اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحریم‌ها روسیه را برای ایجاد زیرساخت‌هایی برای بازار رمزارزهای خود ترغیب می‌کند

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحریم‌ها روسیه را برای ایجاد زیرساخت‌هایی برای بازار رمزارزهای خود ترغیب می‌کند

    یکی از مقامات ارشد وزارت دارایی روسیه اعلام کرد که با قطع دست روسیه از منابع مالی جهانی، انگیزه مسکو برای ایجاد زیرساختهایی برای بازار داخلی دارایی های دیجیتال افزایش یافته است. این اظهارات در پی ممنوعیت اتباع روسیه از دسترسی به پلتفرم‌های رمزارزهای خارجی بیان شد.

    در بحبوحه گسترش تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه به دلیل تهاجم به اوکراین، این کشور توجه خود را به ارزهای دیجیتال معطوف کرده است، در حالی که نگرانی‌ها در مورد که این کشور ممکن است از رمزارزها برای دور زدن محدودیت‌های مالی استفاده کند، در غرب افزایش یافته است. این تحریم‌ها بر حوزه رمزارزها نیز تأثیر گذاشته است و روس ها به سختی می توانند دارایی های دیجیتال خود را نقد کنند.

    انگیزه ها برای ایجاد زیرساخت های روسیه برای بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته است، زیرا تحریم ها منجر به ایجاد محدودیت برای اتباع روسیه در انجام مبادلات خارجی شده است. به گزارش تاس، این اظهارات را ایوان چبسکوف، مدیر بخش سیاست مالی وزارت دارایی در جریان کنفرانس روز جهانی بانکداری بیان کرد.

    این مقام عالی رتبه خاطرنشان کرد: برای روس هایی که در خارج از کشور در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، برداشت وجوه و تبدیل آنها به پول فیات بسیار دشوار شده است. چبسکوف اعلام کرد که تابعیت روسیه اکنون رگولاتورهای خارجی را نگران می کند، چون باعث مسدود شدن پول و جلوگیری از باز کردن حساب های جدید می شود:

    ” بنابراین، انگیزه ایجاد زیرساخت در روسیه برای ارزهای دیجیتال، حتی بیشتر هم می‌شود."

    بازار رمزارزهای روسیه نه تنها به روس‌ها اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را برداشت کنند، بلکه امکان انجام معاملات دیگری را نیز فراهم می سازد. به گفته سخنگوی وزارت دارایی، تعداد فزاینده ای از اتباع روسیه مایل به انتقال کوین‌های خود به این کشور هستند. برخی از پلتفرم‌های تجاری، برای مثال بورس‌های مهم کره جنوبی، دسترسی کاربران روسی را قبلا محدود کرده‌اند.

    حوزه رمزارزهای روسیه فقط تا حدی با قانون مربوط به "دارایی های مالی دیجیتال" که در ژانویه 2021 لازم الاجرا شد، تنظیم می شود. مقامات در مسکو هنوز در حال بحث در مورد آینده ارزهای دیجیتال هستند و بانک مرکزی روسیه ممنوعیت کلی آنها را پیشنهاد کرده است، در حالی که اکثر موسسات از پیشنهاد وزارت دارایی رویبه برای قانونی کردن این صنعت تحت کنترل شدید دولت حمایت می کنند.

    در ماه فوریه، دولت فدرال یک طرح نظارتی را بر اساس سیاست این وزارتخانه تصویب کرد. در اواخر همان ماه، این وزارتخانه لایحه جدیدی با عنوان «در مورد ارز دیجیتال» ارائه کرد که قوانین جامعی را برای این بخش معرفی می کرد. خبرگزاری تاس افزود، وزارت دارایی همچنین در حال تلاش برای رسیدگی به چگونگی وضع مالیات بر درآمد حاصل از رمزارزها است.






    منبع: سایت pcmfa.trade
پردازش ...
X