اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل ها و نظرات حرفه ای های بنیادی و تکنیکال بورس تهران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #91
    سلام دوستان در کامنت قبلی از حرکت ساختمانیها(وساخت)در ابان ماه خبر دادم .حال که وارد ابان شدیم منتظر صعود باشید.

    نظر


    • #92
      نوشته اصلی توسط همیلتون نمایش پست ها
      با عرض سلام
      وخسته نباشید بابت زحمات شما
      غرض از مزاحمت جناب فاندانیکال اگر خبری یا اطلاعی از بنیاد و درون لخزر داشتید ممنونتون میشوم نمی دونم چرا داره کم کم ساز ناسازگاری میزنه
      ارادتمندم
      جناب همیلتون
      سلام
      من خبری از این سهم ندارم
      تحلیل های بنیادی حرفه ای های بورس تهران و همچنین تحلیل های شخصی اینجانب ،
      صرفا به منظور ایجاد دریچه ای جدید برای بررسی و تحلیل معامله گران است
      و لذا اساسا بر مبنای این تحلیل ها اقدام به خرید یا فروش نفرمایید.

      نظر


      • #93
        چشم اسفندیار

        شاهین
        پنج شنبه 2 آبان
        سلام

        از سودهای کاغذی شروع کنیم یک سری از شرکتهای بورسی نمیتوانند برای سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب شوند اینها سود واقعی نمیتوانند بسازند و ما نمیتوانیم برای مثلا دو مجمع پی درپی بازده نقدی از انها داشته باشیم نمونه ان در گذشته دارو دسته وصنعت و پلوله و... اما امروز هم کم نیستند از این شرکت ها به خصوص در صنعت خودرو حتما وقتی میخوایهد سهمی را برای سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب کنید به روند دی پی اس ان در گذشته و تلرانش قیمتی ان توجه کنید.

        اما غپاک شرکت میشه گفت احیا شده است سود عملیاتی امسال 58 تومان است درحالی که سال گذشته 10 تومن زیان بوده است به هر حال شش ماهه نتوانسته و هم نخواسته چیزی رو کند هزینه های مالی شرکت بسیار سنگین است فقط در شش ماهه 103 میلیارد هزینه مالی داشته افزایش سرمیاه از اورده برای شرکت یعنی رشد طوفانی در سود اوری غپاک امسال به راحتی بیش از 400 میلیارد تومن فروش خواهد داشت که رقم قابل توجهی است متاسفانه حاشیه سود ناخالص شرکت بسیار پایین است در حدود 6 درصد که میتواند البته به عنوان یک پتانسیل تلقی شود افزایش نرخ کره چون اواخر شهریور اعلام شد تاثیر چندانی در گزارش شش ماهه نداشته است به هر حال با ارزش بازاری تقریبا 103 میلیارد تومنی غپاک برای سرمایه گذاری بلند مدت جذاب است.

        در کنار این عوامل باید عرض کنم مدیر قدری وارد شرکت شده است که حکم جک ولش را برای شرکت دارد همچنین حمایت های گروه غذایی سینا از زیر مجموعه های بنیاد هم جدی است.

        گزارش دافارا خیلی عالی بود این انتی بیوتیک ساز کهنه کار شش ماهه سود 165 تومنی ساخته یعنی در سه ماهه تابستان که کمترین میزان مصرف محصولات شرکت است توانسته 105 تومن سود بسازد

        شرکت تونسته سود عملیاتی بیشتر از کل سال گذشته بدست بیاره نکته ای که برایم خیلی جالب بود موجودی اماده فروش خیلی عالی شرکت بودبا توجه به این که حداکثر مطرف انتی بیوتیک توی فوصل سرد رخ میدهد شرکت موجودی بسیار عالی برای فروش اماده کرده است که واقعا عالی است در مجموع فکر میکنم دفارا امسال بتونه سودی بیش از 500 تومن را بسازه فقط ار سرمیاه گذاری ها حود 80 تومن به سود شرکت افزوده خواهد شد .

