اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل سهام بورس اوراق بهادار تهران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل سهام بورس اوراق بهادار تهران

    در این تاپیک تحلیل سهـام بازار بورس اوراق بهادار قرار میگیرد که علاوه بر این تاپیک میتوانید بصورت مستقیم از بخش مربوطه در سایت اصلی و از طریق لینک زیر قابل دریافت است.


    لینک آرشیو بخش تحلیل سهام بورس تهران
    ویرایش توسط موج برتر : https://www.traderha.com/member/16069-موج-برتر در ساعت 04-04-2016, 08:00 AM دلیل: اصلاح لینکها
    تیم آموزشی - تحلیلی موج برتر

    وبسایت | درباره ما | تماس با ما




  • #2
    تحلیل تکنیکال بترانس

    در تحلیل گذشته جناب محمدپور به صعودی بودن روند سهم اشاره کردند. حال تصمیم داریم وضعیت فعلی سهم را بررسی کنیم.قیمت پس از شکست خط گردن سروشانه کف مجدد وارد موج اصلاحی شد که می توان آن را بوسه خداحافظی با خط گردن دانست. همچنین این اصلا در قالب ۳ موجی ab=cd تشکیل شده که انتظار ما را برای برگشت مجدد از خط گردن بالا برده است.البته وضعیت اندیکاتور ها هنوز نشانی از صعود ندارند اما حمایت افقی ۵۰ در rsi می تواند به برگشت از قیمتهای ۷۸۰ تومان در سهم کمک کند.هدف قیمت نیز فعلا ۹۹۰ تومان می باشد که توصیه می کنیم با فراتر رفتم قیمت از ۹۰۰ تومان بصورت پله ای نسبت به شناسایی سود اقدام فرمایید. حد ضرر سهم نیز ۷۵۰ تومان می باشد.

    منبع: موج برتر

    بترانس.jpg
    ویرایش توسط mshariat : https://www.traderha.com/member/18387-mshariat در ساعت 07-26-2015, 09:49 PM

    نظر


    • #3
      غپینو بخریم؟

      مرداد ۰۷, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



      تحلیل تکنیکال غپینو (پارس مینو)

      الگوی برگشتی در سهام شرکت پارس مینو (غپینو)

      در نمودار هفتگی و تعدیل شده غپینو شاهد شکل گیری الگوی هارمونیک ولفی (Wolfe Wave) هستیم که هدف کلاسیک ۳۷۰ را نشانه گرفته. لازم به ذکر است که این الگو قدت بسیار بالایی دارد و معمولا رشد قیمت شارپ و سریع میباشد. اما قبل از حرکت درگیر بازارهای رنج و جانبی میشود. لذا به نظر میرسد رشد اصلی سهم بعد از شکست ۳۰۰ تومان باشد.

      اما با توجه به وضعیت نمودار میتوان حمایت ۲۶۸ را به عنوان خرید مرحله اول در نظر گرفت و حجم اصلی را در گذر از ۳۰۰ تومان خرید کرد. با توجه به آنکه این الگو در تایم هفتگی شکل گرفته و رویکردی میان مدتی دارد، بهترین حدضرر را در ۲۴۵ تومان دنبال خواهیم کرد. لذا برای افرادی که به دنبال مناطق امن برای خرید هستند و اندکی هم صبور باشند، خرید ۲ مرحله ای فوق را توصیه میکنیم.

      نمودار هفتگی قیمت سهام غپینو (پارس مینو)

      بنابرآنچه گفته شد، خرید مرحله اول در ۲۶۸ تا ۲۷۵ تومان و حدضرر ۲۴۵ و خرید دوم در شکست ۳۰۰ تومان با هدف کلاسیک ۳۷۰ را توصیه میکنیم. لازم به ذکر است شکست مقاومت ۳۰۰ تومان حدضرر را به ۲۸۵ ارتقاء خواهد داد.

