اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

استیبل‌کوین با پشتوانه ارز دیجیتال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • استیبل‌کوین با پشتوانه ارز دیجیتال

    استیبل‌کوین‌‌هایی که توسط ارز دیجیتال پشتیبانی می شوند بدلیل محدود بودن ذخایر ارزهای رمزنگاری شده، ممکن است که نوسانات قیمتی زیادی داشته باشد. همچنین تعداد بیشتری از توکن‌های ارز دیجیتال به عنوان پشتوانه ای جهت صدور تعداد کمتری از استیبل ‌کوین‌‌ها نگهداری می‌شود. مثلا، برای صدور ۱۰۰۰ دلار ارزش از استیبل‌ کوین‌‌ها باید ۲۰۰۰ دلار بیت کوین به عنوان پشتوانه استفاده شود، در این صورت تا ۵۰ درصد از نوسانات قیمتی بیتکوین ذخیره شده را در اختیار دارد.

    امنیت واتساپ چقدر است؟ ۴ نکته کاربردی برای حفظ حریم خصوصی
    ۳ روش ساده کم کردن حجم ویدیو بدون کاهش کیفیت (آنلاین، موبایل و کامپیوتر)
    ۵ روش ساده ورود به ایکلود و استفاده از آن با گوشی اندروید
    ۳روش تبدیل ویدیو به فایل صوتی (همان استخراج صدا از ویدیو)
    ویرایش توسط masi00 : https://www.traderha.com/member/33995-masi00 در ساعت 09-09-2020, 12:43 PM

  • #2
    یکی از اصلی ترین خصوصیات رمز ارز زی کش در این است که فقط به یک تکنولوژی برای افزایش امنیت اکتفا نکرده، بلکه از چندین فن‌آوری رمزنگاری بصورت همزمان استفاده می کند. در واقع در شبکه زی کش تمامی اطلاعات تراکنش ها در دو طرف معامله رمزنگاری شده و هیچ کس به جز صاحبان اصلی حساب ها دسترسی به آن ها نخواهد داشت.
    به بیان دیگر Zcash سرویس تراکنش محافظت شده (shielded transaction) را به کاربران خود ارائه می‌دهد و به همین منظور از یک روش رمزگذاری پیشرفته که اصطلاحا با نام zk-SNARK) zero-knowledge proof construction) شناخته می شود، استفاده می کند. روش رمزنگاری zk-SNARK امکان تعیین اعتبار تراکنش‌ها و اطمینان از موجودی درست در دفتر کل مشترک را فراهم می‌سازد، درست مثل بیت کوین. علاوه بر این اطلاعات کاربران و مقدار پول انتقال یافته را نیز مخفی نگه می‌دارد. پس می توان گفت که زی کش یک لایه امنیتی اضافه نسبت به بیت کوین دارد.

    نظر


    • #3
      در زمان نگارش این مقاله ارزش هر ZEC برابر با ۱۲۴ دلار بوده و از مجموع ۲۱ سکه قابل استخراج نزدیک به ۵ میلون سکه از آن استخراج شده است.
      درحال حاضر ماینینگ یا استخراج زی کش توسط کامپیوترهای خانگی با مشکلات زیادی همراه است و عملا به صرفه نیست. به همین دلیل معمولا از پردازنده گرافیکی (GPU) و پردازنده مرکزی (CPU) برای استخراج رمز ارز زی کش استفاده می شود. البته اگر توان پردازشی دستگاه های شما کم باشد می‌توانید از خدمات سایت های ارائه کننده ماینینگ های ابری مثل Genesis Mining برای استخراج زی‌کش بهره ببرید.
      نحوه استخراج زی کش مثل بیت کوین است با این تفاوت که الگوریتم های استخراج آن ها با یکدیگر متفاوت است. زی کش از یک الگوریتم خاص به نام Equihash پشتیبانی می کند که در واقع یک نوع الگوریتم گواه اثبات کار نامتقارن محسوب می شود. اساس عمکرد این الگوریتم مشابه اتریوم است و بر پایه وجود RAM بالا برای محدود کردن تولید PoW طراحی شده است. همچنین جهت جلوگیری از Instamine، استخراج زی کش در شروع کار با کندی انجام می شود که نسبت به حالت عادی پاداش بلوک ها کاهش می یابد.