        غول دارویی ها وپخش واقعا در قیمت جذابی قرار دارد من همچنان خریدار ان هستم مالک بزرگترین شرکت پخش داروی کشور میباشد حجم دارایی های شرکت های پخش بالاست در کنار ان صنعت پخش برای بازار سرمیاه هنوز ناشناخته است به نظر من وپخش در کنار داشتن بهترین شرکتهای دارویی مالک بهترین و بزرگترین شرکت پخش کشور است توزیع داروپخش امسال سودی بین 1600 تا 2000 تومن میتواند بسازد ولی برای سال 93 این رقم بیش از 2200 تومن خواهد بود.

        ارزش بازاری وپخش در حدود 900 میلیارد تومن است در حالی که فقط یکی از زیر مجموعه های بورسی ان به نام دارو نزدیک 400 میلیارد تومن ارزش بازاری دارد برارود خودم این است ارزش توزیع داروپخش بیش از یک هزار میایارد تومن است به هر حال وپخش روند سود سازی مناسبی دارد و هم حجم دارایی قابل توجهی دارد تنها ایراد سهم شناوری کم و نقدشوندگی بسار ضعیف ان است شناوری ان کمتر از 20 میلیون سهم است متاسفانه تامین هم فروشنده نسیت و ونیکی هم به خاطر از دست دادن کرسی به شدت خریدار هم است. به هر حال اعتقاد دارم وپخش ارزش سرمیاه گذاری یکساله را دارد با حداقل بازدهی 50 درصدی . در مورد وپخش حرف برای گفتن زیاد است .

        داسوه هم عالی کار کرده است سه ماهه دوم خیلی خوب کار کرده است به نظر من داسوه هم ارزش سرمایه گذاری را دارد طرح توسعه شرکت هم اواخر اسمال احتمالا راه بیافتد در کنار ان تولید داروی جدید ام اس هم برای شرکت سوداوری خیلی خوبی خواهد داشت. امسال حوالی 700 میتونه سود بسازه .

        کاما هم گزارش خیلی خوبی داره امسال میتونه 230 تا 270 سود بسازه .

        همراه اول هم ثابت کرد که هنوز اس ام اس بازی رونق خوبی داره و گزارش خوبی داد امسال فکر میکنم بتونه 1200 بسازه سهم کم ریسکی است و روندی صعودی بسیار اراومی داد.

        سایپا هم که گل کاشت 44 تومن زیان حالا با چه انگیزه ای برخی سایپای 200 تومنی را میخرند خدا میداند

        امیدوارم سازمان سر عقل بیاد و جلوی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید را بگیره اگر این کار برای شرکتهای بزگر رخ بده برای بازار بسیار بد خواهد شد امیدوارم فشار از بالا برای این کار برداشته شود وگرنه بازار را از تعادل خارج خواهد کرد.

        انچه در بسیاری از گزارش ها مشهود بود رشد هزینه های مالی و کاهش تولید بود که نشان میده کشور در وضعیت رکورد بدی قرار دارد امیدوارم کاهش تنش با غرب وضعبت را بهتر نماید به هر حال به اعتقاد من بهترین گزارش ها توسط صنعت دارو ارایه شده البته تک سهم هایی هم توانسته اند عالی کار کنند
        تحلیل های بنیادی حرفه ای های بورس تهران و همچنین تحلیل های شخصی اینجانب ،
        صرفا به منظور ایجاد دریچه ای جدید برای بررسی و تحلیل معامله گران است
        و لذا اساسا بر مبنای این تحلیل ها اقدام به خرید یا فروش نفرمایید.

        نظر


        • #94
          وضعیت کلی بورس

          کاظم نادر علي:
          شنبه 4 آبان

          ارزش روز شركتهاي بورسي 355هزار ميليارد تومان و مجموع eps شركتهاي بورسي 48500ميليارد تومان
          که با در نظر گرفتن تعديل سود سهام بانكي و پتروشيمي و سيماني و هلدينگها و...در گزارشهاي6ماهه اين سود به 49200ميليارد تومان نهايتا ميرسد.

