اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار – 22 ژانویه 2014



    شاخص دلار ايالات متحده با صعودی نمودن قیمتها برای یک فشار صعودی قدرتمند در قالب موج iii از 3 از (3) (در دایره) ، همانطور که در نمودار روزانه نشان داده شده است کمی حرکت خود به بالاتر را ادامه داد. این نامگذاری امواج حاکی از این است که دلار طی هفته های پیش رو بخوبی فراتر از 84.75 ، سقف ثبت شده در سال گذشته (9 جولای) خواهد رفت. کف 27 دسامبر در 79.69 سطحی کلیدی برای این پیش بینی صعودی می باشد و بایستی دست نخورده باقی بماند.

    نظر


    • شاخص دلار – 24 ژانویه 2014





      شاخص دلار ايالات متحده همانظور که در 2 نمودار فوق نشان داده شده یک flat توسعه یافته را برای موج ii از 3 (در دایره) رسم کرده است. کاهش روز جمعه تا 80.15 بایستی موج (c) از ii (در دایره) را کامل کند. این نامگذاری های امواج حاکی از یک رالی قدرتمند در هفته های پیش رو دارد که قیمتها را به بالای 83.00 خواهد برد. شرط صحت این پیش بینی به دست نخورده ماندن کف موج (2) در 79.00 بستگی دارد.

      نظر


      • شاخص دلار – ٢٧ ژانویه 2014

        جمعه شب ما به يك حركت flat توسعه يافته در شاخص دلار اشاره كرديم، كه بنظر مي رسد در كف ٨٠.١٥ روز جمعه به پايان رسيده باشد. ما اين كف را بعنوان پايان موج ii (در دايره) نامگذاري نموديم. مفهوم اين ساختار اين است در حاليكه كه موج iii (در دايره) توسعه مي يابد، دلار آماده رالي قدرتمندي در هفته هاي پيش رو مي باشد. همانطور كه عنوان شد، هدف ابتدايي "بالاي ٨٣.٠٠" است. نتايج اين پيش بيني به اين وابسته است كه كف موج (٢) در ٧٩.٠٠ دست نخورده باقي مانده و شكسته نشود. در صورتي كه اين كف مورد نفوذ قيمت قرار بگيرد، اين پيش بيني خنثي خواهد شد.

        نظر


        • شاخص دلار – 29 ژانویه 2014





          شاخص دلار ايالات متحده حرکاتی دندانه اره از خود نشان داده است، اما کف 80.15 همچنان دست نخورده باقی مانده است و این شاخص روز چهارشنبه تا یک سقف کوتاه مدت دیگرنیز پیش از عقب نشینی جهش ناگهانی نموده است. بنابراین احتمال اینکه موج iii (در دایره) تا سقف های جدیدی افزایش یابد همچنان باقیست. هذف ابتدایی "بالای 83.00"است. این افزایش به قیمت یک برگشت از طریق کف موج(2) در 79.00 برای خنثی نمودن این پیش بینی تمام خواهد شد.

          نظر


          • شاخص دلار – 31 ژانویه 2014


            بنظر مي رسد شاخص دلار ايالات متحده در راه خود به سمت سقفي جديد بالاي 81.50 باشد. موج سوم در يك مقياس كوچك در حال نزديك شدن به سقف موج (b) در 81.38 مي باشد. اگرچه، اين حركت ممكن است مجبور به توقفي مقطعي پيش از ادامه مسير خود باشد. در صورتي كه يك نزول خلاف روند توسعه يابد، بايستي جايگاه خود را بالاي 80.56 جايگاه خود را حفظ كند. كف موج ii (در دايره) آغاز اين حركت مي باشد، بنابراين ماداميكه كف 24 .ژانويه در 80.15 در جاي خود باقي بماند، موج iii دست نخورده باقي خواهد ماند.
            هدف مورد نظر "بالاي 83.00" مي باشد. اين به قيمت يك نزول ديگر از كف موج (2) در 79.00 جهت تغيير اين چشم انداز خواهد بود.

