اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ولصنم(لیزینگ صنعت و معدن)
    موج اصلاحی در قالب 3-3-5 فرض شده.شکست خط روند نزولی به عنوان trigger ورود در نظر می گیریم.



    ویرایش توسط masoud0455 : https://www.traderha.com/member/10451-masoud0455 در ساعت 02-17-2014, 11:16 AM
    موفقیت بر روی ستونهای شکست شکل می گیرد...

    نظر


    • نوشته اصلی توسط mazrae نمایش پست ها
      نسبت به میانگین 45روزه عکس العمل نشان داده و تشکیل کندل چکش...احتمال برگشت وجود دارد
      سلام
      به نظرتون با قانون جدیدی که اعمال میشه می توان شکل کندلها را واقعی دانست و به عنوان یکی از آیتم های تصمیمگیری مد نظر قرار داد؟
      با سپاس

      نظر


      • خلاصه برنامه پایش 27 بهمن 92






        مردم هنوز بورس را از مسکن و طلا پربازده تر می دانند
        برنامه پایش شب گذشته در گفتگوی با کارشناسان و رئیس سازمان بورس به بررسی وضعیت کنونی بازار بورس پرداخت. در این برنامه علاوه بر دکتر زاهدی وفا رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، دکتر شایان آرانی متخصص بازار سرمایه و علی صالح نیا رئیس کل بورس به تحلیل وضعیت بازار بورس پرداختند.
        شایان آرانی : جلوگیری از فروش سهام تبعات حقوقی دارد
        دکتر شاهین شایان آرانی متخصص بازار سرمایه در گفتگو با برنامه پایش گفت : سازمان بورس اعلام کرده که تدابیری که اکنون در حال اجرای آن است مقطعی و کوتاه مدت هستند، این تدابیر به نظر من شیبی که به طور منفی ایجاد شده را مهار بکند.
        وی افزود : مهار این شیب اشکال ندارد ولی روش آن در جاهای مختلف متفاوت است، اینکه بیاییم اجازه ندهیم کسی سهام خود را بفروشد این اشکال دارد، اما سازمان بورس می.تواند با اقداماتی جلوی کاهش شاخص سهام را بگیرد. روش این سازمان درست نیست و جلوگیری از فروش سهام تبعات حقوقی دارد و باید با مکانیسم دیگری جلوی افت شاخص بورس را گرفت.
        زاهدی وفا : بازار بورس در ماه های آینده بیشترین سرمایه گذاری را خواهد داشت
        رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) در ارتباط با وضعیت کنونی بازار بورس گفت : فکر می.کنم که نوسانات در بازار بورس طبیعی است، البته این طبیعی بودن اگر بر اساس بنیاد های اصلی بازار باشد، قابل پیش بینی، کنترل و قابل سرمایه گذاری هم هست.
        وی افزود : اما گاهی اوقات در کنار بنیاد های اصلی بازار جو هیجانی و یا التهابات گروهی شکل می.گیرد که دخالت سازمان بورس یا مقام ناظر باید در جهت کاستن این التهابات باشد تا منافع سرمایه گذاران به خطر نیفتد. اما اگر نوسانات بر اساس موازین طبیعی باشد، مسئولین باید اجازه دهند بازار خود روند طبیعی را طی بکند.
        زاهدی وفا گفت : طی کردن روند طبیعی بازار نه فقط زمان افت شاخص باید باشد بلکه هنگامی که شاخص افزایش پیدا بکند جلوی افزایش شاخص به بهانه ایجاد حباب گرفته نشود. با تغییراتی که در مصوبه مجلس صورت گرفت پیش بینی من این است که بازار بورس در ماه های آینده بیشترین اقبال و سرمایه گذاری را خواهد داشت.
        صالح آبادی : همواره در کنار سرمایه گذاران هستیم
        علی صالح آبادی رئیس کل بورس در گفتگوی تلفنی در ارتباط با بازار بورس گفت : ما در همه شرایط کنار مردم هستیم و این را وظیفه خود می.دانیم، شاخص بازار سرمایه به هر حال نوسان پیدا می.کند، همواره این را گفته.ام که ما باید بازار سرمایه را در یک روند بلند مدت مد نظر قرار دهیم و نوسانات کوتاه مدت نباید ملاک تصمیم گیری قرار بگیرند.
        صالح آبادی افزود : ما برای بازار سرمایه برنامه داریم و به دغدغه های سرمایه گذاران توجه می.کنیم، از این رو طرحی که از دیروز اجرا کردیم در جهت اطمینان بخشی به بازار بود و این طرح توانست اثر مثبت خود را بر بازار بگذارد و جلوی هیجانات کاذبی که در بازار به وجود آمده را بگیرد.
        وی افزود : به واسطه این طرح کسانی که می.خواهند سهام خود را بفروشند برای اینکه جو کاذب بر بازار شکل نگیرد و سرمایه گذاران از صف.های فروش نگرانی نداشته باشند از ساعت 8.30 تا 12 برای فروش سهام محدودیت گذاشته.ایم و از ساعت 12 به بعد همه محدودیت.ها برداشته می.شود.
        رئیس کل بورس با توجه به نظرسنجی برنامه پایش گفت : مردم تاکنون به سرمایه گذاری در بازار بورس اعتماد دارند.
        مردم هنوز بورس را از مسکن و طلا پربازده تر می.دانند
        برنامه پایش شب گذشته سؤال نظر سنجی خود از مردم پرسید به نظر شما در ماه های آینده سرمایه گذاری در کدام بازارها پربازده تر است. 1 . بورس 2. طلا 3. مسکن
        در پایان این نظر سنجی که بیش از نیم میلیون شرکت کننده داشت
        ، 54 درصد یعنی 278 هزار و 733 نفر اعلام کردند که سرمایه گذاری در بازار بورس از بازارهای طلا و مسکن پربازده تر است، همچنین 14 درصد به گزینه طلا رای دادند و 32 گزینه مسکن را انتخاب کردند. به این ترتیب بینندگان اعلام کردند که بازار بورس در ماه های آتی پربازده تر است بازارهای طلا و مسکن است.
        برنامه پایش در تاریخ 26 آبان ماه نیز این سؤال را از بینندگان پرسیده بود که
        در آن برنامه 64 درصد از مردم سرمایه گذاری در بازار بورس را سودآور تر تشخیص داده بودند.

