اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • .::وبیمه::.

    نظر


    • نوشته اصلی توسط ali.Gh.vand نمایش پست ها
      کفرا (هفتگی )


      دوست عزیز حد ضرر را چقدر حساب کردی ؟!

      نظر


      • نوشته اصلی توسط sirous41533 نمایش پست ها
        دوست عزیز حد ضرر را چقدر حساب کردی ؟!





        برای قرار دادن حد ضرر معمولا از تایم فریم روزانه استفاده میکنم .
        تردید ها به ما خیانت می کنند تا به انچه لیاقتش را داریم نرسیم . (شکسپیر)

        نظر


        • تحلیل کاملا دیدگاه شخصی داشته و هیچ گونه ترغیب در خرید یا فروش سهم نیست.

          سهم بالاس

          نظر


          • نظر


            • تحلیل کاملا جنبه شخصی داشته و ترغیب در خرید یا فروش سهم نیست

              سهم بانک حکمت ایرانیان

              نظر


              • سلام

                http://

                نظر


                • .::سشرق::.

                  نظر


                  • تحلیل تکنیکالی سهام بانک تجارت
                    همانطور که در تصویر زیر مشخص هست چند ماهی هست که قیمت سهم در یک کارکشن اصلاحی موج 4 به سر می برد. پایینترین کف قیمتی این موج محدوده 94 تومن بوده است و دو بار به این قیمت واکنش نشان داده است و در همین قیمت واگرایی در مک دی مشاهده شده که میل به فروش بیشتر را در فروشندگان سهم کاهش داده است. قیمت 100 تومان همچون دیوار محکم بتنی مانع کاهش بیشتر سهم شده است.. با توجه به چشم انداز رشد سهام های گروه بانکی انتظار داریم با شکسته شدن پر قدرت خط روند نزولی نشان داده شده در تصویر زیر شاهد موج 5 پر قدرت باشیم که در این صورت قیمت تا هدف های 145 تومان تا 158 تومان پیش برود.حد ضرر در نظر گرفته شده برای این سهم زیر 94 تومان می باشد. به نظر میرسه خرید این سهام با قیمت فعلی کم ریسک باشد..


                    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                    نظر


                    • .::پترول::.

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط nnkhd نمایش پست ها
                        .::سشرق::.

                        سشرق
                        باید دید در زمان مشخص شده به کدوم هدف میرسه.

                        هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

                        نظر


                        • سلام بر دوستان عزیز-
                          بنظرم رسید یکی ازصورت سازی یک شرکت دیگر راهم به اطلاع دوستانم برسانم. البته نظر بنده است شما هم بررسی وقضاوت کنید.

                          أللَّهمَ صَلِّ عَلی مُحمَّدوَّالِ مُحمَّد

                          نظر



                          • سهام شرکت بانک ملت که در تاریخ 5 آبان ماه سال 93 به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده جهت تصویب اساسنامه جدید بانک مرکزی بسته شده بود امروز بازگشایی شد، ولی معاملات آن بسیار مشکوک بود.
                            سهام شرکت بانک ملت که در تاریخ 5 آبان ماه سال 93 به دلیل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده جهت تصویب اساسنامه جدید بانک مرکزی بسته شده بود امروز بازگشایی شد، ولی معاملات آن بسیار مشکوک بود. ساعت 10:14 بود که پیغام ناظر مبنی بر بازگشایی نماد"وبملت" با محدودیت دامنه نوسان بر سامانه معاملات نقش بست. آن هم در شرایطی که صنعت بانک داری و موسسات مالی چند روزی بود که با اقبال بازار سرمایه روندی صعودی را پشت سر گذاشت و بانک ملت از این صعود جامانده بود و با توجه به ارزش بنیادی این سهم دلایل کافی برقرار بود تا کلیه بازار به استقبال خرید این سهم برود.


                            با اعلام پیغام ناظر بازار همگی در صدد خرید این سهم آن هم در سقف قیمتی دامنه نوسان روزانه برآمدند و سفارشات بسیاری برای خرید ارسال شد. بعد از دقایقی ناظر بازار اجازه بازگشایی سهم را داد و سهم از حالت ممنوع به حالت مجاز تغییر حالت داد. در همان ثانیه های ابتدایی سفارش های خرید به صورت اتوماتیک و دستی وارد شد و صف خرید به 380 میلیون سهم رسید. ولی آنچه معاملات را مشکوک کرد، بعد از آغاز معاملات سهم اتفاق افتاد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود بعد از معامله سهم و در ساعت 11:10 دقیقه حدود 6.4 میلیون سهم معامله شد که تقریبا تمام آن توسط یک حقوقی خریداری شد.

                            با توجه به اینکه بارها از سوی مسئولین بورس عنوان شده است، سامانه معاملات در صف های خرید و هنگام سفارش گیری اولیه به صورت تصادفی عمل می کند و اولویتی برای کارگزاران وجود ندارد و حجم هر بلوک سفارش100هزار سهم می باشد، چطور امکان دارد که تمام سفارشات سرخط برای یک کد حقوقی باشد و تقریبا تمام خرید توسط یک کد حقوقی خریداری شود؟

                            در انتهای بازار هم حجم معاملات نماد "وبملت" حدود 12 میلیون برگه سهم بود که باز حدود 90 درصد خرید برای 2 کد حقوقی بود. لذا با توجه به شائبه به وجود آمدن تخلف در معاملات امروز بانک ملت و حدس اولیه مبنی بر هماهنگ شدن با کد حقوقی و بعد از آن باز کردن نماد سهم (که کد حقوقی در ابتدای صف قرار گرفته باشد) از مسئولان محترم و زی ربط تقاضا داریم با شفاف سازی کامل در این مورد جلوی شایعات را گرفته یا در صورتی که واقعاً تخلفی صورت گرفته است، ضمن باطل کردن معاملات امروز با متخلفین برخورد های لازم را انجام دهند.


                            رامین عباسی
                            کارشناس بازار سرمایه

                            نظر


                            • تحلیل تکنیکالی سهام قشکر ( شکر شاهرود )
                              همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید. ظاهرا موج 4 نزولی در تایم فریم هفتگی در کف قیمتی 180 تومان به پایان رسیده است و با توجه به واگرایی مثبت در مک دی انتظار داریم از این نقطه فشار فروش کاسته شود. انتظار ما این است که در صورت مساعد بودن شرایط گروه قندی قیمت در کانال صعودی سبز رنگ به سمت موج 5 بزرگ صعودی پپش رود و به ترتیب اهداف قیمتی 291 تومان در میان مدت و 409 تومان در بلند مدت برسد.می توان محدوده کف قیمتی 180 تومان را حد ضرر در نظر گرفت قیمت فعلی سهم 193 تومان می باشد.

                              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                              نظر


                              • تحلیل کاملا دیدگاه شخصی داشته و هیچ گونه ترغیب در خرید یا فروش سهم نیست.

                                سیمان کردستان

                                افزایش سرمایه 100 در صدی هم داره
                                برای سرمایه گذاری اینو انتخاب کردم.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X