اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید


  • خوب به تدریج قمرو قدرت سیگنال اخیر خود را به بازار ثابت میکند: تا دیروز و در چارت کلاسیک، قیمت با شیب بیشتری از از مرز مهم رتریس فیبوی %78.6 صعودی از اصلاح اخیر، عبور کرد در حالی که میانگین یا شاخص گروه قند و شکر هنوز درگیر سطح %50 همین فیبو است. این به تنهایی قدرت بسیار بیشتر خریداران در قمرو را نشان داده و احتمال اینکه حرکت فعلی به جای اصلاح پیچیده یا abc ساده،ابتدای یک موج صعودی بسیار بلند باشد را بیش از قبل کرده است.

    ** امروز هم قمرو ب
    ه عنوان تنها نماد شاخص قند و شکر (به جز قشیر - از تابلوهای اصلی بورس) از پیک اخیر خود رد شد، آن هم با قدرت و کاملا شارپ:

    قمرو روزانه و لگاریتمی 98/08/20:

    با عبور قیمت از از سقف اخیر، قدرت خریداران قمرو از میانگین گروه (شاخص) بسیار بیشتر نشان داده و
    به روشنی خود را از احتمال موج چهارم شاخص قند و شکر جدا کرده است. سهم به مانند قشیر و به پشتوانه واگرایی مثبت و موفق کلاسیک، افزایش شدید حجم نسبی معاملات و خصوصا سیگناالهای بسیار قوی تجمیعی و قصد یک رالی بلند دارد.

    از دیدگاه مهم پرایس اکشن قیمت از خطوط میانی شیف در مقیاس لگاریتمی نیز عبور کرده است (قرمز) و به مانند شاخص قند و شکر و شاخص کل هموزن فوق چنگال 50 درصد و خطوط هشدار آن برای این نماد نیز معتبر و هر عرضه ای فرصت بهینه قیمت/زمان برای ورود در نقطه ای کم ریسک و ابتدایی به نظر میرسد:











    ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 11-11-2019, 11:32 AM

    نظر


    • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4653316, member: 49249

      با سلام و عصر بخیر، به مانند قشکر با قیمت حداقلی 1800 هدیه دیگر گروه قند و شکر به فعالان بازار، لمس مجدد محدوده حمایتی 1100 توسط قشیر است:

      آپدیت قشیر روزانه و لگاریتمی 98/07/18:

      با نوسان اخیر شاخصهای بازار، قشیر در تایم روزانه بار دیگر میتواند سقف شکسته شده کانال صعودی (آبی) خود را روی محدوده 1100 لمس و سپس با حمایت مجدد آن صعودی شود.

      پروجکشن قیمتی بسیار مهم نمای بلندمدت و تایم ماهانه و هفتگی (چارت اول پستهاب بالا) روی این تایم نیز با خطوط افقی قرمز نمایش داده شده است (مشتق از اصلاح نمایش داده شده BC):

      * تمام مرزهای مهم قیمتی در دو سال اخیر سهم و پیوتهای ماژور تایم روزانه در نقاط نزدیک شدن سطوح پروجکشن قیمتی به خطوط کانال صعودی ایجاد شده (مثلثهای سبز). بر همین اساس در زمان حال و بالای سقف کانال صعودی میتوان حمایت قوی را برای قیمت انتظار داشت:





      میتوان منتظر ادامه رشد قشیر بود چرا که علاوه بر سیگنالهای خوب، گویا از سهامداران قشیر کسی سوالی نداشته! و بعد از %50 رشد همه چیز برای ایشان و از دید شرکت شفاف است.


      اطلاعات حاصل از
      کنفرانس اطلاع رسانی %50 رشد قشیر:










      https://codal.ir/ReportList.aspx?search&Symbol=قشیر&LetterType=-1&Isic=384205&AuditorRef=-1&PageNumber=1&Audited&NotAudited&IsNotAudited=f al
      se&Childs&Mains&Publisher=false&CompanyState=1&Ca t egory=-1&CompanyType=1&Consolidatable&NotConsolidatable

      ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 11-12-2019, 06:19 PM

      نظر


      • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها
        خوب به تدریج قمرو قدرت سیگنال اخیر خود را به بازار ثابت میکند: تا دیروز و در چارت کلاسیک، قیمت با شیب بیشتری از از مرز مهم رتریس فیبوی %78.6 صعودی از اصلاح اخیر، عبور کرد در حالی که میانگین یا شاخص گروه قند و شکر هنوز درگیر سطح %50 همین فیبو است. این به تنهایی قدرت بسیار بیشتر خریداران در قمرو را نشان داده و احتمال اینکه حرکت فعلی به جای اصلاح پیچیده یا abc ساده،ابتدای یک موج صعودی بسیار بلند باشد را بیش از قبل کرده است.

        ** امروز هم قمرو ب
        ه عنوان تنها نماد شاخص قند و شکر (به جز قشیر - از تابلوهای اصلی بورس) از پیک اخیر خود رد شد، آن هم با قدرت و کاملا شارپ:

        قمرو روزانه و لگاریتمی 98/08/20:

        با عبور قیمت از از سقف اخیر، قدرت خریداران قمرو از میانگین گروه (شاخص) بسیار بیشتر نشان داده و
        به روشنی خود را از احتمال موج چهارم شاخص قند و شکر جدا کرده است. سهم به مانند قشیر و به پشتوانه واگرایی مثبت و موفق کلاسیک، افزایش شدید حجم نسبی معاملات و خصوصا سیگناالهای بسیار قوی تجمیعی و قصد یک رالی بلند دارد.