        نظر


        • دکتر حسن روحانی رئيس جمهور، صبحگاه امروز به صورت غیرمنتظره با حضور در ساختمان اصلي وزارت نفت، با مديران و كاركنان ارشد صنعت نفت به گفتگو نشست.



          به گزارش خبرنگار مهر، دكتر حسن روحاني صبحگاه امروز (دوشنبه 28 بهمن) با حضور در ساختمان اصلي وزارت نفت، ضمن ديدار با مديران ارشد صنعت نفت، با آن ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.
          در اين ملاقات كه از ساعات اوليه صبح آغاز شد، دكتر روحاني با همراهي جمعي از وزاء و مسوولان ارشد دولتي از بخش هاي مختلف وزرات نفت بازديد ودر جلسه هيات مديره شركت ملي نفت ايران شركت كرد.
          پس از نخستين سفر رييس جمهور به عسلويه و بازديد از پروژه هاي نفتي قطب انرژي ايران و نيز دومين حضورايشان در منطقه نفتي دارخوين و حالا شركت در جمع مديران صنعت نفت كشور در وزارت نفت، به نظر مي رسد دولت يازدهم نگاه ويژه و ارزشمندي به اين بخش داشته و نشان از توجه و عنايت دولت تدبيرواميد به اين حوزه مهم و استراتژيك دارد.
          اميد مي رود كاركنان صنعت نفت اين توجه را ارج نهاده ودرتلاشي مضاعف در جهت توسعه كمي و كيفي فعاليتهاي اين مجموعه عظيم و تاثيرگذار بيش از پيش گام بردارند.
          جلسه مشترک رئیس جمهوری با وزیر نفت و ٣٠ تن از مدیران و معاونان صنعت نفت هم اکنون در ساختمان وزارت نفت در حال برگزاری است؛ محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در این جلسه حضور دارد.
          براساس این گزارش، رئیس جمهوری آذرماه امسال در جریان سفر به پارس جنوبی از پروژه های نفتی قطب انرژی ایران بازدید کرد. همچنین دی ماه امسال در نخستین سفر استانی هیئت دولت به خوزستان، رئیس جمهوری از منطقه نفتی دارخوین بازدید کرد و در نشست مشترک با وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت در جریان روند تولید نفت و گاز در کشور قرار گرفت.
          دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل.های مختلف انرژی، ١٢ کارگروه تخصصی ستاد هدفمندسازی یارانه ها را تشکیل داد که کارگروه ویژه انرژی به ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت تشکیل شده است.
          حال سناریوهای قیمت بنزین سهمیه.ای 700 تومانی و آزاد 1050 تومانی روی میز دولت قرار گرفته است تا شاید پس از بازدید رئیس جمهور از وزارت نفت و بررسی آخرین تحولات، اخبار مهم در این باره در روزهای آینده اعلام شود.

