اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل گروه قند و شکر و صنایع غذایی - بورس تهران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4626004, member: 49249

    دوستان دقت بفرمایید که قشیر درست مثل 6 ماه قبل (اسفند 97) کار بسیار مهمی را انجام داده که برای سهامداران کل گروه جای تبریک دارد:

    آپدیت قشیر هفتگی و لگاریتمی 98/06/23:

    اهداف میان مدتی 630 و 840 محقق شده، اکنون به حمایتهای استاتیک خوبی تبدیل شده اند (فلشهای سبز). در تلاش دوم قیمت سقف کانال صعودی را بدون اخطار واگرایی منفی و با فشار خرید (مثلث سبز) بالا شکسته است و در تایمهای پایین نیز روند صعودی دارد. سیکلهای زمانی نسبتا دقیق قشیر سه تا چهار هفته آینده را زمانی حساس یا برای اتمام الگوی تکمیلی (سپس آغاز رالی) یا تشکیل یک پیک خوب نشان میدهد:



    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4633644, member: 49249

    از چند ماه گذشته تا کنون، قشیر بالاترین ارزش خرید در گروه قند و شکر را دارد.

    قشیر به مانند قشکر در حال اتمام استراحت حجمی و زمانی است. اما با وجود این استراحت!، فشار تقاضای هوشمند باعث بالا رفتن! تدریجی کف "قیمتی" این دو نماد شده است. طبق سابقه قشیر رالیهای تیز و تندی دارد و با این حجم نقدینگی در چرخش بازار و گروه قند و شکر، این بار بیشتر از قبل جبران خواهد کرد.

    با توجه به سابقه تولید و تصفیه شکر و داراییها هم قشیر نسبت به باقی قندیها ، پتانسیل ثبت "درصد" رشد بالاتری دارد. البته قلرست و تا حتی قشهد فوق بنیادین هم به اندازه قشیر زیر ارزش واقعی و جامانده از رشد امواج صعودی قبلی هستند.


    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4635595, member: 49249

    با وجود رشد مداوم قیمتی و رسیدن به مقاومت روانی 1000 فشار خرید روی قشیر سنگین تر شده! آمارها ببینید این نماد در سال 98 حجم بالای 2.5 میلیون سهمی نداشته است.
    * اگر قشیر تا آخر وقت یک حجم 5 میلیون به بالا ثبت کنه میشه گفت همزمان! از 3 مقاومت سنگین در ابعاد 1- قیمت از دید روانی (1000) 2- قیمت از دید پرایس اکشن و 3- حجم معاملات صعودی رد شده...
    رسیدن به حجم جابجایی مورد نیاز امروز و در روزهای آینده بسیار محتمله چون از دیروز تا کنون نزدیک به 3 میلیون سهم جابجا شد.


    * با تبریک مجدد به سهامداران قشیر و سایر نمادهای قند و شکر چرا که به قول داوران قشیر تمام توپ را تمام خط دروازه عبور داده و گل پیروزی را به ثمر رسانده است! (چارت هفتگی، پست اول بالا). سقف کانال صعودی هفتگی و ماهانه در مقیاس لگاریتمی که قبلا با پشتوانه سیگنالهای متعدد تکنیکال آسیب دیده بود و میتوان گفت هفته گذشته به طور کامل شکسته شد. حال تنها باید احتمال پولبک به سقف و اهداف رالی را بررسی کرد.

    آپدیت قشیر ماهانه و لگاریتمی 98/07/05 :

    قشیر به دنبال سیگنالها تجمیع هوشمند حجمی در بعد محاسباتی ، در چارت کلاسیک و این تایم سنگین نیز سیگنال تجمیعی و جهشی بسیار قوی و قابل رویت که شامل حرکت معکوس دو اندیکاتور حجمی شاخص جریان نقدینگی (MFI) و اسیلاتور چاییکین است، را نیز به نمایش گذاشته است (به مانند چارت کلاسیک و هفتگی قشکر در اردیبهشت و شهریور 98).
    با شکست قطعی و پرحجم سقف کانال صعودی و در تلاش دوم، فرار سهم قطعی و رالی آغاز شده است. در حال حاضر هر عرضه ای فرصت خرید و اهداف قیمتی اهمیت دارد. با توجه به ماژورهای قبلی و باند قیمتی مهم بعدی (بین خطوط سبز)، سهم میتواند از 1815 تا 2140 را لمس کرده و مدتی روی سطح 1800 استراحت کند.زمان رسیدن به تارگت نیز در کوتاه مدت یعنی کندل ماهیانه اکتبر 2019 میتواند باشد:




    قشیر و شاخص قند و شکر، چارت مقایسه ای
    (تعدیل شده، مقایسه درصدی و هفتگی)، 98/07/05 :

    مبدا مقایسه رشد نسبی قشیر با میانگین گروه قند و شکر، میتواند از بهمن 96 زمانی که سهام پذیره نویسی شده قشیر قابل معامله شد و قیمت سهم افت قابل توجهی پیدا کرد و همزمان شاخص قند و شکر در کف قیمتی و میانه زمانی استراحت یک ساله بود، قرار گیرد:

    از این مبدا مقایسه که به اندازه کافی طولانی است،
    قشیر به روشنی و حدود 96 درصد (540/274) از گروه قند و شکر عقب است که با سیگنالهای عالی تجمیع هوشمند و فرار اخیر از سقف کانال صعودی بلند مدت خود به مانند قلرست میتواند در کوتاه مدت جبران شود:






    نظر


    • #62
      نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4494672, member: 49249

      سلام و شب بخیر دوستان عزیز، امروز شاخص قند و شکر برای اولین بار در تاریخ خود وارد کانال بسیار بسیار مهم 17000 واحد شد. دلیل این اهمیت و حساسیت این مرز قبلا با هم مرور کرده ایم.

      از دید شخصی بنده شاید نگاه این چارت بهترین دید کلان به گروه قند و شکر باشد. باید از این به بعد بسیار هشیار، سهامدار و مترصد افزودن در قیمتهای بهینه بود چرا که طبق انتظار و عرایض قبلی شاخص قند و شکر با نفوذ بیشتری روی مرز ورودی به یک فاز جدید است و تقریبا روی باند پرواز با ورود به کانال صعودی جدید قرار گرفته است. میدانیم شکسته شدن کانالهای معتبر بلندمدت در جهت روند غالب (سقف کانال صعودی و کف کانال نزولی) ندرتا در بازارهای مالی اتفاق رخ میدهد و حتما نیاز به پشتوانه قوی بنیادی دارد. بنابراین بد نیست نگاهی به بروز شده چارت بلند مدت شاخص گروه (پست بالا) آن بیندازیم:




      درباره چرخه تیپیکال و 5 ساله گن که به شکلی جالب در شاخص قند و شکر آغاز شده و به نظر در حال تکمیل است، توضیحات و چارت زیر خدمت شما و سایر دوستان تاپیک است:
      شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی 98/02/27، چارت تکمیلی تحلیلهای قبلی چرخه زمانی 5 ساله و تیپیکال ویلیام گن (2/1/2 سال) به شکل جالب و دقیقی در نمای بلند مدت شاخص قند و شکر نمود پیدا کرده است:

      1- از نقطه آغاز رشد قابل توجه و در جریان، یعنی ژوئیه 2015 دو سال یا 24 کندل ماهانه رشد را شاهد بودیم.