        از دیدگاه مهم پرایس اکشن قیمت از خطوط میانی شیف در مقیاس لگاریتمی نیز عبور کرده است (قرمز) و به مانند شاخص قند و شکر و شاخص کل هموزن فوق چنگال 50 درصد و خطوط هشدار آن برای این نماد نیز معتبر و هر عرضه ای فرصت بهینه قیمت/زمان برای ورود در نقطه ای کم ریسک و ابتدایی به نظر میرسد:












        بنده به شخصه خیلی کنجکاوم بدونم منشا بنیادین این سیگنالهای قشیرگونه و قدرتمند تکنیکال در قمرو از کجاست... اما خبر یا شایعه ای قوی برای افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی این نماد به گوش نخورده است. البته نکاتی مانند:

        1- پایین بودن مطلق سرمایه فعلی سهم (20 میلیارد تومان) و نسبی آن با ارزش بازار روز و سودسازی سهم،

        2 - به تعویق افتادن اجرای افزایش سرمایه از سود انباشه (مجوز 60 روزه سازمان بورس برای %23.5 و نهایتا %50، اسفند 97:

        [URL unfurl="true"]https://codal.ir/Reports/Decision.aspx?LetterSerial=YtrLPHgUQQQaQQQVsMfsd%2 BEk2SxQ%3D%3D&rt=0&let=45&ct=0[/URL]

        3- خانوادگی بودن و سابقه شفافیت نسبی آن،

        4- داشتن زمینهای شهری و کشاورزی قابل توجهی که سالهاست ارزیابی مجدد نشده است،


        که این نوع افزایش سرمایه یعنی از تجدید ارزیابی داراییها در قمرو را محتمل میکند.

        اما شک نباید داشت که قمرو نیز به مانند قشیر تحول بزرگی در خود دارد که به زودی رونمایی خواهد شد.

        ------------------------------------------------------------------------------------------------

        ** پی نوشت مهم:خدمت دوستان گروه عرض کنم به جز قشیر و قمرو که بر خلاف شاخص قند و شکر که به نظر وارد موج اصلاحی چهارم چند هفته ای ( البته صرفا در بعد زمان/حجم) شده است، کماکان در روند صعودی هستند، قچار و قپیرا نیز پتانسیل بالایی دارند که قبل از اتمام این موج احتمالی 4 شاخص قند و شکر وارد رالی مهمی شوند.

        * قچار و قپیرارا نیز مانند قشیر و قمرو تحت نظر مداوم داشته باشید که هر لحظه احتمال قفل شدن برای رالی صعودی بلند دارند.



        نظر


        • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4672712, member: 49249

          عکس العمل کاهش حجم عرضه در قشیر (نسبت به حجم بالای جابجایی در پیکهای مینور اخیر)، تا 5-4 کندل روزانه و قطره چکانی دیگر میتواند ادامه داشته باشد. اما با اطلاعات جدیدی که کندلهای اخیر قشیر در اختیار بازار گذاشته است (از دید قیمت و الگو) به نظر میرسد تا مقاومت کلاسیک و نسبی 1540 (نیمه راه بر اساس محاسبات انتهای موج یا EOW) که نزدیک به تارگت حداقلی 1590 (چارت بالا و در خطوط معتبر عکس العمل قیمتی) به راحتی پیش رود..


          * پس تا این نقاط و با توجه به
          تحول شگرف تصفیه شکر خام در قشیر، هر فرصت ورودی مغتنم است.

          تارگت حداقلی حدود 2100 با مقاومت1750همچنان معتبر به نظر میرسد.


          سلام و صبح بخیر دوستان، قشیر در حال بازگشایی پس از کنفرانس است اما دیدیم که قبل از آن به دلیل قدرت سیگنالهای رالی خود به محدوده مقاومت 1540 تا 1590اصلا اعتنایی نکرد!

          حال اگر از محدوده ظاهرا !! مقاومتی 1740 تا 1780 هم عبور کند که بسیار محتمل به نظر میرسد، در کانال 2000 جایی بین 2100 تا 2400 منتظرش باشید.


          به امید روزهای بهتر



          ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 11-13-2019, 10:56 AM

          نظر


          • سلام و روز بخیر دوستان عزیز، بدون شک تورم مضاعف بنزین 3 برابری!! مخصوصا در این رکود تورمی اصلا خوشایند ثبات کشور و مردمی که سهامدارن هم جزئی از آنها هستند، نیست.

            برای همین
            نکته ای عجیب و حتی مشکوک وجود دارد و آن اعمال همزمان و خشن سه حرکت است: 1- آغاز سهمیه بندی 2- افزایش نرخ سهمیه به میزان %50 و 3- افزایش 3 برابری!! نرخ بنزین آزاد که اصلا متناسب با شیب قبلی در جریان برای مدیریت مصرف یا قاچاق بنزین نیست. برای همین امیدوارم این شوک افراطی به خبر زیر ارتباطی نداشته باشد که دقیقا 24 ساعت قبل از افزایش جهشی نرخ سوخت اتفاق افتاد:


            سخنگوی قوه قضائیه: رسول دانیال زاده با طراحی پاسداران گمنام امام زمان(عج) به کشور بازگشت- اخبار اجتماعی

            سخنگوی قوه قضائیه با تایید خبر بازداشت رسول دانیال‌زاده گفت: این بدهکار کلان بانکی که در پرونده حسین فریدون به اتهام رشوه محکوم شده و گریخته بود با طراحی و هدایت پاسداران گمنام امام زمان(عج) به کشور بازگشت.


            https://www.tasnimnews.com/fa/news/1...AF%D8%B4%D8%AA


            * رسول دانیال زاده معروف به سلطان فولاد و اختلاس گر کلیدی 4000! میلیارد تومانی، دو روز پیش به سبک دستگیری عبدالمالک ریگی از خارجه و بیزینس کلاس هواپیمایی امارات به داخل کشور راهنمایی شد که مدرکی سخنگو از فساد روشن و گسترده در سطوح بالای دولت تدبیر است.

            اگر فرض کنیم تصمیم تدبیریها برای 3 برابر کردن بنزین از قبل با سایر ارکان نظام هماهنگ شده بود باید شیب مدیریت مصرف که بالاتر عرض شد بیشتر از این میبود: که تا دیروز کارتهای جایگاه داران هنوز 20 لیتر سوخت دهی 1000 تومانی عرضه میکردند و همچنین سیگنالهای سنگین ورود نقدینگی سنگین را به
            شاخص فرآورده های نفتی (حداقل به اندازه قشیر کوچک) را ایجاد میکرد که اصلا چنین چیزی دیده نمیشود، هیچ و حتی در دو سه هفته و روزهای اخیر این شاخص (فرآورده های نفتی و بیشتر نمادهای آن) روند صعودی خود را در بعد قیمت نیز حفظ نکرده و مانند بیشتر بازار در موج 4 به سر میبرند.