          http://www.mehrnews.com/detail/News/2237883

          نظر


          • نوشته اصلی توسط masoud0455 نمایش پست ها
            ولصنم(لیزینگ صنعت و معدن)
            موج اصلاحی در قالب 3-3-5 فرض شده.شکست خط روند نزولی به عنوان trigger ورود در نظر می گیریم.



            سلام دوست خوبم
            یه مسئله ای رو میخواستم گوشزد کنم و اون اینکه برای تاییدیه rd یا hd رو بگیریم حتما باید حداقل یک کندل برگشتی در فاز دیگه مکدی ایجاد بشه

            نظر


            • نوشته اصلی توسط sasanmn27 نمایش پست ها
              سلام دوست خوبم
              یه مسئله ای رو میخواستم گوشزد کنم و اون اینکه برای تاییدیه rd یا hd رو بگیریم حتما باید حداقل یک کندل برگشتی در فاز دیگه مکدی ایجاد بشه
              آقای دکتر... خدمتون عرض کنم که 1- زمانی که macd به مثبت تغییر فاز میده به منزله اینه که حجم خرید وارد شده.ربطی به واگرایی نداره. 2- این جمله تون رو من متوجه نمیشم.کندل برگشتی در فاز دیگر مکدی !!!!! احتمالا منظورتون هیستوگرام هست.وگرنه ما تو macd کندل نداریم. خواهشا قبل از ارسال پست, دقیق تر مطالعه بفرمایید.
              ویرایش توسط masoud0455 : https://www.traderha.com/member/10451-masoud0455 در ساعت 02-17-2014, 10:37 PM
              موفقیت بر روی ستونهای شکست شکل می گیرد...

              نظر


              • نوشته اصلی توسط masoud0455 نمایش پست ها
                آقای دکتر... خدمتون عرض کنم که 1- زمانی که macd به مثبت تغییر فاز میده به منزله اینه که حجم خرید وارد شده.ربطی به واگرایی نداره. 2- این جمله تون رو من متوجه نمیشم.کندل برگشتی در فاز دیگر مکدی !!!!! احتمالا منظورتون هیستوگرام هست.وگرنه ما تو macd کندل نداریم. خواهشا قبل از ارسال پست, دقیق تر مطالعه بفرمایید.
                فکر نمیکنم توهینی تو پست به شما کرده باشم که بخواید کلمه دکتر . . . استفاده کنید ادب مرد به ز دولت اوست . اون پست رو خیلی سریع نوشتم و هدفم فقط چیزی بود که بنظرم میرسید رو بگم . گفتن کلمه کندل شاید بخاطر استفاده بیش از حد از این کلمه توسط من باشه . البته نکته اخر فکر میکنم تو ضیحات اقای ازادی در مورد ورود به پوزیشن با استفاده از واگرایی این بود . البته چه تحلیل شما و چه حرف من مطلقا نمیتونه درست باشه و اینجا محل تبادل نظر نه وحی منزل.
                در تایم h1 وh4 و d در حالت نزولی قرار داره و در حال ساخت موج 4 که قیمت مقداری رشد داره سپس برای ساخت موج 5 نزولی اماده میشه . ولصنم
                اقای آزادی همیشه میگفتن یه تحلیل رو شخصی نکنید و همیشه یادمون باشه احتمال هر اتفاقی رو بدید و هرکس با شیوه خودش تحلیل میکنه و اگه من در مورد واگرایی و تشخیص اون اشتباه میکنم سما منو به تاپیک یا تالار گفتگویی راهنمایی کنید
                ویرایش توسط sasanmn27 : https://www.traderha.com/member/11034-sasanmn27 در ساعت 02-17-2014, 11:29 PM

