اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های شخصی حمید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: تحلیل های شخصی حمید

    تحلیل تیپیکو

    با سلام . تحلیل من در مورد تیپیکو هست . با توجه به شکل و اینکه همیشه گذشته بازار تکرار میشه در نقطه 1 و 2 کف دو قلو زده شده و بازار روند صعودی خود رو در پیش گرفته و بعد اصلاح تا اینکه با در نقطه 3 و 4 باز هم کف دو قلو تکرار شده و به نظرم با توجه به رسیدن به نقطه حمایت بازار و خرید سنگین روز 4شنبه حقوقی در این سهم و رسم فیبو اصلاحی و رسیدن به 50% سهم میتونه به اهداف بالای 750 دست پیدا کنه و اکتنشن 50% 200 و اهداف نزدیک به 800 رو بزنه . البته شاید بهتر باشه در اولین پولبک و رسیدن به 61.8% خرید صورت بگیره اما چون کف قیمت رسیدیم دچار مشکل نمیشیم . و مقاومت های پیش روی سهم هم مشخص شده . ممنون از توجه شما . منتظر نظرتون هستم .



    http://pcmupload.traderha.com/up...4915913161.jpg


  • #2
    صرفا جهت اطلاع : تاثیر عرضه اولیه «اعتلا البرز» و « کی بی سی » بر زیر مجموعه هایشان . با عرضه اولیه دو سهم اعتلا . کی بی سی . زیر مجموعه های این سهم هم شاهد رشد بودند . البته اونهایی که شرکت بیشترین سهم رو درش داره . مثل : دسبحا ، پخش ، دتوليد ، سبحان ، درازك ، دالبر ، ديران .

    به نظر من سهم های مشترک هر دو رو زیر نظر داشته باشین .

    نظر


    • #3
      تاثیر عرضه اولیه «اعتلا البرز» بر eps والبر
      در روز چهارشنبه 18 میلیون سهم سرمایه گذاری اعتلا البرز با قیمت هر سهم 380 تومان توسط والبر عرضه شد.
      مالک اصلی این شرکت والبر با مالکیت ( 100 درصد ) می باشد( معادل تقریبا 180 میلیون سهم )
      بهای تمام شده هر سهم این شرکت برای والبر 100 تومان می باشد.بنابراین با توجه به عرضه سهم با قیمت 380 تومان، والبر از این عرضه حدودا 5 میلیارد تومان سود بدست خواهد آورد که البته باید از تقسیم سود 1 میلیارد تومان آن نیز در مجمع سال 92 چشم پوشی کند.در کل از این عرضه اولیه 4 میلیارد تومان سود کسب خواهد کرد که به ازای هر سهم تقریبا 23 ریال تاثیر مثبت بر سود هر سهم سال 92شرکت دارد.

      نظر


      • #4
        تاثیر عرضه اولیه «کی بی سی» بر eps دسبحا
        در روز چهارشنبه 6 میلیون سهم کی بی سی با قیمت هر سهم 1200 تومان عرضه شد.
        مالک اصلی این شرکت دسبحا با مالکیت ( 97.7 درصد ) می باشد( معادل 58،625،000 سهم ) 10 درصد این تعداد سهام حدودا 5،862،500 سهم خواهد شد.
        بهای تمام شده هر سهم این شرکت برای دسبحا 287 ریال می باشد.بنابراین با توجه به عرضه سهم با قیمت 12000 ریال، دسبحا از این عرضه حدودا 6.9 میلیارد تومان سود بدست خواهد آورد که البته باید از تقسیم سود 1 میلیارد تومان آن نیز در مجمع سال 92 چشم پوشی کند.در کل از این عرضه اولیه 5.9 میلیارد تومان سود کسب خواهد کرد که به ازای هر سهم تقریبا 10 تومان تاثیر مثبت بر سود هر سهم سال 92 شرکت دارد

        نظر


        • #5
          سربازان مارا آزاد کنید . ( فارغ از بورس )
          ما سهام داران ایرانی و اهالی بورس با امضاء این بیانیه همبستگی خود را

          با خانواده های 5 سرباز ایرانی اعلام می کنیم .