      2- سپس یک سال استراحت در میانه راه یا سال سوم چرخه محتمل 5 ساله که به شکل پرچم مستطیل 12 ماهه! یا نفوذ شدید قیمت/زمان رخ داد و دیدیم چگونه این نفوذ تارگتهای گروه را برای اهداف تصاعدی و محقق شده فعلی آماده کرد.

      3- نهایتا دوره دو ساله دوم رشد (سال 4 و 5 ) که از تابستان گذشته (ژوئیه 2018) آغاز شده و به احتمال زیاد و مطابق با دگرگونیهای بنیادی و پیرامونی گروه قند و شکر، حدود 14 ماه دیگر تا نیمه اول تابستان 1399 (ژوئیه 2020) ادامه خواهد داشت:



      * پی نوشت: چنانکه در چارتهای چند ماه اخیر تاکید شد، به حرکت تسهیل شده یا کم مقاومت شاخص قند و شکر در کانال صعودی فوقانی (پس از شکست سقف کانال صعودی پایینی - قرمز - و 3 ماه پولبک و حرکت آرام روی سقف) دقت بفرمایید.
      با این فضای باز تکنیکال که پیش روی شاخص قرار گرفته است و تحولات بنیادین بسیار محتمل، حداقل تارگت آن برای سال جاری، سقف این کانال در نقطه حداقلی حدود 55000 به نظر میرسد.


      باسلام و ارادت، یادآوری دو سه نکته درباره تحلیلهای بلندمدت قبلی و منفی بودن امروز برخی نمادهای گروه قند و شکر، برای ادامه سهامداری میان مدت تا بلندمدت ضروری به نظر میرسد:
      عرضه های پرحجم امروز جای نگرانی ندارد که هیچ بلکه هزار شکر دارد چرا که اول شاخص قند و شکر تارگت حداقلی خود را که از سال گذشته منتظر آن بودیم (پست بالا، 55000 واحد) محقق کرده است و این روزها میبینیم کماکان به دلایل متعدد تکنیکال و بنیادین توان ادامه مسیر را دارد! اگر مسیر بلندمدت گروه را برای خود مرور کنیم در دید کلی شاهدیم که اوضاع تکنیکال شاخص مثل بسیاری از نمادهای گروه مساعد و کماکان تجمیعی! است (به عنوان مثال، سیگنال قابل رویت اسیلاتور چاییکین و MFI معکوس که در قلرست و قشیر رخ داد و هر دو را پرتاب کرد، در چارت کلاسیک شاخص و تایم سنگین ماهانه آن دیده میشود.

      * البته پوزیشنهای بلند مدت میتواند به شکل دو یا چند قسمتی بسته شود اما برای جمیع این دلایل تکنیکال و اینکه هنوز بیشتر صورتهای مالی گروه با نرخهای نازل 3000 تومانی است، سهامداری روی این سقف آسیب دیده کانال صعودی بلند مدت گروه قند و شکر (از دید پرایس اکشن) معقولانه به نظر میرسد چرا که درست به مانند بهمن 97، به قول چندی از دوستان گرانقدر یک دوران جدید دیگر در انتظار سهامداران بلندمدت گروه است:

      آپدیت شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی 98/07/07 :

      طبق انتظار و پس از خروج موفق از سقف کانال صعودی پایین تر(قرمز)، شاخص قند و شکر هدف "حداقلی" خود یعنی حدود 55000 واحد یا سقف کانال بلند مدت صعودی (آبی) محقق کرد. از آنجاییکه بیشتر نمادهای گروه با سیگنالهای تجمیعی متعدد و حیرت انگیز سقف کانالهای صعودی خود را رو به بالا شکسته اند و در امواج 3 بلند به نظر میرسند، به احتمال زیاد شاخص قند و شکر نیز پس از از استراحتی کوتاه و ثبت حجمهای جابجایی بالا در تایمهای روزانه و هفتگی، با رهبری نمادهای پیشروفعلی مثل قثابت، قشیر، قلرست و قصفها به سمت تارگت بعدی یعنی حدود 74000 روی خط میانی بلند مدت 10 ساله (پست پایین) پیش خواهدرفت:



      نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4587015, member: 49249


      شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی
      98/05/09، نمای بلند مدت:

      در بازه ای 10 ساله، گروه قند و شکر در ابتدای پنجمین سال از دوره رشد بنیادین و بدون بازگشت خود، در مسیری جالب توجه قرار گرفته است. از آنجاییکه در 80 درصد مواقع قیمتها به خط میانی اندروز (خطوط آبی در چارت) میرسند و تحولات بنیادین گروه نیز بسیار روشن و شگرف است، میتوان انتظار داشت در دوره زمانی مشابه و 53 ماهه (تا حدود 3 ماه آینده) شاخص به کانال 73000 که برابر با پروجکشن قیمتی بلندمدت 100 درصد است، برسد. یعنی گام قبلی تکرار و تکمیل شود.

      سایر تحلیلهای بلند مدت قبلی درباره تارگت حداقلی یا مقاومت شاخص قند و شکر (58000-55 واحد) مطابق با این دیدگاه و کماکان معتبر به نظر میرسند (پستهای بالا):


      نظر


      • #63
        نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4488855, member: 49249

        با سلام و آرزوی قبولی عبادات، خدمت دوستان عرض کنم غیر از روند صعودی کلی در گروه قند و شکر، حال و هوای تکنیکال این روزهای قشکر بسیار خیره کننده و در یک گارد صعودی نادر است:

        قشکر هفتگی و لگاریتمی 98/02/22:


        روند صعودی بسیار قدرتمندی که در گروه قند و شکرجریان دارد،
        در قشکر یکی از نمادهایی که بیشتر ازمیانگین گروه زیر ارزش واقعی قرار گرفته است، نمود خاص و بیسابقه ای پیدا کرده است:


        1- الگوهای تحکیمی متوالی به شکل پرچم سه گوش یا مثلث که یکی پس از دیگری از لحاظ زمانی کوتاه تر شده و گارد آن صعودی تر میشود.
        این خود به تنهایی تو از دید پرایس اکشن، جمیع شدید با وجود افزایش قیمت سهم را نشان میدهد.


