اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

کاربرد های اتریوم

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • کاربرد های اتریوم

    ساختاری که شبکه اتریوم ارائه داده، توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های کاربردی را ایجاد و در یک پلتفرم غیر متمرکز راه اندازی کنند. این برنامه غیر متمرکز Dapp نام گذاری شده و می تواند بدون نیاز به حضور واسطه ها و استفاده از پروتکل توزیع تجمعی، یک عمل مخصوص و مشخص را انجام دهد. پلتفرم اتریوم دارای پتانسیل بالایی جهت ایجاد یک جهش بزرگ در فناوری بلاکچین میباشد چرا که کاربران می توانند از طریق مرورگر خود به آسانی با شبکه (Mist Network) که در واقع کیف پول نگهداری و انجام مبادلات اتر دسترسی داشته باشند. همچنین نرم افزارهای غیرمتمرکز، ارتباط بین شرکت ها و مخاطبان خود را به صورت کامل تغییر می دهند و اجرای قراردادهای هوشمند می تواند بدون هیچ گونه واسطه ای، یک تجارت سریع و امن را برای هر دو طرف معامله تضمین کند.



    رفتار اصولی با کودک سرکش با ۱۳ روش موثر
    راهنمای کامل ماساژ: هر کس به چه نوع ماساژ نیاز دارد؟
    بهترین منابع آهن برای کودکان و همه نکات مهم
    روش شاد زندگی کردن با وجود داشتن کم ترین ها (زندگی با حداقل ها)
    چطور مچ همسر/پارتنر خیانتکار را بگیریم و بعد از آن چه کنیم؟
    ویرایش توسط parva55 : https://www.traderha.com/member/34023-parva55 در ساعت 09-17-2020, 01:45 PM

  • #2
    ارز دیجیتال ترون که با اسم ترونیکس و نماد TRX شناخته می شود، عرضه اولیه سکه (ICO) ترون است که در سال 2017 ارائه شد. بر اساس وایت پیپر (White paper) اولیه بنیاد ترون، این آلتکوین از نظر تعداد عرضه دارای محدودیت است و تعداد 100 میلیارد از توکن ترونیکس TRX بیشتر موجود نیست. البته در حال حاضر بالغ بر ۳۴ میلیارد سکه TRX از این تعداد تا سال ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد چراکه بنیاد ترون قصد دارد تا حجم سکه‌های اولیه ترونیکس در بازار کاهش دهد و در نتیجه با افزایش تقاضا و قیمت همراه شود. علاوه بر این TRX برخلاف بسیاری از رمز ارزها قابلیت استخراج و ماینینگ را ندارد و همانطور که گفته شد تمامی کوین های ترونیکس از قبل ایجاد شده است.
    در زمان نگارش این مقاله TRX با قیمت 0.015 دلار در رتبه 14 ام بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. این در حالی است‌ که ترونیکس TRX در سپتامبر ۲۰۱۷ با قیمت ۰٫۰۰۲ دلاری وارد بازار کریپتوکارنسی شده‌است. همچنین بالاترین قیمتی که تاکنون ترونیکس تجربه کرده، در همان زمان جهش قیمتی آلتکوین ها در اوایل سال 2018 بود که قیمت هر واحد TRX به 0.287 دلار رسید، چیزی بیش از 14000 درصد رشد!

