اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

زوش ابداعی gann band

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • استراتژی: زوش ابداعی gann band

    سلام سروش هستم و بعد از چند ماه ازمون و خطا سیستمی طراحی کردم که 99 درصد v های بزرگ بازار و اینده بازار را به حد بسیار زیادی نشان میدهد.
    هم از باند های بولینگر میاید که در BAND گذاشتم بخاطر ارادت خاصی که به اقای دالبرت گن دارم و دوم علاقه ایشان به شیب خط روند که بسیار از ان در این روش استفاده میشود و GANN BAND اسمروشرا

    این روش کاربرد دارد اگر مایل هستید در پست بعدی نحوه استفاده از ان را توضیخ میدهم.

  • #2
    ببخشید قاطی شد کلمات پست

    حرفم این بود که دلیل اینکه اسم روش را گن بند گذاشتم اول بخاطر ارادت خاص خودم به اقای گن است و دوم علاقه ایشان به استفاده از شیب خط روند و سوم هم باند های بولینگر که باند ان را تشکیل میدهد.

    نظر


    • #3
      بسیار مشتاق دیدن نتیجه کار هستیم سروش جان

      نظر


      • #4
        درودی دوباره

        خب همونطور که گفتم این روش 99 درصد وی شکل های بازار و اینده 1 تا 10 ساله بازار رو به ما نشان میدهد
        حال نحوه استفاده از این روش

        اولین کاری که باید کرد مراجعه به تایم فریم ماهانه یک نمودار و رسم اندیکاتور باند های بولینگره

        مثلا من به نماد یورودلار مراجعه میکنم و باند های بولینگر را اجرا میکنم.
        تنظیمات باند هارو همون تنظیمات اولیه روی متاتریدر میزاریم.

        حال سراغ قیمت میرویم.هرجایی که ما شاهد برخورد کندل با خط پایینی باند شدیم(سایه یا بدنه فرقی نمیکند) و بعد شاهد شکست خط مووینگ اورج با بدنه کندل شدیم(سایه قبول نیست)اونجا محل دقیق اجرای تکنیک ما است.

        حال نحوه انجام تکنیک
        نگاه کنید ان کندلی که به ما نشان میدهد که خط وسط شکسته شده را انتخاب میکنیم بر روی ان کندل خط عمودی میکشیم.این خط نشان دهنده این است که مثلا ما در سال 2015 هستیم و بقیه مسیر برای ما مشخص نیست و تا این کندل ما اطلاعات داریم.حال ما به 2 نقطه برای مشخص کردن روندی که مووینگ را میشکند نیاز داریم.نقطه اول جایی است که کندل به خط پایین برخورد کرده و از ان بلند شده این نقطه روی باند پایینی میوفتد نقطه دوم نقطه شکست مووینگ است که این نقطه نیز روی خط مووینگ و محل برخورد بدنه کندل با مووینگ اورج میباشد.حال که 2 نقطه را داریم ان دو را به هم وصل و از بالا ادامه میدهیم.
        حال سراغ باند بالایی میرویم.فرض کنید ما الان در سال 2015 هستیم و اخرین کندلی که داریم کندل شکننده مووینگ است پس باند بالایی ما تا قبل از خط عمودی است. حال باند بالا شیبی دارد ما خطی همشیب با ان ادامخ میدهیم و به سمت جلو(سمت راست)میبریم(خط باند و خط خود رت روی هم قرار میدهیم).حال محل تلاقی 2 خط را پیدا میکنیم.حال این نقطه هدف قیمتی است.بعد از این کار 2 سناریو پیش میاید.یا در همان موج شاهد تاچ شدن قیمت هستیم یا قیمت تاچ نمیشود و شاهد به وجود امدن یک نزول بزرگ به پایین و بعد صعودی بزرگ به بالا هستیم و تاچ شدنم قیمت که بسیار شبیه وی میشود.در این چند ماهی که من در حال کار کردن روی این روش هستم تنها یک بار شاهد تاچ نشدن در موج اول و تشکیل نشدن وی شکلی بودم که در همان کیس هم به جای وی روند خنثی داشتیم و بعد قیمت تاچ شد.با عوض کردن تایم فریم میتوانیم بهتر هدف قیمتی را ببینیم.حال در پست بعدی چند عکس اپلود میکنم از نحوه کشیدن و نتیجه این روش.به جرعت میتونم بگم 99 درصد وی های بزرگ بازار با این روش پیشبینی میشود و در هر باری که روش را استفاده کردم شاهد تاچ شدن هدف قیمتی بودم.
        لطفا نظرات خودتون رو با من به اشتراک بزارین.

        نظر


        • #5
          این یک مثال و نتیجه ان
          عکس اول نحوه رسم https://charts.mql5.com/25/119/eurus...are-corp-2.png
          عکس دوم نتیجه در تایم فریم ماهانه https://charts.mql5.com/25/119/eurus...are-corp-3.png
          عکس سوم نتیجه در تایم فریم روزانه https://charts.mql5.com/25/119/eurus...are-corp-2.png

          نظر


          • #6
            این هم مثال دیگر همراه با پیشبینی اینده یورودلار با این روش


            عکس اول https://charts.mql5.com/25/120/eurus...tware-corp.png

            عکس دوم https://charts.mql5.com/25/120/eurus...are-corp-2.png

            نظر


            • #7
              3 مثال دیگر
              https://charts.mql5.com/25/120/eurus...are-corp-3.png

              نظر


              • #8
                مثالی از تشکیل وی بعد تاچ
                عکس 1 تایم فریم ماهانه https://charts.mql5.com/25/120/gbpus...tware-corp.png

                عکس 2 تایم فریم روزانه https://charts.mql5.com/25/120/gbpus...tware-corp.png

                نظر

                پردازش ...
                X