        2- ضمن ثبات قیمت در روند، همزمان در اسیلاتورها شاهد ایستایی RSI بالای سطح 70 و در آستانه شکست قرار گفتن خط مکدی (سیگنال صعودی بسیار قوی به صورت منفرد) هستیم.


        3- نهایتا
        الگوی بسیار جالب حرکت معکوس شاخص جریان نقدینگی (MFI) و اسیلاتور چاییکین را با شیب یا کنتراست بیشتر (مقایسه دو دایره آبی) هستیم که درست مانند قبل از آغاز جهش سهم در اواسط سال گذشته، باز هم تجمیع شدید سهم در قله قیمتی! و نزدیک بودن یک رالی بلند دیگر! را نشان میدهد:




        نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4628729, member: 49249

        سلام و صبح بخیر دوستان، خوب امروز که بیشتر گروه قند و شکر منفی و قشکر متعادل است زمان بهتری برای این گونه پستها است.

        علاوه بر تکنیکال کلاسیک قشکر که کماکان مثل 6 ماه گذشته به شکل منحصر به فردی پیش میرود، از تکنیکال محاسباتی شخصی بنده، چند هفته ای است که این نماد پرشور قندی دوباره به مانند اردیبهشت 98 (پست بالا و قبل از جهش 4 برابری)، سیگنال رالی بسیار عجیبی میدهد. اما از دو سه روز پیش این نکته را نیز اضافه کرده است که زمان پرش نزدیک است (حدود 15 روز کاری)... بله، یک رالی دوباره و باز هم حیرت انگیز!

        صحبت از تارگت سهام قندی چندان عاقلانه نیست اما اجازه دهید این بار خدمتتون عرض کنم مثل رالی قبل قشکر که با تارگت باورنکردنی 2000 کف 1800 را برای خود ساخت، به نظر این بار تارگت 5300 با کف 4700 را برای خود نشانه رفته است!!



        دوستان عزیز حدس "شخصی" بنده این است
        این بار هم استارت ادامه حرکت یک دست گروه و شاخص قند و شکر، تا تارگت بعدی (محدوده 74000) با تکمیل استراحت قثابت و قشکر پر انرژی آغاز شود. قثابت که تکلیف همه را مشخص کرده و درباره قشکر هم باید گفت هرگز نباید سهمی که به این شکل بعد از یک صعود جانانه الگوی تحکیمی خصوصا با شیب صعودی! ساخته است دست کم گرفت.

        * از شمارش معکوس 15 روزه ای که برای قشکر عرض کردم، حدود 7 روز کاری دیگر مانده است و البته از آنجایی که تحلیل تکنیکال بررسی احتمالات بالاتر است و چارتها حداقل جزئیات را تضمین نمیکنند، هر روزی از فردا ممکن است شاهد این پیشروی باشیم:

        آپدیت قشکر روزانه
        و لگاریتمی 98/07/07:


        قیمت به شکل روشنی در روند قوی به سر میبرد چرا که کماکان پیکهایی بالاتر از قبلی ها ثبت میکند، حتی در طول استراحت زمانی و حجمی اخیر! قیمت در حدود 11 هفته اخیر الگوی تحکیمی پرچم صعودی
        به شکل یک کانال نسبتا باریک ساخته است. چنانکه اخیرا هم تاکید شد، سیگنالهای متعدد کلاسیک و محاسباتی نشان از فعال شدن گسلهای سهم و تکمیل تجمیع مجددی برای یک رالی دیگر میباشد.

        سهم به باند زمانی حساس برای آغاز موج صعودی بعدی وارد شده و رالی بعد میتواند حدود 7 روز کاری آینده آغاز شود. در این فرصت بعید به نظر میرسد قیمت بیش از یک بار دیگر کف کانال کوتاه مدتی یا خط هشدار آن را لمس کند:


        ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 09-29-2019, 10:45 PM

        نظر


        • #64
          نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها



          دوستان عزیز حدس "شخصی" بنده این است
          این بار هم استارت ادامه حرکت یک دست گروه و شاخص قند و شکر، تا تارگت بعدی (محدوده 74000) با تکمیل استراحت قثابت و قشکر پر انرژی آغاز شود. قثابت که تکلیف همه را مشخص کرده و درباره قشکر هم باید گفت هرگز نباید سهمی که به این شکل بعد از یک صعود جانانه الگوی تحکیمی خصوصا با شیب صعودی! ساخته است دست کم گرفت.

          * از شمارش معکوس 15 روزه ای که برای قشکر عرض کردم، حدود 7 روز کاری دیگر مانده است و البته از آنجایی که تحلیل تکنیکال بررسی احتمالات بالاتر است و چارتها حداقل جزئیات را تضمین نمیکنند، هر روزی از فردا ممکن است شاهد این پیشروی باشیم:

          آپدیت قشکر روزانه
          و لگاریتمی 98/07/07:


          قیمت به شکل روشنی در روند قوی به سر میبرد چرا که کماکان پیکهایی بالاتر از قبلی ها ثبت میکند، حتی در طول استراحت زمانی و حجمی اخیر! قیمت در حدود 11 هفته اخیر الگوی تحکیمی پرچم صعودی
          به شکل یک کانال نسبتا باریک ساخته است. چنانکه اخیرا هم تاکید شد، سیگنالهای متعدد کلاسیک و محاسباتی نشان از فعال شدن گسلهای سهم و تکمیل تجمیع مجددی برای یک رالی دیگر میباشد.

