اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

من و غووووول فارکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • من و غووووول فارکس

    با سلام
    از این به بعد سعی می کنم که تحلیلها و شاید هم بشه گفت سیگنالهای خودم رو بر روی تعدادی از جفت ارزهایی که باهاشون کار می کنم در اینجا قرار بدم.
    روش کار من هم استفاده از اندیکاتور زیگزاگ در متاتریدر هست.
    1- با توجه به جهت زیگزاگ یک تایم بالاتر منتظر ظاهر شدن بازوی زیگ اصلاحی میشم.
    2- بعد از ظاهر شدن زیگ اصلاحی، انتهای احتمالی زیگ اصلاحی رو بدست میارم. (یعنی حمایتها یا مقاومتهای سر راه زیگ اصلاحی)
    3- انتهای زیگهای اصلاحی رو به صورت خطوط افقی روی چارت مشخص می کنم (خطوط قرمز و آبی برای تایم h1 و خطوط سبز و آبی سیر برای تایم h4 و خطوط سفید و زرد برای تایم دیلی استفاده میشه)
    4- منتظر رسیدن قیمت به این خطوط میشم و در صورتی که یکی از الگوهای شمعی برگشتی مهم در محدوده این خطوط ظاهر بشه وارد بازار میشم. (الگوهای برگشتی مورد استفاده رو انشاءاله در ادامه نام خواهم برد)
    تحلیلها در تایمهای دیلی، h4 و h1 خواهد بود.
    امیدوارم بتونم این تاپیک رو به صورت مستمر آپدیت کنم.
    فقط گفته باشم که در صورت استفاده از این تحلیلها در بازار ریل، توسط هر یک از دوستان عزیز، مسؤولیتی متوجه اینجانب نخواهد بود.
    ارادتمند همه
    حسین

  • #2
    با سلام
    خوب اولین تحلیل رو برای دوستان قرار می دم.
    در ماه گذشته یک حمایت در تایم هفتگی و در قیمت 1.4343 در جفت ارز یورو- کانادا داشتیم و بر همین اساس فعلا در تایم روزانه احتمال بر صعودی بودن این جفت ارز هست. پس:
    در تایم روزانه دو تا حمایت بر سر راه قیمت داریم ( 1.44265 و 1.42531) و در عکس هم مشخص هست و کندل برگشتی چکش هم در روز گذشته بر روی حمایت اولی تثبیت شده، پس فعلا در تایم روزانه هم احتمال بر صعودی بودن هست ولی به خاطر اینکه برای پوزیشن گرفتن دیر شده و استاپ بزرگی به ما تحمیل خواهد شد، بنابراین باز هم صبر می کنیم تا در تایم H4 شرایط مناسب ایجاد بشه.
    موفق باشید




    ویرایش توسط Ghoghnoosepars : https://www.traderha.com/member/11010-ghoghnoosepars در ساعت 05-29-2016, 12:39 AM

    نظر


    • #3
      سلام مجدد
      و اما جفت ارز یورو- دلار
      در تایم روزانه زیگ نزولی داریم، بر سر راه این زیگ دو تا حمایت داریم (1.12991 و 1.10582) قیمت از حمایت اول رد شده و هنوز تا حمایت دوم حدود 70 پیپ فاصله داره، در تایم H4 نیز بازوی زیگ نزولی داریم بر سر راه این زیگ سه تا حمایت داریم (1.1141 و 1.10188 و 1.10039) که با توجه به اینکه ما انتظار نزول تا محدوده حمایت تایم روزانه را داریم، از حمایت 1.1141 انتظار برگشت نخواهیم داشت. بنابراین در تایم H1 منتظر ظهور زیگ اصلاحی(صعودی) می مانیم برای گرفتن پوزیشن سل در غیر این صورت بازار رو تا رسیدن به حمایت تایم دیلی به نظاره می نشینیم.