      لینک منبع
      ویرایش توسط حسین محمدپور : https://www.traderha.com/member/4329-حسین-محمدپور در ساعت 07-29-2015, 11:04 AM

      نظر


      • #4
        تحلیل تکنیکال وتجارت

        مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور تکنیکال سهام بورس



        باند حمایتی بسیار مهم در نمودار بانک تجارت (وتجارت)

        نگاهی بلند مدت به نمودار وتجارت در تایم هفتگی

        در نمودار تعدیل شده بانک تجارت (وتجارت) در مقیاس هفتگی قیمت به محدوده خط روند صعودی بلند مدت خود نزدیک شده و این در حالی است که RSI حمایت خود را از دست داده و همزمان هیستوگرام مکدی نیز فاز منفی به خود گرفته است. لذا احتمال شکسته شدن خط روند صعودی در محدوده ۸۹ تومان وجود دارد که در اینصورت دو هدف نزولی در ۸۴ و ۷۷ تومان را متصور خواهیم بود. بنابراین باند حمایتی ۸۴ تا ۸۹ تومان از اهمیت بالایی برای تعیین روند بلند مدت قیمت خواهد داشت.
        این در حالی است که محدوده ۸۹ تا ۹۰ تومان را میتوان کف کانال صعودی میان مدت قیمت نیز در نظر گرفت. لذا مهمترین رویکرد قیمت در طی هفته جاری و هفته آینده نحوه برخورد با این محدوده حمایتی خواهد بود.

        نمودار هفتگی وتجارت


        نگاهی کوتاه مدت به نمودار وتجارت در تایم روزانه


        در نمودار روزانه نیز حمایتهای ۸۹ و ۹۰ مورد تایید RSI میباشد، بطوری که در ۶ ماه گذشته حمایت RSI محفوظ مانده است. بنابراین انتظار نوسانات مثبت دور از ذهن نیست که این نوسان مثبت ممکن است شرایط پولبک RSI تایم هفتگی را فراهم نماید. این در حالی است که هیستوگرام مکدی در تایم روزانه برای ثبت رکوردهای مثبت نیاز به صرف زمان دارد، لذا خوشبینانه ترین اتفاق رنج ماندن قیمت در محدوده ۸۹ تا ۹۸ تومان است. در غیر اینصورت قیمت پس از شکست حمایت ۸۹ روانه ۸۴ تومان خواهد شد که شرایط برای رشد مجدد قیمت دشوار خواهد شد.

        نمودار روزانه بانک تجارت
        بنابرآنچه گفته شد، احتمال از دست رفتن حمایت ۸۹ تومان به مقصد ۸۴ و ۷۷ تومان وجود دارد، لذا بهترین حدضرر در ۸۹ قرار دارد و مادامی که حدضرر فعال نشود، انتظار بازاری رنج با سقف قیمتی ۹۸ تومان خواهیم داشت. بنابراین قیمت برای بدست آوردن شرایط رشد پایدار احتیاج به ثبت رکوردهای بالای ۱۰۰ تومان دارد. لذا علی الرغم اینکه قیمت به حمایت بسیار با اهمیتی رسیده است، فعلا توصیه به ورود به سهم را نداریم، تا زمانی که شرایط و سیگنال های مطمئن تری دریافت شود.

        لینک منبع

        نظر


        • #5
          شتران پس از بازگشایی

          مرداد ۲۶, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



          تحلیل تکنیکال شتران

          نمودار قیمت سهم شتران، قبل از توقف در گذر از مقاومت ۵۹۰ تومان ناکام ماند و با کمی افت قیمت در حدود ۵۳۰ تومان به مجمع رفت و ۴۵ تومان سود تقسیم نمود. که امروز دوشنبه به تابلوی فرابورس بازگشت. قیمت بازگشایی دقیقا بر روی حمایت بسیار با اهمیت ۴۶۰ تومان بود و پس از آن شاهد افت قیمت به سطوح زیر ۴۴۰ بودیم که این موضوع باعث شکست حمایت خط روند در RSI شد. این در حالی است که هیستوگرام مکدی نیز در فاز منفی قرار دارد و نشانه تضعیف قدرت خریدار میباشد.

