اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل آینده ارز کاردانو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل آینده ارز کاردانو

    کاردانو یک شبکه بلاک چین اثبات کننده سهام است و به گونه ای طراحی شده است که بستری انتخابی برای DApp های بزرگ مقیاسی باشد که زیربنای اقتصاد آینده هستند. طبق گفته کارشناسان ارز دیجیتال، برای سرمایه گذاری در سال 2021 ، کاردانو یکی از امیدوار کننده ترین ارزهای رمزپایه است. برای آگاهی از تحلیل آینده کاردانو و پیش بینی قیمت کاردانو تا سال 2025، ادامه مطلب را بخوانید. Ethos_CardanoSupport-1024x544.png


    تحلیل و پیش بینی آینده کاردانو هدف تمامی پیش‌بینی‌های بلندمدتی که در بالا عنوان شد، ارائة تصویری از رشد و ارزش آینده کاردانو در پیش روی سرمایه‌گذاران و تریدرهاست. پس از سال‌ها کاهش قیمت، ارز کاردانو ADA یک بار دیگر آماده افزایش قیمت است و با دیدن قدرت واقعی کاردانو متوجه خواهیم بود که این دارایی قدرتمند چه استعدادهایی دارد.

    کاردانو ارز بسیار جدیدی است؛ یعنی سرمایه‌گذاران و تریدرها هنوز هم می‌توانند وارد آن شوند و در میان معدود نفراتی باشند که بهترین فراز در شرایط مالی را تجربه می‌کنند.

    کاردانو یک ارز دیجیتال، مشابه بیت‌ کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ای‌اوس و ریپل است؛ تمامی این ارزها در صرافی آنلاین رمزارز ارزیپتو عرضه شده‌اند. صرافی آنلاین ارزیپتو یک سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال است که بیش از ۱۷۰۰ ارز دیجیتال را ارائه می دهد.
    تمامی دارایی‌های در دسترس را می‌توان با لِورِج یا اهرم تا بیش از ۵۰ برابر کل خرید و فروش کرد. اهرم یا لورج به تریدرها فرصت می‌دهد با چندین برابر کردن مقدار کمی سرمایه حفظ سرمایه کنند و پوزیشن‌های بزرگ قدرتمندی باز کنند که سودهای کلانی برایشان به همراه دارد. یک حرکت کوچک ۵ درصدی با لورج ۱۰۰۰ برابری که روی این پلتفرم ارائه می‌شود، می‌تواند به سودی ۵۰۰۰ درصدی تبدیل شود.

    بعد از ترکیدن حباب بازار کریپتو، ارز کاردانو ADA به بازاری خرسی سقوط کرد و یک تریدر با استفاده از ابزاری که روی صرافی پرایم‌اکس‌بی‌تی قرار دارد، می‌توانست دارایی خود را در روند نزولی شورت کند و وقتی قیمت ارز رو به کاهش بود، کسب سود کند. به محض این که ورق برگردد، پوزیشن لانگ هم به سود بردن از بالایی زدن بازارهای خرسی کمک می‌کند. پیش‌بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۱

    کاردانو یکی از دارایی‌هایی بوده که در بازار گاوی یا بولی کریپتوها رشدی زیاد داشته و پیش از سایر ارزها جدیدترین سقف قیمتی خود را زده است. الگوی سقف مشابهی را می‌توان با جفت دلار شکل داد که همان الگو باعث می‌شود کاردانو وضعیت خرسی کوتاه مدتی را تجربه کند.
    ثبت‌نام در سایت ارزیپتو کمتر از ۶۰ ثانیه طول می‌کشد و سپس وارد مرحله احراز هویت و فعال شدن حساب کاربری می شوید. به محض فعال شدن اکانت، می‌توانید با هر دارایی‌ای که روی این پلتفرم ارائه می‌شود شروع به ترید کنید و یا می‌تواند پورتفویی متنوع از دارایی‌های پرسود فراوان تشکیل دهید.

    منبع: https://www.arzypto.com/blog/9681/
پردازش ...
X