اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های الیوت پایه ewi بر روی eurusd

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 15 ژوئن 2015 - EUR/USD



    حرکات یورو مشابه دلار اما در جهت مخالف آن است. به مجرد اینکه کل فشار صعودی از کف 1.0462 در 13 مارس کامل شود، یورو تا قیمتهای بسیار پایین تر از این کف کاهش خواهد یافت. در کوتاه مدت، گزینه ها عنوان شده برای دلار قابل استفاده برای یورو هستند. قیمت ممکن است پیش از آغاز موج قدرتمند دیگری از پیشروی طی 2-4 روز پیش رو تا محدوده 1.1033-1.1101 کاهش یابد. یا این پیشروی ممکن است حالا در حال آغاز باشد. احتمالات برابر هستند و ما پیش از برتری دادن یکی از این احتمالات بر دیگری نیاز به مشاهده الگوهای بیشتری از توسعه قیمت داریم.

    نظر


    • 17 ژوئن 2015 - EUR/USD



      پیش بینی کلی برای یورو مشابه آنچه برای دلار گفته شد می باشد اما در جهت معکوس. رالی A-B-C از کف 1.0462 در 13 مارس تا سقف 1.1468 در 15 می بخشی از یک ریتریس صعودی پیچیده است که احتمالا کامل نشده است. این حاکی از آن است که قیمت در نهایت به بالای 1.1468 خواهد رفت. در کوتاه مدت، ممکن است یک پولبک پیش از موج دیگری از پیشروی وجود داشته باشد، اما الزامی برای انجام این حرکت وجود ندارد.

      نظر


      • 24 ژوئن 2015 - EUR/USD



        تحلیلی مشابه دلار برای یورو وجود دارد، اما در جهت مخالف. در کل، رالی که در کف 1.0462 در 13 مارس آغاز شده است بایستی پیش از آنکه اصلاح صعودی پایان یابد به بالای 1.1468 (15 می) حرکت نماید. در کوتاه مدت، مسیرهای متفاوتی وجود دارند که قیمت ممکن است انتخاب کرده تا به بالای سقف 15 می برسد و به مجرد اینکه یک یا دو گزینه احتمال قویتری نسبت به بقیه پیدا کنند، در این مقال درباره اش به بحث خواهیم نشست.

        نظر


        • 26 ژوئن 2015 - EUR/USD



          همانطور که این نمودار کوتاه مدت یورو نشان می دهد، کاهش صورت گرفته از سقف 1.1436 در 18 ژوئن در حال ترسیم پنج موج است و ممکن است در کف 1.1130$ روز جمعه کامل شود. در غیر اینصورت، امواج فرعی اخیر بایستی در سطوح نسبتا پایین تری در اوایل هفته آتی باتمام برسد. ما این کاهش از 18 ژوئن را بعنوان موج c (در دایره) از یک flat نام می گذاریم، که موج B مینور را کامل کی کند. ای حاکی از یک رالی برای موج C است که به بالای 1.1436 حرکت می کند. مشابه دلار، وضعیت ما اینطور است که اصلاح صعودی که در کف 1.0462 در 13 مارس آغاز شده است به شکل یک ساختار پیچیده درخواهد آمد که به سمت قیمت بالاتر حرکت کرده و مدتی بیشتر از آنچه در حال حاضر بطول انجامیده است دوام خواهد آورد.

          نظر


          • 29 ژوئن 2015 - EUR/USD



            یورو حرکت نزولی پنج موجی اش از سقف 1.1436 در 18 ژوئن تا کف 1.0955 روز دوشنبه کامل نمود. قیمت همانطور که در این نمودار کوتاه مدت نشان داده شده است پس از آن به تندی رالی کرد. نامگذاری امواج از تحلیل قبلی به این سو تغییری نکرده است. ما کاهش از 18 ژوئن را بعنوان موج c (در دایره) از یک flat نامگذاری می کنیم که موج B مینور را کامل می کند. این حاکی از یک رالی برای موج C است که به بالای 1.1436 حرکت می کند. اگرچه، شیبدار بودن پیشروی روز دوشنبه شاید برای مدت طولانی تری ثبات نداشته باشد بنابراین انتظار یک پولبک را داریم که بزودی توسعه یابد. این پولبک ممکن است تند و سریع باشد، اما مادامیکه کف 1.0955 دست نخورده باقی بماند، پتانسیل حرکت صعودی نیز مشمول تغییری نخواهد شد. یک شکست در این کف قیمتی سناریوی رالی را خنثی می نماید.

