اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

فاندامنتال بازار لایو چی میگه (صحبت لحظه ای بازار )

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • فاندامنتال بازار لایو چی میگه (صحبت لحظه ای بازار )

    سلام دوستان
    این تاپیک صحبتهای افراد , بانکها و موسسه های مالی بزرگ و تاثیر گذار ، در لحظه صحبت میباشد . و این متنهای ارسالی کپی است و هیچ نظر و تحلیلی از اینجانب نیست فقط جهت اطلاع به دوستان گلم می باشد.و کاربرد این اطلاعات ، مناسب افرادی که فاندامنتال را بصورت خوب بلدهسنتد می باشد.


    شادی سراسر وجودتان

    ویرایش توسط saman51 : https://www.traderha.com/member/3847-saman51 در ساعت 06-15-2012, 10:01 PM
    WE LOVE YOU , PCM

    باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

    accuont real
    account demo



  • #2
    تضعیف ین به روند افزایشی بازار سهام ژاپن در تابستان کمک خواهد نمود -- شرکت دایوا

    بخش بازارهای سرمایه اوراق بهادار شرکت دایوا می گوید که میانگین متحرک نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن در سطح 79/42 ین قرار دارد و این جفت ارزی در هفته جاری در حدود این سطح ثابت باقی مانده است.
    ایجی کینوچی، تحلیلگر فنی ارشد شرکت دایوا می گوید که هرچند با توجه به اینکه ین در هفته های آتی با کاهش مواجه خواهد گردید قوّت گیری آن در برابر دلار آمریکا در نزدیک مدت پایان خواهد یافت.
    این تحلیلگر فنی ارشد می افزاید که نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن قبلاً از میانگین متحرک 52 هفته ای خود عبور کرده است که این موضوع نشان دهنده تضعیف بیشتر ین ژاپن در هفته های آینده می باشد.
    کینوچی اضافه می کند که میانگین متحرک در حال هموار شدن است و بنابراین باید بعنوان یک خط حمایت عمل نماید. ین ژاپن در قله خود در برابر دلار آمریکا در چرخه های تقریباً 40 روزه به شدت ضربه خورده است. اما حتی با در نظر گرفتن قله جدی آن در اکتبر سال 2011، انتظار می رود که روند ین قوی تا اواسط ماه جولای به پایان رسد و مرحله ای برای ارائه حمایت در روند افزایشی در تابستان در بازار سهام توکیو ایجاد
    WE LOVE YOU , PCM

    باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

    accuont real
    account demo


    نظر


    • #3
      ساعت10:52 am
      نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن تا پایان سال به سطح 80 خواهد رسید -- دویچه

      دویچه سکیوریتیز می گوید که در طول چند هفته آینده انتظار دارد که نگرانی ها در مورد آغاز شکل گیری یک روند فروش افراطی کاهش یابد، و در ماه های پس از آن معیارهای اقتصادی آمریکا اختلالات منفی ایجاد شده بعد از تابستان را با انتشار نمودارهای تعدیل شده فصلی از بین خواهند برد و یک روند صعودی را آغاز خواهند کرد.
      تایسوکه تاناکا، استراـتژیست، یادآور می شود که هنگامی که در ماه های فوریه و مارس دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن در حال افزایش بود، نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن به بالاترین سطح در ماه مارس رسید و سپس به طور موقت در سطح 77 قرار گرفت.
      "ما بر این باور هستیم که فارغ از هر گونه مداخله در بازار ارز، سطح 77 دومین سطح پایین برای نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن خواهد بود و انتظار داریم که نرخ این جفت ارزی تا پایان سال به سطح پایین 80 برسد (و این امر به طور ظاهری سهام های ژاپنی را مورد حمایت قرار خواهد داد).
      WE LOVE YOU , PCM

      باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

      accuont real
      account demo


      نظر


      • #4
        2012-06-14 10:57am ایران
        خلاصه بازارهای مالی آسیا: فشار نگرانی های برخاسته از اروپا بر بازارهای سهام آسیایی

