اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های الیوت پایه ewi بر روی eurusd

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 29 ژوئن 2016 - EUR/USD



    تغییری در وضعیت کوتاه مدت ما نسبت به یورو وجود ندارد. یک کاهش به زیر کف 1.0910 روز جمعه باید امواج نهایی از موج D مینور باشد. بعد از آن، موج E مینور یورو را برای کامل کردن موج (B) میانی بالاتر خواهد برد. اگر قیمت بالای 1.1200، خط روند صعودی که در آخرین کف ما دسامبر در 1.0524 آغاز می شود بسته شود، شاید بتوانیم به این نتیجه برسیم که موج E مینور پیش از این هم وابسته به ساختار کوتاه مدت در جریان بوده است.

    نظر


    • 1 جولای 2016 - EUR/USD



      یورو باید در یا بسیار نزدیک به پایان جهش صعودی اش از 1.0910 در 24 ژوئن باید باشد. قیمت روز 1 جولای تا 1.1170 حرکت کرده است، درست کمی پایین تر از زیر خط روند صعودی که در آخرین کف ماه دسامبر در 1.0524 آغاز می شود. در اوایل هفته آتی، این خط از 1.1214 عبور می کند. اگر یورو از قیمتی پایین تر نزدیک به سطوح جاری حرکتش را آغاز نماید، باید برای کامل کردن موج D مینور قیمت را به زیر کف 24 ژوئن بکشاند. اما این احتمال وجود دارد که موج D پیش از این هم کامل شده و موج E مینور در جریان باشد. یک رالی قدرتمند در گذر از 1.1214 احتمالات را برای رقم خوردن دیدگاه دوم افزایش می دهد.

      نظر


      • 6 جولای 2016- EUR/USD



        ساختار موجی یورو را اگر قیمت به زیر کف 1.0910 در 24 ژوئن کاهش یابد به وضوح می توان نامگذاری نمود. این ریزش همانطور که با خط چین روی نمودار نمایش داده شده است امواج فرعی از موج D مینور از موج (B) میانی را مشخص می کند. یک close بالای 1.1186، سقف 5 جولای، احتمالا این دیدگاه را تغییر خواهد داد. در مقابل، این close نشانگر این خواهد بود که موج D پیش از این هم کامل شده و موج E مینور صعودی در جریان بوده است.

        نظر


        • 8 جولای 2016- EUR/USD



          ما صبورانه در انتظار یورو برای کاهش به زیر 1.0910 ، کف 24 ژوئن هستیم، تا امواج فرعی از موج D مینور را کامل نماید. به مجرد اینکه موج D به پایان خود برسد، یورو باید همانطور که با خط چین روی نمودار نمایش داده شده است در قالب موج E رالی نماید.
          یک close بالای 1.1204، خط روند صعودی که در کف ماه دسامبر آغاز می شود، احتمالا این دیدگاه را تغییر داده و نشان دهنده این خواهد بود که موج E صعودی پیش از این در جریان بوده است.

          نظر


          • 11 جولای 2016- EUR/USD و شاخص دلار





            اطلاعات جدیدی در رابطه با ساختارموجی که تغییری در وضعیت تحلیل ما از شاخص دلار و یورو نشان دهد وجود ندارد. موج (5) میانی در شاخص دلار در کف 91.919 در 3 می آغاز شده است و باید قیمت را تا سقف های جدیدی ببرد. سطح کلیدی برای صعود کف 3 می بای می ماند. یورو بایستی به زیر کف 1.0910 در 24 ژوئن کاهش یابد تا موج D مینور از موج (B) میانی را تکمیل نماید. اگر قیمت به بالای 1.1211 صعود نماید، خط روند صعودی زاز ماه دسامبر نشان دهنده این خواهد بود که موج E مینورممکن است پیش از این در آغاز شده باشد.

            نظر


            • 13 جولای 2016- EUR/USD و شاخص دلار





              شواهد جدیدی در رابطه با ساختار و تمایلات که نشان دهنده تغییر وضعیت در تحلیل ما از شاخص دلار و یورو نشان دهد را نمی بینیم. سناریوی مشابهی که به بحث گذاشتیم دست نخورده باقی می ماند. موج (5) میانی در شاخص دلار در کف 91.919 در 3 می آغاز شده است و باید قیمت را تا سقف های جدیدی ببرد. سطح کلیدی برای صعود کف 3 می بای می ماند. یورو بایستی به زیر کف 1.0910 در 24 ژوئن کاهش یابد تا موج D مینور از موج (B) میانی را تکمیل نماید. اگر قیمت به بالای 1.1211 صعود نماید، خط روند صعودی از ماه دسامبر نشان دهنده این خواهد بود که موج E مینورممکن است پیش از این آغاز شده باشد.
              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-16-2016, 12:28 PM

              نظر


              • 15 جولای 2016- EUR/USD و شاخص دلار





                تحولات موجی کوتاه مدت در شاخص دلار و یورو بسیار کند و آهسته شده است. هنوز، یش بینی های ما برای هر ارز دست نخورده بر جای خود باقیست. دلار موج (5) میانی را در کف 91.919 در 3 می آغاز کرده است و باید قیمت را تا سقف های جدید ببرد. سطح کلیدی برای صعود کف 3 می باقی می ماند. یورو باید به زیر کف 1.0910 در 24 ژوئن نزول کند تا موج D مینور از موج (B) میانی را تکمیل نماید. اگر قیمت بالای 1.1222، خط روند صعودی از ماه دسامبر بسته شود، نشان دهنده این خواهد بود که موج E مینور پیش از این نیز در جریان بوده است.
                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-19-2016, 06:55 AM

                نظر


                • 18 جولای 2016- EUR/USD و شاخص دلار





                  تحولات جدیدی وجود ندارد که پیش بینی ما برای شاخص دلار و یورو را تغییر دهد. دلار موج (5) میانی را در کف 91.919 در 3 می آغاز کرده است. این موج از پیشروی باید قیمت را تا سقف های جدید ببرد. سطح کلیدی برای صعود کف 3 می باقی می ماند. یورو باید به زیر کف 1.0910 در 24 ژوئن نزول کند تا همانطور که در نمودار نشان داده شده موج D مینور از موج (B) میانی را تکمیل نماید. اگر قیمت زیر 1.1228، خط روند صعودی از ماه دسامبر بسته شود، نشان دهنده این خواهد بود که موج E مینور پیش از این نیز در جریان بوده است.

                  نظر

                  پردازش ...
                  X