اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ارایه تحلیل از بزرگترین شرکت الیوت پایه دنیا - Elliott Wave International

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ارایه تحلیل از بزرگترین شرکت الیوت پایه دنیا - Elliott Wave International

    درباره EWI

    Elliott Wave International (EWI) بزرگترین شرکت پیش بینی(تحلیل) بازار در دنیا ( تاسیس 1979) می باشد. بیش از 20 تحلیلگر EWI پیش بینی های 24 ساعته خود را درباره هر بازار مهمی در جهان را از طریق اینترنت و سیستم وب اختصاصی مشابه رویترز و بلومبرگ به مشتریان خود ارایه می دهند.

    خدمات آموزشی EWI شامل کنفرانس ها، کارگاه های آموزشی، وبینارها(سمینارهای تحت وب)، DVD ها، ویدئوهای آموزشی تحت وب، گزارش های ویژه، کتاب ها و یکی از غنی ترین برنامه های محتوای رایگان موجود در اینترنت، کلوپ EWI می باشد.

    دوستان گرامی هدف از ارایه این تاریخچه، آگاه نمودن شما از سابقه درخشان آقای پریچر و نیز سایت www.elliottwave.com می باشد.

    آقای پریچر ریاست بزرگترین شرکت تحلیلگری بر اساس امواج الیوت با سابقه ای بیش از 43 سال در ارایه تحلیل های الیوت پایه را بعهده دارند .

    این شرکت در زمینه بازار سهام ایالات متحده، سهام بازارهای آسیایی و اروپایی، شاخص های معتبر جهانی، ارز، کالا، انرژی، فلزاتی مانند طلا، نقره، پلاتین و... فعال می باشد که تمامی این موارد بر پایه امواج الیوت تحلیل شده و به مشتریان ارایه می شوند.

    در ضمن به مرور اطلاعاتی درباره سابقه و فعالیتهای حرفه ای افراد حاضر در این شرکت به نظر شما اعضا خواهد رسید.

    کارگزاری پرسپولیس کپیتال منیجمنت (PCMBrokers) در راستای تسهیل دسترسی مشتریان، و اعضای محترم فروم PCM و احترام به نظرات شما اقدام به خرید سرویسی ویژه از این شرکت نموده تا برای آشناشدن شما با تحلیل های بزرگترین شرکت تحلیل گری الیوت- پایه(Elliot Based) دنیا و کمک به ارتقا و تقویت هرچه بیشتر دیدگاه های اعضا قدم بردارد.

    در این راستا تحلیل های ارایه شده در 2 بخش مجزا تقدیم حضورتان می گردد. بخش عمومی و بخش ویژه

    * - بخش عمومی: در دسترس تمامی اعضای فروم قرار خواهد گرفت.

    * - بخش ویژه: شامل تحلیل های الیوت انجام شده بر روی چند ابزار مالی منتخب در بازار می باشد که بطور خاص در دسترس دوستانی قرار خواهد گرفت که از فعالیت بالا و چشمگیری برخودار باشند.

    امید داریم از این سرویس جدید و فوق العاده به بهترین وجه ممکن استفاده نمایید.

    با آرزوی سلامت و موفقیت هرچه بیشتر شما همراهان در تمامی امور تجاری تان

    PCMNewdesk

  • #2
    رابرت پریچر - Robert R. Prechter, Jr

    بیوگرافی رابرت پریچر
    رابرت آر. پریچر جی آر. ، دارنده مدرک CMT (Chartered Market Technician - تکنیسین خبره بازار)، شغل حرفه ای خود را در سال 1975 بعنوان یک متخصص تکنیکال بازار در دپارتمان تحلیل بازار در مریل لینچ واقع در نیویورک آغاز نمود. او از سال 1979 به انتشار The Elliott Wave Theorist ، یک نشریه تحلیل و پیش بینی ماهانه، اقدام نموده است. در حال حاضر ریاست شرکت Elliott Wave International را بر عهده دارد، که تحلیل بازارهای سهام، اوراق قرضه، ارز، فلزات و انرژی را منتشر می کند. او همچنین مدیر عامل انستیتو Socionomics، یک گروه تحقیقاتی می باشد. آقای پریچر جوایز متعددی را برای زمان بندی بازار، شامل مسابقات قهرمانی معامله گری ایالات متحدهرا برنده شد، و در سال 1989 جایزه لقب "پیش کسوت دهه" را که توسط Financial News Network (که در حال حاضر CNBC می باشد) اهدا می شود را بخود اختصاص داد. او توسط Timer Digest "یکی از برترین افراد زمان بندی کننده در تاریخ بازار سهام" ، "قهرمان پیش بینی بازار" توسط مجله Fortune ، " پیشرو در تفسیر امواج الیوت در سطح جهان" توسط انستیتوی The Securities ، و "مدافع پیشاپیش روش پیش بینی امواج الیوت این کشور" توسط The New York Times نام گرفت.

    آقای پریچر مولف، همکار نویسنده و/یا ویرایشگر 13 کتاب، شامل اصول امواج الیوت – کلیدی برای رفتار بازار(1978)، شاهکارهای رابرت نلسون

    الیوت(1980)، اصول امواج رفتار اجتماعی بشر و علم نوین اقتصاد اجتماعی-Socionomics (1999)، سقوط را فتح کنید(2002)، مطالعات پیشرو در Socionomics (2003).

    از 1979، وقتی او نخستین بار به این موضوع اشاره کرد، باب در حال بررسی و کاوش Socionomics ، مطالعه و برآورد روندهای اجتماعی در پرتو اصول امواج، و مفاهیمی آن برای علوم اجتماعی بوده است. در 1999 ، او انستیتوی Socionomics را که مدیر عامل آن بود ایجاد نمود. این انستیتو یک مخزن تفکر مستقل می باشد که رسالت آن توسعه Socionomics بعنوان یک رشته آکادمیک(دانشگاهی) و ارتقای کاربردهای تجاری آن می باشد. اخیرا، آقای پریچر سخنرانی هایی در زمنه تئوری Socionomics خود در دانشگاه MIT ، مدرسه اقتصاد لندن و کنفرانس های آکادمیک(دانشگاهی) داشته است.

    در سال 2004، بنیاد Socionomics ، یک سازمان غیرانتفاعی 501©3 ، را برای ارایه آموزش و تامین مالی تحقیقات علمی بر روی تئوری Socionomics ایجاد نموده است.

    آقای پریچر سال 1971 با مدرک روانشاسی از دانشگاه Yale فارغ التحصیل شد. او بعنوان بیست و یکمین ریاست انجمن تکنیسین های بازار خدمت نموده است، و عضو Mensa ، Intertel ، جمعیت the Triple Nine ، The Shakespeare Fellowship و جامعه شکسپیر لندن می باشد.

    نظر

    پردازش ...
    X