اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ایردراپ چیست؟ چگونه توکن رایگان دریافت کنیم؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ایردراپ چیست؟ چگونه توکن رایگان دریافت کنیم؟

    ایردراپ چیست؟
    زمانی که توکن و کوین های جدید به عنوان پاداش به افراد تعلق میگیره، مثلا شما موجودی کیف پول خودتون رو چک میکنید و می بینید که ناگهان بدون این که شما چیزی خریداری کرده باشید، به کیف پولتون مقداری توکن واریز شده. کل این روند میشه ایردراپ که در ادامه کامل توضیح میدیم.
    مفهوم Airdrop
    ایردراپ به فرایندی گفته میشود که مقدار زیادی توکن و یا کوین دیجیتال به صورت کاملا رایگان به کیف پول الکترونیکی افراد واریز میشه، یکی از مهمترین علت ها تبلیغ برای ارزهای دیجیتال نوپاست.
    چون این توکن ها به صورت رایگان واریز میشن پس افراد بیشتری نام این ارزها رو میشنون و احتمالا تعداد زیادی از اونها به دنبال کسب اطلاعات در مورد این توکن میرن. ایردراپ روشی برای بازاریابی و به دست آوردن سرمایه است.

    هدف ایردراپ
    بزرگترین هدف شناخته شدن بیشتر رمز ارز جدید هستش، شما زمانی که ناگهان اسم یک رمز ارز جدید رو میشنوید و یا جایی (مثلا کیف پول) میبینیدش، ناخواسته اسم اون ارز رو در گوگل سرچ میکنید تا اطلاعات بیشتر در مورد فاندامنتالش و یا میزان خرید و فروش و قیمتش به دست بیارید.
    با این کار ناخواسته هزاران نفر از انتشار توکن جدید مطلع میشن و یا از افراد دیگه پرس و جو میکنن و یا خودشون دنبالش میرن.
    هدف اول: ایجاد آگاهی
    هدف ایردراپ در وهله اول ایجاد آگاهی نسبت به ارز دیجیتال جدید است.
    هدف دوم: سود 2 طرفه
    این روش این روزها توانسته تا جایگزین ICO شود، همان طوری که میدونید عرضه اولیه یا ICO برای معرفی ارزهای جدید استفاده میشد اما الان دیگر نیازی به عرضه اولیه کوین نیست. ICO هزینه اضافی است، و از طرفی در بعضی از کشورها محدود است.
    هدف سوم: توزیع منصفانه توکن
    ایردراپ این شرایط رو داره که همه رمزارزها به صورت غیرمتمرکز بین افراد توزیع بشن.

    برای دریافت توکن ها چه ویژگی هایی باید داشته باشیم؟

    به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز داریم.
    باید مقداری بیت کوین و اتریوم داشته باشیم.
    ایمیل خودتون رو در سایت معتبر برای دریافت ثبت کنید.
    حساب تلگرام یا توئیتر، شاید برای ایردراپ نیاز باشد.

    انواع ایردراپ ها:
    ایردراپ Bounty که به ازای معرفی در شبکه های اجتماعی به دست میارید
    ایردراپ Standard باید عضو سایتی بشید که بهتون میگن
    ایردراپ Holder در ازای دارایی مشخصی از بیت کوین و یا اتریوم در کیف پول ،شما توکن رایگانی را دریافت می‌کنید.
    مزایا و معایب آن:
    همون طوری که بالاتر گفتیم هدف اصلی این است که سرمایه گذران بیشتری را به توکن و کوین جدید جذب کند،مزایای ایردراپ کاملا دو طرفس هم شرکت ها سود به دست میارن و بیشتر معرفی میشن و افراد بیشتری اونها رو میشناسن هم اینکه کاربرها به صورت مجانی توکن یا کوینی دریافت میکنن.ولی متاسفانه در یکسری از کشورها با ایجاد تورم در ارزش ایردراپ های کریپتوکارنسی، قیمت اون ها بالا میبرن تا هیجان به بازار بدن و افراد اقدام به خرید کنن و از طرفی مدتی بعد فشار فروش رخ میده و سرمایه بعضی از کاربران به سود توسعه دهندگان باقی میمونه.

    ایردراپ و نکات امنیتی
    به هیچ آدرسی پول نفرستید!
    هیچ وقت برای به دست آوردن یک ایردراپ عرضه کنندگان از شما مبلغی طلب نمیکنن. پس اگر کسی به شما پیشنهاد داد که در ازای دریافت پول میتوانید توکن جدید دریافت کنید مطمئن باشید که دروغ است.
    از معتبر بودن منبع مطلع شوید!
    اولین قدیمی که برای عرضه ایردراپ صورت بگیره در اولین فرصت در اکانت های رسمی شرکت ها منتشر میشه، عرضه کنندگان در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی کاربران را در جریان دقیق جزئیات میگذارن. این یکی از ساده ترین روش ها برای اطمینان پیدا کردن از صحت ایردراپ است.
    چگونه از عرضه باخبر شویم؟
    سایت های زیادی وجود دارند که ایردراپ ها رو به شما اطلاع میدن، البته باید مراقب باشید تا گول کلاهبرداران و افراد سودجو رو نخورید، حتما قبلش تحقیق کنید و از صحت موضوع اطمینان کامل داشته باشید.

