اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Usdchf ارائه توسط نیما آزادی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • Usdchf ارائه توسط نیما آزادی

    تاپیک تحلیل روزانه usdchf

  • #2
    تحلیل USDCHF

    همانطور که در تصویر مشخص است قیمت در یک محدوده کانالیزه در حال نوسان است. همانطور که در تصویر مشخص است قیمت به محدوده سقف کانال رسیده است، بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در محدوده کانال نوسان می کند در کف کانال تقاضای خرید بالا باشد و در سقف کانال فروشنده ها وارد بازار می شوند. چنانچه قیمت به زیر 0.8811 سقوط کند انتظار می رود در مرحله اول تا 0.8757 و در مرحله دوم تا 0.8723 سقوط کند .
    چنانچه شتاب خرید بازار بسیار گسترده باشد و از محدوده کانال به سمت بالا خارج شود وارد فاز صعودی می شود که هدفش 0.8970 خواهد بود.



    استراتژی امروز
    تا زمانی که محدوده کانال به سمت بالا نشکند در همین محدوده نوسان گیری می کنیم در حال حاضر به دلیل قرار گرفتن در محدوده سقف به دنبال فرصت فروش بر اساس جدول زیر هستیم.


    « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

    نظر


    • #3
      دوستان در پیغام خصوصی عنوان کردند که توی جدول سطح ورود اشتباها 0.8711 عنوان شده که اصلاح می کنم 0.8811 درست است البته توی متن توضیحی عدد رو درست نوشته بودم

      پی نوشت: شکستن سطح و تثبیت نیاز هست ...
      « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

      نظر


      • #4
        چشم انداز دلار فرانک برای دو هفته آتی

        همانطور که در تصویر مشخص است قیمت به محدوده تراکمی فیبوناچی رسیده و اندیکاتورها واگرایی منفی را نشان می دهند از نظر زمانی محدوده 6 اکتبر پتانسیل بالایی برای تشکیل سقف دارد بنابراین معامله گران در محدوده های حاضر می توانند امیدوار باشند قیمت کم کم وارد فاز فروش شود چون محدوده سقف و هیجان خرید هست ممکن است کمی آزار داشته باشیم اما کم کم فشار فروش باید وارد دلار فرانک شود.

        پس از یک فشار فروش مناسب و یک کندل دیلی مناسب فروش برای یک پروسه دو هفته ای می توان دنبال فرصت های معاملاتی فروش بود.....


        « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

        نظر


        • #5
          همانطورکه انتظار می رفت ششم اکتبر سقف دلار فرانک ثبت شد ایشالله از اول هفته در تایم های پایین تر در خصوص رفتار حرکتی جفت ارز در مسیر سل بحث خواهیم کرد ....

          « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

          نظر


          • #6
            USDCHF M15
            همانطور که در تصویر مشخص است قیمت در محدوده تراکمی بسیار کم عرض در حال رشد است. محدوده 0.8626 تا 0.8664 به عنوان سطح مستحکم برای عرضه تلقی می شود با توجه به آرایش مک دی بنظر می رسد یک ریزش برای موج 5 از یک حرکت بزرگ در راه باشد.چنانچه قدرت فرانک در مقابل دلار افزایش یافت و از تراکم نشان داده شده به سمت پایین خارج شد می توان امیدوار بود که شاهد ریزش این جفت ارز باشیم .

            سطوح حمایت احتمالی پس از شکست از پایین به ترتیب 0.8506 و 0.8450 می باشد.

            « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

            نظر


            • #7
              پس از آنکه قیمت از اصلاحی 50% برگشت صبح امروز به هدف 200% خود اصابت کرد ، با توجه به حجم خریدهایی که در این ناحیه نقد می شود در خصوص رفتار پس از آن می توان نظر داد. در حال حاضر حرکت صعودی چند روز اخیر می تواند در این ناحیه محل چالش باشد و انتظار می رود رشد از مقاطع فعلی برای این جفت ارز تا حدود زیادی مشکل باشد......در حال حاضر فرانک در بازارها بسیار ضعیف است در صورتی که زور لازم را بدست آورد احتمال ریزش این جفت ارز حداقل تا 0.8947 وجود دارد . به دلیل شتاب رشد در انتخای تریگر باید یک کم حساس تر بود.

