اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

شاخص دلار ایالات متحده - US$ Index

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شاخص دلار – 20 ژوئن 2014



    شاخص دلار ایالات متحده روز پنج شنبه (15 ژوئن) تا 80.15، چند تیک بالاتر از 80.12 سطحی که در تحلیل روز چهارشنبه به آن اشاره شده بود کاهش یافت. این کف قیمتی ممکن است بنام موج (c) از ii (در دایره) نامگذاری شد باشد. در صورتی که جهش روز پنج شنبه آغاز موج iii (در دایره) باشد، این شاخص به سرعت به بالای سقف 5 ژوئن در 81.02 رالی خواهد نمود. موج iii (در دایره) بایستی در کمترین حالت به بالای 82.50 حرکت کند. در صورتی که موج ii (در دایره) با تمام زیر موجهایش هنوز تمام نشده باشد، دلار هفته آینده تا 79.78-79.96 کاهش خواهد یافت و پس از آن موج پیش بینی شده iii (در دایره) را آغاز خواهد نمود.

    نظر


    • شاخص دلار – 23 ژوئن 2014



      عجالتا، جهش انجام شده در شاخص دلار ایالات متحده از 80.15، کف 19 ژوئن، تا 80.49، سقف 20 ژوئن، سه موج را ترسیم کرده است. این الگو نشانگر این است که دلار روزهای پیش رو یا بعد از آن به زیر 80.15 کاهش خواهد یافت. در صورت وقوع این کاهش، این امکان وجود دارد که قیمتها یک کف جدید در محدوده 79.78-7996 ، احتمالا در اواخر هفته بسازد. در صورتی که موج iii (در دایره) صعودی پیش از این آغاز شده باشد، دلار بایستی بالای 80.15 باقی مانده و طی روزهای پیش رو به بالاتر برگردد.

      نظر


      • شاخص دلار – 25 ژوئن 2014



        شاخص دلار ایالات متحده روز چهارشنبه با امتداد ریزش خود از سقف 5 ژوئن در 81.02 تا 80.09 کاهش یافت. هنوز این امکان وجود دارد که قیمتها در ادامه هفته تشکیل یک کف در محدوده 79.78-79.96 بدهد. یک close بالای 80.50 نخستین نشانه از این خواهد بود که بک موج صعودی دیگر تا سقف های احیا کننده جدید پیش از این آغاز شده است.

        نظر


        • شاخص دلار – 27 ژوئن 2014



          شاخص دلار ایالات متحده روز جمعه با کشاندن موج کوتاه مدت نزولی به سطحی پایین تر تا 80.01 کاهش یافت. قیمت به سرعت در حال نزدیک شدن به محدوده 79.78-7996 می باشد، که یک ناحیه پرپتانسیل توقف برای این ریزش است. به مجرد اینکه زیر موج نزولی نهایی اتفاق بیافتد، دلار موج پیشروی بعدی را آغاز خواهد نمود.

          نظر


          • شاخص دلار – 30 ژوئن 2014



            شاخص دلار ایالات متحده با حرکتی تند تا 79.76، دو پیپ زیر محدوده 79.78-79.96 که در تحلیل روز جمعه به آن اشاره شد کاهش یافت. در صورتی که موج ii (در دایره) 0.618 موج i (در دایره) را ریتریس کند، شاخص تا 79.71 کاهش خواهد یافت. در صورتی که موج (c) 1.618 برابر موج (a) باشد، شاخص تا 79.64 کاهش خواهد یافت. پس ناحیه 79.64-79-71 ناحیه احتمالی بعدی توقف قیمت برای این ریزش خواهد بود. وقتی پایان کاهش کوتاه مدت قیمت را تشخیص دهیم، در این مقال درباره اش بحث خواهیم نمود.