            بنابر این شواهد تکنیکال و پیرامونی بازار، احتمالا تمام این تصمیمات همین اخیرا و ناگهانی گرفته شده است.

            فردا در تابلوهای اصلی بورس و با این افزایش نرخ بنزین، با رشد برخی نمادهای بزرگ بورس (مثل پالایشگاهها) میبایست انتظار بازاری متعادل تا به شدت مثبت داشت. اما اگر بنابر احتمال واکنشی بودن تصمیم دولت در افزایش ناگهانی و 3 برابری! سوخت بر خلاف انتظار دیدیم کلیت بازار بورس منفی (دستوری!) است، نباید تعجب کرد.

            اما نهایتا و خوب یا بد اضافه شدن تورم ناشی از بنزین به تورم ارز ، رکود تورمی را سنگین تر میکند و بنا به نکته این که بارها با هم مرور کردیم تنها نقاط بازار بورس که دچار مشکل فروش نخواهد شد و حتی ممکن است بیش از پیش جذیب نقدینگی کنند گروههای قند و شکر، غذایی و مواد دارویی است.

            * فقط امید که شرایط معیشت برای مردم سخت تر از این نشود.

            ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 11-15-2019, 04:12 PM

            نظر


            • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4682708, member: 49249

              سلام و صبح بخیر دوستان، قشیر در حال بازگشایی پس از کنفرانس است اما دیدیم که قبل از آن به دلیل قدرت سیگنالهای رالی خود به محدوده مقاومتی 1540 تا 1590اصلا اعتنایی نکرد!

              حال اگر از محدوده ظاهرا ! مقاومتی 1740 تا 1780 هم عبور کند که بسیار محتمل به نظر میرسد،
              در کانال 2000 جایی بین 2100 تا 2400 منتظرش باشید.

              به امید روزهای بهتر
              نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4682708, member: 49249
              از دست و زبان که برآید؟ کز عهده شکرش به در آید؟!

              باز هم تجمیع! در روند صعودی!!

              فرصت خرید عالی بود برای نمادی که بعد از چند سال از قفس آزاد شده و اخیرا یک باند مقاومتی بسیار مهم 1740 تا 1800 را شکسته است.


              با این حجم تجمیعی به نظر کف قیمتی قشیر به بالای 2400 صعود خواهد کرد.

              نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4687281, member: 49249
              سلام و و ارادت خدمت همراهان قدیمی، هزاران شکر که قشیر تارگتهای مجدد و حداقلی 1800 تا 2100 که از اواخر تابستان منتظرش بودیم را با قدرت و سرعت بالا محقق کرد و و هنوز انرژی و شتاب بالایی را برای خود نگه داشته است!، به امید خدا که فروشندگان و خریداران همگی با برکت و سلامتی از سود این روند حیرت انگیز بهره مند شوند. با حدود 30 میلیون! سهمی که در تنها دو کندل! روزانه هفته گذشته در قشیر جابجا شد بعید است سهامداران زیادی از ماههای اخیر در قشیر باقی مانده باشد. اما دوستان در نظر داشته باشند قشیر چندمین کار بزرگ و عجیب را انجام داده است یعنی به جای استراحت زمانی مورد انتظار روی 1800 (پست اول بالا) این محدوده را با جابجایی حجم بالا رد کرد.

              اگر در چارت بالا ببینید، 2100 هم یک تراکم پروجکشن قیمتی مهم است که قطعا شکسته شده است و این یعنی حرکت برای اوربیتال قیمتی بعدی... بنابراین اگر قشیر از مقاومت نه چندان قوی 2440 (ضعیف تر از محدوده 1750 تا 1800 که مانعی ایجاد نکرد) عبور کند میتواند به کانال 3000 ! وارد شود و این برای حرکت دادن سایر نمادهای بورسی شاخص قند و شکر که اکثرا درگیر موج 4 شده اند بسیار مفید است.
              این قدرت رالی قشیر را بنده تنها در شبندر و قزوین سالهای گذشته، و حرکتهای اخیر قثابت، قشکر، ستران، دزهراوی و ددام به یاد دارم. از دید بنیادی نیز، قشیر با واردات حدود 95 هزار تن شکر خام، تنها از محل تصفیه این حجم سنگین، حدود 100 تا 150 تومان سود خواهد ساخت که جدای سود بازرگانی وارادت و نقد شدن یارانه های تولید سالهای گذشته به واسطه آن است. به همه اینها سودسازی عادی از محل شکر چغندری 4050 تومانی و محصولات جانبی جهش یافته را اضافه کنید...

              شک نکنید خریداران بعد از محدوده 1800 میدانند که چه چیزی میخرند! و در این هم شک نکنید که سایر نمادهای قندی نیز تمام این پتانسیلها را داشته و تنها در حال آماده سازی بهد تکنیکال خود هستند و سست ترین آنها نیز تا حدود 6 هفته آینده وارد موج پنجم شاخص قند و شکر خواهد شد.
              سلام و ارادت دوستان، دیدگاه یا تنظیماتی را که به کف 2400 برای قشیر اشاره میکرد در چارت زیر میتوانید مرور کنید. آن را بدون حذف جزئیات به اشتراک گذاشتم که اگر دوست داشتید با زوم بالا یا در نرم افزار خود برای اعداد دقیق تر بررسی بفرمایید: تا اینجت با جابجایی حجم 74 میلیون!! سهم تنها در 5 روز کاری اخیر (در قالب یک پرچم مستطیل) بازار این کف جدید (محدوده 2400) را برای لیدر فعلی گروه قند و شکر به رسمیت شناخته است.

              ** اگر باز هم قشیر ما را با بالا بردن تارگت و کف قیمتی خود به بالای 4100 و "زودتر از سایر نمادهای قندی" شگفت زده کرد، نباید تعجب کنیم چرا که:

              هنوز دچار گسترش قیمت/زمان گن نشده و در بعد محاسبات نیز تناسب حجم و قیمت در این سهم بینظیر پیش میرود و نشانگر احتمال بالا برای رسیدن این موج گسترش یافته به تارگتهای زیر در زمان حداقلی است.