          نمودار تعدیل شده و روزانه شتران

          همچنین مکدی در تایم هفتگی در فاز منفی است، و تاکید بر روند نزولی میان مدت سهم دارد. بنابراین مادامی که قیمت نتواند رکوردهای بالای ۴۶۰ را پس بگیرد، احتمال افت قیمت در مرحله اول تا ۴۰۵ و پس از آن تا ۳۵۰ نیز وجود دارد. به عبارتی حدضرر میان مدتی ها فعال شده و تا زمانی که سیگنال مطمئنی برای رشد قیمت دریافت نشود، بهتر است از ورود به سهم خودداری شود.

          لینک منبع

          نظر


          • #6
            با ذوب چه کنیم؟

            شهریور ۰۲, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور


            تحلیل تکنیکال ذوب

            در تحلیل ۵ اردیبهشت سیگنال خرید ذوب با هدف ۲۳۰ تومان را صادر کردیم که پس از آن و مطابق انتظار این سهم توانست تا محدوده ۲۳۹ تومان رشد را تجربه نماید و اهداف مد نظر در تحلیل مذکور را محقق سازد.

            اما اکنون ..

            بررسی میان مدت سهم ذوب

            در نمودار تایم هفتگی ذوب به خوبی میتوان به اهمیت RSI در محدوده ۴۵ واحد اشاره کرد، بطوری که هر زمان RSI زیر این مقدار بوده، سهم ذوب را در روند نزولی قرار داده و همواره افت قیمت را رقم زده است. این در حالی است که سیگنال افت قیمت پیش از این در محدوده ۲۲۰ تومان صادر شده بود. لذا در صورتیکه حمایت با اهمیت ۱۸۷ تومان از دست برود، احتمالا RSI نیز حمایت با اهمت ۴۵ واحد را از دست خواهد داد و روند میان مدت سهم را نزولی خواهد کرد، بطوریکه انتظار میرود در یک رویکرد میان مدت بتواند قیمتهای نزدیک ۱۵۰ تومان را لمس نماید و حتی رکوردهای زیر این مقدار را ثبت کند.
            بنابراین بهترین و مهمترین حدضرر سهم در ۱۸۷ تومان واقع شده است که توصیه اکید به رعایت این حدضرر داریم.
            نمودار هفتگی ذوب

            بررسی کوتاه مدت سهم ذوب


            در نمودار تایم روزانه نیز شاهد وجود کانال صعودی میان مدتی هستیم که در حال حاضر قیمت در محدوده کف کانال قرار دارد و این در حالی است که RSI نیز این حمایت را تایید میکند. اما مکدی فاز نزولی به خود گرفته و این در حالی است که سطح mfi بسیار بالاست و این نشان میدهد که قیمت برای رشد مجدد به سمت سقف کانال با چالشهای جدی روبرو است. لذا مادامی که قیمت نتواند رکوردهای بالای ۲۱۰ تومان را ثبت کند، احتمال افت قیمت و شکست حمایت ۱۸۷ تومان بسیار بالاست.

            نمودار روزانه ذوب

            خلاصه مطلب: با توجه به آنچه گفته شد، مسیر بازگشت به مدار صعود برای ذوب دشوار شده و در حال حاضر بهترین حدضرر در ۱۸۷ تومان قرار دارد، که اگر شکسته شود، احتمال افت قیمت به زیر ۱۵۰ تومان نیز وجود دارد. این در حالی است که سیگنال اولیه رشد مجدد سهم پس از صعود به بالای ۲۱۰ تومان دریافت خواهد شد. بنابراین اگر حدضرر میان مدتی سهم با شکست ۱۸۷ تومان صادر شد، تا صدور مجدد سیگنال رشد صبور خواهیم بود.

