اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل گروه قند و شکر و صنایع غذایی - بورس تهران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #91
    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4818855, member: 49249





    * خوب دوستان شاخص قند و شکر به سیگنال قبلی خود برای رسیدن و نفوذ به مقاومت نسبی 92500 واحد عمل کرد (چارت بالا) و تا 95500 نیز پیش رفت. این هفته بعد از مدتی استراحت و بر اساس همین مسیر (بعلاوه مجموع سیگنالهای تایمهای پایین تر روزانه و هفتگی)، نوید یک رالی بهاری زیبا را برای شاخص قند و شکر تا هدف احتمالی و "حداقلی" حدود 115.000 واحد را میدهد:

    آپدیت شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی 98/12/26 :

    شاخص کماکان در صعود قدرتمند بوده و در تایمهای روزانه و هفتگی مجددا سیگنال تجمیع حجمی و رالی بهاری تا هدف حداقلی حدود 115.000 را صادر کرده است. البته هدف بلندمدت و حداقلی برای سال 1399 همچنان نزدیک به 170.000 واحد به نظر میرسد.

    * شاخص حجمی بسیار مهم نیرو (Force index) در تایم ماهانه برای دو سال اخیر صعود پیکها و در نتیجه روند صعودی بسیار قدرتمند و سالم را نشان میدهد و البته در بازه چند ماه اخیر، نمایش واگرایی مثبت برای خیزش بعدی را نشان میدهد.

    ** حرکت معکوس حجم و قیمت (Volume Price Contradiction) نیزبه سادگی تجمیع قابل توجه سهام قندی یا به اصطلاح خشک شدن گروه را نشان میدهد:





    * خوب یک دنیا تبریک به سهامداران گروه قند و شکر بابت این شاهد از غیبی که امروزبرای رالی در جریان گروه قند و شکر (سیگنال صادره در بهمن و اسفند 98) از راه رسید:

    به نظر کارخانجات قند و شکر تمایلی به توزیع تناژ بالا ندارند که افزایش دوباره نرخ فروش شکر را برای آینده ای نزدیک نشان میدهد:


    کمبود شکر دوباره دامن کارخانجات را گرفت!


    کمبود شکر دوباره دامن کارخانجات را گرفت!

    دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از کمبود شکر برای کارخانجات تولیدی خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت شکر دولتی همان ۴۲۵۰ تومان است، اما در بازار آزاد با ۷۰۰۰ تومان هم نمی‌توان شکر تهیه کرد، چرا که اصلا در بازار شکر نیست.


    دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از کمبود شکر برای کارخانجات تولیدی خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت شکر دولتی همان ۴۲۵۰ تومان است، اما در بازار آزاد با ۷۰۰۰ تومان هم نمی‌توان شکر تهیه کرد، چرا که اصلا در بازار شکر نیست.

    به گزارش
    اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جمشید مغازه‌ای اظهار کرد: کارخانجات شیرینی و شکلات برای تامین شکر با مشکل مواجه هستند که در این زمینه از دولت هم تقاضا کردند، اما تاکنون جوابی نگرفتند.

    وی با اشاره به افزایش مصرف شیرینی و شکلات در ماه رمضان، تصریح کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا که اقبال مردم به قنادی‌ها کمتر شده مصرف شیرینی و شکلات بسته بندی در ماه رمضان بیشتر هم خواهد بود.


    به گفته دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات در حال حاضر قیمت شکر دولتی همان ۴۲۵۰ تومان است، اما در بازار آزاد با ۷۰۰۰ تومان هم نمی‌توان شکر تهیه کرد، چراکه اصلا در بازار شکر نیست.

    مغازه‌ای با بیان اینکه طبق گفته دولت شکر باید از طریق سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها توزیع شود، تصریح کرد: اما این سازمان‌ها یا قطره‌چکانی عرضه می‌کنند یا اصلا شکری عرضه نمی‌کنند.


