اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آموزش تحلیل تکنیکال و استراتژی mrm (سطح مقدماتی)

بستن
این موضوع بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • آموزش تحلیل تکنیکال و استراتژی mrm (سطح مقدماتی)

    آموزش تحلیل تکنیکال و استراتژی MRM
    در مشهد





    مختصری درباره دوره
    امروزه یکی از روشهای پذیرفته شده در تحلیل بازارهای مالی، تحلیل تکنیکال است که این روش مبتنی بر نمودار قیمت و تحلیل وضعیت گذشته و فعلی آن است. بدون شک مجهز بودن به استراتژی تحلیلی و معاملاتی یکی از ضروریات هر معامله گر در بازار مالی است و اینک مفتخریم استراتژی معاملاتی MRM که به مدت پنج سال در بازار ایران تست شده را در قالب کلاسهای آموزشی تحلیل تکنیکال ارائه نمائیم.


    پذیرش و محل برگزاری

    • ظرفیت کلاس: ۱۵ نفر
    • همراه: 9159 795 0915
    • محل برگزاری: دفتر ما روی نقشه
    • مشهد، کوثر شمالی ۸، پلاک ۱۲، طبقه اول



    خدمات و پشتیبانی

    • بانک نرم افزارهای تکنیکال - رایگان
    • بسته تکنیکال ره آورد نوین - 2 ماهه
    • کارگاه بررسی بازار - 2 جلسه رایگان



    مخاطبین دوره
    دوره آموزشی تحلیل تکنیکال و استراتژی MRM برای تمامی اقشار جامعه مناسب است و به تحصیلات دانشگاهی و یا دانش حسابداری و غیره در خصوص سرمایه گذاری در بورس و یا دیگر فعالیت های اقتصادی نیازی نیست.

    افرادی که قصد دارند به تازگی معاملات بورسی خود را آغاز کنند و یا افرادی که در حال حاضر معاملات بورسی دارند و با تابلو و قوانین معاملاتی بورس آشنا هستند ولی با اصول تحلیل تکنیکال آشنا نیستند و یا تا کنون استراتژی معاملاتی مشخصی را برای خود تعریف نکرده اند، با شرکت در این دوره به روش تحلیل نمودار قیمت و نحوه دریافت سیگنال خرید و فروش تسلط پیدا خواهد کرد.

    هدف از این دوره آموزشی ارتقاء سطح دانش افراد از آماتور به سطح تحلیل گری بورس اوراق بهادار، طلا و بازارهای جهانی مثل بازار تبادلات ارزی برای کسب سود و بازده حداکثری از فرصت های سودآور در بازار های مالی است.


    سرفصل مطالب به تفکیک هر جلسه
    • اهمیت نمودار قیمت، انواع نمودار نمایشی و ترسیمی، تایم فریم و اهمیت آن، پیوتها، حمایت و مقاومتهای تاریخی، سیگنال شکست (Break out) و تشخیص درستی سیگنال
    • پیوتهای مینور و ماژور، خطوط قله به قله و حفره به حفره، روندهای قیمت و خطوط روند، کانالهای قیمت و قوانین حاکم برآنها، چنگال اندروز
    • موجهای اصلی و اصلاحی و نسبت های بین آنها، ابزارهای فیبوناچی، ناحیه.های PRZ، الگوهای شمعی ژاپنی (کندل استیک)
    • الگوهای کلاسیک برگشتی و ادامه.دهنده و هدف.گذاری قیمت بر اساس این الگوها، نحوه انجام معامله بر اساس الگوهای کلاسیک
    • اندیکاتورهای میانگین متحرک، مفهوم همگرایی و واگرایی، اسیلاتور MACD و سیگنال.های آن، تشخیص شروع روند و ادامه روند با استفاده از MACD و واگرایی ها
    • اسیلاتور RSI و سیگنال.های آن، اسیلاتور MFI و هشدارهای آن، استراتژی معاملاتی MRM، آشنایی با امواج الیوت




    استراتژی MRM چیست؟
    این استراتژی توسط مدرس دوره طراحی شده و با استفاده از سه اسیلاتور MACD و RSI و MFI قادر است محدوده دقیق خرید یا فروش را تعیین کند. نقطه قوت MRM اینست که بر اساس روندها طراحی شده و شما در این دوره بصورت کاملا دقیق متوجه خواهید شد که در حال حاضر کدام تایم فریم برای دریافت سیگنال مناسب است.

    همچنین در این استراتژی نقطه ابهامی وجود ندارد و از همه مهمتر اینکه در یک نگاه میتوانید تشخیص دهید شرایط برای معامله خرید یا فروش مناسب نیست و بهتر است در حالت انتظار بمانید. این موضوع معامله گر را از انجام رفتارهای احساسی و عجولانه دور می کند. نمونه های بسیار از تحلیل هایی که بر همین اساس نوشته شده است در بخش تحلیل ها موجود است که خود گواهی محکم بر توانمندی این سیستم معاملاتی است.





    تضمین کیفیت - ضمانت بازگشت شهریه



    درصورتیکه پس از ثبت نام و پرداخت کل شهریه، به هر دلیلی تمایل به ادامه دوره نداشته باشید، تمام شهریه (100%) بدون هیچ قید و شرطی به شما عودت خواهد شد.
    شرایط ضمانت:
    1- این ضمانت نامه فقط برای ثبت نام به روش قطعی (پرداخت تمام شهریه) معتبر می باشد.
    2- مهلت انصراف از ادامه دوره حداکثر 20 روز پس از شروع اولین جلسه می باشد.
    3- حضور شما در جلسه سوم به منزله ابطال ضمانت نامه می باشد.

    ** جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 9314 3882 – 051 و یا 9159 795 0915 تماس بگیرید.**

    لینک صفحه اصلی در وبسایت موج برتر:


    لینک ثبت نام و اطلاعات بیشتر
    ویرایش توسط موج برتر : https://www.traderha.com/member/16069-موج-برتر در ساعت 04-04-2016, 08:32 AM دلیل: اصلاح لینکها
    تیم آموزشی - تحلیلی موج برتر

    وبسایت | درباره ما | تماس با ما



پردازش ...
X