اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیش‌بینی بیت کوین برای سال ۲۰۲۱

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • پیش‌بینی بیت کوین برای سال ۲۰۲۱

    بیت کوین با هدف ۱۰۰۰۰۰ دلار به قله‌های جدید می‌رسد. نکات برجسته تحلیل بیت کوین

    • آینده BTC درخشان به نظر می‌رسد زیرا این دارایی دیجیتال برای اولین بار از ۲۰،۰۰۰ دلار عبور کرده است.
    • چندین میلیون سرمایه‌گذاری، ارز رمزپایه برجسته را به سمت بالاترین قیمت‌های جدید در سال ۲۰۲۰ سوق داده است.
    • معیارهای زنجیره‌ای در طولانی مدت به نفع BTC هستند.
    • نظرسنجی پیش‌بینی BTC، با پیش بینی ثبات قیمت پس از افزایش چشمگیر امسال، بسیار صعودی است.

    سال ۲۰۲۰ شاید بهترین سال برای BTC باشد، نه تنها به دلیل عملکرد قیمت بلکه به دلیل افزایش چشمگیر علاقه موسسات. در حال حاضر، سرمایه بازار بیت کوین ۳۸۲ میلیارد دلار است که دارایی دیجیتال برای اولین بار به ۲۰۷۰۰ دلار رسیده است.

    در طی سال ۲۰۲۰، بیت کوین از بسیاری از سیستم عامل‌های پرداخت برجسته، از جمله از PayPal پشتیبانی دریافت کرده است. حتی برخی از قدیمی‌ترین متنفران BTC نیز موضع خود را در مورد دارایی دیجیتال در سال گذشته تغییر داده‌اند زیرا تصویب آن در سراسر جهان در این مرحله عملا اجتناب ناپذیر است. سرمایه‌گذاری‌های کلان در بیت کوین قیمت دارایی‌های دیجیتال را به فضا سوق داده است

    بزرگترین صندوق اعتماد بیت کوین، Grayscale، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در دارایی دیجیتال در طول سال ۲۰۲۰ انجام داده است. این صندوق بیش از ۵۰۰۰۰۰ BTC در اختیار دارد و همچنین به طور گسترده‌ای در ارزهای رمزنگاری شده دیگری مانند Ethereum، Ethereum Classic، Zcash و بقیه آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

    اخیراً، MicroStrategy برنامه خود را برای جمع آوری بیش از نیم میلیون دلار برای خرید BTC بیشتر اعلام کرد. در بیانیه مطبوعاتی در تاریخ ۸ دسامبر سال ۲۰۲۰، این شرکت گفت که قصد دارد حدود ۵۵۰ میلیون دلار اوراق قرضه قابل تبدیل برای جمع آوری سرمایه برای خرید حتی بیشتر BTC ارائه دهد. این شرکت در حال حاضر حدود ۴۰،۰۰۰ BTC در اختیار دارد.

    از دیگر سرمایه‌های قابل توجه می‌توان به Square اشاره کرد که توسط Jack Dorsey مدیر عامل فعلی توییتر سرمایه‌گذاری شده است. Square برای تنوع در ترازنامه خود ۵۰ میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرد. به همین ترتیب، MassMutual همچنین از خرید ۱۰۰ میلیون دلار BTC در دسامبر سال ۲۰۲۰ خبر داد.

    BTC پس از سقوط اولیه در ماه مارس در ابتدای شیوع ویروس کرونا، افزایش چشمگیری در فشار خرید داشته است. شرکت‌ها برای پشتیبانی از BTC و سایر ارزهای رمزپایه عجله می‌کنند

    پذیرش ارز رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۰ رشد چشمگیری داشته است. Chainalysis، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین، شاخص پذیرش ارز رمزنگاری شده جهانی را ایجاد کرده است که نشانگر تصویب دارایی‌های رمزنگاری در سراسر جهان است.
    پذیرش جهانی بیت کوین
    پذیرش جهانی بیت کوین

    با توجه به داده‌های Chainalysis، به نظر می‌رسد روسیه و اوکراین رهبری این تصویب جهانی را بر عهده دارند، چین و ایالات متحده نیز از نزدیک آن را دنبال می‌کنند. یکی از مهم‌ترین اعلامیه‌ها برای بازار رمزنگاری از طریق پی پال بود که اکنون به مشتریان آمریکایی اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را از طریق این سیستم عامل خریداری کنند.