    وی با بیان اینکه تحقق جهش تولید بستگی به تامین مواد اولیه دارد، گفت: آرد، روغن و شکر سه ماده اولیه اصلی کارخانجات شیرینی شکلات است و با کمبود یکی از آن‌ها هم تولید دچار مشکل می‌شود. البته در زمینه سایر مواد اولیه جانبی هم به دلیل تحریم‌ها همیشه مشکلاتی وجود داشته و دارد.

    اواخر سال ۱۳۹۷ به یکباره بازار با افزایش نرخ شکر روبه رو شد و قیمت این محصول
    در سطح سوپرمارکت‌ها و خرده‌فروشی‌های سطح محلات به حدود کیلویی ۱۰ هزار تومان رسید که این مسئله برای تولیدکنندگانی که از شکر استفاده می‌کردند نیز مشکلاتی ایجاد کرد. پس از آن مسؤولان مربوطه از انجام اقداماتی برای تأمین نیاز بازار از طریق تولید داخل و واردات خبر دادند که از جمله آنها عرضه شکر با نرخ تنظیم بازاری ۳۵۰۰ تومانی بود که مجموعه این اقدامات باعث آرام شدن بازار شکر و تعدیل قیمت‌ها در خرداد ماه سال گذشته در سطح بازار شد.



    [URL unfurl="true"]https://www.isna.ir/news/99012614871/%DA%A9%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D 8%AA-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA[/URL]
    ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 04-15-2020, 08:40 AM

    نظر


    • #92
      ** و کلام آخر!! برای جهش رخ داده در نرخ شکر، از بالاترین مرجع یک نرخ (شرکت بازرگانی دولتی ایران):

      تبریک صمیمانه به سهامداران صبور گروه قند و شکر، چرا که بسیار بعید است نرخ فروش درب کارخانه شکر که به احتمال زیاد بعد از ماه مبارک رمضان به طور رسمی اعلام خواهد شد، ریالی! از مبلغ محاسبه شده در توضیحات شرکت بازرگانی دولتی
      (هر کیلو: 66908) کمتر باشد و این یعنی %65 رشد!!! از نرخ فعلی 40500:



      تهران - ایرنا - شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه‌ای با اشاره به تامین بودن کالاهای اساسی کشور از جمله برنج، روغن و شکر در شرایط تحریم، جزئیات قیمت تمام شده‌ شکر را اعلام کرد.

      پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹،‏ ۱۸:۴۱


      شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه‌ای با اشاره به تامین بودن کالاهای اساسی کشور از جمله برنج، روغن و شکر در شرایط تحریم، جزئیات قیمت تمام شده‌ شکر را اعلام کرد.
      شرکت بازرگانی دولتی ایران در این اطلاعیه قیمت‌ شکر وارداتی با ارز نیمایی (خرید ۱۵ اسفندماه ۹۸) و جزئیات قیمتی خریدهای فعلی (دوم اردیبهشت ماه ۹۹) و محاسبات قیمت تمام شده‌ شکر را که توسط انجمن صنایع قند و شکر ایران محاسبه شده تشریح کرد.

      جزئیات محاسباتی قیمت شکر وارداتی با ارز نیمایی که در اسفندماه سال قبل وارد و اکنون در بازار شکر در حال مبادله است به این شرح است: ارزش شکر خام در بنادر کشور با قیمت ۴۹ هزار و ۹۹۳ ریال، هزینه گمرکی ، انبارداری و بارگیری چهار هزارو ۵۹۲ ریال، هزینه های‌عملیات بانکی و ثبت سفارش، مجوزهای بهداشتی، دستمزد تصفیه ۶ هزار و ۲۴۱ ریال، قیمت تمام شده‌ هرکیلوگرم ۶۰ هزار و ۸۲۶ ریال، قیمت فروش هرکیلوگرم شکر سفید درب کارخانه تصفیه‌کننده‌ شکر در مرکز کشور با ۱۰ درصد سود ۶۶ هزار و ۹۰۸ ریال است...