            لینک منبع

            نظر


            • #7
              ببخشید میتونم سوال کنم نرم افزار مورد استفادتون چیه؟

              نظر


              • #8
                نوشته اصلی توسط soltani نمایش پست ها
                ببخشید میتونم سوال کنم نرم افزار مورد استفادتون چیه؟
                از نرم افزار ره آورد نوین محصول شرکت مبنا استفاده میکنم

                نظر


                • #9
                  در امتداد روند ۴ آبان

                  آبان ۰۴, ۱۳۹۴ سیدحسین محمدپور



                  تحلیل و بررسی کوتاه و مفید سهام در چند خط

                  شپلی:

                  مدتی است قیمت سهم در محدوده ۱۷۰ تا ۱۹۰ بصورت رنج درآمده است، لذا قیمت برای تعیین تکلیف پیداکردن روند، شکست هر کدام از قیمتها تعیین کننده خواهد بود، بطوریکه در صورت عبور از ۱۹۰ تومان میتوان انتظار رشد کوتاهی تا حدود ۲۱۷ و ۲۲۰ داشت که مقاومت ۲۰۰ را تجربه خواهد کرد. اما وضعیت اسیلاتورها به گونه است که افت قیمت و شکست حمایت ۱۷۰ به مقصد ۱۴۵ تا ۱۴۰ تومان محتمل تر می باشد. در هرصورت برای تعیین تکلیف شکست یکی از دو قیمت ۱۷۰ و ۱۹۰ مهم است.

                  غالبر:

                  شکست حمایت ۱۲۵ تومان میتواند سهم را روانه ۱۱۰ تا ۱۱۲ تومان نماید. اگر قصد خرید دارید، بهتر است منتظر شکسته شدن مقاومت ۱۴۰ تومان باشید.

                  فلوله:

                  در بررسی ۱۰ مرداد ماه انتظار داشتیم این سهم بتواند تا محدوده ۱۸۰ و ۱۹۰ رشد نماید، و در همان مطلب ه خروج قطعی از سهم در این محدوده اشاره شده است. لذا در حال حاضر شرایط برای افت قیمت در حال تقویت است، بطوریکه افت قیمت به زیر ۱۶۳ تومان سیگنال افتی با اهداف ۱۴۵ و ۱۴۰ تومان خواهد داشت. (تحلیل ۱۰ مرداد را از اینجا بخوانید)

                  ولساپا:

                  باند حمایتی ۱۸۵ تا ۱۹۰ تومان برای تداوم روند صعودی بلندمدت سهم بسیار کلیدی است، بطوریکه اگر از دست برود، روند میان مدت سهم نزولی خواهد شد و بهتر است تا زمان صدور سیگنال رشد صبور بمانیم. بنابراین بهترین حدضرر فعلی سهم در ۱۸۰ تومان قرار دارد. این درحالی است سگنال افت قیمت در تاریخ ۲۱ شهریور ماه و همزمان با شکست حمایت ۲۲۰ تومان در تایم هفتگی صادر شده است، بنابراین برای رشد سهم نیاز به دلایل محکمی خواهیم داشت در اکنون دیده نمیشود.

                  رمپنا:

                  آخرین باری که این سهم را بررسی کردیم در ۳ بهمن ۹۳ بود که انتظار داشتیم، قیمت با شکست مقاومت ۷۱۰ تومان موفق به ثبت رکوردهای ۷۷۰ و ۸۵۰ تومان شود که شاهد رکوردهای ۸۷۰ تومان هم بودیم و پس از آن قیمت در مدار نزول قرار گرفت و اکنون قیمت در محدوده ۷۳۰ تومان قرار دارد. لذا وضعیت فعلی قیمت بسیار حساس است و رفتاری دو پهلو به خود گرفته است. بطوریکه اگر موفق به شکست مقاومت ۷۵۰ تومان شود، انتظار شکسته شدن ۸۰۰ تومان با هدف ۸۵۰ و حتی ۹۲۰ را خواهیم داشت. از طرفی اگر نتواند از ۷۵۰ بگذرد و حمایت مهم و کلیدی ۶۸۵ تومان را تجربه خواهد کرد که در صورت شکست این حمایت ممکن است حمایت دو ساله قیمت در ۶۱۵ تومان نیز از دست برود. احتمال تحقق هر کدام از موارد فوق دقیقا ۵۰ درصد است. لذا باید دوسطح مهم ۷۵۰ به عنوان مقاومت و سیگنال رشد و ۶۸۵ تومان به عنوان حمایت و سیگنال افت دنبال شود.