            نظر


            • شاخص دلار – 2 جولای 2014



              شاخص دلار ایالات متحده سه شنبه صبح (1 جولای) تا 79.74 کاهش یافت و پس از آن قادر به برگشت به بالا و بسته شدن در نرخی نسبتا بالاتر گردید. روز چهارشنبه این شاخص در مقیاس بین روزی تا یک پیپ زیر 80.00 جهش نمود. پیشروی 2 روز گذشته فعلا در قالب 3 موج است، اما از زمانیکه روند بزرگتر به سطوح بالاتری اشاره داشته و از آنجاییکه ما انتظار داشتیم موج iii (در دایره) از نزدیکی سطوح جاری آغاز شود، فرض بر این خواهد بود که "سه موجی صعودی" به تشکیل ریز موجهای خود در داخل یک "5 موجی" خود ادامه خواهد داد. یک پیشروی در قالب 5 موج نشانگر این می باشد که پتانسیل صعودی بزرگتر برای دلار در پیش است. یک شکست در کف 1 جولای این دیدگاه را باطل خواهد نمود.
              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-03-2014, 01:56 PM

              نظر


              • شاخص دلار – 7 جولای 2014



                رالی شاخص دلار ایالات متحده از کف 79.74 روز 1 جولای بنظر می رسد که تبدیل به یک پنج موجی شده باشد. این ساختار نشانگر آن است که روند ما صعودی شده است. در صورتی که موج iii کوچک (در دایره) به بالاتر از سطحی که 1.618 موج i (در دایره) می باشد رالی کند، شاخص از 83.16 بالاتر خواهد رفت. پتانسیل صعود بیشتری وجود دارد. سطح کلیدی برای این تفسیر کف 1 جولای است و بایستی دست نخورده باقی بماند یا اینکه ساختار دیگری در حال توسعه باشد.

                نظر


                • شاخص دلار – 9 جولای 2014



                  شاخص دلار ایالات متحده 62% از موج i (در دایره) ، رالی انجام شده از 79.74 در 1 جولای، را ریتریس کرده است. موج ii (در دایره) بایستی در یا نزدیک به پایانش باشد. موج iii (در دایره)، وقتی آغاز شود، یک پیشروی چند هفته ای خواهد بود که شاخص را به بالای 83.00 خواهد برد. مانند قبل، سطح کلیدی برای این ساختار موجی همچنان کف 1 جولای می باشد و این کف بایستی دست نخورده باقی بماند یا اینکه بعضی الگوهای دیگر در حال اتفاق افتادن خواهند بود.

                  نظر


                  • شاخص دلار – 9 جولای 2014



                    شاخص دلار ایالات متحده احتمالا در خط مقدم موج iii (در دایره) می باشد که یک پیشروی چندین هفته ای است که شاخص را به بالای 83.00 می برد. همانند قبل، سطح کلیدی برای این ساختار کوتاه مدت امواج همچنان کف 1 جولای در 79.74 است. هرگونه شکست در این سطح رالی دلار را تا زمان تکمیل یک اصلاحی در ابعاد بزرگتر و پیچیده تر بتعویق خواهد انداخت.

                    نظر


                    • شاخص دلار – 14 جولای 2014



                      شاخص دلار ایالات متحده روز دوشنبه حرکت زیادی نکرد با وجود اینکه طلا و نقره سقوط تندی کردند که نشان دهنده این فرضه غلط است که این بازارها به نوعی به هم متصل هستند. دیدگاه ما درباره دلار همانند تحلیل روز جمعه است. قیمت احتمالا در نوک موج iii (در دایره) قرار دارد، که یک پیشروی چند هفته ای است که شاخص را به بالای 83.00 می برد. کف 1 جولای در 79.74 یک سطح کوتاه مدت مهم باقی می ماند. هرگونه شکست در این سطح فشار صعودی دلار را تا زمان تکمیل یک اصلاح بزرگتر و پیچیده تر بتعویق خواهد انداخت.

                      نظر


                      • شاخص دلار – 16 جولای 2014



                        این رالی در شاخص دلار ایالات متحده طی 2 روز گذشته بخشی از موج iii (در دایره) است، یک پیشروی چند هفته ای که بایستی شاخص را به بالای 83.00 ببرد. سطح کلیدی برای این پیش بینی حالا کف 79.98 در 10 جولای است. این کف باید دست نخورده باقی بماند در غیر اینصورت این پیش بینی باطی خواهد شد.