      عکس تایم دیلی


      عکس تایم H4



      نظر


      • #4
        با سلام
        باید یک توضیح خدمت دوستان داده باشم و اون اینکه محاسبه حمایتها و مقاومتها که اصل اساسی و پایه روش تحلیلی بنده هست، براساس جداول اکسلی که اول هر ماه تهیه میشه محاسبه شده و بدست میاد بنابراین این خطوط حمایت و مقاومت در تایمهای بالا مثل روزانه و هفتگی فقط در همان ماه اعتبار داشته و به محض ورود به ماه جدید بی اعتبار خواهند شد و بنده برای ماه جدید این خطوط رو دوباره بدست آورده و بر روی چارت رسم می کنم تا برای تایمهای پایینتر به عنوان نقشه راه مورد استفاده قرار بگیره.
        به عنوان مثال در جفت ارز پوند- دلار و در تایم هفتگی همانطور که در عکس ضمیمه ملاحظه می کنید:
        در ماه گذشته یعنی آوریل مقاومت بر سر راه زیگ صعودی قیمت 1.48686 بوده که در آن ماه قیمت به این مقاومت نرسیده و در عوض برای ماه جاری که در ابتدای ماه بدست آورده شده دو مقاومت 1.47991 و 1.48824 هست که قیمت از اولی برگشت کرده ولی کندل برگشتی قوی ای در تایم مربوطه اتفاق نیفتاده و ماه جاری هم رو به پایان هست پس تا چهارشنبه صبر می کنم و تحلیلهای مربوط به بقیه جفت ارزها رو از اول ماه جدید میلادی در تاپیک قرار می دم. ولی سعی می کنم در تایمهای H4 و H1 در صورت وجود شرایط مناسب تحلیلهاش رو قرار بدم.
        موفق باشید

        نظر


        • #5
          با سلام صبح دوشنبه بخیر
          پوند - دلار
          در تایم H4 چهار تا حمایت بر سر راه زیگ نزولی داریم که اعدادش در عکس واضحه و دیگه نمی نویسم ولی احتمال اینکه از اولی (یعنی 1.45907) برگرده بیشتر از دیگر موارده، ضمن اینکه تایم این زیگ نزولی نسبت به تایم زیگ قبل از خودش طولانی تر شده، بنابراین واگرایی زمانی هم داریم که خودش یک فاکتور کمک کننده هست.
          پس اگر در تایم H4 بر روی این حمایتها کندل برگشتی ببینم، 5پیپ+ اسپرد بالای کندل برگشتی اردر بای می ذارم.
          البته توجه داشته باشید که امروز بانکهای انگلیس و آمریکا تعطیل هستند، هر چند که در تایمهای H4 و بالاتر در این روش جای نگرانی از بابت تعطیلی بانکها یا اعلام اخبار نیست.
          موفق باشید

          نظر


          • #6
            با سلام
            یورو - دلار H1
            همونطور که پست قبلی مربوط به یورو- دلار احتمالش رو دادم در تایم H1 زیگ صعودی ظاهر شد. دو تا مقاومت سر راه این زیگ هست که اگر قرار به ادامه ریزش قیمت باشه، میشه گفت که نباید از این دو تا مقاومت رد بشه، پس تا رسیدن قیمت به این دو مقاومت و ظهور یک الگوی کندلی برگشتی مهم منتظر می شیم.
            موفق باشید

            نظر


            • #7
              این پست رو می زنم برای معرفی الگوهای کندلی برگشتی مهم که میشه بیشتر از دیگر الگوها به آنها اعتماد کرد:

              الف) الگوهای برگشتی نزولی:
              1- شوتینگ استار یا همان ستاره ثاقب که من بیشتر از بقیه الگوها به این الگو اعتماد دارم.


              2- اینگلف یا همان پوشا نزولی که بیشتر از بقیه الگوهای نزولی اتفاق میفته. (و صعودیش هم هست)


              3- ابر سیاه پوششی که در مقام سوم هست.


              ب) الگوهای برگشتی صعودی:

              1- چکش که همان نقطه مقابل شوتینگ استار هست.


              2- اینگلف یا همان پوشای صعودی که بیشتر از بقیه الگوهای صعودی اتفاق میفته.


              3- پیرسینگ یا همان نفوذی افزایشی که نقطه مقابل ابر سیاه پوششی هست.


              * توضیح مهم اینکه در این الگوها اگر شرایط دوجی ایجاد بشه که چه بهتر!
              با توجه به اینکه به اندازه کافی فرصتهای معاملاتی در این روش موجود هست بنابراین نیازی به ریسک کردن بر روی دیگر الگوهای بازگشتی نیست.
              به امید موفقیت

              نظر

              پردازش ...
              X