                نظر


                • نوشته اصلی توسط sasanmn27 نمایش پست ها
                  فکر نمیکنم توهینی تو پست به شما کرده باشم که بخواید کلمه دکتر . . . استفاده کنید ادب مرد به ز دولت اوست . اون پست رو خیلی سریع نوشتم و هدفم فقط چیزی بود که بنظرم میرسید رو بگم . گفتن کلمه کندل شاید بخاطر استفاده بیش از حد از این کلمه توسط من باشه . البته نکته اخر فکر میکنم تو ضیحات اقای ازادی در مورد ورود به پوزیشن با استفاده از واگرایی این بود . البته چه تحلیل شما و چه حرف من مطلقا نمیتونه درست باشه و اینجا محل تبادل نظر نه وحی منزل.
                  در تایم h1 وh4 و d در حالت نزولی قرار داره و در حال ساخت موج 4 که قیمت مقداری رشد داره سپس برای ساخت موج 5 نزولی اماده میشه . ولصنم
                  اقای آزادی همیشه میگفتن یه تحلیل رو شخصی نکنید و همیشه یادمون باشه احتمال هر اتفاقی رو بدید و هرکس با شیوه خودش تحلیل میکنه و اگه من در مورد واگرایی و تشخیص اون اشتباه میکنم سما منو به تاپیک یا تالار گفتگویی راهنمایی کنید
                  دوست عزیز بهتره به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای, در زمینه واگرایی مطالعات بیشتری داشته باشید. بورس تهران روزی 3.5 ساعت بیشتر نیست. تحلیل یک ساعته و 4 ساعته براش معنایی نداره که شما وقتتون را صرف کنید.
                  در کنار تحلیل تکنیکال, بنده جدول عملکرد دو سال شرکت را بر اساس eps قرار دادم.
                  واقعا به آقای آزاد.ی حق میدم که در تاپیک درد و دل های بورسی را تخته کردند.از این به بعد ترجیح میدم تاپیکی اختصاصی برای تحلیل هام داشته باشم.تا بخوام برای هر تحلیلی جواب پس بدم.دوست عزیز شمایی که می فرمایید: اگه در مورد واگرایی و تشخیص اون اشتباه میکنم...خوب این یعنی شما به دانسته هاتون شک دارید بنابراین با شک و تردید نباید اظهار نظر کرد.به خدا خیلی خوبه آدم قبل از پست زدن قدری تامل و تعمق به خرج بده.

                  براتون آرزوی موفقیت دارم.
                  ویرایش توسط masoud0455 : https://www.traderha.com/member/10451-masoud0455 در ساعت 02-18-2014, 02:13 AM
                  موفقیت بر روی ستونهای شکست شکل می گیرد...