        خلاصه بازارهای مالی آسیا: بازارهای سهام منطقه ای عمدتا در سطوح پایین تری نسبت به قبل قرار دارند. علت این افت ادامه یافتن نگرانی ها در مورد مشکلات مربوط به مساله بدهی اروپاست که بر روحیه موجود بر بازار فشار می آورد. دیروز چهارشنبه موسسه رتبه بندی مودیز (Moody's) رتبه اسپانیا را سه پوینت تقلیل داد و همزمان با توجه به پیش رو بودن انتخابات یونان در آخر هفته، بازارهای جانب احتیاط را گرفته اند. نیکی (Nikkei) افتی 0/2 درصدی داشته است. اس اند پی -آی.اس.اکس (S&P/ASX) هم نیم درصد پایین تر است. اچ.اس.آی (HSI) کاهشی 0/8 درصدی داشته است. کوسپی (Kospi) اما افزایشی 0/1 درصدی را ثبت کرده است. تای اکس (Taiex) افتی 0/2 را تجربه کرده است. سنسکس (Sensex) اما 0/1 درصد بالاتر است. افت تجربه شده در شاخص شانگهای کامپوزیت (Shanghai Composite) برابر با 0/7 درصد بوده است. اس.تی.آی (STI) نیز 0/4 درصد پایین تر است.
        در بازار مبادلات ارزهای خارجی، یورو در مقابل دلار آمریکا و ین ژاپن استوار ایستاده است. علت این ایستادگی این است معامله گران در حال کاستن از مواضع فروش یوروی خود در آستانه انتخابات یونان هستند. هم اکنون نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا 1/2579 است. پیشتر در ساعات پایانی روز چهارشنبه در نیویورک این جفت ارزی با نرخ برابری 1/2557 داد و ستد می شد. یورو نیز که در مقابل ین ژاپن با نرخ برابری 99/79 داد و ستد می شد، هم اکنون با نرخ برابری 99/89 مبادله می شود. نرخ برابری جفت ارزی دلار آمریکا و ین ژاپن هم از 79/48 به 79/40 افت کرده است.
        بانک مرکزی نیوزیلند نرخ بهره خود را در سطح قبلی 2/50 نگه داشته است و پیش بینی خود برای افزایش نرخ بهره در آینده را ملغا کرد. علت این تصمیم افزایش این ریسک است که شرایط موجود در اروپا ممکن است از وضع کنونی بدتر شود.
        خروجی صنعتی ژاپن در ماه آوریل در بازبینی افت داشته است. این افت به میزان 0/2 درصد در مقیاس ماهانه بوده است. خوانش اولیه این شاخص از رشدی 0/2 درصدی حکایت داشت.
        طلای نقدی با رشدی 4/20 درصدی نسبت به بهای پایانی خود در روز چهارشنبه نیویورک، هم اکنون 1621/80 دلار در انس است. قراردادهای آتی نفت خام نایمکس برای تحویل در ماه جولای با رشدی 17 سنتی، هم اکنون 82/79 دلار در بشکه است.
        WE LOVE YOU , PCM

        باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

        accuont real
        account demo


        نظر


        • #5
          2012-06-14 11:17am ایران
          د با ثبات باقی ماندن یورو پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی یونان در تعطیلات پایان هفته