          به این لینک مراجعه بفرمایید

          http://www.petitions24.com/free_iranian_soldiers

          نظر


          • #6
            خلاصه بازار
            یکشنبه 25 اسفند 1392 - 16 مارس 2014
            شاخص کل بورس تهران برای سومین روز متوالی افزایش یافته و با 624 واحد معادل 0.8 درصد رشد، به 77816 واحد رسیده است. بیش از 65 درصد شرکت ها افزایش قیمت را تجربه کرده اند. شرکت های خودرسازی، مخابرات و پتروشیمی ها بیشترین افزایش را ثبت کرده اند.
            ارزش معاملات نسبت به روز قبل بیش از دو برابر شده است. در عین حال نزدیک به نیمی از ارزش معاملات مربوط به داد و ستدهای بلوکی نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و بانک ملت می باشد.
            مسکو عصر دیروز قطعنامه شورای امنیت درباره اوکراین را وتو کرد. این قطعنتامه در صورت تصویب، می توانست همه پرسی که قرار بود امروز در شبه جزیره کریمه برگزار شود را غیر قانونی اعلام کند. این همه پرسی از ساعاتی قبل در حال انجام است و انتظار می رود نتایج آن فردا مشخص شود. آمریکا و اتحادیه اروپا پیش از این روسیه را تهدید کرده بودند که در صورت برگزاری این همه پرسی این کشور را تحریم خواهند کرد.
            طلا و ارز در بازار داخلی روند نزولی داشته اند. دلار با 0.6 درصد کاهش پایین تر از مرز 3000 تومان معامله می شود. سکه بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش 0.6 درصدی 971 هزار و 500 تومان داد و ستد می گردد.
            در معاملات امروز بورس تهران عمده گروه ها افزایش داشته اند. شرکت های گسترش نفت و گاز پارسیان، مخابرات ایران و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشته اند.
            بانک ها نیز روند صعودی داشته اند. بانک صادرات با اینکه در بیشتر لحظات بازار با صف خرید همراه بوده، اما با عرضه های سنگین سهامداران عمده، معاملات این سهم به تعادل رسیده و در نهایت بدون تغییر در آخرین معامله نسبت به دیروز بسته شده است. سایر بانک ها به غیر از پست بانک ایران نیز در محدوده مثبت معامله شده اند.
            بیش از 50 درصد شرکت های خودرویی نیز مثبت معامله شده اند. گروه بهمن و سایپا در این گروه با صف خرید بسته شده اند.

            نقل از کارگزاری مفید

            نظر


            • #7
              تحلیل تکنیکال رتکو 20 اردیبهشت .

              با سلام خدمت دوستان . رتکو سهمی از گروه خدمات فنی مهندسی ، که بعد از رشدی که داشته وارد فاز اصلاح شده و سپس نوسانی رفتار کرده .که طبق تحلیل و به نظر من الگوی مثل کاهشی رو زده (هر چند به قول دوست عزیز نیما آزادی اینکه در چه حالتی هست و چه الگو مهم نیست اینکه در حالت نوسانی هست) و بعد از رد شدن از خط روند و رشد که داشته وارد فاز اصلاح میشه و به نظر می رسد که نهایت اصلاح قیمتی سهم تا محدوده 50 درصد فیبو که معادل با محدوده قیمتی 1055 تومان تداوم داشته باشد. از طرفی دیگر در صورت شروع مجدد موج صعودی می.توان مقاومت جدی محدوده 1350 تومان را برای سهم برآورد کرد در ضمن خبر های خوبی در سهم هست .( وصول مطالبات این شرکت از 6 شرکت پتروشیمی میباشد که طی اخبار رسیده طی دو تا سه هفته آینده این مهم اتفاق خواهد افتاد و تعدیل مثبت بسیار خوبی از این بابت دارد توجه داشته باشید که افزایش سرمایه 550 % سهم هم مورد تایید قرار گرفته است و بخشی از این مطالبات تحت این افزایش سرمایه به سهامداران تعلق خواهد گرفت . آنچه که مسلم است حداقل از نظر تکنیکالی رشد اولیه سهم تا در پله اول قطعی خواهد بود .

              [IMG][/IMG]
              فایل های پیوست شده
              ویرایش توسط hamid_fsh60 : https://www.traderha.com/member/12532-hamid_fsh60 در ساعت 05-11-2014, 04:49 PM

              نظر


              • #8
                اهدف آتی خپارس [IMG][/IMG]

                نظر


                • #9
                  با سلام . صرف بررسی و نوسان

                  [IMG][/IMG]

                  نظر


                  • #10
                    والبر ، واگرایی + نوسان . این فقط نظرم من هست تصمیم نهایی با خودتون
                    IMG][/IMG]

                    نظر


                    • #11
                      کسرا ، واگرایی + نوسان . این فقط نظرم من هست تصمیم نهایی با خودتون

                      [IMG][/IMG]

                      نظر


                      • #12
                        رمپنا الگوی کف دو قلو - مقاومت پیش روی سهم محدوده 810 - 874 - و در گام نهایی 920 . ( این نظر و تحلیل شخصی بنده هست . و سیگنال خرید نیست . خود دوستان بررسی کنند . )

                        [IMG][/IMG]

                        نظر


                        • #13
                          مفاخر با نزدیک شدن به سطح حمایتی و تشکیل الگوی گارتلی میتونه برگشت خوبی داشته باشه . البته نظر شخصی بنده هست .[IMG][/IMG]

                          نظر

                          پردازش ...
                          X