              در مسیر ریزش احتمالی سطوح حمایت عبارتند از : 0.9040 ، 0.8998

              پی نوشت 1: برگشت یک حرکت قدرتمند نیاز به مقداری فشار فروش دارد که در حال حاضر در بازار وارد نشده
              پی نوشت 2: شکسته شدن سطح 0.9095 به سمت پایین تا حدود زیادی بیانگر ورود جفت ارز به فاز اصلاحی است .
              پی نوشت 3: هم در تایم میان و هم در تایم کوتاه کم کم شاهد تشکیل واگرایی منفی هستیم.



              « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

              نظر


              • #8
                تشکر

                سلام
                علیرغم میل باطنیم که بخودم اجازه نمیدم هیچ زمانی زیر تحلیل شما پست بگذارم ولی حیف میشد اگه فقط با یک تشکر خالی از زحمات شما تشکر کنم.شما از نظر من همیشه بهترینید.و بهترین تحلیل هایی را که حقیقتا به انسان انرژی مضاعفی را برای ترید کردن میدهد متعلق بشما میدانم و لاغیر.
                متاسفانه همانطوریکه در کلاس فرمودید برخی از دوستان متوجه تفاوت بنیادین تحلیل گری و تریدری نخواهند شد و در همان عالم سیر خواهند کرد شما میدانید که بر آنان حرجی نیست نگران نباشید .شما بی نظیرید کاش ما لیاقت تحلیل های شما را داشته باشیم استاد.برایتان به دلیل سعه صدر و نیت پاک و کوشش برای ساختن تریدر از همه ما صمیمانه و با تمام وجود تشکر کرده و برایتان بهترین ها را آرزو میکنم.کاش روزی میتوانستیم زحمات شما راجبران نماییم.
                ارادتمند و مخلص همیشگی شما
                اولین و کارآمد ترین و موثر ترین روش جهت ورود به بازار ، ورود در بالای خطوط حمایت و در زیر خطوط مقاومت می باشد. این اولین ، مهمترین و پر کاربرد ترین درسی است که یک تریدر باید بیاموزد.

                نظر


                • #9
                  تشکر

                  ممنون استاد از تحلیل هایی که برامون می گذارید

                  نظر


                  • #10
                    با توجه به ساختار نمودار بنظر می رسد که اکنون در اواخر موج 4 هستیم و محدوده پر قدرت 0.9150 که اصلاحی 50% فیبوناچی نیز می باشد توسط میانگین های سنتی پشتیبانی می شود که می تواند منجر به یک ریزش سنگین دیگر حداقل تا کف قبلی شود .....


                    « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                    نظر


                    • #11
                      تشکر

                      با تشکر از استاد عزیز

                      نظر


                      • #12
                        روند کنونی

                        نیما جان...

                        در نمودار دلار/فرانک روزانه یک واگرایی رخ داده که خط روند قیمت را شکسته و پول بک هم رخ داده است ، آیا انتظار حرکت نزولی برای این جفت ارز منطقی است ؟

                        با سپاس
                        کاوه

                        نظر


                        • #13
                          با توجه به ساختار نمودار در حال حاضر در اصلاحی هستیم که تراکم قیمتی 0.9249 تا 0.9283 به دلیل اینکه در اصلاحی 61.8% است و الگوی AB=CD داریم می تواند منجر به افزایش تقاضا شود. با توجه به اینکه میانگین متحرک 100 کندلی هم در همین محدوده قرار دارد بنظر می ردس در آن ناحیه حجم خرید افزایش یابد.

                          « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                          نظر


                          • #14
                            همانطور که در تصویر پست قبل مشخص است پس از رسیدن قیمت به کف کانال فرضی و همزمان تشکیل الگوی AB=CD معکوس شاهد افزایش قیمت بود. در تایم فریم روزانه یک ساختاری وجود دارد که بزودی می تواند منجر به ریزش فوق سنگین دلار فرانک شود. آرایش 3-5 در مک دی کم کم در حال پخته تر شدن است و زمینه ریزش سنگین در تحلیل های آتی در تایم های پایین تر نشان داده خواهد شد....

                            « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                            نظر


                            • #15
                              بد نیست یک سر به تایم پایین هم بزنیم، آرایش سر و شانه در حال شکل گیری چنانچه خط گردن بشکند احتمال ریزش تا محدوده 0.9380 وجود دارد در ان ناحیه بازار مورد حمایت قرار خواهد گرفت، چنانچه در ان ناحیه حجم خرید وارد بازار نشود گرفتنش با خداست !!
                              چنانچه خط گردن شکسته شود انتظار داریم قبل از شروع بازار آمریکا (حدوداً) به هدف برسد

                              « پلن+دیسیپلین » رمز موفقیت در بازارها

                              نظر

                              پردازش ...
                              X