          با اين حساب يعنيp/e ميانگين بازار برابر7.2واحد است.
          اگر سود بانكي هم افزايش يابد و هدفمندي فاز دوم اجرا شود هر دو باعث کاهش پي برايي بازار خواهند شد.

          پي برايي صنعت پتروشيمي برابر 7واحد است که البته با احتساب تعديل سود شخارک-شفن-تاپيكو به عدد 6.3واحد ميرسد.
          البته پي برايي فارس و خوراک مايعها بيشتر از خوراک گازيهاست
          ريسک نوسانات دلار و ريسک گاز13سنتي فعلا سبب شده بازار پي برايي اين صنعت خصوصا پتروهاي گازي را از ميانگين پي برايي بازار کمتر بداند.

          پي برايي صنعت پالايشگاهي ميانگين8.3واحد است که شاوان و شتران بالاترين پي برايي در اين صنعت دارند
          پي برايي اين صنعت از ميانگين پي برايي کل بازار بيشتر است و جزو سهام پرريسک محسوب ميشوند.

          پي برايي صنعت بانكي حوالي6 واحد است که از پي برايي کل بازار کمتر است
          بحث تغيير سود بانكي همگام با تورم و بحث تسعير ارز و بحث سرمايگذاريهاي بانكي از خريد داراييهاي جديد يا واگذاري برخي داراييها سبب شده سهام اين گروه امسال با تعديل سود مواجه شوند اين صنعت ريسک بالايي ندارد.

          صنعت خودرو جزو بالاترين پي برايي هاي بازار است البته امسال بنظر نميرسد تغيير معنا داري در سود سهام اين صنعت رخ دهد ولي با اين وجود مشاركت خودروسازان خارجي و بحث تجديد ارزيابي داراييها و معاملات بلوكي ممكن از لحاظ رواني همچنان باعث داغ بودن تنور گروه شود ريسک اين صنعت نيز بالاست.

          صنعت اي تي ميانگين پي برايي6.5واحد که البته با توجه به قراردادهايي که در شرف بسته شدن در شركتهاي اين گروه رخ ميدهد سود سال بعد اغلب صنايع اين گروه با تعديل روبرو خواهد شد و همچنان 1واحد پي برايي کمتر از پي برايي کل بازار دارد و ريسک کمي دارند.

          صنعت فولادي و گروه روي ميانگين پي برايي6واحد دارند که با در نظر گرفتن نوسانات دلار و احتمال اجراي فاز دوم هدفمندي و وضعيت قيمتهاي جهاني بنظر ميرسد پي برايي6پايينتر ريسک چنداني نداشته باشند چون اغلب سهام اين گروه پوشش سود خوبي نيمه اول سال داشتند و تا پايان سال توان رشد سود دارند و سال بعد نيز با فرض دلار2800 و رشد50درصدي قيمت حاملهاي انرزي باز سود خوبي ميتوانند بسازند.

          صنعت سنگ اهن ميانگين پي برايي10واحد دارد که2.5واحد از ميانگين پي برايي بازار بالاتر است.
          ريسک صنعت نيز بحث نوسانات دلار و بودجه93و احتمال افزايش حقوق و بهره مالكانه معادن است که البته دلار بنظر نميرسد نوسان بيش از10درصد داشته باشد .
          هر چند تا پايان سال پتانسيل تعديل خوبي دارند ولي با توجه به پي برايي فعلي کوتاه مدت بالاي پي برايي10واحد بنظر نميرسد جذابيت خريدي داشته باشند.