      این هم لینک اصلی این خبر طوفانی (افزایش %65 نرخ شکر برای کارخانجات "تولید و وارد" کننده شکر) در خروجی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا):


      https://www.irna.ir/news/83762340/%D...5-%D8%B4%D8%AF
      ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 04-24-2020, 10:09 AM

      نظر


      • #93
        نوشته اصلی توسط spinoza, post: 4894728, member: 49249

        خوب دوستان انتظاری که همه داریم یعنی انتقال یا حداقل تعادل تقسیم نقدینگی به سمت نمادهای کوچک و سودساز به زودی رخ خواهد داد چراکه از دید تحلیل کلاسیک و محاسباتی تکنیکال، شاخص کل هموزن نسبت به شاخص کل که بیشتر نمادهای بزرگ را نمایندگی میکند، رشد خواهد بیشتری خواهد داشت.

        نسبت شاخص کل "هموزن" به "شاخص کل" روزانه و خطی با قیمتهای پایانی، 99/02/22 (فضای اکسل):

        قیمت پس از نزول از سقف %35/43 (به دلیل هیجان خرید اخیر در نمادهای بزرگ بازار) یک حمایت استاتیک (%30/3) نزدیک همراه با اخطار واگرایی مثبت با شاخص حجمی نیرو را نشان میدهد. از دید تجمیع حجمی نیز این نسبت (شاخص کل هموزن به شاخص کل) سیگنال یک رالی قریب الوقوع را صادر کرده است.


        * انتظار انتقال نسبی نقدینگی از نمادهای بزرگ بازار به نمادهای کوچک و سودساز میرود:






        * سیگنال رالی در "نسبت" شاخص کل هموزن به شاخص کل، به مانند نسبت شاخص گروههای بنیادین مواد دارویی و قند و شکر به شاخص کل بازار، هفته پیش صادر شد (پست بالا) و از چند روز قبل و به روشنی روند انتقال نسبی نقدینگی به نمادهای کوچک و سودساز بازار آغاز شده است. حتی امروز با وجود منفی بودن شاخص کل، شاخص کل هموزن 867 واحد مثبت بود.

        آپدیت نسبت شاخص کل هموزن به شاخص کل روزانه و خطی (فضای اکسل) - 99/02/31:

        پس از لمس حمایت استاتیک روی %30/44 همزمان با واگرایی مثبت عمیق و موفق با شاخص حجمی نیرو (+hd) ، این نسبت به شکل شارپ و در 5 روز کاری اخیر صعودی شده و تا کنون به %32/63 رسیده است.


        ** ادامه انتقال نسبی نقدینگی و رالی نمادهای کوچک و سودساز بازار مانند گروههای غذایی، مواد دارویی و قند و شکر انتظار میرود:



        نظر


        • #94
          نوشته اصلی توسط spinoza, post: 4878442, member: 49249

          * بالاخره در قند نیشابور (قنیشا) تیر از کمانی با فشردگی 10 ماه!! رها شده است و برای همین تمام حجم جابجایی در دو سه روز اخیر کاملا "تجمیعی" بوده و روند صعودی این سهم با قدرت ادامه خواهد داشت. از دید شخصی بنده مسیر زیر برای این نماد بسیار ارزنده و جامانده قندی، محتمل تر است:

          قنیشا ماهانه و لگاریتمی 99/02/12:

          قیمت از یک الگوی تحکیمی 10 ماهه!! (به شکل یک کانال صعودی با شیب کم - سبز) فرار کرده و به همین دلیل روند صعودی قدرتمندی شکل گرفته است. روند صعودی به خوبی با حجم معاملات پشتیبانی میشود و سیگنال تجمیع حجمی در ماههای اخیر نیز قدرت زیادی دارد. بنابراین شانس سهم برای عبور از هدف حداقلی 4600 (در کوتاه مدت) و رسیدن به منطقه دوم (خطوط افقی سبز - تا حدود 10300 ) در زمان متناسب 2 تا 4 ماه، بالا به نظر میرسد:




          آپدیت قنیشا روزانه و لگاریتمی 99/03/02:

          قیمت از حدود 2 ماه قبل در
          رالی صعودی بسیار قدرتمند و کماکان تجمیعی! قرار داشته است. برای همین اهداف میانی خود را بالاتر از تصور معامله گران بسته و هدف اصلی را همچنان 5 رقمی وبالای 10300 در نشانه دارد (پست بالا).