            نظر


            • 1 جولای 2015 - EUR/USD


              سناریویی مشابه دلار برای یورو در جریان است اما در جهت مخالف. رالی A-B-C از 1.0462 در 13 مارس تا 1.1436 در 15 می یک اصلاح صعودی است که در طول فاز نزولی بعدی در یورو کاملا ریتریس نموده است. اما در این لحظه اطمینان نداریم که ایا فاز نزولی بعدی آغاز شده است یا اینکه الگوی صعودی پیچیده تر در حال توسعه یافتن است که از سقف ماه می فراتر خواهد رفت یا خیر. یکی از چندین گزینه پیش روی ما این است که یورو شاید در حال ترسیم یک flat بزرگتر در ازای خط Alt. در پایین نمودار باشد. تحت این سناریو، قیمت تا ناحیه در برگیرنده کف 1.0462 کاهش خواهد یافت تا موج B را کامل کرده و سپس تمام مسیر را در برگشت به بالای سقف 1.1668 را طی خواهد نمود. اگر احتمالات به سمت این مسیر محتمل رشد نماید، در این مجال به آن اشاره خواهیم نمود.

              نظر


              • 6 جولای 2015 - EUR/USD



                بطوری که عنوان شد، یورو کف 1.0955 خود در 29 ژوئن را نشکست، این در حالیست که دلار از سطح معادل خود در نمودار مربوطه فراتر رفته است. اگر این واگرایی معنی دار باشد، حداقل در کوتاه مدت، نشان می دهد که یورو ضمن اینکه دلار کاهش می یابد رالی خواهد نمود. اما با مسیرهای بسیاری که ساختار امواج در حال حاضر ممکن است در پیش بگیرد، قضاوت اینکه یک رالی چقدر ممکن است توسعه یابد سخت است. مقاومتی در نزدیکی قیمت حال حاضر قرار دارد که در ناحیه 1.1150-1.1170 می باشد. بررسی خواهیم کرد که آیا این ناحیه معنی دار است یا خیر. یک کاهش به زیر 1.0955 احتمالا پتانسیل رالی کوتاه مدت را باطل خواهد نمود.
                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-08-2015, 07:31 PM

                نظر


                • 8 جولای 2015 - EUR/USD


                  مشابه دلار، اما در جهت مخالف، یورو ممکن است یک کاهش "a-b-c" را از 1.1436 (در 18 ژوئن) تا کف 1.0916 (در روز 7 جولای) تکمیل کرده باشد. اما اینجا نیز، چندین گزینه پیش روی ما قرار دارد، از جمله ادامه ریزش جاری در قیمت. واضح است که پیشروی انجام شده از 1.0462 تا 1.1468 همانطور که در نمودار نشان داده شده یک A-B-C است. اما ما هنوز انحصارا نمی توانیم توضیح دهیم که آیا این A-B-C کل اصلاح صعودی است یا بخشی از یک الگوی پیچیده تر است.

                  نظر


                  • 13 جولای 2015 - EUR/USD


                    تصویر روز دهم جولای:


                    ساختار یورو در کوتاه مدت هنوز گزینه های متفاوتی را در دل خود دارد. در تحلیل قبلی، نموداری را منتشر کردیم که یکی از این احتمالات را نمایش داد، یک مثلث که در سقف 1.1468 در روز دوشنبه 15 می آغاز شده است. سقف روز جمعه در 1.1216 (10 جولای) هم از نظر زمانی و هم از لحاظ قیمتی بسیار کوتاه است تا مشمول تمام موج d (در دایره) گردد، بنابراین یا یورو حالا به بالای سقف روز جمعه رالی خواهد نمود تا موج d (در دایره) را کامل کند یا این ساختار حرکتی یک مثلث نیست. Close روز دوشنبه (13 جولای) پایین ترین قیمت در یک و نیم ماه گذشته از 29 می به این سو می باشد، اما کف بین روزی در 1.0916 (7 جولای) کف مهمتری می باشد. همانطور که دفعات بسیاری پیش از این صحبت کرده ایم، شفاف ترین ساختار در نمودار روزانه رالی A-B-C از 1.0462 در 13 مارس تا سقف 1.1468 در 15 می می باشد. این الگویی خلاف روند است که طی موج نزولی بعدی بطور کامل ریتریس کرده است. ما هنوز در جستجوی پاسخ پرسش کوتاه مدت درباره این هستیم که آیا این حرکت A-B-C کل رالی یا خلاف روند است یا الگویی با پیچیدگی یبشتر.

