اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل الیوت Euro/British Pound

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #31
    تاریخ آپدیت: 20 آگوست 2014

    با توجه به روند نزولی که از 18 مارس 2014 در نرخ برابری واحد پولی اتحادیه اروپا (یورو) به پوند استرلینگ انگلستان شکل گرفته است ، احتمال میدهیم که با یک ترند ( Trend ) روبرو هستیم که در اشل بلند مدت این ترند یک بازوی از کانترترند ( بازوی C ) میباشد که در پی تکمیل کردن آخرین امواج خود میباشد. در حال حاضر با توجه به ساختار موجود در تایم فریم چهارساعته به احتمال بالا در یک موج چهار قرار داریم که به شکل کامپلکس ( ABCDE ) در آمده است و ما کلاستر انتهای محتمل را در شکل مشخص کردیم

    با توجه به عدله های تکتیکی و بنیادی و بین بازاری میتوانیم در این جفت ارز فروش های را انجام دهیم



    با تشکر
    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


    نظر


    • #32
      نوشته اصلی توسط عبدالرحمان نمایش پست ها
      تاریخ آپدیت: 20 آگوست 2014

      با توجه به روند نزولی که از 18 مارس 2014 در نرخ برابری واحد پولی اتحادیه اروپا (یورو) به پوند استرلینگ انگلستان شکل گرفته است ، احتمال میدهیم که با یک ترند ( trend ) روبرو هستیم که در اشل بلند مدت این ترند یک بازوی از کانترترند ( بازوی c ) میباشد که در پی تکمیل کردن آخرین امواج خود میباشد. در حال حاضر با توجه به ساختار موجود در تایم فریم چهارساعته به احتمال بالا در یک موج چهار قرار داریم که به شکل کامپلکس ( abcde ) در آمده است و ما کلاستر انتهای محتمل را در شکل مشخص کردیم

      با توجه به عدله های تکتیکی و بنیادی و بین بازاری میتوانیم در این جفت ارز فروش های را انجام دهیم



      با تشکر
      اکنون پنج ماه از این تحلیل میگذره و ربزش ما محقق گردید. که بنده در پست بعدی که گذاشته خواهد شد آن را موج w شمارش نمودم که با رنگ سیاه در موج چهار سبز رنگ قرار گرفته است ( میبایست تغییر رنگ به آبی بدم که اینا دیگه ریزه کاری است و مهم نیست )
      ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 01-20-2015, 07:15 PM

      نظر


      • #33
        چشم انداز EURGBP : بازه کوتاه و بلند مدت

        تاریخ آپدیت
        : 20 ژانویه 2015

        تایم فریم : روزانه ( تصویر ) ، شمارش موجود در چارت از هفتگی تا یکساعته



        توضیحات کامل در پنج بعد ( ساختار ، قیمت ، زمان ، بنیادی و انتظارات ) و استراتژی پیش رو برای امسال و سال آتی در اینجا مطالعه نمایید.
        ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 01-20-2015, 07:16 PM

        نظر


        • #34
          نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
          چشم انداز EURGBP : بازه کوتاه و بلند مدت

          تاریخ آپدیت
          : 20 ژانویه 2015

          تایم فریم : روزانه ( تصویر ) ، شمارش موجود در چارت از هفتگی تا یکساعته



          توضیحات کامل در پنج بعد ( ساختار ، قیمت ، زمان ، بنیادی و انتظارات ) و استراتژی پیش رو برای امسال و سال آتی در اینجا مطالعه نمایید.
          ادامه ...

          افراد با توجه به نمودار کلی تر یعنی هفتگی بهتر میتوانند متوجه سخنان بنده در توضیحات که روی مانتره قرار گرفته بشوند. ( ملت از کل به جز میاند ، ما هم از جز به کل ... )

          نظر


          • #35
            یورو شروع کرد به تضعیف...

            نظر


            • #36
              تحلیل روزانه EURGBP-H4

              با توجه به ساختار کنونی در تایم فریم چهارساعته ما احتمال میدهیم در گام های نهایی از ریزش هستیم که اکنون در سطح مینوری در یک اصلاح میباشد و افراد میتوانند با توجه به عدله های تکنیکی بنیادی... با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه اقدام به اردرگذاری از جنس سل استاب کنند. در صورتی که قیمت کلاستر ماکزیمم را رد نماید میبایست ساختار را مورد بررسی مجدد و اطلاعات بنیادی جدید را مورد آنالیز قرار دهیم

              مهمترین خبرهای روز:

              GDP كانادا: اقتصاد كانادا با 0.3% رشد در ماه اكتبر پيرو 0.4% صعود در ماه قبل از آن بيش از مقدار مورد نظر افزايش يافت. تحللگران انتظار افزايش كوچكي به مقدار 0.1% را داشتند. اگرچه پيش بيني مي شود بهاي پايين نفت خام ميزان رشد اقتصادي را با كم كردن ميزان صادرات و سرمايه گذاري در سال 2015 كاهش دهد. BoC رشد سالانه 2.2% را در سال 2015 نسبت به رشد 2.5% در سال 2014 برآورد مي كند. اگرچه از آنجاييكه اقتصاد ايالات متحده تقويت مي شود انتظار مي رود ميزان صادرات به ايالات متحده افزايش يابد. انتظار مي رود رشد اقتصادي كانادا 0.1% كاهش يابد.

              GDP ايالات متحده: اقتصاد ايالات متحده در سه ماهه سوم 5% رشد يافته است، كه نشانگر ادامه بهبودي اقتصاد ايالات متحده مي باشد و نيازي به اجراي بيشتر برنامه QE نيست. GDP نهايي از داده مقدماتي آن قوي تر بود. شاخص هاي سرمايه گذاري در كسب و كار و ميزان هزينه كرد مصرف كننده افت نسبتا كمي از سه ماهه دوم به اين سو داشتند، اگرچه كسري تجاري كاهش يافته است. ميزان رشد در 4 فصل از 5 فصل گذشته به 3.5% يا بالاتر دست يافته است كه نشان دهنده ثبات دروني رشد مي باشد. انتظار مي رود رشد اقتصادي ايالات متحده در سه ماهه چهارم 3.1% باشد.

              نظر


              • #37
                تحلیل روزانه EURGBP-H4

                با توجه به ترسیم ساختار نرخ برابری این دو ارز در پست گذشته در تایم فریم چهارساعته ما محتمل دانستیم در گام های نهایی از ریزش هستیم که اکنون در سطوح مینوری در حال تکمیل یک اصلاح پیچیده ( کامپلکس ) میباشد که در شرایط کنونی با رسیدن قیمت به لول اول انتهای این اصلاح به احتمال بالا به پایان خود رسیده باشد . افراد میتوانند با توجه به عدله های تکنیکی بنیادی... با رعایت مدیریت ریسک و سرمایه اقدام به اردرگذاری از جنس سل استاب با شکست قیمت به 0.7480 نمایند و حد سود خود را در قیمت 0.7356 قرار دهند .در صورتی که قیمت کلاستر ماکزیمم را رد نماید میبایست ساختار را مورد بررسی مجدد و اطلاعات بنیادی جدید را مورد آنالیز قرار دهیم چرا که در گام نهایی از ریزش احتمال کوتاه شوندگی موج نهایی بالا میباشد.

                نکته کلیدی: این جفت ارز اروپایی میباشد و به دلیل اینکه در ساعاتی دیگر بازارهای اروپا تعطیل خواهند شد ، نوسانات و ولاتلیتی بازار به سطح پایین کاهش می یابد پس لطفاً از ورود های سریع در این زمان خودداری کنید.


                مهمترین اخبار اخبار تاثیر گذار بر روی این جفت ارز در این هفته:

                تصمیم نرخ بهر بریتانیا روز پنج شنبه : سیاست گذاران بانک مرکزی بریتانیا در ماه ژانویه متفق القول رای بر این دادند که نرخ بهره را با توجه تورم در حال کاهش در سطح حداقل و بی سابقه خود حفظ کنند. مارتین ویل و یان مک کافرتی، که هر دو عضو این بانک و پیش از این مخالف چنین حرکتی بوده اند، از آنجاییکه بهای نفت خام در حال کاهش اقتصاد این کشور را با تضعیف بیشتر تورمی که پیش از این نیز در مسیر نزولی خود قرار داشت تهدید نموده است موضع خود را کاملا برعکس نمودند. بهبودی در حال پیشرفت نرخ بیکاری و رشد میزان دستمزد اعضای کمیته MPC را متقاعد نساخته است تا رای به تاغییر در سیاست پولی دهند. پیرو این بیانیه، اقتصاددانان پیش بینی خود مبنی بر افزایش نرخ بهره در اوایل سال 2016 را پس گرفته اند.

                NFP و نرخ بیکاری ایالات متحده روز جمعه: اشتغال ایالات متحده در ماه دسامبر با صعود 252000 شغلی پس از یک تجدیدنظر جهشی 353000 شغلی در ماه نوامبر افزایش یافت. در همین حال، نرخ بیکاری تا حداقل خود در 6.5 سال گذشته کاهش یافت، یعنی 5.6%. اگرچه با وجود ارقام مثبت، میزان دستمزد در ماه دسامبر افزایش نیافت، نشانه ای نگران کننده از این که ممکن است Fed را وادار به عدم تغییر نرخ بهره برای دوره طولانی تر نماید. انتظار می رود بازار اشتغال ایالات متحده 231000 موقعیت شغلی به اقتصاد این کشور بیافزاید. از طرفی پیش بینی می شود نرخ بیکاری بدون تغییر باقی بماند.