          اما از دید رالی در جریان، قیمت به شکل بسیار تیپیکال و جالبی از خطوط پرایس اکشن کانال صعودی اصلی (سبز) و فیبو پروجکشنهای قیمتی گام صعودی AB، تبعیت میکند و مبنای بالا رفتن گامهای صعودی و کفهای قیمتی سهم شده است (دایره و خطوط قرمز).

          بر همین اساس سومین کف روی 3650 (پروجکشن %61.8) در حال تکمیل است و در چند روز آینده پس از عبور از 4070 ، یک رالی شارپ دیگر به مانند سه حرکت قبلی تا سقف کانال صعودی دوم (قرمز) و پروجکشن قیمتی 100 از حرکت AB
          تا کانال 6000 انتظار میرود.

          ** از دید کوتاه مدت! استراحت و کف سازی بعدی قیمتی در تایم روزانه میتواند روی حدود قیمتی 5970 صورت گیرد:



          ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 05-22-2020, 12:16 PM

          نظر


          • #95
            نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4906164, member: 49249





            * سیگنال رالی در نسبت شاخص کل هموزن به شاخص کل، به مانند نسبت شاخص گروههای بنیادین مواد دارویی و قند و شکر به شاخص کل بازار، هفته پیش صادر شد (چارت بالا) و از چند روز قبل و به روشنی روند انتقال نسبی نقدینگی به نمادهای کوچک و سودساز بازار آغاز شده است. حتی امروز با وجود منفی بودن شاخص کل، شاخص کل هموزن 867 واحد مثبت بود.

            آپدیت "نسبت" شاخص کل هموزن به شاخص کل روزانه و خطی (فضای اکسل) - 99/02/31:

            پس از لمس حمایت استاتیک روی %30/44 همزمان با واگرایی مثبت عمیق و موفق با شاخص حجمی نیرو (+HD) ، این نسبت به شکل شارپ و در 5 روز کاری اخیر صعودی شده و تا کنون به %32/63 رسیده است.

            ** ادامه انتقال نسبی نقدینگی و رالی نمادهای کوچک و سودساز بازار مانند گروههای غذایی، مواد دارویی و قند و شکر انتظار میرود:






            خوب گویا عزیزان سازمانی متوجه چرخش کلان و ناگزیر نقدینگی بازار (به طور نسبی) به سمت نمادهای سودساز کوچک شده اند... این پیشنهادات در صورت تصویب و اجرا در فرابورس و سپس تابلوهای اصلی، برای سهام سودساز و کوچک به ویژه نمادهای دارویی، غذایی و قند و شکر با درصد شناور پایین عالیست:

            * اصلاحات "پیشنهادی" برای دستور العملهای بازارهای فرابورس ایران:

            1399/03/02 :

            http://uplod.ir/f6200no1253o/اصلاحات_پیشنهادی_برای_دستور_العملهای_بازارهای_فراب ورس_ایران.pdf.htm

            ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 05-22-2020, 01:04 PM

            نظر


            • #97
              نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4750431, member: 49249

              خوب چنانکه پیشتر تاکید شد، استراحت قیمت/زمان و همچنین حجمی قشیر، غول صد هزار تنی گروه قند و شکر، به اتمام رسیده و با پشتوانه معاملات بینظیر دو ماه اخیر، تارگتهای بعدی را بسیار راحت تر از تصور به دست خواهد آورد. همچنین مانند رالی اخیر در مهر و آبان امسال در نقاط مقاومتی مسیر حجمهای سخاوتمندانه ای خواهد داشت که تا قبل از تارگتهای عرض شده، باز هم خلاف تصور ما تجمیعی! خواهد بود:

              آپدیت قشیر هفتگی و لگاریتمی 98/11/03 :

              1- قشیر بعد از جهش حیرت انگیز و 150 درصد اخیر که با پشتوانه بنیادین (افزایش ظرفیت تولید به بالای صد هزار! تن) صورت گرفت، یک فوق چنگال 50 درصد جدید در مقیاس لگاریتمی برای خود ساخته است که به نظر با تمام پیوتهای مهم اخیر و 3 سال گذشته همخوانی دارد.