                  نظر


                  • یک کارشناس بازار سرمایه به بیان راهکارهایی برای ممانعت از بروز پیامدهای کنونی در بازار بورس پرداخت و یادآور شد: مدیران باید در زمان خلاء اطلاعات با شفافیت کامل اطلاع.رسانی کرده و پاسخگو باشند..
                    مرتضی دلخوش در گفت.وگو با ایسنا در مورد تحولات اخیر در بازارسرمایه با یادآوری اواسط مردادماه ۹۱ که شاخص بورس به کف ۲۴ هزار واحد رسیده بود، اظهار کرد: در آن زمان همه با ناامیدی به بورس نگاه می.کردند اما کم.کم بازار بورس رونق گرفت و همزمان با افزایش قیمت ارز در نتیجه افزایش ارزش دارایی.های شرکت.ها، قابل تصور بود که ارزش سهام شرکت.ها و به.خصوص آنهایی که در امر صادرات فعال هستند، رشد یافته و بازار سرمایه بتواند بخشی از نقدینگی.های سرگردان را جمع کند.. وی با بیان اینکه رشد بورس متناسب با سایر بازارهای موازی در ایران مانند ارز، طلا و سکه، مسکن و حتی خودرو تا زمان انتخابات ادامه پیدا کرد، گفت: در نهایت با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس.جمهور از سویی دید دنیا نسبت به ایران بهتر شد و از سویی دیگر تعیین کادر اقتصادی بالاخص انتخاب دکتر نوبخت موجب ایجاد جو روانی مثبت در جامعه شد که به کاهش التهاب و رشد قیمت.ها منجر شد..
                    دلخوش خاطرنشان کرد: مردم هر روز بیشتر از قبل به دنبال کاهش قیمت.ها بودند و با مطرح شدن بحث رفع تحریم.ها و کسب نتایج مثبت در مذاکرات بین.المللی، تمام بازارهای موازی بورس که جهت سفته.بازی بودند متوقف و حتی متضرر شدند که این امر موجب شد سرمایه.های سرگردان بیشتر به سمت بورس حرکت کند.. وی گفت.: درحالی که آمارهای بانک مرکزی و مرکز آمار ایران حاکی از رشد منفی اقتصاد بود اما مدیران بورس بر رشد بورس به دلیل افزایش سوددهی شرکت.ها تاکید داشتند این درحالی است که در آن زمان روند رشد شاخص.ها تا حدودی نیز تحت تاثیر رفع تحریم.های شرکت پتروشیمی، دارویی و خودرویی معقول به نظر می.رسید اما نه تا این حد که طی یک سال نرخ بازده معقول سرمایه.گذاری در ایران (نرخ بهره بانکی) حدود ۲۰ درصد و میزان بازدهی بورس در ۹ ماه سال ۹۲ به بیش از ۱۳۰ درصد .برسد! وی با بیان اینکه رشد بی.رویه بورس می.توانست هشداری برای مدیران بورس باشد، بیان کرد: البته آنان همیشه به گزارشات صورت.های مالی ارایه شده در شبکه کدال بورس که نحوه تهیه و تنظیم این گزارشات مالی خود جای بحث بسیاری دارد همچنین نسبت p/e شرکت.ها اشاره داشته و تاکید می.کردند که حبابی وجود ندارد..
                    چرا بورس ریخت؟
                    همچنین این کارشناس بازار سرمایه در ادامه به دلایلی که می.تواند موجب کاهش شاخص بورس و متضرر شدن حدود هفت میلیون نفر عضو آن به خصوص اشخاص حقیقی که اغلب سهامداران خرد هستند، شده باشد اشاره و توضیح داد: اطلاع.رسانی شفاف و صادقانه توسط مدیران، کارشناسان و روزنامه.های بورسی انجام نشد این درحالی است که کاملا مشخص بود که رشد شاخص بورس ناشی از سفته.بازی و از بین رفتن انگیزه جذب نقدینگی در بازارهای موازی و سرازیر شدن آنها به سمت بورس و تا حدودی وضعیت بهتر بخشی از صنایعی که مشمول رفع تحریم.ها بودند، بود اما مدیران بورسی نخواستند به این امر واضح توجه کنند.. وی افزود: زمانی که از سویی اقتصاد کشور در حال رکود و با رشد منفی درگیر است و تولید با ۳۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می.کند چطور می.توان تصور کرد که سهام چنین شرکت.هایی رشد کنند مگر و فقط جنبه بورس بازی در آن نهفته باشد.. به گفته دلخوش، نبود گزارشات مالی شفاف و منطقی جهت تصمیم.گیری خریداران سهام همچنین عدم اطلاعات کافی اشخاص حقیقی از بازار سرمایه و هجوم این افراد بدون تامل برای فروش سهام خود در سستی بازار و ریزش.های اخیر بی.تاثیر نبوده است.. وی با اشاره به از بین رفتن حس اعتماد به بازار سرمایه و عدم پاسخگویی مدیران بورسی در این مقطع گفت: در عین حال نباید عوامل دیگری نظیر بهره مالکانه، نرخ خوراک پتروشیمی.ها، جو روانی، اوراق مشارکت و نظایر آن را نیز در شرایط موجود بورس بی.تاثیر دانست..
                    راهکارهای کنترل
                    این کارشناس بازار سرمایه همچنین به بیان راهکارهایی برای ممانعت از بروز پیامدهای کنونی در بازار بورس پرداخت و یادآور شد: مدیران باید در زمان خلاء اطلاعات با شفافیت کامل اطلاع.رسانی کرده و پاسخگو باشند..
                    وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از رشد بی.رویه ارزش سهام شرکت.ها افزود: البته در این امر می.توان نظارت و کنترل بیشتری در مورد گزارشات مالی اعمال کرد.. به گفته دلخوش، جلوگیری از جوزدگی صرف با تاکید بر رشد شاخص.ها بدون توجه به رشد اقتصادی کشور، سود تجاری شرکت.ها و سایر عوامل موثر بر بازار سرمایه از لازمه.های پیشگیری از رشد حبابی بورس است..
                    وی همچنین بر لزوم حمایت دولت و اشخاص حقوقی از جمله صندوق.ها و شرکت.های سرمایه.گذاری از بازار سرمایه تاکید کرد..
                    دلخوش خاطرنشان کرد: تغییر ترکیب شرکت.های تاثیرگذار بر شاخص کل که بیشترین تاثیر را روی آن دارند مثل مخابرات، بانک.ها یا پتروشیمی خلیج.فارس همچنین رشد منفی شاخص کل موجب ایجاد جو روانی منفی در سهامداران خواهد شد درحالی که این شاخص نمونه کامل و درستی از جامعه آماری بورس نیست..

