از این بابت فول رسپانسیو بودن وب‌سایتتان اطمینان خاطر داشته باشید.

    آپدیت مدام اسکریپت
    ما به‌طور مکرر درحال ارتقاع این سیستم هستیم و همین موضوه سبب می‌شود تا آپدیت‌های آن را به شما ارائه نماییم.

    اینها تنها برخی از برتری‌های این اسکریپت می‌باشند. قطعا با اسفاده از اسکریپت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال منتوروید متوجه تمامی این برتری‌ها خواهید شد.

    در گروه منتوروید تلاش خود را نموده ایم تا بهترین طراحی طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و نیز آموزش برنامه نویسی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

  • #2


    پرفکت مانی یکی از سیستم‌های حسابداری الکترونیکی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و بدون نیاز به حساب بانکی، معاملات مالی خود را انجام دهید. این سرویس که توسط شرکت‌های مختلف در سراسر جهان پشتیبانی می‌شود، از امکانات متنوعی برخوردار است که کاربران را در انجام تراکنش‌های مالی راحت و امن یاری می‌کند.

    شارژ حساب پرفکت مانی:

    برای استفاده از خدمات پرفکت مانی، ابتدا باید حساب خود را شارژ کنید. این کار را می‌توانید به چند روش انجام دهید:
    1. کارت اعتباری/پیش‌پرداخت (Prepaid):
      • با استفاده از کارت اعتباری یا پیش‌پرداخت، می‌توانید مستقیماً حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.
    2. انتقال از حساب بانکی:
      • با متصل کردن حساب بانکی خود به پرفکت مانی، می‌توانید از حساب بانکی خود به حساب الکترونیکی پرفکت مانی وجه انتقال دهید.

    نقد کردن پرفکت مانی:

    پرفکت مانی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی و در سراسر جهان از خدمات مختلفی مانند خرید آنلاین، پرداخت قبوض، و انتقال وجه به دیگر کاربران بهره‌مند شوید. این سیستم با استفاده از فناوری رمزنگاری اطلاعات، امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می توانید هر وقت که تمایل داشتید اقدام به فروش و نقد کردن پرفکت مانی نمایید.

    ووچر پرفکت مانی:

    ووچرهای پرفکت مانی نوعی کارت هدیه الکترونیکی هستند که می‌توانید به عنوان هدیه به دیگران ارسال کنید یا برای خودتان استفاده کنید. این کارت‌ها قابل استفاده در فروشگاه‌ها و سایت‌های آنلاین همکاران پرفکت مانی می‌باشند و به شما امکان می‌دهند از موجودی حساب پرفکت مانی خود به بهترین شکل استفاده کنید.

    پرفکت مانی به عنوان یکی از راه‌حل‌های مدرن در دنیای مالی الکترونیک، به کاربران امکانات فراوانی برای انجام تراکنش‌های مالی به صورت آنلاین و مطمئن فراهم می‌کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه،سایت فراکنش یکی از گزینه‌های معتبر می‌باشد که می‌تواند به شما در مسیر خرید و فروش پرفکت مانی کمک کند.

    نظر

    پردازش ...
    X