              آپدیت قشیر روزانه و لگاریتمی 98/09/11:

              در رالی در جریان قشیر، بازار با جابجایی حجم 74 میلیون!! سهم تنها در 5 روز کاری اخیر (در قالب یک پرچم مستطیل) کف جدید قیمتی در محدوده 2400 را برای لیدر فعلی گروه قند و شکر به رسمیت شناخته است. هدف اولیه 3070 برای کوتاه مدت و سپس 4150 تا حدود 18 کندل آینده با احتمال بالا برای سهم در دسترس بوده چرا که در بعد محاسبا ت تجمیع/توزیع حجمی و همچنین تناسبات حجم/ قیمت، کماکان بینظیر پیش میرود و نشانگر احتمال بالا برای رسیدن به تارگتهای فوق در زمان حداقلی است:


              http://s6.uplod.ir/i/00965/w29mgi4oqfv7.png

              ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 12-03-2019, 04:43 AM

              نظر


              • سلام و شب بخیر دوستان، صف فروش "تلگرامی" ددام، نماد پیشرو گروه دارویی به عنوان یک فرصت خرید به ناگهان جمع خواهد شد و روند صعودی حیرت انگیز و اهداف بالای این سهم به اتمام هر چه زودتر موج چهارم شاخص مواد دارویی کمک شایانی خواهد کرد:

                ددام هفتگی و لگاریتمی 98/09/19:

                * یکی از قویترین گاردهای صعودی گروه مواد دارویی و احتمالا بورس تهران متعلق به ددام است. قدرت خریدار به شدت بالاست و از دید پرایس اکشن، آن را با ساخت یک موج 4 با الگوی نادر سه موجی پیش رونده (Running ABC)، به نمایش گذاشته است.

                اهداف کلاسیک قیمتی سهم
                3450 و 4150 برای موج 5 است چرا که سیگنالهای حجمی و تجمیعی بسیار استثنایی بوده و شانس ادامه رالی در جریان تا اهداف فوق را بالا نشان میدهد:




                نظر


                • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4640929, member: 49249

                  یادآوری دو سه نکته درباره تحلیلهای بلندمدت قبلی و منفی بودن امروز برخی نمادهای گروه قند و شکر، برای ادامه سهامداری میان مدت تا بلندمدت ضروری به نظر میرسد:

                  عرضه های پرحجم امروز جای نگرانی ندارد که هیچ بلکه
                  هزار شکر دارد چرا که اول شاخص قند و شکر تارگت حداقلی خود را که از سال گذشته منتظر آن بودیم (پست بالا، 58000 واحد) محقق کرده است و این روزها میبینیم کماکان به دلایل متعدد تکنیکال و بنیادین توان ادامه مسیر را دارد! اگر مسیر بلندمدت گروه را برای خود مرور کنیم در دید کلی شاهدیم که اوضاع تکنیکال شاخص مثل بسیاری از نمادهای گروه مساعد و کماکان تجمیعی! است (به عنوان مثال، سیگنال قابل رویت اسیلاتور چاییکین و MFI معکوس که در قلرست و قشیر رخ داد و هر دو را پرتاب کرد، در چارت کلاسیک شاخص و تایم سنگین ماهانه آن دیده میشود.

                  * البته پوزیشنهای بلند مدت میتواند به شکل دو یا چند قسمتی بسته شود اما برای جمیع این دلایل تکنیکال و اینکه هنوز بیشتر صورتهای مالی گروه با نرخهای نازل 3000 تومانی است، سهامداری روی این سقف آسیب دیده کانال صعودی بلند مدت گروه قند و شکر (از دید پرایس اکشن) معقولانه به نظر میرسد چرا که درست به مانند بهمن 97، به قول چندی از دوستان گرانقدر یک دوران جدید دیگر در انتظار سهامداران بلندمدت گروه است:


                  آپدیت شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی 98/07/07 :

                  طبق انتظار و پس از خروج موفق از سقف کانال صعودی پایین تر(قرمز)، شاخص قند و شکر هدف "حداقلی" خود یعنی حدود 58000-55 واحد یا سقف کانال بلند مدت صعودی (آبی) محقق کرد. از آنجاییکه بیشتر نمادهای گروه با سیگنالهای تجمیعی متعدد و حیرت انگیز سقف کانالهای صعودی خود را رو به بالا شکسته اند و در امواج 3 بلند به نظر میرسند، به احتمال زیاد شاخص قند و شکر نیز پس از از استراحتی کوتاه و ثبت حجمهای جابجایی بالا در تایمهای روزانه و هفتگی، با رهبری نمادهای پیشروفعلی مثل قثابت، قشیر، قلرست و قصفها به سمت تارگت بعدی یعنی حدود 74000 روی خط میانی بلند مدت 10 ساله (پست پایین) پیش خواهدرفت:






                  نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4650917, member: 49249

                  سلام و صبح بخیر دوستان، این روزها غیر از قشیر و قلرست که دو سه هفته قبل سیگنالهای پرتابی قوی را نشان دادند و کماکان در رالی صعودی خوبی به سر میبرند، بیشتر نمادهای گروه در استراحت زمان/حجم قرار گرفته اند. بابت سوالات متعدد اخیر برای تحلیل نمادهای مختلف قندی و مکث موقت این روزهای شاخص قند و شکر روی سقف شکسته کانال صعودی خود، بد نیست بروز شده و زوم بزرگتر چارت پست بالا را با هم مرور کنیم تا موقعیت حساس، نویدبخش و دستاورد بزرگ گروه قند را از یاد نبریم.

                  با توجه به اینکه شاخص گروه با سیگنالهای مساعد در مرز حساسی قرار گرفته، کمی صبوری و ادامه سهامداری منطقی به نظر میرسد:


                  آپدیت شاخص قند و شکر ماهانه و لگاریتمی 98/07/15 :

                  خوشبختانه شاخص قند و شکر تارگت حداقلی حرکت صعودی یک سال اخیر خود را در محدوده 55000 تا 58000 واحد که برابربا سقف کانال صعودی بلندمدت و 2 پروجکشن قیمتی 100 و 162 درصد بود، محقق کرد. شاخص چند روز پس از تعویض آخرین کندل ماهیانه (اکتبر 2019) با ایستایی خوبی نوید ادامه مسیر بالای سقف کانال را میدهد.