          توکیو (داو جونز) - در روز معاملاتی پنج شنبه در بازارهای آسیا یورو در برابر دلار آمریکا و ین ژاپن با ثبات باقی مانده است چرا که پیش از برگزاری دور دوم انتخابات پارلمانی یونان در تعطیلات پایان هفته معامله گران موقعیت فروش یورو را متوقف نموده اند، در دور اول انتخابات پارلمانی این کشور که در ماه می برگزار گردید سیاستمداران نتوانستند یک دولت ائتلافی را تشکیل دهند.
          اما درحالیکه ارز رایج اروپا پس از آنکه در 1 جوئن با رسیدن به پایین ترین سطح در طی تقریباً دو سال اخیر ضربه خورد در حال حاضر با توجه به بازخرید در جلسات معاملاتی اخیر حفظ شده است، فعالان بازار می گویند که احتمال محدود شدن فضا برای سودبری بیشتر ارز رایج اروپا پیش از برگزاری انتخابات یونان وجود دارد که می تواند موجب کاهش ارزش یورو گردد و بطور کلی در حال حاضر تغییر یورو تا حد زیادی به نتیجه انتخابات یونان بستگی دارد.
          مینوری یوچیدا، تحلیلگر ارشد در بانک میتسوبیشی توکیو یو اف جی، می گوید که قبل از رخ دادن رویداد بزرگ و تأثیرگذار انتخابات یونان یورو زمان سختی را در پیش دارد و اضافه می کند که بازار همچنان نسبت به اخبار مربوط به یونان و اسپانیا حساس می باشد.
          این تحلیلگر ارشد می افزاید که اما در امروز و فردا احتمالاً شاهد بازخرید کمی بیشتر خواهیم بود چرا که سرمایه گذاران به تعدیل موقعیت های خود خواهند پرداخت. معامله گران در هفته های اخیر رکوردهای جدیدی را در برابر یورو به ثبت رسانده اند.
          در اوایل روز معاملاتی جاری سرویس خبری داو جونز گزارش نمود که پیش از انتخابات روز یکشنبه عقب نشینی های مشتریان در بانک های یونان در حال افزایش می باشد که این موضوع نشان دهنده افزایش نگرانی ها پیش از برگزاری انتخابات می باشد چرا که نتیجه این انتخابات آینده این کشور را در منطقه پولی یورو تعیین خواهد نمود.
          طبق اعلام شرکت ای. بی. اس آمریکا از طریق سی. کیو. جی. یورو در برابر دلار آمریکا در مقایسه با سطح 1/2557 دلار در اواخر روز معاملاتی چهارشنبه در نیویورک، در روز جاری در ساعت 4 و 50 دقیقه به وقت گرینویچ به سطح 1/2585 دلار رسیده است. ارز رایج اروپا در برابر ین ژاپن نیز با افزایش مواجه شده و در مقایسه با سطح 99/79 ین به سطح 100/00 ین رسیده است، این در حالی است که دلار آمریکا در برابر ین ژاپن در مقایسه با سطح 79/48 ین به سطح 79/46 رسیده است.
          در روز چهارشنبه بخش خدمات سرمایه گذاران موسسه رتبه بندی مودی سه درجه رتبه بندی اسپانیا را کاهش داد و به سطح Baa3 رساند که درست در بالای حوزه کم اعتبار A3 قرار دارد. این موسسه رتبه بندی گفته است که حتی در حال بررسی کاهش بیشتر رتبه بندی اعتباری اسپانیا می باشد. ساعاتی قبل از اعلام موسسه رتبه بندی مودی در رابطه با کاهش رتبه بندی اعتباری اسپانیا، موسسه رتبه بندی کوچکتر ایگان – جونز نیز رتبه بندی اسپانیا را کاهش و آن را به حوزه کم اعتبار تقلیل داده بود. این چهارمین دفعه ای است که موسسه رتبه بندی ایگان – جونز رتبه بندی اعتباری اسپانیا را در طی شش هفته اخیر کاهش داده است.
          جانیچی ایشیکاوا، تحلیلگر بازار ارز در آی جی مارکتز سکیوریتیز (IG Market Securities) مستقر در توکیو، می گوید درحالیکه این اخبار تا حدی موجب شدند یورو با افت مواجه گردد، ارز رایج اروپا همچنان تحت حمایت متوقف شدن موقعیت های فروش توسط معامله گران قرار دارد. او می افزاید که اخبار مربوط به کاهش رتبه بندی اسپانیا بر روی بازارهای سهام تأثیر گذاشته اند اما زیاد بازار ارز را تحت تأثیر قرار نداده اند.
          آقای ایشیکاوا اضافه می کند بازار همچنان به نظارت خواهد پرداخت که آیا ایتالیا موفق خواهد شد در حراج امروز خود که قرار است در ساعت 9 به وقت گرینویچ برگزار گردد 4/5 میلیارد یورو اوراق قرضه بلند مدت تر خود را به فروش رساند یا خیر. او می گوید پس از آنکه داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایتالیا بدتر از حد انتظار ظاهر شدند ما به نظارت خواهیم پرداخت تا ببینیم آیا حراج اوراق قرضه دولتی این کشور موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر. طبق آمار منتشر شده تولید ناخالص داخلی ایتالیا در مقایسه با سال قبل 1/3 درصد کاهش داشته است که بدترین عملکرد سالانه این کشور از پایان سال 2009 تا کنون می باشد.
          آقای ایشیکاوا می گوید که در ساعات بعد روز معاملاتی جاری بازار به نظارت انتشار گزارش ماهانه بانک مرکزی اروپا مربوط به ماه جوئن و همچنین گزارش هفتگی مطالبات حقوق بیکاری آمریکا و نیز داده های مربوط به شاخص بهای کالاهای مصرفی ماه می خواهد پرداخت که قرار است در ساعات بعدی روز جاری منتشر گردند.
          شاخص دلار آی. سی. ای – که دنباله روی دلار آمریکا در برابر سبد ارزها می باشد – در مقایسه با سطح 82/214 به سطح 82/090 رسیده است.
          WE LOVE YOU , PCM

          باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

          accuont real
          account demo


          نظر


          • #6
            11:30am iran
            بهای طلا در آینده نزدیک افزایشی است؛ ناحیه مقاومت 1640 تا 1645 دلار آمریکا در هر اونس است -- تریلند

            تریلند متال می گوید، بهای طلا پس از شکستن ناحیه مقاومت 1605 تا 1610 دلار آمریکا در هر اونس در روز سه شنبه می تواند در آینده نزدیک به سوی سطوح مقاومت در 1640 تا 1645 دلار آمریکا در هر اونس حرکت کند.
            این موسسه متذکر می شود، جریان های اخیر سرمایه امن به سوی طلا متمایل شده اند زیرا سر مایه گذاران به دنبال ذخیره کردن ارزش دارایی های خود هستند و ادامه می دهد که انتخابات این هفته یونان مهم ترین تحولی است که بازار بر آن متمرکز می شود.
            این موسسه روز سه شنبه گفت: "این که دلار قوی تر آرام آرام بازار کالاها را ضعیف تر می کند ... هیچ نشانی در بازار نداشت."
            بهای نقدی طلا با 1/90 دلار افت نسبت به سطح قبلی به سطح 1607/90 دلار آمریکا در هر اونس رسیده است.
            WE LOVE YOU , PCM

            باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

            accuont real
            account demo


            نظر


            • #7
              بانک مرکزی سوییس نرخ بهره خود و کف قیمتی جفت ارزی یورو و فرانک سوییس را تغییر نمی دهد -- رابو بانک

              رابو بانک پیش بینی می کند، بانک مرکزی سوییس نرخ های بهره را بدون تغییر گذارد و کف قیمتی جفت ارزی یورو و فرانک سوییس در سطح 1/20 تغییر نکند.
              در حالی که بازار اختیار در موقعیت معاملاتی شکستن این کف قیمتی است، این بانک نه تنها فکر می کند که کف قیمتی باقی بماند، بلکه پیش بینی می کند که ریسک قوی برای افزایش این کف قیمتی تا پایان سال از سوی بانک مرکزی سوییس وجود دارد.
              نرخ برابری یورو در مقابل فرانک سوییس 1/2015 و اخبار بانک مرکزی سوییس در ساعت 7:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود.
              WE LOVE YOU , PCM

              باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

              accuont real
              account demo


              نظر


              • #8
                بانک یو.بی.اس پیشبینی می کند که بانک مرکزی سوئیس سیاست پولی خود را تقریباً ثابت نگاه خواهد داشت

                بانک یو.بی.اس (UBS) پیشبینی می کند که سیاست پولی بانک مرکزی سوئیس تغییر کمی خواهد نمود، به گونه ای که این بانک مرکزی احتمالاً برای یک دوره سه ماهه دیگر نیز نرخ بهره بین بانکی لایبر (Libor) سه ماهه خود را بین 0 تا 0/25 درصد تنظیم خواهد نمود. آقای رتو هونروادل، اقتصاددان بانک یو.بی.اس پیشبینی می کند که سطح حداقلی نرخ یورو در برابر فرانک سوئیس بر روی 1/20 همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. او می گوید: "ما انتظار داریم که بانک مرکزی سوئیس در بیانیه آتی خود نگرانی خود را از افزایش وضعیت بلاتکلیفی اقتصادی را بر اساس سنجش های اقتصادی خود اعلام نماید". او می افزاید: "با این وجود، در زمان افزایش وضعیت بلاتکلیفی و با توجه به چشم انداز اقتصادی بانک مرکزی سوئیس، ما پیشبینی می کنیم که این بانک مرکزی سیاست پولی خود را برای مدت طولانی تری ثابت نگاه خواهد داشت".
                WE LOVE YOU , PCM

                باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                accuont real
                account demo


                نظر


                • #9
                  رشد نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل دلار هنگ کنگ در میان معاملات آرام؛ دامنه برابری تخمینی این جفت ارزی 7/760- 7/757

                  یک معامله گر ارشد در یک بانک بریتانیایی می گوید که نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل دلار هنگ کنگ با اندکی رشد در 7/7584 قرار دارد. در میان معاملات آرام، این نرخ برابری بیش از نرخ برابری پیشین این جفت ارزی در اواخر روز چهارشنبه یعنی 7/7581 است. این معامله گر ادامه می دهد "مبادلات چندان فعال نیستند و بیشتر سرمایه گذاران از انجام معاملات شتابزده پرهیز می کنند. چرا که انتخابات یونان در آخر هفته پیش روست. من یک پیش بینی می کنم که معاملات برای باقی هفته، معاملاتی آرام باشند."
                  این معامله گر دامنه برابری 7/760- 7/757 را برای این جفت ارزی در نزدیک مدت پیش بینی می کند.
                  WE LOVE YOU , PCM

                  باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                  accuont real
                  account demo


                  نظر


                  • #10
                    به هنگام کاهش دلار آمریکا را بخرید -- بانک آی. ان. جی.

                    بانک آی. ان. جی. می گوید که به سرمایه گذاران توصیه می شود به هنگام کاهش اقدام به خرید دلار آمریکا نمایند بدلیل آنکه حتی اگر اسپانیا با کمک مکانیسم تثبیت اروپایی یا صندوق ثبات مالی اروپا موسوم به ای.اف.اس.اف (efsf) به سرمایه گذاری مجدد نظام بانکی خود بپردازد تنها خریداران اوراق قرضه دولتی اسپانیا بانک های اسپانیایی با استفاده از پول بانک مرکزی اروپا خواهند بود.
                    این بانک با اشاره به انتشار اخبار مطبوعات در مورد کاهش سه درجه ای اسپانیا توسط موسسه رتبه بندی مودی می گوید که سرمایه گذاری مجدد در واقع پذیرش اسپانیا مبنی بر آنست که این کشور نمی تواند به بازارهای پول دسترسی داشته باشد و یعنی آنکه اسپانیا خوش شانس است که تنزل رتبه بندی آن را به حوزه بی اعتبار سوق نداده است.
                    بانک آی. ان. جی. می افزاید که بنابراین حتی اگر در تعطیلات پایان هفته شاهد بدترین نتیجه در انتخابات پارلمانی یونان نباشیم، باز هم مشکلات زیادی در منطقه پولی یورو برای نگران شدن وجود دارند.
                    در حال حاضر نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا در سطح 1/2585 قرار دارد و نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در سطح 79/37 می باشد.
                    WE LOVE YOU , PCM

                    باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                    accuont real
                    account demo


                    نظر


                    • #11
                      د ج - حرف بازار: فروش پوششی یورو در مقابل دلار آمریکا، نشان از 'تغییری در شرایط نزولی نیست'
                      بارکلیز کاپیتال می گوید که فروش پوششی یورو در مقابل دلار آمریکا، نشان از 'تغییری در شرایط نزولی نرخ برابری این جفت ارزی نیست' و این بانک همچنان روی سطح حمایت در 1/2540 متمرکز است، یعنی جایی که این بانک می گوید که عبور از آن باعث افت مضاعفی برابر با 60 تا 80 پوینت دیگر در نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا می شود.
                      هم اکنون یورو با دلار آمریکا با نرخ برابری 1/2574 داد و ستد می شود.
                      WE LOVE YOU , PCM

                      باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                      accuont real
                      account demo


