اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟ چگونه از این راه کسب درآمد کنیم.

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟ چگونه از این راه کسب درآمد کنیم.

    استیکینگ به زبان ساده یعنی سپرده گذاری، شما میتونید از این راه کسب درآمد کنید، در دنیای کریپتوکارنسی شما ارز دیجیتال خودتون رو برای تایید تراکنش ها و پشتیبانی از شبکه به سپرده تبدیل میکنید، و در ازای این کار پاداش دریافت میکنید. اما باید بدونید که همه ارزها در دنیای ارزهای دیجیتال از روش استیکینگ پشتیبانی نمی کنند شما باید بدونید کدوم رمز ارزها این ویژگی رو دارن و کدام صرافی ها این روند رو پشتیبانی میکنند، که در ادامه بهتون میگم.
    شروع روش استیکینگ:
    سانی کینگ و اسکات نادال، از این روش اولین بار برای خلق بیت کوین استفاده کردند. اولین ارزی که استیک شد، peercoin بود.
    امنیت شبکه در این شیوه با استفاده از مکانیزم اثبات سهام انجام میشه، و عرضه اولیه سکه هم با روش اثبات کار انجام میشه.
    استیکینگ ارز دیجیتال:
    نکته اصلی این کار است که مقدار مشخصی از رمز ارزهاتون رو سپرده گذاری کنید، و در ازای این کار پاداش بگیرید.
    با استفاده از روش اثبات کار، بلوک های جدید برای تراکنش ها باید استخراج شوند، با استفاده از مکانیزم اثبات سهام بلوک های جدیدی تولید میشوند، و Staking شما تایید خواهد شد، این مرحله باعث میشود تا افراد برای حل مسائل پیچیده ریاضی که برای استخراج نیاز است، به سیستم خاصی نیاز نداشته باشند.
    استیکینگ به تعداد کوین های تحت کنترل شما مرتبط است، و این مقدار کوین مشخص کننده مقدار پاداشی است که دریافت میکنید.
    در کدام صرافی ها استیکینگ انجام بدیم؟
    صرافی های زیادی وجود دارند که از این فرایند حمایت میکنند، وقتی شما در پروسه استیکینگ شرکت میکنید، خود به خود پاداش به حساب شما واریز میشود البته این رو هم باید بدونید که صرافی ها در ازای این خدمات سهم خودشان را ابتدا از حساب شما کم می کنند.
    نمونه ای از صرافی های معتبر که از این فرایند حمایت میکنند:
    1-صرافی بایننس
    2-صرافی crypto.com
    3-صرافی changeNOW
    4-صرافی BlockFi
    5-صرافی coinbase

    شاید بزرگترین ضعف استیکینگ این باشد که شما به صورت مستقیم سود کامل را دریافت نمیکنید، و کنترل کلیدهای خصوصیتان فقط در دست شما نیست.
    شرایط استیکنگ ارز دیجیتال:
    در این روش از بلاکچین با مکانیزم اثبات سهام استفاده میشود، پس در نتیجه تمام شرایط و قوانین آن واضح است.
    1. کیف پول شما همیشه باید آنلاین باشد
    2. کیف پول باید از کوین استیک شده، پشتیبانی کند
    3. حداقل کوین مورد نیاز برای سپرده گذاری باید مشخص باشد.

    سوای این قوانینی که در بالا ذکر شد، برای هر استیکینگ یک قوانین مشخصی وضع میشود، شما باید قبل از استیک کردن مطالعه کنید و با اطلاعات کافی این کار انجام دهید.
    پاداش استیکینگ؟
    در صورت شرکت در سپرده گذاری پاداش مشخصی دریافت میکنید، که عموما درصد مشخصی در سال را دارد، اما این مقدار ممکن است تغییر کند، مثلا اگر برای استیکینگ از استخر استخراج استفاده شود، تایید بلاک ها زودتر انجام شده و سود بیشتر به شما تعلق میگیرد.
    مزایای استیکینگ:
    این روش به دلیل ریسک کم نسبت به ترید، برای سرمایه گذاران زیادی معتبرتر است.
    این کار برای همه ممکن است، و افراد با کمترین امکانات میتوانند وارد این بازار شوند.
    پلتفرم های مختلفی برای شروع کار وجود دارد.
    استیکینگ به نسبت استخراج از انرژی کمتری استفاده میکند.
    Cold Staking:
    استیکینگ سرد یعنی شما به اینترنت نیازی ندارید، و این روش امنیت بیشتری دارد، البته همه رمز ارزها از این روش پشتیبانی نمی کنند (برای همین در بالا گفتیم که با اطلاعات کامل استیک کنید)