      نظر


      • #4
        Cryptonator یک کیف پول تحت وب است که از چندین ارز دیجیتال از جمله Zcash پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا تمام دارایی های خود را با استفاده از تنها یک حساب کاربری مدیریت کنند. Cryptonator از امنیت بالایی برخوردار بوده و در دو نسخه مبتنی بر وب و اندروید موجود است.

        کیف پول Free wallet
        Free wallet یک کیف پول آنلاین است که برای نگهداری بسیاری از ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. FreeWallet به کاربران کمک می کند تا کیف پول دسکتاپ خود را با سرعت بیشتری همگام سازی کنند. همچنین توسط این کیف پول امکان خرید زی کش با استفاده از کارت های بانکی وجود دارد. گفته می شود که FreeWallet اطلاعات حساب کاربران را در یک فضای آفلاین نگهداری می کند که این سبب بالا رفتن امنیت خواهد شد. در حال حاضر FreeWallet در نسخه های اندروید، iOS و وب در دسترس کاربران قرار گرفته است.
        کیف پول سخت افزاری Ledger
        در حال حاضر کمپانی Ledger کیف پول های سخت افزاری خود را در دو نسخه Ledger Nano S و Ledger Nano X ارائه کرده است که یکی از بهترین و امن ترین کیف پول ها شناخته می شود. این کیف پول دارای صفحه نمایش OLED است که جهت بررسی و تایید معاملات ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت پشتیبانی از زی کش در آن وجود دارد.
        کیف پول سخت افزاری TREZOR
        ترزور یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری مطمئن می باشد که کارکردن با آن بسیار آسان است. TREZOR از افشای کلیدهای خصوصی (private key)، حتی در صورتی که کامپیوتر شما آلوده به بدافزار باشد، تا حد زیادی جلوگیری می کند.

        نظر


        • #5
          استیبل‌کوین (stablecoin)ها نسل جدیدی از ارزهای دیجیتال هستند که بر بستر بلاک چین پیاده سازی شده اند و قیمت آن ها به دلیل وجود پشتوانه هایی در دنیای واقعی نظیر طلا، کالا یا پول های رایج، با نوسانات قیمتی کمی همراه است. بر همین اساس می توان گفت که استیبل‌ کوین‌ها در برابر نوسانات قیمت مقاوم هستند و شما می‌توانید با نگه داری آن ها به جای رمزارزهایی مثل بیتکوین، از نوسانات بازار کریپتوکارنسی در امان بمانید. اما چگونه این کار امکان پذیر است؟
          فرض کنید که هنگامی که بیت کوین در قیمت 5000 دلار قرار دارد، شما معادل قیمت یک بیت کوین خود، استیبل کوینی که با دلار آمریکا تثبیت شده است را خریداری نمایید، در این صورت شما 5000 واحد از آن استیبل کوین در اختیار دارید. حال اگر قیمت بیت کوین به 3000 دلار برسد، شما بازهم به همان مقدار 5000 دلار استیبل کوین دارید و می توانید در زمان دلخواه خود آن را به بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. با اینکار از افت سرمایه خود جلوگیری کرده اید و در واقع 2000 دلار سود نصیبتان شده است.

          نظر


          • #6
            استیبل ‌کوین های بدون پشتوانه همانطور که از اسمشان پیداست از هیچگونه ذخایر و پشتوانه ای استفاده نمی کنند، اما سیستم کاری آن ها مثل بانک های مرکزی بوده و برای ثبات قیمت بسیار مناسب است.
            بیس‌کوین‌ (basecoin) نمونه ای از استیبل کوین های بدون پشتوانه به شمار می رود. این کوین به دلار آمریکا وابسته است و بر اساس نیاز از مکانیسم توافق برای افزایش یا کاهش عرضه توکن‌ها بهره می برد. روش کار این رمز ارز کاملا مشابه چاپ اسکناس در بانک های مرکزی است که سبب حفظ ارزش پول فیات می شود. البته این مسئله می تواند بصورت خودکار، توسط قرار دادهای هوشمند و بر روی یک بستر غیر متمرکز انجام شود.

            نظر

            پردازش ...
            X