                  * پولبک به مرز مهم شکسته شده و استراحت ضروری در تایمهای هفتگی و ماهانه در جریان است که با عبور شاخص از مرز 60000 واحد میتواند پایان یافته تلقی شود. تارگت حداقلی گام بعد رشد حدود 74000 به نظر میرسد:






                  * آپدیت موقعیت کلی شاخص قند و شکر، ماهانه و لگاریتمی 98/09/25:

                  به ویژه بعد از رالی حدود 40 هزار واحدی! به عنوان موج سوم یا بخشی از آن، ایستایی شاخص قند و شکر روی سقف آسیب دیده کانال صعودی بلندمدت و دوم خود، به تنهایی حکایت از "ادامه قوی روند"، فشار خرید سنگین روی تمام نمادهای آن و آمادگی برای حرکت بعدی است.

                  در دو دایره قرمز الگوهای تحکیمی مشابه یا امواج اصلاحی 2 و 4 از موج صعودی 1.5 سال اخیر شاخص دیده شده و کندل ماهانه فعلی (دسامبر 2019) میتواند کندل آخر موج 4 یا اولین کندل موج 5 محسوب شود.

                  * بنابراین ادامه سهامداری یا ورود جدید به گروه قند و شکر در قیمت/زمان بهینه و منطقی به نظر میرسد:




                  ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 12-16-2019, 07:50 PM

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4701186, member: 49249

                    خوب دوستان ایستایی شاخص قند و شکر بالای مرز مهم 57300 و نزدیک سقف اخیر 60.000 واحد برای خلاصه کردن موج چهارم شاخص یا تبدیل آن به یک اصلاح پیشرونده (Running ABC) با پیکهای بالای موج 3! بسیار امیدوارکننده است.

                    استارت قوی و پرحجم طبق انتظار در نمادهای "از این پس پیشرو" قمرو، قچار ، قلرست و قنقش هم جای تبریک به سهامدارانشان و البته کل گروه قند و شکر دارد. قپیرا و قنیشا را هم برای رالیهای تند و تیز با استارت غافلگیر کننده زیر نظر داشته باشید.

                    با اینکه این "سرمایه گذار" است که به "روند" احتیاج دارد و نه روند به سرمایه گذار، باید اضافه کرد که یک گروه قوی قمرو را پس از شکست مقاومت حجمی آن در چند روز اخیر (حادثه تاریخی شبیه شکست مقاومت حجمی قشیر در اواخر مهرماه )، این نماد خشکیده در آستانه فوران را زیر نظر دارند و به مانند رنج اول وقت امروز از هیچ نوسانی برای اضافه کردن نخواهند گذشت.

                    * به امید روزهای بهتر...


                    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4691946, member: 49249

                    سلام و صبح بخیر خدمت شما و سایر دوستان، به نظر دیدگاه بالا درباره کلیت گروه یا شاخص قند و شکر کماکان معتبر باشد. در این خصوص چارت توضیحی زیر میتواند کمک کننده باشد:

                    شاخص قند و شکر روزانه 98/09/05:


                    به نظر میرسد شاخص، موج 4 را آغاز کرده است چرا که به روشنی دچار گسترش قیمت/زمان گن شده است (خطوط مورب آبی روشن). اینکه موج چهارم به اتمام رسیده است یا خیر، منوط به افزایش حجم معاملات همزمان با عبورشارپ از خطوط افقی سبز (حد فاصل رتریس فیبوی 61.8 تا 78.6 از اصلاح اخیر) و سپس پیک قیمتی اخیر است:






                    نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4701611, member: 49249

                    سلام و شب بخیر خدمت دوستان، موج چهارم برای کوتاه مدتی ها زمان برداشت سود و برای سهامداران میان و بلند مدتی زمان صبوری، تغییر پوزیشنهای بنیادین یا افزودن به اندوخته هاست. برای اینکه بگوییم گروه قند وشکر و تمام نمادهای آن به طور روشن از موج اصلاحی 4 خارج شده اند نیاز به ایستایی چند روزه شاخص قند و شکر بالای سطح 66100 واحد (رتریس فیبوی 127.2% و صعودی از اصلاح شارپ ماه گذشته) است. بنابراین و در حال حاضر بیش از نیمی از نمادهای قندی از جمله قزوین، قهکمت و قشکر، به زمان بیشتری برای اتمام اصلاح در جریان زمان/حجم اجتیاج دارند. نمادهای فرابورسی مثل قشیر، قجار و قنقش که میبینیم استارت خود را پیش از شاخص یا میانگین گروه زده اند و از تابلوهای اصلی، به ترتیب شانس قمرو، قپیرا و قنیشا برای استارت ناگهانی و گام بلند، از میانگین گروه، بیشتر است.

                    از آنجائیکه موج دوم شاخص در نیمه دوم 97 فلت و زمان بر شد، بنا بر اصل تناوب الیوت، موج چهارم بر خلاف موج 2، می‌تواند در زمان حداقلی یا با ساختار روشن ABC به اتمام برسد. پس از دید زمانی اگر خیز اخیر شاخص ابتدای موج پنجم نباشد، به زودی یعنی حدود 4 هفته آینده با شرایط عرض شده در پستهای بالا و قبلی، گروه از این دوره خاکستری (نیمه دوم موج 4 یا ابتدای موج صعودی 5؟) خارج شده و با ادامه گروهی روند صعودی، یکپارچه سبز خواهد شد.



                    سلام و شب بخیر دوستان، خوشبختانه شاخص گروه قند و شکر دو مرز بسیار مهم57300 و 65200/66100 (برای مقیاس لگاریتمی/حسابی) واحد که به ترتیب رتریس فیبوی %78.6 و %127.2 از اصلاح شارپ از پیک موج 3 بالقوه اخیر را پشت سر گذاشت (خطوط قرمز افقی در چارت پایین و مطالب پستهای بالا).