          سهم به باند زمانی حساس برای آغاز موج صعودی بعدی وارد شده و رالی بعد میتواند حدود 7 روز کاری آینده آغاز شود. در این فرصت بعید به نظر میرسد قیمت بیش از یک بار دیگر کف کانال کوتاه مدتی یا خط هشدار آن را لمس کند:


          * پیرو عرایض پست بالا بد نیست نگاهی هم به تایم هفتگی قشکر بیندازیم:

          آپدیت قشکر هفتگی و لگاریتمی 98/07/07:

          1- اصول پرایس اکشن و خطوط عمل و عکس العمل نیز به مانند تحلیل قیمت/زمان و همپوشانی های کلاسیک، سهم را در انتها و آستانه خروج صعودی از یک الگوی تحکیمی صعودی (پرچم) مشابه با مدت 13 هفته ای نشان میدهد.
          2- به مانند تایم روزانه و ماهانه، "واگرایی تجمیعی" کم نظیر بین دو اندیکاتور حجمی جریان نقدینگی و چاییکین مجددا و به مانند قبل از رالی خرداد 98 تکرار شده است.
          3- بازگشت استوکاستیک و واگرایی مثبت مخفی (+HD) رو به تکمیل که روی باند زمانی مناسب برای عملکرد روی قیمت قرار گرفته است نیز قابل توجه است:

          ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 09-30-2019, 12:46 AM

          نظر


          • #65
            نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4226704, member: 49249

            ... خوب میتوان گفت به تارگت رسیدن سوپر کاپ شاخص قند و شکر چندان دور نیست، به نظر اولین سرباز سفید از الگوی شمعی و سه تایی (سه سرباز سفید) که در تایم ماهانه منتظرش بودیم پدیدار شده و همین کندل سپتامبر 2018 باشد،.. پست بالا و چارتهای زیر:






            نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4293723, member: 49249
            همه بازار و مخصوصا ما سهامداران بلند مدت گروه قند و شکر مطمئن هستیم این صنعت با وجود جهش ماه قبل، بخش مهمی از مسیر رشد خود را هنوز نرفته اما چرا و چطور؟! ... خدمتتون عرض کردم از آنجایی که با یک الگوی بزرگ در بازه بلند مدت روبرو هستیم که قبلا هم تکرار شده برای همین میتوان بار دیگر انتظار تحقق همان الگو و تارگت را داشت و از همه مهم تر این که محاسبه حدودی تارگت حتما باید در مقیاس لگاریتمی محاسبه شود.پس پیرو عرایض قبلی و تکمیل چارتهای بالا:

            شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی ، 97/08/13:

            نهایتا طبق انتظار قوس و دسته زیبای الگوی کاپ شاخص با رعایت تناسب جالب زمانی (زمان دسته برابر %30 قوس) تکمیل شد و رسیدن به تارگت از کندل سپتامبر 2018 آغاز شده است. تارگت نهایی برای این سوپر کاپ یا فنجان و دسته سوم عجیب به نظر میرسد اما با توجه به شرایط بنیادین و ثبات قیمتی در دسته ای یک ساله به شکل پرچم مستطیل (نفوذ همزمان و شدید قیمت/زمان)، میتواند حداقل حدود 25500 واحد برابر با فیبو اکسپنشن 100 از کف فنجان تا لبه و اعمال آن از انتهای دسته فنجان و در صورت مساعدت بنیادین تا 33300 واحد باشد.

            از دید زمانی با توجه به اینکه تحقق تارگت دو فنجان و دسته داخلی قبلی به ترتیب در طول 3 و 5 ماه انجام شده، زمان رسیدن به این تارگت میتواند تا اواخر سال جاری و تا 8 کندل ماهانه باشد که حداقل 3 ماه آن سپری شده است:






            سلام و شب بخیر دوستان، بد نیست یادی کنیم از الگوهای نادر و بلند مدت فنجان و دسته در نمادهای متعدد قندی و شاخص گروه قند و شکر که در چند سال اخیر (خصوصا 94 تا 97) به طور شکیل، بعضا تو در تو یا متوالی (مانند شاخص گروه: چارت اول پست اول) به تارگتهای پی در پی و کلاسیک خود رسیده اند. این الگوها در شاخص قند و شکر و برخی نمادها مثل قمرو به قدری دقیق و زیبا در آمده است که قابل ثبت در رفرنسهای تحلیل تکنیکال است.
            * در سال جاری نیز ادامه این الگوهای کاپ زیبا در برخی نمادهای گروه مثل قمرو ادامه دارد:

            قمرو ماهانه و لگاریتمی 98/07/10 :

            سهم تارگت اولیه الگوی فنجان و دسته بلند مدت و شکیل خود را در محدوده 1700 محقق کرده که برابر با پروجکشن قیمتی (آبی تیره) 100 درصد عمق کاپ و رتریسمنت خارجی 261.8 درصد (آبی روشن) از عمق دسته بوده است. * با توجه به تثبیت قیمت بالای این محدود و حفظ تقاضا (صعودی بودن قیمت به همراه اسیلاتورحجمی نیرو FI) روی سهم، تارگت ثانویه کاپ به شکل کلاسیک و حداقلی در محدوده قیمتی 4700 روی کندل ماهیانه مارس 2020 محتمل و در دسترس میباشد. این هدف محتمل تطابق نسبتا دقیق پروجکشن قیمتی 161.8 عمق کاپ و رتریسمنت خارجی 685.3 دسته است که تارگت اولیه فنجان و دسته قمرو را نیز نشان میدهد.

            * تارگت زمانی مارس 2020 (اسفند 98) نیز همپوشانی 3 فیبو و پروجکشن زمانی مهم نمایش داده میباشد (دایره های قرمز):



            ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 10-02-2019, 08:57 PM

            نظر


            • #66
              نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها



              * با تبریک مجدد به سهامداران قشیر و سایر نمادهای قند و شکر چرا که به قول داوران قشیر تمام توپ را تمام خط دروازه عبور داده و گل پیروزی را به ثمر رسانده است! (چارت هفتگی، پست اول بالا). سقف کانال صعودی هفتگی و ماهانه در مقیاس لگاریتمی که قبلا با پشتوانه سیگنالهای متعدد تکنیکال آسیب دیده بود و میتوان گفت هفته گذشته به طور کامل شکسته شد. حال تنها باید احتمال پولبک به سقف و اهداف رالی را بررسی کرد.

              آپدیت قشیر ماهانه و لگاریتمی 98/07/05 :

              قشیر به دنبال سیگنالها تجمیع هوشمند حجمی در بعد محاسباتی ، در چارت کلاسیک و این تایم سنگین نیز سیگنال تجمیعی و جهشی بسیار قوی و قابل رویت که شامل حرکت معکوس دو اندیکاتور حجمی شاخص جریان نقدینگی (MFI) و اسیلاتور چاییکین است، را نیز به نمایش گذاشته است (به مانند چارت کلاسیک و هفتگی قشکر در اردیبهشت و شهریور 98).
              با شکست قطعی و پرحجم سقف کانال صعودی و در تلاش دوم، فرار سهم قطعی و رالی آغاز شده است. در حال حاضر هر عرضه ای فرصت خرید و اهداف قیمتی اهمیت دارد. با توجه به ماژورهای قبلی و باند قیمتی مهم بعدی (بین خطوط سبز)، سهم میتواند از 1815 تا 2140 را لمس کرده و مدتی روی سطح 1800 استراحت کند.زمان رسیدن به تارگت نیز در کوتاه مدت یعنی کندل ماهیانه اکتبر 2019 میتواند باشد:




              قشیر و شاخص قند و شکر، چارت مقایسه ای
              (تعدیل شده، مقایسه درصدی و هفتگی)، 98/07/05 :

              مبدا مقایسه رشد نسبی قشیر با میانگین گروه قند و شکر، میتواند از بهمن 96 زمانی که سهام پذیره نویسی شده قشیر قابل معامله شد و قیمت سهم افت قابل توجهی پیدا کرد و همزمان شاخص قند و شکر در کف قیمتی و میانه زمانی استراحت یک ساله بود، قرار گیرد:

              از این مبدا مقایسه که به اندازه کافی طولانی است،
              قشیر به روشنی و حدود 96 درصد (540/274) از گروه قند و شکر عقب است که با سیگنالهای عالی تجمیع هوشمند و فرار اخیر از سقف کانال صعودی بلند مدت خود به مانند قلرست میتواند در کوتاه مدت جبران شود:






              خوب این هم اتمام پولبک ساده قشیر در تایم پایین (روزانه)، بعد از گرد و خاک هفته گذشته:

              قشیر روزانه و لگاریتمی 98/07/13 - 09:30 :
              پولبک ساده قشیر در تایم روزانه به خط روند داینامیک شکسته شده به اتمام رسیده است.
              در نمای بلندمدت سهم قیمت به همراه سقف تاریخی، با موفقیت و حجم بالا یک پروجکشن قیمتی 100 درصد و بسیار مهم را هفته گذشته شکست و بعد از این پولبک میتواند روند صعودی قدرتمند خود را ادامه دهد:



              نظر


              • #67
                نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها

                قلرست هفتگی و لگاریتمی 98/07/05:

                نهایتا قیمت با تداوم فشار خرید، سقف قفس تکنیکال سال جاری خود (کانال صعودی بلند مدت) را در تلاش دوم شکست. بعد از تکمیل پولبک در ماه گذشته، فاصله خوبی نیز از آن گرفته است (دایره و فلشهای قرمز). همچنین یک باند مقاومت زمانی (آبی) که میتوانست یک سقف بالقوه (آغاز روند نزولی) باشد نیز به خوبی پشت سر کذاشته است (خطوط آبی عمودی).

                * به نظر میرسد با توجه به سیگنالهای بسیار قوی تجمیعی در محاسبات حجم نقدینگی هوشمند و حرکت معکوس اندیکاتورهای حجمی چاییکین و ام.اف.آی (مشابه چارت قشکر در اردیبهشت وشهریور 98) که باز هم تجمیع شدید و جهشی راتصدیق میکند، میتواند مقاومت نسبی 1400 را شکسته و بعد از آن در فضایی کم مقاومت با حجم قطره چکانی صعودی شارپ داشته باشد:



                قلرست و شاخص قند و شکر، چارت مقایسه ای
                و هفتگی 98/07/05:

                با اتمام استراحت نسبتا طولانی (یک ساله) گروه قند و شکر در مرداد 97 شاهد تراز شدن بلند مدت حداقل ارزش بیشتر نمادهای گروه بودیم. لذا این زمان میتواند نقطه مبدا مناسبی برای محاسبه رشدهای نسبی باشد. از 14 ماه قبل دوره رشد جدید (احتمالا دو ساله در قالب دو سال آخر چرخه های 5 ساله گن) آغاز شده است. قلرست به روشنی میانگین گروه حدود 45 درصد (502/344) عقب است که با سیگنالهای عالی تجمیع هوشمند صادره در طول شهریور 98، میتوانددر کوتاه مدت جبران شود:
                * خوب دوستان باید به سهامداران کل گروه قند و شکر بابت گام مهم دیگر قلرست تبریک گفت. قیمت قلرست امروز بدون حاشیه! و به راحتی از آخرین مقاومت مهم از دید پرایس اکشن (1420 چارت اول پست بالا) عبور کرد و همین اول وقت قیمت پایانی (میانگین حجمی معاملات روز) بالای آن نشست.

                کسی شک ندارد قلرست مانند قشیر به شدت از میانگین رشد گروه قند و شکر یا شاخص گروه عقب است (چارت دوم پست بالا)، اما علت اینکه چرا این سهم را هنوز به راحتی میتوان خرید!! این است که حتی سهامداران بلندمدت آن نیز به شکل بهت زده منتظر رفتارهای گذشته این نماد هستند (رنجهای خسته کننده و تجمیعی)، غافل از اینکه سیگنالهای این رالی متفاوت و بسیار قویتر از قبلیهاست و به راحتی و با حجمی سخاوتمندانه که به دلیل عدم باور عمومی فعالان گروه از قدرت روند است، سهم را تا تارگت حداقلی 2400 پرتاب خواهد کرد.

                نظر


                • #68

                  خبر واگذاری! عرضه (تنظیم) بازار شکر به انجمن صنفی کارخانجانات قند و شکر!!، برای سهامداران این گروه خبری بسیار متفاوت و مهم است.

                  * این واگذاری عرضه شکر به انجمن صنایع قند و شکر ، برای کارخانجات قند و سهامدارانش معانی بسیار مثبتی دارد! :

                  از نرخ گذاری شکر با منشا چغندر داخلی، تنظیم بازار تا مدیریت وارادات شکر خام و تقسیم سهمیه های تولید و وارادت شکر.
                  * این میتواند مقدمه ای مناسب و عملی برای آزادسازی نرخ شکر باشد و چه بسا روند صعودی بسیار قوی شاخص قند و شکر و ورود سنگین نقدینگی هوشمند به این گروه از مرداد امسال برای همین
                  تحول بزرگ و تاریخی باشد.


                  10 مهر 1398 / بهمن دانایی دبیر اجرایی انجمن صنایع قند و شکر ایران:

                  * از شهریور ماه سال جاری عرضه شکر به انجمن صنایع قند و شکر ایران واگذار شده است.



                  https://tnews.ir/news/0266141674639.html
                  ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 10-05-2019, 11:45 AM

                  نظر


                  • #69

                    * قصفها
                    هفتگی و لگاریتمی 98/07/14 :

                    به مانند بسیاری دیگر از نمادهای قندی، قصفها نیز اخیرا سقف کانال صعودی بلندمدت خود را رو به بالا شکسته و پس از تکمیل پولبک، روند صعودی قدرتمند خود را ادامه داده است. از آنجایی که ارزش بازار سهم در سقف تاریخی است، خطوط عمل/عکس العمل خصوصا افقی در کنار پروجکشنها و رتریسمنتهای قیمتی، میتواند به تخمین تارگتهای پیش رو کمک کند (خطوط افقی و عمودی سبز و آبی).