            نظر


            • شاخص دلار – 03 فوریه 2014



              شاخص دلار ايالات متحده قدرتمندانه در حال تقویت نسبت به بسیاری از ارزهای بازارهای نوظهور مانند روپیه، ریگیت فوریت و پزوی فیلیپین در میان دیگر ارزها می باشد. شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای اصلی دنیا مانند یورو، ین، پوند و دلار کانادا، کرون سوئد و فرانک سوئیس سنجیده می شود. این شاخص در مقایسه با این سبد نیز قدرتمند باقی مانده است. بنظر می رسد که دلار محافظی کوچک در بالای سر خود در سطح 81.48 دارد. در صورتی که قیمتها قادر به در هم کوبیدن آن بوده و و در صعود با ثبات باقی بماند، احتمال اینکه موج iii (در دایره) از موج مینور 3 صعودی در حال شتاب گرفتن بوده باشد افزایش شدیدی خواهد یافت. مانند قبل هدف ابتدایی "بالای 83.00" است. پتانسیل حرکت به بالاتر بسیار زیاد است. این پیش بینی بر این پایه است که کف موج (2) دست نخورده باقی بماند. در صورتی که این کف مورد نفوذ قرار بگیرد، پیش بینی ما بی اثر خواهد بود.

              نظر


              • شاخص دلار – 05 فوریه 2014



                روز دوشنبه درباره سطح مقاومت کوچکی بالای شاخص دلار ايالات متحده بحث نمودیم، که سطح 81.48 را در بر می گیرد. هنوز مانده تا قیمتها بر این سطح چیره شوند، اما شمارش امواج در بلند مدت نشان می دهد در نهایت این کار را انجام خواهند داد. شاخص در کوتاه مدت ممکن است بزودی تلاشی دیگر را بانجام برساند. یک هجوم قدرتمند به این سطح احتمال اینکه موج iii از 3 صعودی (در دایره) در حال اتفاق افتادن بوده باشد را افزایش می دهد. قیمتها بایستی به سرعت به بالای 83.00 برود که پتانسیل بالاتر رقتن پس از آن را بهمراه خواهد داشت. این پیش بینی بر پایه دست نخورده باقی ماندن کف موج (2) در 79.00 صحیح خواهد بود. در صورتی که قیمت به این کف رخنه کند، این پیش بینی خنثی خواهد شد.

                نظر


                • شاخص دلار – 07 فوریه 2014



                  لايه مقاومتي در برگيرنده سطح 81.48 در شاخص دلار ايالات متحده فعلا تنومند و محكم شده است. اين شاخص روز جمعه تا 80.60 كاهش يافت. خط روندي در نقش حمايت وجود دارد كه اوايل هفته آتي از 80.16 مي گذرد. هنوز مشخص نيست كه آيا اين سطح حمايتي معني دار است يا خير اما وضعيت ما اينطور باقي مي ماند كه كف موج (2) در 79.00 بايستي دست نخورده باقي بماند. رالي موج iii از 3 (در دايره) احتمالا در زماني در هفته آتي آغاز شود.

                  نظر


                  • شاخص دلار – 10 فوریه 2014



                    معاملات ضعیف در شاخص دلار ايالات متحده تا سسشن روز دوشنبه ادامه یافت، بطوری که قیمتها یک کف بین روزی در 80.59 تشکیل داده اند. حالا این شاخص 5 روز از 6 روز گذشته را منفی بسته است. اما قیمتها بالای خط روند حمایتی خود که از 80.17-80.18 در روز چهارشنبه عبور می کند باقی مانده اند، و ساختار موجی بلند مدت تر همچنان به قیمتهای بالاتر با گذشت زمان اشاره می کند. وضعیت ما همچنان بر این باقیست که کف موج (2) در 79.00 بایستی دست نخورده باقی بماند. با شکست مقاومت 81.48 آغاز رالی موج iii (در دایره) از موج مینور 3 را تایید خواهد شد.