          دولت بزودي بودجه93را اماده ميكند تا اخر پاييز تقديم مجلس کند .
          امسال هدفمندي با شيب38درصد ديده شده بود که تا کنون اجرا نشد .
          بايد ديد براي سال93فاز هدفمندي را با چه شيبي ميخواد پيشنهاد بده
          اگر بحث بنزين1000تومان و گاز13سنت و هدفمندي با شيب50درصد براي سال93اجرا شود و نرخ سود بانكي هم بخواد افزايش پيدا کنه در اينصورت
          epsشركتهاي بورس امسال به53هزار ميليارد و سال بعد نيز حوالي56هزار ميليارد خواهد بود لذا با پي برايي حدود7مرتبه ارزش بازار بورس تا370-380هزار ميليارد تا پايان سال جاي رشد خواهد داشت
          که مصادف است با شاخص84-90هزار واحد
          که کوتاه مدت شاخص74-69هزار نوساني خواهد بود
          ولي تا پايان سال بطرف82-84هزار و بعد تا92-94هزار حركت خواهد داشت
          تحلیل های بنیادی حرفه ای های بورس تهران و همچنین تحلیل های شخصی اینجانب ،
          صرفا به منظور ایجاد دریچه ای جدید برای بررسی و تحلیل معامله گران است
          و لذا اساسا بر مبنای این تحلیل ها اقدام به خرید یا فروش نفرمایید.

          نظر


          • #95
            ولیز و تارگت 350

            در صورت شکست سطح 241 میتوان وارد شد

            ویرایش توسط forex men : https://www.traderha.com/member/8617-forex-men در ساعت 10-27-2013, 07:41 PM
            بین شکست و پیروزی یک قدم فاصله است.مردم از ترس شکست ،شکست می خورند.

            نظر


            • #96
              پرایس 407 رو لمس کرده و به سیگنال لاین پایین چنگال و سطح 50 فیبو برخورد کرده به نظر کف سهم هست . دوستان در صورت ورود بعد از شکست 450 وارد شوند

              ویرایش توسط forex men : https://www.traderha.com/member/8617-forex-men در ساعت 10-27-2013, 08:02 PM
              بین شکست و پیروزی یک قدم فاصله است.مردم از ترس شکست ،شکست می خورند.

              نظر


              • #97
                به نظر حدود 600 سطح خوبی برای تقاضای سهم باشد و محدوده زمانی مشخص شده و سیگنال لاین چنگال این سطح را مورد تایید قرار میدهد.


                بین شکست و پیروزی یک قدم فاصله است.مردم از ترس شکست ،شکست می خورند.

                نظر


                • #98
                  نوشته اصلی توسط forex men نمایش پست ها
                  ولیز و تارگت 350

                  در صورت شکست سطح 241 میتوان وارد شد


                  در ادامه . . .

                  بین شکست و پیروزی یک قدم فاصله است.مردم از ترس شکست ،شکست می خورند.

                  نظر


                  • #99
                    نوشته اصلی توسط forex men نمایش پست ها
                    پرایس 407 رو لمس کرده و به سیگنال لاین پایین چنگال و سطح 50 فیبو برخورد کرده به نظر کف سهم هست . دوستان در صورت ورود بعد از شکست 450 وارد شوند

                    ادامه . . .

                    بین شکست و پیروزی یک قدم فاصله است.مردم از ترس شکست ،شکست می خورند.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط forex men نمایش پست ها
                      به نظر حدود 600 سطح خوبی برای تقاضای سهم باشد و محدوده زمانی مشخص شده و سیگنال لاین چنگال این سطح را مورد تایید قرار میدهد.



                      دوستان تصاویر نیاز به توضیح ندارد و گویا هست.
                      لازم دیدم این نکته را عرض کنم که برای دارویی ها و سیمانی ها اهداف بالایی را متصورم



                      یا حق
                      بین شکست و پیروزی یک قدم فاصله است.مردم از ترس شکست ،شکست می خورند.

