اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اتریوم

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • اتریوم

    اتریوم چیست؟
    می‌‌توان به گونه‌ای دیگر و زبانی ساده‌تر به پرسش «اتریوم چیست؟» پاسخ داد و آن را تعریف کرد. مثلا می‌توانیم بگوییم: «اتریوم یک پلتفرم آزاد مبتنی بر فن آوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند.» شاید این پرسش هم برایتان پیش بیاید که: «آیا اتریوم شبیه بیت کوین است؟» در پاسخ باید بگوییم که هم بله و هم نه. در واقع اتریوم هم مانند بیت کوین می‌تواند به عنوان ارز دسته‌بندی شود اما کاربردهای اتریوم بسیار متفاوت‌تر از بیت کوین است.
    اتریوم یک سیستم غیرمتمرکز و به طور کامل مستقل است که توسط هیچ شخص یا قدرتی کنترل نمی شود. این سیستم مشکلات سیستم متمرکز را ندارد، زیرا توسط هزاران رایانه داوطلب در سراسر جهان اداره شده و مورد استفاده قرار می گیرد، پس به این معنی است که هرگز آفلاین و خاموش نمی شود. علاوه بر این اطلاعات شخصی کاربران در رایانه های شخصیشان امن خواهد ماند و محتواهایی مانند برنامه های کاربردی، ویدئوها و غیره تحت کنترل سازندگان آنها باقی مانده و لازم نیست از قوانین سرویس های میزبانی مانند یوتیوب پیروی کنند.

    درک این نکته نیز مهم است که دو ارز رقیب؛ بیت کوین و اتریوم؛ دو پروژه کاملا متفاوت و با اهداف کاملا متفاوت هستند. بیت کوین اولین ارز رمزنگاری بوده و یک سیستم انتقال پول است که توسط فناوری دفتر حساب عمومی توزیع شده، که بلاک چین نام دارد، پشتیبانی می شود.

    هیچ شرکت یا تشکیلات متمرکزی وجود ندارد که اتریوم را کنترل کند. نگهداری، ابقا، و پیشرفت بیشتر اتریوم در طول زمان، توسط افرادی از یک جامعه متکثر جهانی انجام می شود که روی همه موارد، از پروتکل هسته، تا برنامه های کاربردی مصرف کنندگان، کار می کنند. این وبسایت، درست مانند بقیه موارد مربوط به اتریوم، با مشارکت مجموعه ای از افرادی که با هم کار می‌کنند درست شده، و همواره در حال تکمیل و بهینه سازی آن هستند.

    برای آشنایی بیشتر میتوانید از این منبع استفاده کنید.

    هدف اصلی آن غیرمتمرکز سازی کل اینترنت و سرویس های جهانی است!
    بله درست خواندید، بسیاری نیز بر این باور هستند که اینترنت متمرکز نیست اما در حقیقت امر چیز دیگری نهفته است، شرکت هایی مانند فیس بوک، گوگل، آمازون، اوبر و ... تمامی فعالیت های ما بر روی اینترنت را ردیابی و رصد می‌کنند و هرکاری که ما انجام دهیم به گونه‌ای با سرویس های آنها ارتباط دارد.
    اما با وجود سیستم های غیرمتمرکز، امکان حذف واسطه ها وجود دارد، برای مثال رانندگان اوبر خواهند توانست مستقیما با مسافر در تماس باشند و کارمزدی که اوبر از آنها می‌گیرد را کنار بزنند.

    همچنین افراد می‌توانند بدون نیاز به یک صرافی واسط، با یک دیگر ارز دیجیتال خرید و فروش کنند و نیازی به ذخیره‌ی ارز خود در صرافی هایی که هیچوقت ایمنی صد درصدی ندارند نخواهند داشت.
    این شبکه متشکل از هزاران کامپیوتر در جای‌جای جهان است که با استفاده از فناوری بلاک چین به یکدیگر متصل شده و بمانند یک کامپیوتر بسیار قدرتمند عمل می‌کنند.
    امروزه با توجه به این که روز به روز توجه رسانه‌ها و عموم مردم به این موضوع جلب می‌شود، لازم است تا با آموزش گام به گام برای کودکان آنها را با شیوه برخورد با این تحول بزرگ آماده کرد.
    ویرایش توسط Ahmad91 : https://www.traderha.com/member/34951-ahmad91 در ساعت 04-20-2020, 02:43 PM دلیل: اتریوم
پردازش ...
X