              2- سهم یک استراحت 6 هفته ای را پشت سر گذاشته است و در طول آن با سرعت عالی تجمیع مجدد حجمی برای رالی بعدی را به اتمام رسانده است.َ

              3- چنانکه در تایم هفتگی و روزانه میبینیم (در این چارت نمایش داده نشده) به بالای رتریس فیبوهای 61.8 و 78.6 از اصلاح اخیر نفوذ خوبی داشته است. و از دید پرایس اکشن این اخطار آغاز روند صعودی جدید است.

              4- نقطه تطابق در مقیاس و تایم فریمهای مختلف برای
              هدف حداقلی در پیش، محدوده 3600 است که مقاومتهای نه چندان قوی مسیر آن 2950 و 3200 است. این هدف تا حدود 4 هفته آینده در دسترس است و در صورت تثبیت و عدم توزیع حجمی/قیمتی سنگین، تارگت حدود 5400 با مقاومت 4050 برای سهم دیده میشود:






              خوب دوستان امروز برای همه گروه قند و شکر عالی بود و غیر از حادثه مهم یعنی تغییر رفتار قشیر، بار دیگر ثابت شد جنبش بیش از یکی دو نماد، باقی این گروه کم ریسک و بدون مشکل تولید و فروش را حرکت میدهد چرا که همه نمادهای قندی حداقل به طور "نسبی" جاماندگان چند ماه اخیر بازار بوده و این بنیاد برای منفی چشیدگان هفته های اخیر میدرخشد. برای همین رالی عرض شده در "نسبتهای" شاخص کل هموزن نسبت به شاخص کل و به همین ترتیب شاخص قند و شکر به شاخص کل کماکان در جریان بوده و با نیروی بیشتری ادامه مسیر میدهد که میتوان در فرصت مناسب وضعیت این نسبت را برای شاخص قند و شکر بررسی کرد.

              آپدیت قشیر هفتگیو لگاریتمی 99/03/10:

              غول صد هزار تنی گروه قند و شکر به خوبی مسیر بلند مدت را در فوق چنگال لگاریتمی خود طی میکند و اخیرا در تایم روزانه و هفتگی هر دو، قیمت به شکل صعودی و نسبتا دقیق کانالیزه (قرمز) شده است.

              اصلاح حجم/زمان و تجمیع مجدد کوتاه مدتی قشیر به مانند واگراییهای مثبت، به شکل موفق تکمیل شده و قیمت آماده شکست سقف اخیر 4900 و سپس صعود شارپ تا اهداف بعدی موج صعودی در جریان (موج فرضی 3 از کف چند سال اخیر و موج 5 بعد از مبدا الگوی تحکیمی مثلثی - فلش و مثلث سبز)،
              ابتدا تا محدوده 5500 و سپس کانال 7000 است:



              ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 05-30-2020, 08:41 PM

              نظر


              • #98
                * تبریک به همه سهامداران گروه قند و شکر،..

                این صنعت وارد عصر جدیدی از سودسازی و بهبود چرخه تولید شده است چرا که برای اولین بار افزایش بیش از %20-10 در نرخ رسمی فروش شکر و
                برای تولید کشور و
                نه دلالان (%55/5 برای کارخانجات قند و شکر، سهامداران و جریان پایدار تولید شکر) امروز و به طور رسمی اعلام شد:







                * پی نوشت مهم: با این جهش تاریخی و مطلقا بیسابقه در نرخ فروش رسمی شکر تمام قندیها باید برای شفاف سازی و گزارش الف بسته شوند. اما سهامداران باقیمانده در گروه، قدیمی و حرفه ای تر از این هستند که نیاز به یادآوری داشته باشند که در صورت بسته نشدن نمادها، باید "مراقب فروش به خود" در منفی و دستکاریهای ناپاک دیجیتال قیمت باشند. شرایط تغییر قیمت کالاها اعلام شد


                www.irna.ir

                https://www.irna.ir/news/83807582/%D...5-%D8%B4%D8%AF

                99/03/12 - 15:20

                قیمت شکر درب کارخانه ۶۳۰۰ تومان تعیین شد


                تهران - ایرنا - رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هر گونه تغییر قیمت در بازار حتماً باید با اطلاع قبلی و انجام فرآیندهای لازم باشد و هیچ کدام از تولیدکنندگان یا عرضه‌کنندگان حق تغییر قیمت در بازار را خارج از این قاعده ندارند.

                تابش در خصوص قیمت شکر نیز گفت: در مورد شکر تصمیمات لازم و قیمت گذاری مدیریتی در ستاد تنظیم بازار گرفته شد و بر این اساس قیمت ۶۳۰۰ تومان برای تحویل شکر درب کارخانه تعیین شد که ظرف هفته آتی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بسته بندی‌های این کالا را بر اساس قیمت مبنای ۶۳۰۰تومان تنظیم و ابلاغ خواهد کرد.

                وی گفت: علت تاخیر در تعیین قیمت شکر نظارت بیشتر بر شبکه های توزیع بود تا شکر ۴۲۰۰ تومانی حتماً در شبکه توزیع تخلیه بشود و علیرغم این موضوع
                جاهایی که شکر ۴۲۰۰ هست را رصد می کنیم که حتماً به همین قیمت عرضه شود.
                ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 06-01-2020, 08:24 PM

                نظر


                • #99
                  * دوستان رالیهای گروه قند و شکر حداقل برای بیشتر فعالان بازار، بدون حرکت قشیر قابل تصور نیست. خوشبختانه و بدون در نظر گرفتن اخبار امروز گروه قند و شکر (افزایش نرخ تاریخی %55)، این نماد در قالب سیکلهای دقیق زمانی خود در آستانه اتمام دومین موج چهارم خود بود ( از 1 تا 3 روز کاری دیگر که ممکن است همین امروز تمام شده باشد!) و به نظر در آغاز دومین موج گسترش یافته 5 با اهداف باز هم دور از انتظار بازار و این بار 5 رقمی! قرار گرفته است:

                  قشیر روزانه و لگاریتمی 99/03/12:

                  سیکلهای زمانی کف به کف برای پیوتهای مهم قیمتی در یک سال اخیر به شکل جالبی دقیق و مطابق اعداد سری فیبوناچی و لوکاس (47/29/21/18 و خطوط افقی قرمز و سبز) در آمده است. با این دید، یعنی نزدیک بودن زمانی یک کف و آغاز موج صعودی بعدی، در کنار سیگنالهای قدرتمند تجمیع حجمی، سهم آماده صعود در دومین موج 5 گسترش یافته تا اهداف پنج رقمی و دور از انتظار بازار قرار گرفته است (مشابه صعود گذشته - خطوط آبی).

                  با دیتاهای فعلی اهداف حداقلی سهم یا مقاومتهای میانه مسیر محدوده های
                  5500 و 7100 به نظر میرسد:


                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4898990, member: 49249

                    قچار هفتگی و حسابی 99/02/26:

                    واکنش قیمت پس از خروج از مثلث تحکیمی اول بسیار قابل توجه بود و میتواند پس از خروج انجام شده از کنج صعودی دوم و پولبک تکمیل شده (دایره های سبز) تکرار شود.