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط khosroshahiy نمایش پست ها
                      سلام
                      به نظرتون با قانون جدیدی که اعمال میشه می توان شکل کندلها را واقعی دانست و به عنوان یکی از آیتم های تصمیمگیری مد نظر قرار داد؟
                      با سپاس

                      سلام..در رابطه با قانون جديد و تاثيرش روي کندل ها بايد مطالعه بشود که آن هم از عهده مني که در اول راه هستم ساخته نيست...ولي در بعضي از حالات با توجه به نوع کندل و تحليل هاي ديگه شايد بتوان استفاده کرد(بايد ديد چقدر آن الگو اعتبار دارد)...در هر صورت به عنوان يک آيتم با درصد اهميت پايين بد نيست استفاده شوند و فقط بر اعتبار يک الگو و تحليل مي افزايند...البته اين نظر شخصيمه.

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط sasanmn27 نمایش پست ها
                        فکر نمیکنم توهینی تو پست به شما کرده باشم که بخواید کلمه دکتر . . . استفاده کنید ادب مرد به ز دولت اوست . اون پست رو خیلی سریع نوشتم و هدفم فقط چیزی بود که بنظرم میرسید رو بگم . گفتن کلمه کندل شاید بخاطر استفاده بیش از حد از این کلمه توسط من باشه . البته نکته اخر فکر میکنم تو ضیحات اقای ازادی در مورد ورود به پوزیشن با استفاده از واگرایی این بود . البته چه تحلیل شما و چه حرف من مطلقا نمیتونه درست باشه و اینجا محل تبادل نظر نه وحی منزل.
                        در تایم h1 وh4 و d در حالت نزولی قرار داره و در حال ساخت موج 4 که قیمت مقداری رشد داره سپس برای ساخت موج 5 نزولی اماده میشه . ولصنم
                        اقای آزادی همیشه میگفتن یه تحلیل رو شخصی نکنید و همیشه یادمون باشه احتمال هر اتفاقی رو بدید و هرکس با شیوه خودش تحلیل میکنه و اگه من در مورد واگرایی و تشخیص اون اشتباه میکنم سما منو به تاپیک یا تالار گفتگویی راهنمایی کنید
                        دوست عزیز به دل نگیر به گذاشتن تحلیل هات ادامه بده بدون گذاشتن این تحلیل ها به اشتباهات خودت پی نمیبری .یک فایل اموزش واگرایی ها از اقای ازادی هست سرچ کن و اونو مطالعه کن امیدوارم موفق باشی