                    برای شلوغ نشدن چارت بیشتر تناسبات فیبو برای قیمت و زمان نمایش داده نشده است اما باند حساس وجودی دارد که در صورت عبور موفق قیمت از محدود 4050 (که با توجه به سیگنالهای حجمی و تجمیعی بسیار محتمل میباشد)، هدف حداقلی 7400 برای حدود نیمه دوم دسامبر 2019 در دسترس خواهد بود:




                    نظر


                    • #70
                      .......................
                      ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 10-22-2019, 01:20 AM

                      نظر


                      • #71
                        نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4641615, member: 49249
                        . * پیرو عرایض پست بالا بد نیست نگاهی هم به تایم هفتگی قشکر بیندازیم:

                        آپدیت قشکر هفتگی و لگاریتمی 98/07/07:

                        1- اصول پرایس اکشن و خطوط عمل و عکس العمل نیز به مانند تحلیل قیمت/زمان و همپوشانی های کلاسیک، سهم را در انتها و آستانه خروج صعودی از یک الگوی تحکیمی صعودی (پرچم) مشابه با مدت 13 هفته ای نشان میدهد.

                        2- به مانند تایم روزانه و ماهانه، "واگرایی تجمیعی" کم نظیر بین دو اندیکاتور حجمی جریان نقدینگی و چاییکین مجددا و به مانند قبل از رالی خرداد 98 تکرار شده است.

                        3- بازگشت استوکاستیک و واگرایی مثبت مخفی (+HD) رو به تکمیل که روی باند زمانی مناسب برای عملکرد روی قیمت قرار گرفته است نیز قابل توجه است:


                        1571689038262.png [ATTACH]65672[/ATTACH]
                        نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4663216, member: 49249

                        اصلاح گروه قند و شکر به پایان خود نزدیک میشود:

                        * حجم تخلیه بسیار عالی امروز در نمادهای قندی از جمله قهکمت و قشیر کمتر صحبت شد،.. میدانیم قشیر با شکست مقاومتهای حجمی دو ساله خود وارد کانال 1000 شده و اخیرا برای اولین بار در سالهای اخیر به میانگین حجم 3.3 میلیون سهم در روز رسیده است تحول بسیار مهمی که قدرت رسیدن سهم به محدوده 2000 را نشان میدهد:

                        [URL unfurl="true"]http://www.tsetmc.com/Loader.aspx?ParTree=151311&i=71523986304961239#[/URL]

                        در نمادهای به اصطلاح آسانسوری (مثل قند و شکر) که معمولا با هیجان و صف فروش متوالی اصلاح میکنند، افزایش حجم به معنای نزدیک شدن به نقطه تعادل است (بیشتر از روندهای معمول و نمادهای با شناور بالا). از دید قیمت/زمان نیز، قشیر به یک باند فیبوی های اصلاحی نیز نزدیک شده (حدود 915) که از فردا یا نهایتا 11 کندل روزانه از مورخ 08/10/2019 (که 7 روز کاری از آن گذشته است)، هر لحظه ممکن است ورق برایش برگردد..


                        ** قانون عمل و عکس العمل در بازارهای مالی را فراموش نکنیم: هر موج آهسته یا هیجانی با امواج مشابه و در جهت معکوس اصلاح میشود.

                        در سوی دیگر قثابت هم مثل همیشه خیلی زود تجمیع مجدد خود را آغاز کرده است. همچنین قشکر که اولین نماد قندی است که موج سوم خود را کامل کرده است با گذشت یک هفته یا لمس نقطه داغ 1440 میتواند اتمام موج چهارم 13 هفته ای خود را اعلام کند و مانند موج قبلی در کنار قشیر و قثابت به بازگشت صعودی گروه کمک کند.

                        خوب دوستان ببینیم سه گانه پیشتاز قشکر، قثابت و قشیر به زودی راه میفتند تا دوباره گروه قند و شکر را یکپارچه سبزپوش ببینیم:

                        آپدیت قشکر هفتگی و لگاریتمی 98/07/29:

                        یکی از راههای موفق الیوت برای پیدا کردن انتهای موج اصلاحی و اغلب مبهم 4 استفاده کانالیزه از ابتدا و انتهای موج 2 و انتهای موج 3 است. با این حساب (کانال صعودی قرمز) و با کمی تخفیف قشکر میتواند در کندل فعلی هفتگی خود، نقطه داغ بازگشتی را در حدود 1440 را با افزایش حجم معاملات تجربه کند و وارد موج صعودی 5 از 3 یا 5 شود.

                        پروجکشن زمانی 11 و 13 هفته ای (خطوط افقی نارنجی) موج 2 و الگوی تحکیمی میانه موج 3 نیز پر شده است:

                        * زمانی که قیمت، زمان و الگو [الگو معمولا فراموش میشود!] ، هر سه از تغییر بگویند، تغییر روند اجتناب ناپذیر است (ویلیام گن):



                        ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 10-22-2019, 01:01 AM

                        نظر


                        • #72
                          نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4632029, member: 49249

                          قزوین هفتگی و لگاریتمی 98/06/30 :

                          قیمت با فشار سنگین خرید در طول یک سال اخیر با کف کانال صعودی 4 ساله خود وداع کرده و با حمایت عالی حجم معاملات (شاخص نیرو) سقف کانال صعودی و خطوط هشدار آن را در جهت روند شکسته است که رویدادی نادر در بازارهای مالی و اخیرا مکرر در گروه بیقرار قند و شکر شده است (از جمله در نمادهای قلرست و قشیر) .

                          از آنجاییکه قزوین همبستگی بالایی با شاخص گروه خود دارد میتوان گفت این نماد و گروه قند و شکر همچنان بدون تمایل و نشانه ای برای اصلاح، در روند به سر برده و اهداف بالاتر در دسترس است:








                          [ATTACH]64640[/ATTACH]



                          نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4676450, member: 49249

                          سلام و ارادت، همیشه عرض کرده‌ام تنها نماد گروه که هیچ نگرانی تکنیکال و بنیادین ندارد. همین قزوین است که به نوعی همیشه فانوس گروه قند وشکر ( با بیشترین همبستگی با شاخص گروه) بوده است. این نماد بنیادین با قیمت فعلی و کمتر از قشیر را می‌توان ابتدا خرید و سپس تحلیل کردبه!!

                          اما از دید کلی عرض کنم در چارت کلاسیک و میان مدت در حال حاضر درگیر خط میانی فوق چنگال %50 لگاریتمی و هفتگی خود است که به زودی و خصوصا با این کاهش عرضه ها رد می‌کند. در بحث نقدینگی هوشمند هم به شدت در حال تجمیع و انقباضی است.