    PayPal از راه‌اندازی سرویس جدیدی که کاربران را قادر به خرید، فروش و نگهداری ارزهای رمزپایه می‌کند در اکتبر ۲۰۲۰ خبر داد. این اطلاعیه همچنین یکی از علت‌های اصلی صعود اخیر بیت کوین بود. دن شولمن، رئیس و مدیر عامل PayPal اظهار داشت:
    “تغییر ارز به شکل دیجیتال اجتناب ناپذیر است، و مزایای واضحی را از لحاظ ورود مالی و دسترسی به آن به همراه دارد. کارایی، سرعت و انعطاف پذیری سیستم پرداخت‌ها ؛ و توانایی دولت‌ها برای پرداخت سریع بودجه به شهروندان. “
    JPMorgan، بانک سرمایه‌گذاری چند ملیتی آمریکایی، با بیان اینکه پذیرش BTC آغاز شده است، از این نظر پشتیبانی می‌کند. شرکت JPMorgan Chase اخیراً متذکر شده است که طلا به دلیل افزایش BTC متحمل افت قیمت خواهد شد، زیرا پول به سمت دارایی دیجیتال سوق داده می‌شود.
    “پذیرش بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران نهادی آغاز شده است، در حالی که پذیرش طلا توسط سرمایه‌گذاران نهادی بسیار پیشرفته است. “
    بانک DBS که به خاطر نامیدن BTC به عنوان یک طرح Ponzi یا کلاهبرداری در سال ۲۰۱۷ شناخته شده بود، اخیراً اعلام کرده است که صرافی ارز رمزنگاری شده با Bitcoin، Ethereum، Bitcoin Cash و XRP را آغاز کرده است.

    موسسات مالی در سراسر جهان به طور فزایند‌ ای به دارایی‌های دیجیتالی مانند BTC علاقه‌مند شده‌اند. لورنس فینک، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری BlackRock، گفته است که بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی، از اعتبار بیشتری برخوردار می‌شود.

    ماکس کیزر، پیشگام BTC، به شوخی در توییتر گفت که BTC 51٪ به فیات حمله می‌کند. کیزر به محدودیت عرضه ارز دیجیتال برتر در مقابل نرخ تورم دلار اشاره داشت. تحلیل‌گران و شخصیت‌های برجسته ارزهای رمزنگاری بر این باورند که قیمت BTC همچنان در حال افزایش است

    یکی از محبوب‌ترین پیش‌بینی‌های بیت کوین، مدل Stock to Flow است که بر اساس هاوینگ و ارزش تورم رمز ارز پرچم‌دار ساخته شده است. نمودار زیر BTC را تا پایان سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ دلار هدف قرار داده است.
    مدل Stock to Flow
    مدل Stock to Flow

    علاوه بر این، طبق گفته خالق این مدل، PlanB، بیت کوین آماده است تا طی دهه آینده به ۱،۰۰۰،۰۰۰ دلار برسد. به همین ترتیب، دوقلوهای Winklevoss، بنیان‌گذاران صرافی Gemini و دارندگان بخش بزرگی از BTC، نیز اظهار داشتند که دارایی دیجیتال به هیچ وجه به قیمت نهایی خود نزدیک نیست.
    “ما فکر می‌کنیم این بهترین عملکرد در دهه جاری خواهد بود. تز ما این است که بیت کوین طلای ۲.۰ است و باعث اختلال در قیمت طلا می‌شود. اگر این کار را انجام دهد، باید ۹ تریلیون دلار سقف بازار داشته باشد. بنابراین ما فکر می‌کنیم که قیمت BTC می‌تواند یک روز ۵۰۰۰۰۰ دلار برای هر بیت کوین باشد. بنابراین با قیمت ۱۸۰۰۰ دلار BTC، این یک محدودیت است یا اگر ندارید فرصت خرید است زیرا فکر می‌کنیم از قیمت فعلی ۲۵ برابر بیشتر می‌شود. “
    ویلی وو، تحلیلگر مشهور زنجیره‌ای، معتقد است که حدود ۳۰٪ از مردم جهان می‌توانند تا سال ۲۰۲۴ صاحب بیت کوین شوند. از این اظهارات مشخص است که بیشتر تحلیلگران معتقدند BTC پتانسیل رشد بیشتر در دهه آینده را دارد. با این حال، بازار ارزهای رمزپایه غیر قابل پیش‌بینی است. تحلیل بیت کوین: قیمت در حالت کشف قله‌های جدید است