                      نظر


                      • #12
                        د ج - حرف بازار: آی. ان. جی. از فروش یورو در مقابل دلار آمریکا در سطح 1/26 حمایت می کند
                        آی. ان. جی. از فروش یورو در مقابل دلار آمریکا در نزدیکی سطح 1/26 برای یک بازگشت قیمتی به سوی 1/2520 حمایت می کند.
                        این بانک می گوید، جفت ارزی پوند انگلیس در مقابل دلار آمریکا احتمالا پیش از سخنرانی کینگ، رییس بانک مرکزی انگلستان، در ساعت 20:00 به وقت گرینویچ نسبت به هر شایعه ای در مورد سیاست تسهیل پولی بیشتر، آسیب پذیر است.
                        این بانک می افزاید: "تا زمانی که نرخ برابری پوند انگلیس در مقابل دلار آمریکا زیر 1/5500 باشد، می توان پیش بینی کرد که این نرخ سریع به سطح 1/5400 افت کند.
                        نرخ برابری یورو در مقابل دلار آمریکا 1/2576 و نرخ پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا 1/5490 است.
                        WE LOVE YOU , PCM

                        باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                        accuont real
                        account demo


                        نظر


                        • #13
                          د ج - حرف بازار: بانک دانسکه اقدام به فروش یورو در برابر پوند انگلیس در روند بهبود این نرخ خواهد نمود
                          بانک دانسکه (Danske) در روند بهبود نرخ یورو در برابر پوند انگلیس، اقدام به فروش این جفت ارزی خواهد نمود. این بانک با رسیدن نرخ مذکور به 0/8112 وضعیت مبادلاتی خود را به وضعیت فروش تغییر خواهد داد، و منتظر سقوط اساسی این نرخ خواهد ماند. این بانک سطح توقف این مبادلات خود را بر روی 0/8165 تنظیم نموده، و معتقد است که نسبت سود و خطر این مبادله بالا است.
                          در حال حاضر، یورو در برابر پوند انگلیس با نرخ 0/8112 مبادله می شود.
                          WE LOVE YOU , PCM

                          باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                          accuont real
                          account demo


                          نظر


                          • #14
                            د ج - حرف بازار: به ارزهای حساس به قیمت نفت چشم بدوزید -- دانسکه بانک
                            دانسکه بانک می گوید که به ارزهای حساس به بهای نفت چشم بدوزید. این بانک می گوید که به دلار کانادا، روبل روسیه، و کرون نروژ در خلال نشست کشورهای عضو اوپک، که پنج شنبه در وین برگزار می شود، دقت کنید. این بانک اضافه می کند که ممکن است بهای نفت به راحتی تحت فشار قرار بگیرد چرا که عربستان سعودی، به گونه ای تعجب آور، در حال افزایش دادن سهمیه تولید خود است.
                            نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل دلار کانادا 1/0285 است. دلار آمریکا با کرون نروژ با نرخ 5/9818 داد و ستد می شود. نرخ برابری جفت ارزی دلار آمریکا و روبل روسیه 32/584 است.
                            WE LOVE YOU , PCM

                            باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                            accuont real
                            account demo


                            نظر


                            • #15
                              د ج – حرف بازار: احتمالاً تصحیح مورد هدف نرخ برابری پوند انگلستان در مقابل دلار آمریکا سطح 1/56 می باشد -- کامرز بانک
                              کارن جونز، تحلیلگر فنی کامرز بانک، می گوید که احتمالاً تصحیح مورد هدف نرخ برابری پوند انگلستان در مقابل دلار آمریکا سطح 1/56 می باشد و اکنون این جفت ارزی در حال بازگشت به پایین ترین سطح 1/5266 بوده و سطح حمایت آن در ناحیه 1/54 می باشد.
                              درحالیکه این موضوع سناریوی مورد طرفدار خانم جونز می باشد، او هنوز نشانه قطعی برای فروش مشاهده نکرده است بنابراین هنوز ریسک تصحیح صعودی قوی تر با هدف سطح مقاومت فیبوناچی در نرخ 1/5664 و میانگین متحرک 200 روزه در سطح 1/5758 وجود دارد.
                              در حال حاضر نرخ برابری پوند انگلستان در مقابل دلار آمریکا در سطح 1/5481 قرار دارد.
                              WE LOVE YOU , PCM

                              باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                              accuont real
                              account demo


                              نظر

                              پردازش ...
                              X