                          در فرصت مناسب چارت بروز و خلاصه نتیجه نسبتهای تجمیع/ توزیع را خدمتتون به اشتراک می‌گذارم.

                          دوستان فراموش نکنید که شاخص گروه روی مقاومت نسبی و بازگشتی رتریس فببوی 62 تا 78 درصد از اصلاح اخیر قرار دارد اما با این وجود 6 نماد قندی بازارهای مختلف یعنی قشیر. قثابت، قمرو، قشهد، قنقش و قشرین روی حداکثر قیمتی هستند!! و باقی نمادها با حجم بسیار پایین تر از روزهای اخیر عرضه مبشوند! و این به سادگی یعنی فشار سنگین خرید...

                          باز هم تاکید می‌کنم چنانچه شاخص قند وشکر در حال حاضر در موج 4 احتمالی باشد این موج به احتمال قوی به شکل پهنه نامتقارن یا irregular flat خواهد بود که می‌تواند مانند چارتهای تاریخی قثابت و قشکر پیک‌های بالاتر از اواخر موج 3 داشته باشد!! پس حداقل برای سهامداران میان‌مدت تا بلند مدت گروه قند و شکر در هر نمادی، ادامه سهامداری معقول و منطقی است.




                          سلام و صبح دوستان بخیر، تحلیل قزوین به نوعی میتواند بررسی شاخص قند و شکر نیز بوده و برای سایر سهامداران گروه قند و شکر قابل توجه باشد:

                          آپدیت قزوین هفتگی و لگاریتمی 98/08/16 :

                          قیمت به روشنی و کماکان در روند به سر میبرد و مانند شاخص قند و شکر با واکنش به کف فوق چنگال 50 درصد از دو موج ابتدایی حرکت، بخشی از اصلاح اخیر را جبران کرده است.
                          اما با توجه به گسترش قیمت/زمان گن،ممکن است باکس موج 2 احتمالی با زمان 11 هفته (خطوط افقی نارنجی) رابه عنوان موج 4 و قبل از آغاز رالی بعدی تکرار کند.

                          با توجه به فشار خرید روی گروه قند و شکر این اصلاح سه موجی احتمالا ناهمگون و بدون اصلاح قیمتی قابل توجه (صرفا در بعد زمان/حجم) باشد. ادامه اصلاح
                          نهایتا 5 هفته دیگر به نظر میرسد اما با تحولات بنیادین و پیرامونی گروه قند و شکر ممکن است این موج از لحاظ زمانی کوتاه شود:


                          نظر


                          • #73
                            نوشته اصلی توسط sajjad4415, post: 4679336, member: 153515

                            ‍ #قاروم

                            قند ارومیه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۹۸/۰۴/۳۱ (حسابرسی شده) به ازای هر سهم ۱,۰۳۰ ریال سود محقق کرده است نسبت به گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی نشده ۴٪ افت داشته که عمدتا بخاطر کاهش سایر درآمدهای غیرعملیاتی- اقلام متفرقه در گزارش حسابرسی شده میباشد.

                            این شرکت براساس عملکرد واقعی ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ مبلغ ۱۷۶,۸۰۲ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

                            مشاهده گزارش

                            ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

                            کانال کدال⬇⬇

                            [URL unfurl="true"]https://***********/codal_ir[/URL]


                            هزار شکر که با استارتهای قیمتی و اخبار عالی مثل این تعدیل حیرت انگیز قاروم، تبریک و تماشای با لذت معاملات گروه قند و شکر روزانه شده است.

                            بله دوستان،
                            قاروم در اردیبهشت 97 نیز و قبل از سایر نمادهای قندی با اعلام تحقق سود حدود 800 تومان! (در سرمایه قدیم)، جهش ناگهانی 11 برابری!! قیمت (از محدوده 450 تا 5500) را تجربه و تمام بازار را مبهوت کرد (تصویر یادگاری معاملات آن در پستهای زیر) ...

                            آن پیشتازی در تصحیح قیمت و جهش تاریخی قاروم ، آغاز دوره حداقل دو ساله رشد پایدار فعلی گروه قند و شکر که در آن هستیم را به بازار اعلام کرد و دیدیم که تنها حدود دو ماه بعد موج 1 از رشد فعلی شاخص قند و شکر و از اوایل تابستان 97 آغاز شد. مجددا امروز این نماد پیشتاز با تعدیل عالی خود که پی بر ای آن را به 3.4 !! رسانده، یک مبدا زمانی (آبان 98) برای تاثیر تحولات بنیادین سال جاری و اعلام رسمی آنها به بازار را ثبت کرده است که در آینده میتوان از آن یاد کرد:


                            نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4132478, member: 49249

                            سلام دوستان بیشتر صحبتها و تحلیلها شده و نتایج بلند مدت چنانکه در سه سال گذشته دیده ایم، سرجای خود بوده و هست. در مرحله فعلی تنها نیاز به گذشت زمان و خشک شدن مطلق و دست جمعی نمادهای گروه قند و شکر است.

                            فقط اگر به خاطر خستگی و یا هر دلیل دیگر تصمیم به فروش و خروج گرفتید به صورت عام، به یاد داشته باشید بازارهای موازی (سکه و ارز) تا حداکثر ظرفیت سیاسی تدبیریها و قدرت خرید اکثریت مردم اشباع شده است (مگر اینکه عزیزان قصد ضربه به کشور و خودزنی عامدانه داشته باشند که این نیز با اعمال محدودیتهای اخیر بدنه نظام برای تیم به اصطلاح اقتصادی روحانی که بعد از پلهای انتخاباتی اخیر از خود بیخود شده بود، فعلا دور از ذهن است) و در زمینه مسکن هم به دلیل کاهش سال به سال تقاضای جمعیتی و کاهش مجدد قدرت خرید مردم به دلیل تورم و رکود کسب و کار، به زودی رکود سنگین تری بازار زمین و مسکن را فرا خواهد گرفت. پس زمانی که خانه های گران خرید مثل چند سال گذشته، به سختی مشتری برای اجاره پیدا میکنند، باز هم باهوش تر های جامعه ( 1تا 9 درصد آروین تافلر) ارزش "معدود" داراییهای "مولد" را بیش ازپیش درک میکنند و به باقی مردم یادآوری میکنند.


                            همچنین قبل از خروج احتمالی از گروه قند و شکر، به شکل خاص، حدود 10 برابر شدن قیمت قاروم و اعلام غافلگیر کننده سود 880 تومانی برای هر سهم این نماد را دوباره به خاطر بیاورید. جالب است که بعد از این افزایش حیرت انگیز قیمت، قاروم در یک روز و به شکل بیسابقه ای 2.3 میلیون سهم معامله شد و خریدار عمده سهامدار اول آن (شرکت توسعه شهد آذربایجان ، سهامی خاص) بود! ...