                    ** این دو شکست یا عبور مهم به این معناستکه شاخص قند و شکر با هر دید و تایم فریمی مجددا وارد "روند" شده است. یعنی صعود چند هفته اخیر شاخص، نه بخشی از موج اصلاحی 4 آن بلکه ابتدای موج صعودی 5 یا حداقل با یک درجه تنزیل 5 از 3 (بسته به مبدا زمانی) شاخص است. برای همین در تنها دو روز گذشته شاهد صفهای خرید سنگین و ناگهانی در تمام نمادهای قندی بودیم و از این پس نیز پولهای درشت بازار و عموما با پشنوانه تحلیل، از هر عرضه ای در گروه قند و شکر استقبال خواهند کرد.

                    * این فرض که کندل 2019/10/21 چارت پایین ابتدای موج پنج باشد با اصل تناوب الیوتی همخوانی دارد یعنی یک موج اصلاحی سطحی اما از لحاظ زمانی طولانی و خسته کننده (2 یا 3.2) با یک موج عمیق و شارپ اما از لحاظ زمانی کوتاه تر (4 یا 3.4) پاسخ داده شده است. همچنین کانالهای موازی پیشنهادی الیوت و پروجکشن قیمتی %262 از اصلاح ماقبل (کانال آبی و مارکرهای سبز)، نیز انتهای موج 4 را از دید الگو و استاتیک قیمتی (پرایس اکشن) تایید میکند.

                    خوب بد نیست در اوایل این رالی
                    یکپارچهو دلچسب، بروز شده چارت پست دوم بالا را مرور کنیم:

                    آپدیت شاخص قند و شکر روزانه 98/09/28:


                    ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 12-19-2019, 10:56 PM

                    نظر



                    • نوشته اصلی توسط spinoza, post: 4645687, member: 49249

                      سلام و شب بخیر دوستان، بد نیست یادی کنیم از الگوهای نادر و بلند مدت فنجان و دسته در نمادهای متعدد قندی و شاخص گروه قند و شکر که در چند سال اخیر (خصوصا 94 تا 97) به طور شکیل، بعضا تو در تو یا متوالی (مانند شاخص گروه: چارت اول پست اول) به تارگتهای پی در پی و کلاسیک خود رسیده اند. این الگوها در شاخص قند و شکر و برخی نمادها مثل قمرو به قدری دقیق و زیبا در آمده است که قابل ثبت در رفرنسهای تحلیل تکنیکال است.

                      * در سال جاری نیز ادامه این الگوهای کاپ زیبا در برخی نمادهای گروه مثل قمرو ادامه دارد:



                      قمرو ماهانه و لگاریتمی 98/07/10 :

                      سهم تارگت اولیه الگوی فنجان و دسته بلند مدت و شکیل خود را در محدوده 1700 محقق کرده که برابر با پروجکشن قیمتی (آبی تیره) 100 درصد عمق کاپ و رتریسمنت خارجی 261.8 درصد (آبی روشن) از عمق دسته بوده است.

                      * با توجه به تثبیت قیمت بالای این محدود و حفظ تقاضا (صعودی بودن قیمت به همراه اسیلاتورحجمی نیرو fi) روی سهم، تارگت ثانویه کاپ به شکل کلاسیک و حداقلی
                      در محدوده قیمتی 4700 روی کندل ماهیانه مارس 2020 محتمل و در دسترس میباشد. این هدف محتمل تطابق نسبتا دقیق پروجکشن قیمتی 161.8 عمق کاپ و رتریسمنت خارجی 685.3 دسته است که تارگت اولیه فنجان و دسته قمرو را نیز نشان میدهد.

                      * تارگت زمانی مارس 2020 (اسفند 98) نیز همپوشانی 3 فیبو و پروجکشن زمانی مهم نمایش داده میباشد (دایره های قرمز):







                      قند مرودشت (قمرو) با قدرت سیگنالهایی تجمیعی که از آبان ماه صادر کرده است و تحولات زیر در چارت کلاسیک، هدف حداقلی 4660 را میتواند به زودی به دست آورد:


                      قمرو ماهانه و لگاریتمی 98/09/30:

                      قیمت در روند صعودی قوی و بدون توقف (خط مورب سبز) برای رسیدن کمی زودتر از انتظار به تارگت دوم الگوی فنجان و دسته بلندمدت خود به سر میبرد. با توجه به شکست اخیر یک مقاومت مهم: 2760 یا پروجکشن %127.2 از گام نمایش داده شده ab-cd ،
                      تارگت "حداقلی" سهم حدود 4660 و طی کندل ماهیانه ژانویه 2020 به نظر میرسد. گام صعودی از دید زمانی نیز تیپیکال و متعادل 21/11/21 (مستطیلهای افقی خاکستری و با اعداد لوکاس/فیبوناچی) تشکیل شده است.

                      * یک
                      سیگنال تجمیعی استثنایی، قوی و قابل رویت (واگرایی بین اسیلاتورهای حجمی mfi و چاییکین) در تایم سنگین ماهانه قمرو ظهور کرده است که در سال جاری تنها در نمادهای قندی قشکر و اخیرا قشیر دیده شده است.