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط masoud0455 نمایش پست ها
                          دوست عزیز بهتره به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای, در زمینه واگرایی مطالعات بیشتری داشته باشید. بورس تهران روزی 3.5 ساعت بیشتر نیست. تحلیل یک ساعته و 4 ساعته براش معنایی نداره که شما وقتتون را صرف کنید.
                          در کنار تحلیل تکنیکال, بنده جدول عملکرد دو سال شرکت را بر اساس eps قرار دادم.
                          واقعا به آقای آزاد.ی حق میدم که در تاپیک درد و دل های بورسی را تخته کردند.از این به بعد ترجیح میدم تاپیکی اختصاصی برای تحلیل هام داشته باشم.تا بخوام برای هر تحلیلی جواب پس بدم.دوست عزیز شمایی که می فرمایید: اگه در مورد واگرایی و تشخیص اون اشتباه میکنم...خوب این یعنی شما به دانسته هاتون شک دارید بنابراین با شک و تردید نباید اظهار نظر کرد.به خدا خیلی خوبه آدم قبل از پست زدن قدری تامل و تعمق به خرج بده.

                          براتون آرزوی موفقیت دارم.
                          دلیل بسته شدن تاپیک آقای آزادی من و یا بقیه دوستان نیستیم. ایشون از شخصی گله مند شدن و بستن . اما مقایسه خودتون با ایشون(اقای آزادی) مثه مقایسه زمین خاکی با ورزشگاه آزادیه . اعتماد بنفس از تحمل انتقاد یا پیشنهاد دیگران مشخص میشه وگرنه که تو حرف همه استادن و اعتماد بسقف دارن . اما لطفا جملات دیگران رو کامل بخونید و گزینش و تفسیر نکنید .
                          اما در مورد تایم فریم ساعت کار بازار مشخصه اما خیلی ها در بازار های مختلف تایم 1 دقیقه و 15 دقیقه یا 30 دقیقه استفاده میکنن و توجیه اینکه کدوم تایم درسته یا غلطه برمیگرده به سود آوری پلن معاملاتی اون شخص و گرنه تایم 24 ساعته یا هفتگی هم همون اشکال بیشتر بودن از تایم 4 ساعته رو داره شایدم بدترم باشه .
                          دلیلم برای واگرایی رو قبول دارم و اطمینان دارم و در بازار ایران امتحان کردم و خوب بمن جواب داده . اما منظورم از اون جمله اگر من اشتباه میکنم بعنوان مثال بود که شما هر وقت دیدی کسی اشتباه میکنه و دلیل شما محکمه اون شخص رو به تاپیک یا تالاری که در مورد اون موضوع است راهنمایی کنید الگو آقای آزادی باشه برامون .

                          نظر


                          • دوستان عزیز ببخشید که فضولی می کنم
                            یکی از تفاوتهایی که این فروم نسبت به فروم های مشابه داشته داره اینه که معمولاً بحث های دو نفره (که عمدتاً بی نتیجه هستند) کمتر پیگیری میشه و دوستان خیلی قضیه رو کش نمیدن.
                            فکر نمیکنم هیچ کدام از کاربران هم خیلی علاقه ای به ادامه پیدا کردن این تیپ بحث ها داشته باشند.
                            شخصاً اگر احساس کنم کسی تو تحلیلش اشتباهی داره تو پیام خصوصی بهش میگم و معمولاً هم بهتر جواب میده.
                            در هر حال دوستان میان اینجا که تحلیل و خبر ببینن نه مشاجره ...
                            "Sometimes your best investments are the ones you don't make."
                            Donald Trump