    نظر


    • #3
      شبکه ترون با ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز به تولید کنندگان محتوا اجازه می دهد تا به معنای واقعی صاحب محتوای خود باشند و پاداشی به واسطه هایی که این محتوا و اطلاعات را منتقل می کنند داده شود. توسعه دهندگان ترون قصد دارند تا واسطه ها را حذف کنند و تولیدکنندگان مطالب دیجیتالی و کاربران را به‌ هم نزدیک‌تر کنند. این امر سبب کاهش هزینه‌ها برای مصرف‌کنندگان و بهبود سرعت و سهولت جمع‌آوری مطالب از خالقان مطالب می‌شود که برای هر دو گروه بسیار مفید است.
      در حال حاضر نحوه کار شبکه های اجتماعی بدین صورت است که کاربران به ارائه کنندگان محتوای دیجیتالی نظیر نتفلیکس (Netflix) می پیوندند و هزینه‌ای پرداخت می‌کنند تا بتوانند از محتوای آن ها استفاده کنند. نتفلیکس هم به عنوان یک واسطه سهم عمده‌ای از این پرداخت‌ها را برای خود نگه ‌می دارد و مقدار کمی به تولیدکنندگان مطالب اختصاص می‌دهد.
      ترون با استفاده از فناوری بلاک چین این روند را بطور کلی متحول کرده است. شبکه ترون که در واقع یک سیستم ذخیره سازی غیر متمرکز است، فرآیند به اشتراک‌گذاری داده‌ها را سریع و ارزان می‌کند. ترون برای تولیدکنندگان محتوا فرصتی ایده آل را مهیا کرده است که بتوانند بر بستر بلاکچین مطالب خود را منتشر کنند تا مخاطبان از سراسر جهان ‌بتوانند هزینه دسترسی به محتوا را به‌طور مستقیم به تولیدکننده محتوا پرداخت کنند.

      نظر


      • #4
        اتریوم یک پلتفرم نرم‌افزاری متن باز و قابل برنامه‌ریزی است که امکان ساخت و توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز را مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین برای همه کاربران فراهم می کند. همچنین تمامی معاملات و تراکنش‌ها در شبکه اتریوم به صورت فرد به فرد انجام می‌گیرد و این امکان را فراهم می کند تا بتوانید قراردادهای هوشمند (Smart Contracts) و نرم‌افزارهای مستقل توزیع شده (Distributed Autonomous Applications) را بدون نظارت نهاد، دولت یا شخص سومی اجرایی کنید.
        به بیان دیگر دیگر، اتریوم یک پلتفرم محاسبات مجازی است و نرم‌افزارهایی که بر اساس پروتکل آن ساخته می شوند قادر خواهند بود که یک بازار آنلاین و تراکنش‌های قابل برنامه‌ریزی را پشتیبانی کند. در واقع اتریوم یک دنیای کامپیوتری یا همان پلتفرم محاسبه غیرمتمرکز مانند لینوکس و سیستم عامل مک است.

        نظر


        • #5
          هدف اصلی اتریوم غیرمتمرکز سازی اینترنت است. راه‌اندازی چنین سیستمی نیازمند یک واحد مالی برای پرداخت منابع محاسباتی و راه‌اندازی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها دارد. به همین دلیل از یک واحد دیجیتالی به نام اِتِر استفاده می شود. اتر یک نوع دارایی دیجیتالی است که برای انجام عملیات پرداخت‌ در معاملات، نیازی به طرف ثالث ندارد و به عنوان یک ارز دیجیتالی برای تولید اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در شبکه اتریوم مورد استفاده قرار می گیرد.

          نظر


          • #6
            قرارداد هوشمند (smart contract) برای توصیف کدهای کامپیوتری و از بین بردن خطاهای داخل شبکه بلاک چین به کار می‌روند که می‌توانند تبادل پول، محتوا، املاک، سهام یا هر چیز ارزشمند دیگر را تسهیل بخشد. قراردادهای هوشمند بر بستر تکنولوژی بلاک چین اجرایی می‌شوند و قادرند که مانند یک نرم‌افزار هوشمند بصورت اتوماتیک، شروط مشخص شده در الگوریتم قرارداد ها را اجرایی کنند، از جمله مزیت های این کار، جلوگیری از دستکاری، کلاهبرداری، کاهش هزینه های تراکنش و یا هر نوع دخالت شخص ثالثی در اجرای فرایندهای مشخص شده است.

            نظر

            پردازش ...
            X