                نظر


                • #38
                  تحلیل روزانه EURGBP-H4

                  در تحلیل گذشته ما یک ریزش در اشل چهارساعته برای این جفت ارز محتمل دانستیم که بازار به این سناریو قوت بخشید و محقق گردید. اکنون با توجه به ساختار فرسایشی کنونی و رسیدن قیمت به سطوح حساس ، به احتمال بالا بازار لحظاتی به تنفس یا روند جدید صعودی بپردازد که این خود ریسک فروش را بیش از پیش افزایش میدهد.

                  وزاری اتحادیه اروپا پس از عدم موفقیت به انجام این کار در جلسه هفته گذشته به جستجوی راه حلی برای مساله یونان ادامه خواهند داد. معین شد که دولت جدید یونان قوانین بازی را جهت بدست آوردن مجوز برای مرحله بعدی کمک مالی و کاهش اقدامات سخت ریاضت مالی تحمیل شده توسط دولت قبلی تغییر دهد. به مجرد اینکه مرکل از سد انتخابات ایالتی در هامبورگ بگذرد شانس بهتری وجود دارد که این اتفاق بیافتد اجلاس یورو گروپ با حضور وزرای دارایی اروپا و یونان در بروکسل برگزار می شود. مهمترین موضوع مورد بحث در این نشست که از روز دوشنبه آغاز شد مسئله بدهیهای یونان و مذاکره برای یافتن راه حلی در این زمینه در دستور جلسه یوروگروپ قرار دارد.الکسی سیپراس، نخست وزیر یونان تقاضای بخشودگی کامل بدهی های کشورش را که بر روی آن پا فشاری می کرد، رها کرده اما مخالف سرسخت اعمال تدابیر ریاضت اقتصادی است. یونان تا امروز جمعه فرصت دارد تصمیمات اتحادیه یورو را بپذیرد. ( احتمال شوک های غیر منتظره و ناگهانی در واحد پولی یورو در طول روز جمعه وجود دارد)

                  آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                  چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                  نظر


                  • #39
                    تحلیل روزانه EURGBP

                    با توجه به ساختار حاکم بر این نرخ برابری به احتمال بالا در یک اصلاح پیچیده میباشد که کلاستر قیمتی آن را مشخص نمودیم و قیمت بعد از برخورد به این سد حمایتی شروع به صعود نموده است ، با توجه به این سناریو ما میتوانیم در سطوح مختلف اقدام به اردر گذاری از جنس خرید نمائیم

                    مهمترین خبرهای پیش رو در تقویم اقتصادی این نرخ برابری عبارتند از :

                    سخنرانی ماریو دراگی در روز چهارشنبه : ریاست ECB ماریو دراگی در بروکسل پیش از نشست کمیته سیاست پولی و اقتصادی پارلمان اروپا ایراد سخن خواهد نمود. پس از آنکه ECB پیش بینی های خود درباره تورم و رشد را برای سال 2015 و دو سال بعد از آن کاهش داد، دراگی به این نکته اشاره نمود که در صورت لزوم یک برنامه QE دیگر ممکن است باجرا گذاشته شود تا فعالیت اقتصادی را تحریک نماید. ایشان همچنین به این موضوع اعتراف کردند که تورم ممکن است در آینده نزدیک وارد ناحیه منفی شود. انتظار نوسان بازار در طول سخنرانی می رود.

                    شاخص فضای کسب و کار Ifo آلمان در روز پنج شنبه : شاخص تمایلات کسب و کار آلمان پیرو انتشار یک داده مثبت از بخش تولید، از 108 در ماه جولای تا 108.3 در ماه آگوست بهبود یافت. اقتصاد پیرو صعود 0.3 درصدی در ماههای ژانویه تا مارس، رشد متداومی را در سه ماهه دوم سال جاری با 0.4% افزایش را نشان می دهد. پاسخ دهندگان در رابطه با وضعیت جاری بیشتر نظرشان مثبت بود. اگرچه، شرکتها بنوعی در رابطه با آینده کسب و کار خوشبینی کمتری داشتند. انتظار می رود شاخص اعتماد کسب و کار در ماه سپتامبر تا 107.8 کاهش یابد.

                    نظر

                    پردازش ...
                    X