                      همچنین چنانکه در چارت مشخص است
                      تا محدوده 4660
                      فضای خالی و کم مقاومتی (مستطیل سبز) پیش روی قیمت قرار دارد و رالی نسبتا شارپی برای سهم انتظار میرود:




                      ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 12-21-2019, 10:22 PM

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4662236, member: 49249
                        با سلام و ارادت خدمت دوستان، امروز کندل جدید هفتگی شاخص هموزن شروع شد: آپدیت شاخص کل هموزن 98/07/28: با توجه به مسیر طی شده قبلی و از دید پرایس اکشن، سقف فوق چنگال %50 اندروز در محدوده 78000 واحد حمایت دینامیک مناسبی به نظر میرسد. اصلاح فعلی بازار در صورت آغاز شدن موج 4 نیز بیشتر به شکل فلت یا پهنه( بین سقف چنگال و خط هشدار قرمز رنک آن) محتمل تر است: 1578693461475.png [ATTACH]68257[/ATTACH]
                        خوب بد نیست آپدیت شاخص کل (هموزن) در بورس "پیروز" تهران را با هم مرور کنیم: شاخص کل هموزن هفتگی و لگاریتمی 98/10/20 : شاخص هموزن کماکان به شکل بسیار کلاسیک و موزون به موج 3 گسترش یافته خود در قالب فوق چنگال %50 ادامه میدهد. با داده های فعلی تارگت حداقلی بازار از دید شاخص هموزن حدود 188.000 واحد به نظر میرسد: شاخص کل هموزن 98.10.20.png

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها



                          قند مرودشت (قمرو) با قدرت سیگنالهایی تجمیعی که از آبان ماه صادر کرده است و تحولات زیر در چارت کلاسیک، هدف حداقلی 4660 را میتواند به زودی به دست آورد:


                          قمرو ماهانه و لگاریتمی 98/09/30:

                          قیمت در روند صعودی قوی و بدون توقف (خط مورب سبز) برای رسیدن کمی زودتر از انتظار به تارگت دوم الگوی فنجان و دسته بلندمدت خود به سر میبرد. با توجه به شکست اخیر یک مقاومت مهم: 2760 یا پروجکشن %127.2 از گام نمایش داده شده ab-cd ،
                          تارگت "حداقلی" سهم حدود 4660 و طی کندل ماهیانه ژانویه 2020 به نظر میرسد. گام صعودی از دید زمانی نیز تیپیکال و متعادل 21/11/21 (مستطیلهای افقی خاکستری و با اعداد لوکاس/فیبوناچی) تشکیل شده است.

                          * یک
                          سیگنال تجمیعی استثنایی، قوی و قابل رویت (واگرایی بین اسیلاتورهای حجمی mfi و چاییکین) در تایم سنگین ماهانه قمرو ظهور کرده است که در سال جاری تنها در نمادهای قندی قشکر و اخیرا قشیر دیده شده است.

                          همچنین چنانکه در چارت مشخص است
                          تا محدوده 4660
                          فضای خالی و کم مقاومتی (مستطیل سبز) پیش روی قیمت قرار دارد و رالی نسبتا شارپی برای سهم انتظار میرود:



                          آپدیت قمرو ماهانه و لگاریتمی 98/10/24:
                          چگونگی در دسترس بودن اهداف بالای 10.000 تومان در این نماد:

                          از دید پرایس اکشن یکی از طولانی ترین و محکم ترین روندهای صعودی بازار را در قمرو شاهد هستیم (کانال شمعی و سبز رنگ دوم). شیب ایده آل و 45 درجه قیمت/زمان پشتوانه 19 کندل ماهیانه دارد. با سیگنالهای تجمیعی بسیار قدرتمند و به احتمال زیاد در کندل جاری یا بعدی فوریه 2020 ، سقف کانال صعودی (کانال شمعی ماهیانه) میتواند شکسته شده و سهم فاصله کم مقاومت بین پروجکشنهای قیمتی 262 (شکسته شده: 3080) و 423 درصد (حدود 10400 تومان) را در دو سه کندل ماهیانه طی کند.

                          در تایمهای هفتگی و روزانه تمام گسترشهای قیمت و زمان که میتوانسته است اصلاح عمده محسوب شود با ثبت یک موج صعودی قویتر در پی آن، بی اعتبار شده است و سهم با دید بلند مدت در تمام طول 1.5 سال اخیر در روند بوده است که به همین دلیل ادامه روند برای دو تا سه ما آینده دور از انتظار نیست:




                          ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 01-15-2020, 02:05 AM

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط Spinoza نمایش پست ها
                            خوب بد نیست آپدیت شاخص کل (هموزن) در بورس "پیروز" تهران را با هم مرور کنیم: شاخص کل هموزن هفتگی و لگاریتمی 98/10/20 : شاخص هموزن کماکان به شکل بسیار کلاسیک و موزون به موج 3 گسترش یافته خود در قالب فوق چنگال %50 ادامه میدهد. با داده های فعلی تارگت حداقلی بازار از دید شاخص هموزن حدود 188.000 واحد به نظر میرسد: شاخص کل هموزن 98.10.20.png


                            آپدیت شاخص کل هموزن 98/07/28:

                            با توجه به مسیر طی شده قبلی و از دید پرایس اکشن، سقف فوق چنگال %50 اندروز در محدوده 78000 واحد حمایت دینامیک مناسبی به نظر میرسد.
                            اصلاح فعلی بازار در صورت آغاز شدن موج 4 نیز بیشتر به شکل فلت یا پهنه( بین سقف چنگال و خط هشدار قرمز رنک آن) محتمل تر است:




                            خوب بد نیست آپدیت شاخص کل (هموزن) در بورس "پیروز" تهران را با هم مرور کنیم:

                            شاخص کل هموزن هفتگی و لگاریتمی
                            98/10/20 :

                            شاخص هموزن کماکان به شکل بسیار کلاسیک و موزون به موج 3 گسترش یافته خود در قالب فوق چنگال %50 ادامه میدهد. با داده های فعلی تارگت حداقلی بازار از دید شاخص هموزن حدود 188.000 واحد به نظر میرسد:



                            ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 01-15-2020, 02:21 AM

                            نظر


                            • تحلیل تکنیکال نماد فولاد مبارکه اصفهان


                              در جلسه همیار سهامدار موفق ۲۶ دی ماه1398 نمودار فولاد مبارکه اصفهان با نماد فولاد از زیر گروه فلزات اساسی مورد بررسی قرار گرفت. تحلیل رفتار آینده این سهم را می توانید در این ویدئو ارائه شده مشاهده نمایید.
                              لینک مشاهده ویدئو تحلیل تکنیکال نماد فولاد
                              فولاد مبارکه اصفهان در نماد فولاد که در بازار اول بورس و تابلوی اصلی قرار دارد.این شرکت در زیر گروه فلزات اساسی قرار گرفته و رتبه ی ارزش شرکت در بین شرکت های بورسی دوم می باشد.میانگین ارزش معاملات روزانه شرکت فولاد مبارکه در بازار بورس در سه ماهه گذشته ۳۱ میلیارد تومان بوده است که این نشان دهنده نقد شوندگی بالای شرکت در بازار بورس است.