    منبع سرمایه دیجیتال


  • #2
    جالب بود

    نظر


    • #3


      درود بر همه ی عزیزان دلم امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با یه مطلب جذاب دیگه درخدمتتونم. بعد از ایردراپ TWT و ایردراپ XVS که سود های خوبی تا به اینجا دادن، امروز میخوام دوباره یه ایردراپ خفن دیگه به نام APENFT رو بهتون معرفی کنم که از قبلیا خیلی بهتره. چون تا 24 ماه بهت سود میده بدون اینکه هیچ کاری کنی!! لطفا ادامه مطلب رو دقت بخون و حالشو ببر.
      ایردراپ چیه اصلا؟

      اگه بخوام ایردراپ رو خیلی ساده بگم که متوجه داستان بشی میتونم بگم که ایردراپ ینی “شاباش”. شما هم دیدید وقتی عروس دوماد میان وسط مجلس مامان باباهاشون میان سرتا پاشون رو پر از شاباش میکنن ایردراپ هم یه چیزی تو همین مایه هاست. وقتی یه توکن یا کوین یا ICO جدید میخواد به طور رسمی وارد دنیای کریپتو بشه میاد و قدری از توکن هایی که داره رو شاباش میکنه فقط یه سری شرایط ساده میزاره. بعضیاشون میگن باید توی سایت ما ثبت نام کنین یا به چند نفر معرفی کنین یا یه چیز دیگه.

      ایردراپ ها چقدر معتبر هستن؟

      کم! با اینکه ایردراپ ها خیلی زیادن و بعضیا اصلا کلا ایردراپر هستن و دنبال ایردراپ بازی هستن ولی شخصا اعتبار زیادی توی همه این ایردراپ ها نمی بینم مگر اینکه از یه نهاد یا جای معتبری معرفی یا حمایت بشن.

      یه مثال واستون بزنم.

      حدود 5 ماه پیش بایننس اومد گفت هرکی تو حساب های بایننسش ترید کرده یه 100 تا توکن TWT تراست والت بهش میدم که بعد از مدتی قراره تو بایننس لیست بشه. و خب این کارو هم کرد و بدون هیچ کاری فقط با داشتن یک حساب بایننس و چند تا معامله ساده می تونستید این رمز ارز رو دریافت کنین و جالبه بهتون بگم که الان ارزش مقداری که بایننس بهمون هدیه داده به مبلغ بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان هم رسیده و قطعا آینده بیشترم میشه. این یکی از همین ایردراپ بازیا بود که بایننس به کاربراش شاباش داد. برای بار دوم هم توکن VRT رو معرفی کردم که مطلبشو میتونین ببینید و اونم تا ۱۲ دلار سود داده و همچنین امکان افزایش قیمتش وجود داره.

      پروژه APENFT

      از اسمش مشخصه که یه نوع توکن NFT هستش که چون تعداد بسیار بالایی از این ارز وجود داره قیمتش خیلی پایینه. اگه شما راجع ان اف تی ها اطلاعات داشته باشین میدونید که در مورد آثار مختلف و غیر مثلی می باشد. در توضیحات توکن APENFT هم قید شده است که این توکن قراره یه پلی بین هنرمندان برجسته با بلاک چین برقرار کنه.

      یه نکته جالب رو این پروژه ارائه کرده است که میخوام واستون بگمش که بصورت ۱%-۳۶%-۵۰% می باشد.

      ۱%: در سال ۲۰۰۰، صنعت اینترنت کمتر از ۱٪ اقتصاد جهان را تشکیل می داد و هیچ شرکت اینترنتی وارد لیست Fortune Global 500 نشده بود.
      ۳۶٪: در حال حاضر، این رقم به بیش از 36٪ رسیده است و بیش از نیمی از شرکتهای Fortune 500 شرکت های اینترنتی هستند.
      ۵۰%: این روند در مورد NFT نیز اعمال می شود. ما تخمین می زنیم 50٪ از هنرمندان برجسته و آثار هنری جهان در دهه بعد به عنوان NFT ثبت شوند. و این همان جایی است که APENFT پرقدرت ظاهر میشه
      سایت پروژه APENFT

      برای کسب اطلاعات راجع به این توکن می تونین ورود کنید به سایت رسمی این پروژه و مشاهده کنید چه اطلاعاتی برای کاربران در اختیار قرار دادن. آدرس وب سایت این پروژه https://apenft.org/ می باشد.

      ظاهر سایت کاملا متفاوت و مدرن می باشد و از منوهای مختلف میتونین بخش های مختلفش رو ملاحظه کنید. خوشبختانه این پروژه یک وایت پیپر کامل داره و میتونین از طریق این لینک وایت پیپر این پروژه رو ارزیابی کنید.


      اصل داستان: ایردراپی با سود ۲۴ ماهه برای شما آماده است.


      این ایردراپ در قالب توکن های NFT به همه دارندگان توکن های شبکه TRX , JST, BBT به مقداری که دارن میدن. اینکه چقدر میدن و جزییات دقیق رو هنوز اعلام نکردن.

      اولین اسنپ شات از کسایی که توکن های اصلی ترون رو دارن از تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ انجام میشه. و این اتفاق تا سال ۲۰۲۳ هر ماه ۱۰ ژوئن داده میشه. پس کاری باید بکنیم چیه؟

      1- هولد و یا خرید رمز های مورد نظر TRX-JST-BTT به مقدار لازم و نگهداریش
      ۲- برای نگه داری هم میتونین توی بایننس نگهداری کنین و هم صرافی های معتبری مانند هوبی
      3- حداقل هولد هم 100 دونه برایTRX- JST و2000 تا برای BTT است.

      در حقیقت کار خاصی نیاز نیست انجام بدین فقط هولد کنید و سود کسب کنید.



      منبع
      سایت آکادمی ایران ریچ


      نظر

      پردازش ...
      X