                  منبع: موج برتر
                  ویرایش توسط موج برتر : https://www.traderha.com/member/16069-موج-برتر در ساعت 04-04-2016, 07:20 AM دلیل: اصلاح لینکها

                  نظر


                  • #10
                    قند قزوین

                    http://www.ershan.ir/analysis/17422
                    با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                    https://cabin.pcmfa.co/fa/ref/MTE1NDc4Ng==

                    پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                    https://t.me/Mostafatrader


                    نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                    https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                    کانال تحلیلی جفت ارزها :

                    https://t.me/signalhha

                    نظر


                    • #11
                      پست اشتباه
                      مننتقل شد به آدرس زیر

                      http://traderha.com/f64/%D8%AA%D8%AD...14/#post173614
                      ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 11-25-2015, 11:26 AM
                      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                      نظر


                      • #12
                        آدرس کانال تلگرامی که درش دیتا درج میشه رو کسی داره ؟
                        با تشکر
                        مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                        نظر


                        • #13
                          شتران بر در آستانه دومین سیگنال افت قیمت







                          تحلیل تکنیکال شتران

                          در نمودار تایم روزانه نماد شتران پیش از این شاهد صدور سیگنال فروش در تاریخ ۱۹ اسفند ۹۴ همزمان با شکست حمایت ۵۳۰ تومان بودیم و از آن زمان تاکنون هنوز سیگنال مثتبی در نمودار دریافت نشده است.این در حالی است که در حال حاضر حمایت ۴۷۰ تومان از اهمیت بالایی برخوردار است، بطوری که در صورت شکسته شدن این حمایت در قیمت پایانی، دومین سیگنال افت قیمت صادر خواهد شد.
                          به نظر می رسد که اگر قیمت بتواند رکوردهای کمتر از ۴۷۰ را ثبت نماید، شرایط برای افت قیمت تا محدوده ۴۱۰ تومان تقویت خواهد شد. لذا با توجه به موارد فوق گرچه قیمت حمایت مهمی ا تجربه میکند، اما شرایط را برای خرید مناسب نمیدانم و بهتر است منتظر شرایط مساعدتری برای خرید بمانیم.
                          لازم به ذکر است که عبور قیمت از ۵۱۰ تومان اولین سیگنال مثبت محسوب میشود، اما حتی شکسته شدن ۵۱۰ تومان را نمیتوان سیگنال قطعی رشد دانست.

                          نمودار روزانه شتران


                          خلاصه مطلب: افرادی که سهامدار شتران هستند، در کوتاه مدت بهتر است به حدضرر ۴۷۰ تومان در قیمت پایانی متعهد باشند و اگر قصد خرید دارید، بهتر است منتظر صدور سیگنال های معتبر بمانید. نمودار قیمت در تایم های پائین به گونه است که شرایط برای افت بیشتر قیمت را مساعد میداند.

                          نویسنده: حسین محمدپور
                          منبع: موج برتر



                          ویرایش توسط موج برتر : https://www.traderha.com/member/16069-موج-برتر در ساعت 04-06-2016, 09:05 AM
                          تیم آموزشی - تحلیلی موج برتر

                          وبسایت | درباره ما | تماس با ما



                          نظر

                          پردازش ...
                          X