                    این احتمال با سایر سیکنالهای چارت کلاسیک و محاسبات تجمیع حجمی و نقدینگی هوشمند حمایت شده و با همچنین الگوی الیوتی محتمل قیمت در نمای بلند مدت، مطابقت دارد. خروج از سقف مثلث صعودی مشابه در مقیاس لگاریتمی همین تایم فریم (هفتگی - چارت پست بالا) نیز در شرف تکمیل است:







                    [ATTACH]96405[/ATTACH]

                    آپدیت قچار هفتگی و حسابی 99/04/18:

                    طبق انتظارواکنش قیمت پس از خروج از مثلث تحکیمی دوم به مانند مثلث اول (قرمز) بسیار قابل توجه بود و توانست با حمایت سیگنالهای تاریخی تجمیع حجمی و جریان نقدینگی هوشمند در کنار الگوی الیوتی محتمل
                    قیمت را در یک موج بلند 3 از 3 قرار دهد برای همین تارگت کانال 16000 ، "حداقلی" به نظر میرسد:



                    ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 07-08-2020, 04:50 PM

                    نظر


                    • سلام اقایSpinoza
                      مطالب ونکات ارزنده ودر خور شایسته ای بیان میشود
                      ولی اگر امکان دارد تحلیل هایتان شفاف تر و بروز کنید
                      چرا به این گروه ها توجه خاصی دارید؟
                      ممنون میشوم

                      نظر


                      • ‼️⁉️‼️ شواهد و نشانه‌های اقتصادی بسیار، از رکود تورمی ِ درمان نشده جهانی از قبل و بعد از پاندمی کرونا، افزایش پیشرونده نرخ جهانی انرژی و مواد غذایی، بی‌قراری نرخ اونس طلا در حداکثر تاریخی و مرز روانی 2000 دلار (چارت با گارد بسیار تهاجمی اونس طلا در بازه‌های یک تا 15 سال اخیر با الگوی تیپیکال بلندمدت فنجان و دسته کامل شده)، افزایش آمار بیکاری و تورم تا افزایش تنش‌های جهانی و هزینه‌های نظامی در اقتصادهای قوی دنیا، می‌گویند:

                        شمارش معکوس برای یک اتفاق هولناک اقتصادی شبیه به بحرانهای 1970، 1987، 2008 و حتی شاید شبیهِ بحران بی‌نظیر 1929، شروع شده است:

                        طلا (ارز دیجیتال معتبر؟!)، انرژی، صنایع غذایی/دارویی و خدمات بسیار ضروری، به قول بنیامین گراهام فقید بزرگ وال استریت، همیشه بهترین محل سرمایه‌گذاری در رکود تورمی سنگین داخلی و جهانی بوده و خواهد بود (تجربه بعد از 1929 در آمریکا و دهه 1390 در ایران)... کل دنیا و اقتصادهای مرتبط به هم آن در سال‌های اخیر و پیش رو، در حال غرق شدن در رکود سنگین تورمی یا Stagflation (رکود+تورم / Stagnation+inflation) است که شدیدتر از دهه 1970 میلادی به نظر میرسد.

                        متاسفانه از شرق تا غرب جهان هم مانند ایران دهه 1390، چرخه معیوب: «1.تورم 2.افزایش ناگزیر نرخ بهره برای کنترل تورم، 3. تشدید رکود به دلیل افزایش نرخ سود و کاهش مصرف 4. خلق ناگزیر نقدینگی بیشتر با عدم بازگشت سود و نقدینگی کافی به بانک‌ها برای پرداخت سود 5. تعمیق بیشتر تورم و رکود تا نهایتا ورشکستگی بانکی و سقوط اسکناس‌های معتبر» آغاز شده است که می‌تواند به کاهش "تقریبا ناگهانی" ارزش تمام ارزهای معتبر جهان یا در واقع جهش چند صد یا چند هزار دلاری نرخ جهانی اونس طلا، افزایش مضاعف نرخ مواد غذایی/دارویی، انرژی و خدمات ضروری و بحران در بازارهای مالی جهانی به جز این صنایع کوچک و حیاتی، منجر شود.

                        بنابراین و حداقل، ضرورت بررسی سرمایه‌گذاری تدافعی در شاخه‌های بالا و برای آینده‌ای نه چندان دور، روشن به نظر می‌رسد. / BV Spinoza ✅

                        ‼️✅ اخیرا ایلان ماسک در پیامی کوتاه (در X خودش) کدی مرموز به این مضمون مخابره کرد که

                        «آیا غذا را خودتان تولید میکنید؟!»
                        ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 12-08-2023, 11:49 AM

                        نظر

                        پردازش ...
                        X