                      نظر


                      • با سلام خدمت بزگواران و استادان.حدود 6 ماه است در بورس ایران فعالیت میکنم و یک دوره کلاس تکنیکال حضوری شرکت کردم و برنامه انلاین اقای ..... را هم دیدم کل 50 جلسه. دوره الیوت اقای بهزادی را هم مطالعه کردم .چند سوال ذهنم را چند وقتیه حسابی در گیر کرده:ایا برای بورس تهران میتوان استراتژی معاملاتی و پلن معاملاتی همانند انچه در بازارهای جهانی است حالا با تغییراتی ایجاد کرد و یا باید به تحلیل تکنیکال با ان همه اما و اگر هایش دل بست.دوم اینکه ساعات معاملاتی برای برسی نمودار ها و کندل ها در بورس ایران چه تایم فریمی قرار داد.؟سوم اینکه بار ها استاد ..... می گفتن تحلیل تکنیکال در سیستم تریدری ایشان جایی ندارد من کلن این موضوع را درک نکردم که ایا تحلیل تکنیکال بکنیم یا نکنیم؟و در بورس ایران چه کنیم با سیتم بخریم بفروشیم (در صورتی که بتوان تعریف کرد)و یا خیر با تکنیکال فقط جواب میدهد.کلن گیج شدم یکی منو نجات بده خواهشن

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط forex men نمایش پست ها
                          ادامه . . .


                          سلام دوستان

                          والبر رو حوالی 700 خالی کردم با بازدهی حدود 70 درصد

                          سیمانی ها هم راهشون هموار هست و بازده مناسبی دارند

                          توصیه به سهامداری دارم
                          بین شکست و پیروزی یک قدم فاصله است.مردم از ترس شکست ،شکست می خورند.

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط parazit2020 نمایش پست ها
                            با سلام خدمت بزگواران و استادان.حدود 6 ماه است در بورس ایران فعالیت میکنم و یک دوره کلاس تکنیکال حضوری شرکت کردم و برنامه انلاین اقای ..... را هم دیدم کل 50 جلسه. دوره الیوت اقای بهزادی را هم مطالعه کردم .چند سوال ذهنم را چند وقتیه حسابی در گیر کرده:ایا برای بورس تهران میتوان استراتژی معاملاتی و پلن معاملاتی همانند انچه در بازارهای جهانی است حالا با تغییراتی ایجاد کرد و یا باید به تحلیل تکنیکال با ان همه اما و اگر هایش دل بست.دوم اینکه ساعات معاملاتی برای برسی نمودار ها و کندل ها در بورس ایران چه تایم فریمی قرار داد.؟سوم اینکه بار ها استاد ..... می گفتن تحلیل تکنیکال در سیستم تریدری ایشان جایی ندارد من کلن این موضوع را درک نکردم که ایا تحلیل تکنیکال بکنیم یا نکنیم؟و در بورس ایران چه کنیم با سیتم بخریم بفروشیم (در صورتی که بتوان تعریف کرد)و یا خیر با تکنیکال فقط جواب میدهد.کلن گیج شدم یکی منو نجات بده خواهشن
                            اگه برا اين مطلب يه تاپيك هم ميزدي بد نبود كه چندين نفر با تجربه بتونن جواب بدن ( البته اگه اجازه بدن ) اما الانم اگه كسايي بتونن جواب بدن خيلي خوبه اينا سوالايه امثال بنده هم هست يه جورايي
                            مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                            نظر


                            • فخوز مجوز افزایش سرمایه 264%از انباشته صادر شده بود .امروز اعلام شد مورخه 1392/9/27 برای مجمع افزایش خواهد بست./
                              اشگهایی که هنگام شکست میریزیم همان عرقهایی هست که در راه کسب پیروزی نریختیم./

                              نظر


                              • اولین تحلیلی هست که توی فاروم میزارم. نمیدونم که آیا جای درستی هست یا نه. دنبال جایی هستم که نظرات اساتید در مورد صحت تحلیل بدونم.ممنون میشم راهنماییم کنید

                                نظر

                                پردازش ...
                                X