                    نظر


                    • شاخص دلار – 12 فوریه 2014



                      یک فشار صعودی در عبور از سطح مقاومت 81.48 در شاخص دلار ايالات متحده، مهر تاییدی خواهد بود برای آغاز موج iii (در دایره) از موج 3 صعودی مینور، که یک رالی طولانی مدت می باشد. سطح کلیدی برای این نتجیه گیری کف موج (2) در 79.00 خواهد بود، این سطح بایستی دست نخورده باقی بماند.
                      ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-13-2014, 10:11 AM

                      نظر


                      • شاخص دلار – 14 فوریه 2014



                        شاخص دلار ايالات متحده به کاهش خود که گزینه های کوتاه مدتی را ایجاد می کند ادامه می دهد. یک از این گزینه ها برای شاخص این است که برای تکمیل یک flat بزرگ که موج 2 خواهد بود تا ناحیه 79.53-70.69 نزول کند. احتمال دیگر این است که قیمتها یک کف در نزدیکی سطح حال حاضر بسازند و یک پیشروی قدرتمند را آغاز کنند. به محض اینکه احتمالات به سمت یک الگوی کوتاه مدت خاص متمایل شود، ما اعتماد بیشتری به این ساختار خواهیم نمود. کف موج (2) در 79.00 (25 اکتبر) بعنوان یک سطح مهم برای ما باقی می ماند.

                        نظر


                        • شاخص دلار – 22 فوریه 2014



                          شاخص دلار ايالات متحده بنظر می رسد نسبت به دلار کانادا و فرانک سوییس تشکیل یک کف داده است. ترکیب شده این سه با یکدیگر چیزی در حدود 13% وزن نسبی شاخص دلار را نشان می دهد، بنابراین نشانه های وجود دارد که شاخص ممکن است نزدیک به پایان موج 2 نزولی باشد. گزینه های کوتاه مدت در ساختار امواج همچنان باقیست، از جمله یک احتمال برای اینکه قیمتها ممکن است جهت تکمیل یک flat بزرگ تا محدوده 79.53-79.69 کاهش یابد. یک close بالای 81.32 نشان از این خواهد داشت که رالی موج 3 قبل از این آغاز شده است.

                          نظر


                          • شاخص دلار – 21 فوریه 2014



                            شاخص دلار ايالات متحده در تلاش بریا برقراری یک کف قیمت برای موج 2 می باشد عجالتا این صعود از مف روز چهارشنبه در 79.93 (19 فوریه) سه موجی است. شاخص بایستی از سطوح جاری بمنظور تبدیل الگو به یک "5 موجی" رالی انجام دهد. بنابراین احتمال بر این وضع باقی خواهد ماند که دلار ممکن است پیش از کامل شدن موج 2 تا محدوده 79.53 – 79.69 کاهش یابد. مانند قبل، یک close بالای 81.32 نشان از این خواهد داشت که رالی موج 3 آغاز شده است.

                            نظر


                            • شاخص دلار – 24 فوریه 2014



                              توسعه و حرکت جدیدی در الگوی موجود از تحلیل قبلی در شاخص دلار ايالات متحده وجود ندارد. قیمتها همچنان در تلاش برای آغاز رالی موج 3 از نزدیکی سطوح جاری می باشند. یک close بالای 81.32 نشان از این خواهد داشت که رالی موج 3 قطعا آغاز شده است. در صورتیکه قیمت از کف 79.93 چهارشنبه گذشته (19 فوریه) تشکیل کف نداده و به بالا برنگردد، شاخص از جایی که موج 2 بایستی پایان یابد، احتمالا تا محدوده 79.53-79.69 کاهش خواهد یافت.

                              نظر


                              • شاخص دلار – 26 فوریه 2014



                                شاخص دلار ايالات متحده در حال معتبر نمودن یک کف موج 2 می باشد. این اعتبار بخشی با یک close در بالای 81.32 اتفاق خواهد افتاد. این حرکت یک سیگنال قدرتمند درباره اینکه موج سوم رالی در حال اتفاق افتادن بوده است را به ما می دهد. مانند قبل، "در صورتی که کف 79.93 چهارشنبه گذشته (19 فوریه) تشکیل یک کف قیمتی ندهد، شاخص احتمالا از جایی که موج 2 بایستی پایان یابد تا محدوده 79.53-79.69 کاهش خواهد یافت."

                                نظر

                                پردازش ...
                                X