                    نظر


                    • 15 جولای 2015 - EUR/USD



                      واضح ترین ساختار در نمودار یورو همچنان رالی A-B-C از 1.0462 در 13 مارس تا سقف 1.1468 در 15 می باشد. این یک الگوی خلاف روند است که بطور کامل در طول موج اصلی نزولی بعدی ریتریس خواهد نمود. تردید کوتاه مدتی درباره اینکه آیا این A-B-C شامل تمام اصلاح صعودی است یا بخشی از یک الگوی پیچیده تر می باشد همچنان باقیست. قیمت هنوز تا نقطه ای که قادر باشیم نتیجه ای قوی را ارایه دهیم پیشروی نکرده است. شاخص های تمایلات و مومنتوم هر دو خنثی هستند. وقتی احتمالات حول و حوش الگویی مشخص متمرکز شود، در اینجا آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. جهت جمع بندی: روند بلندمدت تر همچنان نزولی است، این در حالیست که روند کوتاه مدت تر غیرقطعی است.

                      نظر


                      • 20 جولای 2015 - EUR/USD



                        یورو با سسشن امروز که کف بین روزی دیگری در 1.0820 تشکیل داد در حالت نزولی باقی مانده است. هنوز چندین مسیر باقی مانده تا بطور قابل قبولی کنشها یا حرکات کوتاه مدت بازار را نامگذاری نماییم. یورو در نهایت بزودی بایستی دست خود را رو کند که آیا رالی A-B-C از 1.0462 در 13 مارس تا سقف 1.1468 در 15 می تمام اصلاح صعودی است یا تنها موج نخست از یک الگوی با پیچیدگی بیشتر است. اگر قیمت اط سطوح حال حاضر به کاهش خود ادامه دهد، دو گزینه اصلی ظهور خواهند کرد. نزول قیمت ممکن است ادامه روند نزولی در مقیاس بزرگتر بهمراه کاهش یورو بخوبی به زیر 1.0462، در ازای خط Alt. در پایین نمودار باشد. سقف 15 می موج A خواهد بود. موج B یک کاهش در برگشت تا 1.0462 پیرو یک رالی بزرگ تا سقف های احیا کننده جدید در قالب موج C خواهد بود. ما این گزینه ها را همچنانکه قسمت بیشتری از الگو ظاهر می شود به بحث و گفتگو خواهیم گذاشت و قادر به ارزیابی احتمالات خواهیم بود.

                        نظر


                        • 22 جولای 2015 - EUR/USD



                          یورو دو گزینه اصلی پیش روی خود دارد: یک کاهش تداوم یافته ممکن است شروع موج اصلی نزولی بعدی باشد، که قیمت را بخوبی به زیر کف 1.0462 در 13 مارس می کشاند. گزینه دیگر این است که قیمت کاهش پیدا کند، اما ریزش در نزدیکی 1.0462، که آن را موج B از یک flat رو به بالای 5-3-3 خواهد ساخت، در ازای خط Alt. در پایین نمودار ، متوقف می شود. بعد از آن، یورو بایستی در قالب پنج موج تا بالای سقف 1.1468 در 15 می رالی کند، که الگوی flat را کامل خواهد نمود. همچنانکه ساختار امواج به توسعه خود ادامه می دهد، ما درباره گزینه ها، احتمالات حاضر و تفاسیر قیمت به بحث خواهیم نشست.

                          نظر


                          • 10 آگوست 2015 - EUR/USD



                            یورو حرکتش همسان اما در جهت معکوس دلار است، بنابراین یک کاهش کوتاه مدت در دلار بر یک رالی کوتاه مدت در یورو دلالت دارد. یک هدف اولیه در ناحیه 1.1150-1.1278 برجای خود باقی می ماند، اما اگر دلار متحمل یک نزول عمیق تر شود، پیش بینی رالی کوتاه مدت یورو را باطل خواهد نمود.

                            نظر


                            • 12 آگوست 2015 - EUR/USD



                              یورو تا 1.1214، که در محدوده وسیع مقاومتی قرار دارد که ما در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم رالی کرد. مشابه دلار، گزینه های مختلفی برای ساختار کوتاه مدت امواج وجود دارد و ما پیش بینی با اطمینان بالایی برای باقی هفته نداریم.

                              نظر


                              • 14 آگوست 2015 - EUR/USD



                                تحلیلی مشابه شاخص دلار در کوتاه مدت برای یورو درست است: گزینه های مختلفی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X