                        نظر


                        • شاخص دلار – 18 جولای 2014

                          ]

                          این رالی از 79.98 (10 جولای) در شاخص دلار ایالات متحده بخشی از موج iii (در دایره) است، که بایستی تا یک پیشروی چند هفته ای ادامه یابد تا شاخص را به بالای 83.00 ببرد. سطح کلیدی برای این پیش بینی این کف ایجاد شده در 10 جولای خواهد بود از آنجاییکه یک شکست حداقل در کوتاه مدت تنها 3 موج صعودی از 79.74 (1جولای) را برای ما باقی خواهد گذاشت نه اینکه دلالت بر صعود داشته باشد.

                          نظر


                          • شاخص دلار – 21 جولای 2014



                            معکوس یورو، رالی انجام گرفته در شاخص دلار ایالات متحده بنطر می رسد که یک موج سوم باشد که بایستی بسیار بالاتر برود. موج iii (در دایره) در 79.98 (10 جولای) آغاز شده است و بایستی طی دوره ای چندین هفته ای به بالای 83.00 فشار صعودی وارد آورد. در این نقطه، این صعود هنوز یک موج کوتاه از پنج موجی می باشد که نیاز به شمارش شدن بعنوان یک موج ایمپالس دارد، در نتیجه لازم است شاخص بالای کف 10 جولای در 79.74 بماند. مادامیکه بالای این کف باقی بماند، دلار بایستی در مسیر قیمتهای بالاتر قرار داشته باشد.

                            نظر


                            • شاخص دلار – 23 جولای 2014





                              هنوز زمان شکست سقف موج i (در دایره) در شاخص دلار ایالات متحده فرا نرسیده است، اما بنظر می رسد آماده این اتفاق است. نمودار اول یک پنج موجی ایمپالس واضح را نشان می دهد که بایستی فقط افتتاحیه موج iii (در دایره) باشد. خط چین قرمز رنگ در نمودار بلند مدت تر یک هدف احتمالی را در 83.00 نشان می دهد؛ اما بایستی این حرکت، حرکتی قدرتمند باشد که بتواند فراتر از این سطح برود. مادامیکه شاخص بالای کف 10 جولای خود در 79.74 بماند، این سطح نقطه توقف احتمالی بعدی باقی خواهد ماند. در صورتی که شاخص به زیر کف موج ii (در دایره) کاهش یابد، بایستی همچنان بالای 79 بماند در نهایت به سمت هدف ذکر شده برگردد.

                              نظر


                              • نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله – 25 جولای 2014



                                کف 2.401% در 29 می و سقف 2.694% در 3 جولای همچنان دو سطح مهم در اوراق قرضه 10 ساله ايالات متحده می باشند، که ما موقتا آن را پایان موج X نامگذاری کردیم. یک کاهش از 2.401% لازم است تا آغاز آکاهش چند هفته ای دیگری را در نرخهای بازدهی تایید نماید. روز دوشنبه، یک نمودار را نشان دادیم که اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده را در حال فراتر رفتن از حد بالای 29 می به تصویر می کشید. پس از برگشت به بالاتر از حد بالای ماه می، نرخ بازدهی اوراق قرضه خزانه داری روز جمعه دوباره از طریق سطح 29 می برکشت نمود. این در نهایت بخوبی حاکی از کف های جدید در اوراق 10 ساله می باشد. در صورتی که فاز بعدی حرکت خلاف روند معادل ابتدای A-B-C باشد، اوراق قرضه 10 ساله تا حدود سطح 2.04% حرکت خواهد نمود. در صورتی که نرخ بازدهی نخست از طریق سطح 2.694% برگشت صعودی انجام دهد، احتمالات به سمت نرخهای بالاتر سوق پیدا خواهد کرد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X