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط sasanmn27 نمایش پست ها
                              دلیل بسته شدن تاپیک آقای آزادی من و یا بقیه دوستان نیستیم. ایشون از شخصی گله مند شدن و بستن . اما مقایسه خودتون با ایشون(اقای آزادی) مثه مقایسه زمین خاکی با ورزشگاه آزادیه . اعتماد بنفس از تحمل انتقاد یا پیشنهاد دیگران مشخص میشه وگرنه که تو حرف همه استادن و اعتماد بسقف دارن . اما لطفا جملات دیگران رو کامل بخونید و گزینش و تفسیر نکنید .
                              اما در مورد تایم فریم ساعت کار بازار مشخصه اما خیلی ها در بازار های مختلف تایم 1 دقیقه و 15 دقیقه یا 30 دقیقه استفاده میکنن و توجیه اینکه کدوم تایم درسته یا غلطه برمیگرده به سود آوری پلن معاملاتی اون شخص و گرنه تایم 24 ساعته یا هفتگی هم همون اشکال بیشتر بودن از تایم 4 ساعته رو داره شایدم بدترم باشه .
                              دلیلم برای واگرایی رو قبول دارم و اطمینان دارم و در بازار ایران امتحان کردم و خوب بمن جواب داده . اما منظورم از اون جمله اگر من اشتباه میکنم بعنوان مثال بود که شما هر وقت دیدی کسی اشتباه میکنه و دلیل شما محکمه اون شخص رو به تاپیک یا تالاری که در مورد اون موضوع است راهنمایی کنید الگو آقای آزادی باشه برامون .
                              فکر نمی کنم بنده در خلال پستم خودم را با آقای آزادی مقایسه کردم.ایشون یکی از الگوهای بنده هستند.این جملات حاصل دلخوری شماست.بنده همیشه تو این فروم عنوان کردم که بنده حضورم در بازارهای مالی به یک سال هم نمیرسه که دوستان در جریان هستند.روزانه مثل یک دانشجویی پشت کنکوری بیش از ۱۲ ساعت مطالعه دارم.بنده قصد ناراحتی شما را نداشتم،واژه دکتر رو من به مزاح گفتم،نمی دونستم اینقدر حساس هستید.اگه ناراحت شدید معذرت می خوام.
                              در مورد تایم فریم در بورس تهران هم خدمتون عرض کنم که اگر قصد نوسان گیری از بورس تهران دارید با تایم فریم پایین این کار رو انجام می دهند.ولی مهمتر از اون اینه که شما سهام هایی را انتخاب کنید که مستعد نوسان گیری در طول روز هستند.یعنی در واقع شما به جای اینکه بیاید عملکرد شرکت ها که شامل صورت سود و زیان و... را تحلیل کنید , رفتار سهامداران عمده آنها تحلیل کنید.هر سهمی به درد نوسان گیری نمی خوره.من زیاد توصیه نمی کنم که اینکار را انجام بدید.
                              در آخر برای دلجویی از شما, فایل PDF آموزش واگرایی از آقای آزادی قرار میدم امیدوارم که از دست شوخی های ما هم دلخور نباشی.

                              دانلود

                              تقدیم به شما(از طرف زمین خاکی)
                              ویرایش توسط masoud0455 : https://www.traderha.com/member/10451-masoud0455 در ساعت 02-19-2014, 03:52 AM
                              موفقیت بر روی ستونهای شکست شکل می گیرد...

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط masoud0455 نمایش پست ها
                                ولصنم(لیزینگ صنعت و معدن)
                                موج اصلاحی در قالب 3-3-5 فرض شده.شکست خط روند نزولی به عنوان trigger ورود در نظر می گیریم.




                                به نظرم تحليل خوبي انجام داديد فقط متوجه نشده چرا atp پاييني رو روي اون نقاط خاص زديد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X