    پس از شکستن ۲۰،۰۰۰ دلار برای اولین بار، بیت کوین در حالت “کشف قیمت” قرار دارد زیرا عملاً هیچ مقاومت در روند صعودی ندارد. از آنجا که بیت کوین هرگز سطحی بالاتر از ۲۰،۰۰۰ دلار ایجاد نکرده است، تعیین نقاط مقاومت بالقوه در مسیر صعود دشوارتر است.

    علاوه بر این، طبق گزارش میهن سیگنال ترس از دست دادن (FOMO) همچنین کشف اهداف بالقوه قیمت را برای سرمایه‌گذاران حتی دشوارتر می‌کند. روند طولانی مدت بیت کوین خصوصاً پس از هاوینگ بسیار مثبت بوده است.
    مقایسه روند قیمت در هاوینگ‌های بیت کوین
    مقایسه روند قیمت در هاوینگ‌های بیت کوین

    طی دو هاوینگ گذشته، قیمت بیت کوین به طور متوسط ​​۵۵۰۰٪ افزایش یافت و به دنبال آن اصلاح بازار در دو مرحله تثبیت انجام شد. آخرین نصف شدن بیت کوین در ۱۱ مه سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، به این معنی که ما تازه مرحله صعودی را شروع کرده‌ایم که ممکن است بیش از یک سال طول بکشد.

    اگر قیمت تاریخ خود را تکرار کند، BTC به احتمال زیاد آماده می‌شود تا حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار در پایان سال ۲۰۲۱ را لمس کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اکنون حجم معاملات بازار بیشتر است، این بدان معناست که قیمت BTC کمتر دچار سقوط ناگهانی می‌شود. افزایش نهنگ‌ها

    نمودار توزیع دارندگان
    نمودار توزیع دارندگان

    وقتی صحبت از دارندگان بزرگ بیت کوین می‌شود، Santiment نشان می‌دهد که تعداد نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار کوین دارند از ۲،۰۲۴ در ابتدای ژانویه ۲۰۲۰ به ۲،۱۷۲ تا دسامبر ۲۰۲۰ افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش ۷ درصدی تعداد دارندگان بزرگ بیت کوین است.

    این معیار به وضوح نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در بلند مدت به BTC علاقه‌مند هستند و علی رغم افزایش ارزش دارایی دیجیتال، حاضر به فروش نیستند.
    مقدار عرضه بیت کوین در صرافی‌ها
    مقدار عرضه بیت کوین در صرافی‌ها

    علاوه بر این، عرضه BTC در صرافی‌ها در سال ۲۰۲۰ از اوج ۵.۱۷٪ از کل عرضه در مارس ۲۰۲۰ به پایین‌ترین میزان فعلی یعنی ۲.۵٪ کاهش یافت که کمتر از نصف است، نشان می‌دهد که بیشتر سرمایه‌گذاران، کوین‌های خود را به کیف پول‌های خصوصی منتقل کرده‌اند، یعنی کاهش فشار فروش.

    به نظر می‌رسد که بیشتر عوامل برای سال ۲۰۲۱ به نفع بیت کوین هستند، به ویژه پس از شکست دارایی دیجیتال به بالاتر از ۲۰،۰۰۰ دلار. با توجه به رشد قابل توجه پذیرش در سال ۲۰۲۰، سال آینده باید برای بیت کوین و کل بازار ارزهای رمزپایه بسیار سودمند باشد.

    راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنالبرای شما عزیزان ساخته شده.

  • #2
    والا من تنها چیزی که خیلی دوست دارم اتفاق بیوفته اینه که بشه بستری فراهم بشه تا بتونیم از داخل ایران درامد دلاری با بیت کوین داشته باشیم . اینطوری که برای جووانی که تو ایران هستن خوب میشه . علاوه بر اون طبیعاتا اگر طبق این چیزی که فرمودید رشد هم داشته باشه که به نظر داره . عالی میشه .

    نظر


    • #3
      مراقب ترفندها باید باشیم.

      نظر

      پردازش ...
      X