                              در موسسه خانه تدبیر و اندیشه هر هفته روزهای پنج شنبه تحلیل نمودار سه نماد از شرکتهای بورس اوراق بهادار در حضور دانش پذیران انجام می شود. این جلسات از حدود ساعت ۱۵ در صفحه اینستاگرام موسسه به صورت پخش زنده قابل رویت است. www.instagram.com/tadbirhome

                              جهت آشنایی با موضوع تحلیل تکنیکال می توانید مقاله تحلیل تکنیکال چیست؟ را مطالعه نمایید.

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4663186, member: 49249

                                * از حجم تخلیه بسیار عالی امروز در قشیر کمتر صحبت شد، میدانیم این نماد با شکست مقاومتهای حجمی دو ساله خود وارد کانال 1000 شده و اخیرا برای اولین بار در سالهای اخیر به میانگین حجم 3.3 میلیون سهم در روز رسیده است:

                                [URL unfurl="true"]http://www.tsetmc.com/Loader.aspx?ParTree=151311&i=71523986304961239#[/URL]

                                در نمادهای به اصطلاح آسانسوری (مثل قند و شکر) که معمولا با هیجان و صف فروش متوالی اصلاح میکنند، افزایش حجم به معنای نزدیک شدن به نقطه تعادل است (بیشتر از روندهای معمول و نمادهای با شناور بالا). از دید قیمت/زمان نیز، قشیر به یک باند فیبوی های اصلاحی نیز نزدیک شده (حدود 915) که از فردا یا نهایتا 11 کندل روزانه از مورخه 08/10/2019 که 7 روز کاری از آن گذشته است، هر لحظه ممکن است ورق برایش برگردد..

                                قثابت هم مثل همیشه خیلی زود تجمیع مجدد خود را آغاز کرده. همچنین قشکر که اولین نماد قندی است که موج سوم خود را کامل کرده است با گذشت یک هفته یا لمس نقطه داغ 1440 میتواند اتمام موج چهارم 13 هفته ای خود را اعلام کند و مانند موج قبلی در کنار قشیر و قثابت به بازگشت صعودی گروه کمک کند.

                                نوشته اصلی توسط Spinoza, post: 4748002, member: 49249

                                حدود یک ماه پیش در طول اصلاح غول بچه صد هزار تنی گروه قند و شکر (قشیر) خدمتتون عرض کردم که ممکن است در کمال تعجب ما، باز هم راحت تر از سایر نمادهای قندی به تارگتهای بعدی خود برسد! که به دلیل شکست تمام مقاومتهای حجمی و تناسب عالی حجم و قیمت در این نماد پیشتاز است. این تارگتها به شکل جالبی در 1- تایم فریم، 2-تنظیمات و 3-مقیاسهای مختلف بازهم تطابقی تاریخی داشته و نقاط 3600 تا 3700 و سپس 4150 و 5350 !!را نشان میدهند.

                                * قشیر با عبور از رتریس فیبوی %61.8 صعودی و شکست %78.6 تایم روزانه یعنی از پیک تا کف قیمتی اصلاح اخیر و ثبت حجمهایی به مانند مهر ماه امسال، بازار را وادار به بررسی مجدد خود کرده است.

                                از دید شخصی بنده درست به مانند قمرو و قنقش، تناسبات حجمی/قیمتی در قشیر کماکان بسیار عالی و تاریخی است. به نظر این روزها در حال کامل کردن تجمیع حجمی خود است و جالب اینکه هنوزتمام نشده، میبینیم رالی را آغاز کرده است! بنا بر همه این نکات، شانس ادامه رالی در جریان قشیر تا تارگت حداقلی حدود 3700 با مقاومت مهم 2950، بسیار بالاست.


                                خوب چنانکه پیشتر تاکید شد، استراحت قیمت/زمان و همچنین حجمی قشیر، غول صد هزار! تنی گروه قند و شکر، به اتمام رسیده و با پشتوانه معاملات بینظیر دو ماه اخیر، تارگتهای بعدی را بسیار راحت تر از تصور ما و سایر نمادهای قندی به دست خواهد آورد. همچنین مانند رالی اخیر در مهر و آبان امسال در نقاط مقاومتی مسیر حجمهای سخاوتمندانه ای خواهد داشت که تا قبل از تارگتهای عرض شده، باز هم خلاف تصور ما تجمیعی! خواهد بود:

                                آپدیت قشیر هفتگی و لگاریتمی 98/11/03 :

                                1- قشیر بعد از جهش حیرت انگیز و 150 درصد اخیر که با پشتوانه بنیادین (افزایش ظرفیت تولید به بالای صد هزار! تن) صورت گرفت، یک فوق چنگال 50 درصد جدید در مقیاس لگاریتمی برای خود ساخته است که به نظر با تمام پیوتهای مهم اخیر و 3 سال گذشته همخوانی دارد.

                                2- سهم یک استراحت 6 هفته ای را پشت سر گذاشته است و در طول آن
                                با سرعت عالی تجمیع مجدد حجمی برای رالی بعدی را به اتمام رسانده است.َ

                                3- چنانکه در تایم هفتگی و روزانه میبینیم (در این چارت نمایش داده نشده) به بالای رتریس فیبوهای 61.8 و 78.6 از اصلاح اخیر نفوذ خوبی داشته است. و از دید پرایس اکشن این اخطار آغاز روند صعودی جدید است.

                                4- نقطه تطابق در مقیاس و تایم فریمهای مختلف برای
                                هدف حداقلی در پیش، محدوده 3600 است که مقاومتهای نه چندان قوی مسیر آن 2950 و 3200 است. این هدف تا حدود 4 هفته آینده در دسترس است و در صورت تثبیت و عدم توزیع حجمی/قیمتی سنگین، تارگت حدود 5300 با مقاومت 4150 برای سهم دیده میشود:



                                ویرایش توسط Spinoza : https://www.traderha.com/member/25017-spinoza در ساعت 01-24-2020, 01:11 AM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X