    Locked Staking:
    استیکینگ قفل شده، بلوکه کردن دارایی درون کیف پول یک صرافی برای پشتیبانی از یک شبکه بلاکچینی است. پس تا زمانی که دارایی شما در کیف پول قفل شده است، سود دریافت خواهید کرد. البته اگر قبل از زمان مقرر شده برای کامل شدن فرایند استیکینگ شما دارایی هاتون رو بفروشید و دچار مشکل میشید و سودی دریافت نمیکنید.
    :Flexible Staking
    درست مانند روش استیکنگ قفل شده است منتهی در این روش "استیک منعطف"، دارایی شما کاملا بلوکه نمیشه، کاربر میتواند با داراییش معامله انجام دهد، البته در این روش سود کمتری به دست خواهید آورد.
    کدام ارز دیجیتال را استیک کنیم؟
    تزوس Tezos
    کومودو Komodo
    اتریوم ETH
    کاردانو ADA
    و غیره

    منبع آکادمی سرمایه دیجیتال

  • #2
    برای محبوبیت بیشتر و ساخت و فروش دوره های ارز دیجیتال می توانید از خدمات خرید لایک اینستاگرام کافه اینستا استفاده کنید

    https://kafeinsta.com/buy-instagram-like/

    نظر


    • #3
      شرکت آترین پلیمر تجارت پارسیان یکی از مجموعه های موفق در زمینه تولید مواد پلیمری در کشور می باشد .‌ ما با گرد آوری تیمی نخبه از جوانان ایرانی و استفاده از جدیدترین دستگاه های روز توانسته ایم ، بخش اعظمی از نیاز کشور را ، در تولید مواد پلیمری و مواد شیمیایی به خوبی پوشش دهیم. از مهم ترین محصولات تولید شده توسط ما می توانیم به ، کمک فرایند و اصلاح کننده ضربه pvc، روان کننده داخلی، کامپاند pvc سخت، مستربچ مشکی و کامپاند pe / pp اشاره کنیم.
      https://atrinpolymer.com.co

      نظر


      • #4
        کسب درآمد ارزی در دنیای امروزه به عنوان یکی از روش‌های جذاب و نوین برای تحقق درآمد افراد شناخته می‌شود. این مفهوم به معنای کسب درآمد از طریق معاملات مالی با ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای مشابه است. این ارزها با استفاده از فناوری بلاک‌چین به صورت امن و شفاف معاملات مالی را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، افراد می‌توانند ارزهای دیجیتال را خریداری و نگهداری کرده و با افزایش ارزش آن‌ها در زمان، سود کسب کنند.

        برای نقد کردن درآمد ارزی، افراد می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را در صرافی‌های معتبر مبادله کرده و سپس مقدار به دلار یا ارز ملی تبدیل کنند. این فرآیند ممکن است به دلیل نوسانات بازار و تغییرات قیمت ارزها، به سودآوری بیشتر یا کمتر منجر شود. بسیاری از افراد از این روش به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن تر نسبت به بازارهای سنتی مالی بهره می‌برند. برای نقد درآمد ارزی خود می توانید به سایت فراکنش به آدرش https://farakonesh.org/ مراجعه کنید.

        استیکینگ ارز دیجیتال یک روش دیگر برای کسب درآمد ارزی است. در این روش، افراد ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول‌های خود نگه می‌دارند و از طریق فرآیند مشخصی به نام "استیکینگ" به شبکه بلاک‌چین متصل می‌شوند. با این کار، افراد به عنوان یک نود در شبکه فعالیت می‌کنند و به عنوان پاداش ارز دیجیتال دریافت می‌کنند. این روش برخلاف معاملات فوری، به شکل تدریجی درآمد ارزی فراهم می‌کند و افراد را به عنوان عضوی فعال در شبکه معرفی می‌کند.

        نظر

        پردازش ...
        X