                            بله روزهای بازار، اشتباهات اکثریت انسانها و در نتیجه ترفندهای بازار بسیار ساده و تکراری است:






                            http://www.tsetmc.com/Loader.aspx?Pa...1074117626896#

                            پی نوشت: البته قاروم مرحله انقباضی خود را دو سه سال گذشته به شکل بسته بودن نماد تمام کرده بود و تقریبا سهمی دست غریبه نداشت. برای همین راه یکی دو ساله را یک شبه رفت.

                            بعد از اتمام دوره فرسایشی فعلی سایر نمادهای قندی (چندین هفته تا چند ماه)، رشد 2 تا 3 برابری برای باقی نمادها کاملا محتمل است.


                            نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4213096, member: 49249

                            .. سوال هر روز در سهام کوچک و در آستانه پرش همین است. کی و چرا این قدر دیر؟!! مثلا قاروم در یک شب و پس از دو سه سال معطلی 11 برابر شد چون این اواخر سهمی مطلقا انحصاری و خانوادگی شده بود.

                            پس همچنان که همه می‌دانیم پاسخ ساده این سوال همیشگی و سخت، اشباع شدید حجمی-قیمتی یا به طور ساده خشک شدن بیش از حد تصور است، یعنی غریبه هایی که به سبک باقی بازار فکر می‌کنند و وارد شده اند که هیچ، آنهایی که کدهای بلند مدتی شناخته شده دارند را نیز می‌خواهند خارج کنند چون بورس بنگاه خیریه نیست!

                            خوشبختانه سوئینگ های هفته های اخیر بسیار کم حجم تر شده و کفهای قیمتی بالاتر آمده اما هنوز برای رالی قوی آماده نیست. اما به هر شکل قسمت سخت بازی سپری شده است.

                            کنترل قیمت در سهام کوچک بورسهای بی قانون بسیار ساده است، اما حجم و زمان (تورم) است که آخر قیمت را از قفس رها میکند ... چون گذشت زمان بیش از حد بعلاوه حجم بالایی از شناور ارزان، دستان قوی و جدید را تحریک به ورود میکند، برای همین است که همیشه و البته با کلی آه و ناله (برای سهامداران خرد) به پله بعدی می‌رسیم.


                            ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 11-10-2019, 06:57 PM

                            نظر


                            • #74

                              دو سه هفته ای بود که تحلیل نمادهای قندی که سهامدار نبودم از جمله قمرو را بروز نکرده بودم اما میتوان به سهامداران قند مرودشت و البته باقی گروه قند و شکر تبریک گفت چرا که سیگنال یک رالی بلند دیگر در این نماد و برای گروه قند و شکر متولد شده است (از حدود سه هفته قبل) و به تازگی اثر خود را بر قیمت آغاز کرده است... سیگنال قمرو تنها با سیگنالی بسیار قوی قشیر در شهریور 98 که خدمتتون عرض کردم قابل مقایسه است، چیزی که دیدیم تا اینجا قشیر را حدود %80 به بالا پرتاب کرده است.

                              به نظر قمرو یا آبستن خبر یا تحولی بسیار مهم است یا گروهی بسیار قوی به منظور بروز رسانی ارزش بازار آن و از چندین هفته قبل به آهستگی وارد آن شده اند.

                              * باور جهش عن قریب و بلند قمرو در نیمه اول حرکت، برای بازار و حتی فعالان گروه قند و شکر سخت خواهد بود: درست به مانند قشیر که به دلیل پیش فرضهای کهنه (رالیهای محدود قبلی)، دیر باور شد. البته چارت کلاسیک قمرو فعلا چیزی اضافه تر از سایر نمادهای قندی ندارد و هنوز پیک اخیر (2300) را رد نکرده است. اما از دید محاسبات جریان نقدینگی و تجمیع هوشمند، سیگنالهای مثبت متعددی دارد. البته در چارت کلاسیک نیز قیمت با شیب بیشتری از از مرز مهم رتریس فیبوی %78.6 صعودی از اصلاح اخیر، عبور کرده است. این قدرت بیشتر خریداران را نشان داده و احتمال اینکه حرکت فعلی به جای اصلاح پیچیده یا abc ساده، ابتدای یک موج صعودی بسیار بلند باشد را بیشتر میکند. چارت کلاسیک را در فرصت مناسب مرور خواهیم کرد.

                              ** دوستان حتما با تکمیل بررسی، قمرو را به طور جدی در واچ لیست خود و در صورت صلاحدید ورود داشته باشند.


                              ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 11-11-2019, 08:31 AM

                              نظر


                              • #75

                                خوب به تدریج قمرو قدرت سیگنال اخیر خود را به بازار ثابت میکند: تا دیروز و در چارت کلاسیک، قیمت با شیب بیشتری از از مرز مهم رتریس فیبوی %78.6 صعودی از اصلاح اخیر، عبور کرد در حالی که میانگین یا شاخص گروه قند و شکر هنوز درگیر سطح %50 همین فیبو است. این به تنهایی قدرت بسیار بیشتر خریداران در قمرو را نشان داده و احتمال اینکه حرکت فعلی به جای اصلاح پیچیده یا abc ساده،ابتدای یک موج صعودی بسیار بلند باشد را بیش از قبل کرده است.

                                ** امروز هم قمرو به عنوان
                                تنها نماد شاخص قند و شکر (به جز قشیر - از تابلوهای اصلی بورس) از پیک اخیر خود رد شد، آن هم با قدرت و کاملا شارپ:

                                قمرو روزانه و لگاریتمی 98/08/20:

                                با عبور قیمت از از سقف اخیر، قدرت خریداران قمرو از میانگین گروه (شاخص) بسیار بیشتر نشان داده
                                و به روشنی خود را از احتمال موج چهارم شاخص قند و شکر جدا کرده است. سهم به مانند قشیر و به پشتوانه واگرایی مثبت و موفق کلاسیک، افزایش شدید حجم نسبی معاملات و خصوصا سیگناالهای بسیار قوی تجمیعی و قصد یک رالی بلند دارد.

                                از دیدگاه مهم پرایس اکشن قیمت از خطوط میانی شیف در مقیاس لگاریتمی نیز عبور کرده است (قرمز) و به مانند شاخص قند و شکر و شاخص کل هموزن فوق چنگال 50 درصد و خطوط هشدار آن برای این نماد نیز معتبر و هر عرضه ای فرصت بهینه قیمت/زمان برای ورود در نقطه ای کم ریسک و ابتدایی به نظر میرسد:












                                نظر

                                پردازش ...
                                X