اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیروی از تکنیک معامله گران خبره

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • پیروی از تکنیک معامله گران خبره

    اگر به دلیل فشار ناشی از کار نمی توانید بخوابید، این شغل مناسبی برای شما نیست. داشتن شغل به این معنا نیست که بیشترین درد ممکن را به شما تحمیل می کند و در ازای آن مقداری پول برای شما حاصل می شود. بدون هیچ گونه آسایش و آرامش مناسبی، ذهن ما به درستی کار نمی کند. بنابراین، نظارت مناسبی در مورد برنامه ها و استراتژی ها نیز صورت نمی گیرد. به همین دلیل، اجرای پروژه ها برای به دست آوردن هیچ نتیجه خوبی قانونی نیست. بنابراین، برای به دست آوردن نتایج خوب یک ذهن روشن و با طراوت لازم است. اگر مشغول انجام تجارتی هستید، این ویژگی ممکن است مهمترین عامل برای افزایش کیفیت کار شما باشد. چون بدون حاصل شدن نتایج خوب از معاملات، بازده خوبی وجود نخواهد داشت و کسب و کار درآمد خوبی برای شما فراهم نخواهد کرد. ما قصد داریم در مورد تکنیک معاملاتی صحبت کنیم که می تواند به یک معامله گر اجازه دهد تا در این تجارت موفق شود.

    از استراتژی های مناسب برای نمودارها استفاده کنید
    برای هر معامله، باید به نمودارهای قیمت نگاه کنید. شرایط بازار تعیین می کند که چه زمانی یک معامله انجام شود و چه زمانی انجام نشود. معامله گر نیز باید در هنگام انجام معامله مراقب باشد. این تجارت همیشه شرایط ثابتی ندارد که مانند سایر مشاغل، بعد از هر ماه درآمد خوبی برای شما داشته باشد. در واقع، اغلب اوقات معامله گران از تجارت خود ضرر می کنند. یک معامله گر با رویکرد معاملاتی و برنامه های مناسب می تواند درآمد خوبی از این تجارت را به دست آورد. به همین دلیل، همواره باید به بهبود رویکرد معاملاتی خود ادامه دهید. زمانی که به سطح معینی رسیدید که می تواند بازدهی مثبت شما را تضمین کند، معاملات شروع به بازگرداندن سود به شما خواهند کرد. اما، نیازی به عجله نیست، زیرا یک معامله گر می تواند با تفکر مؤثر و برنامه ریزی مناسب به خوبی عمل کرده و نتایج خوبی به دست آورد. و یک برنامه ریزی مناسب فقط از یک ذهن آرام ناشی می شود. سعی کنید در روند کاری خود با آرامش کار کنید.


    پذیرش معاملات زیان ده
    اینکه معامله گر کوچک جدیدی باشید که از معاملات زیان ده استقبال می‌کند، کمی دشوار خواهد بود. تعجب خواهید کرد اگر بدانید 90 درصد موفقیت شما به ذهنیت شما بستگی دارد. معامله گران نخبه راه مناسب برای پذیرش معاملات زیان ده خود را می دانند. آنها تا زمانی که مجبور نباشند، هرگز ریسک نمی کنند، حتی اگر سرمایه زیادی داشته باشند. برای صرفه جویی در سرمایه تجاری خود باید با قوانین اساسی مدیریت پول آشنایی داشته باشید. روی معاملات با ریسک بالا تمرکز کنید تا بتوانید به راحتی معاملات زیان ده خود را انجام دهید.

    کل فرآیند تجارت را برنامه ریزی کنید
    اگر بتوانید همه موارد مربوط به هر معامله در حساب خود را کنترل کنید، بسیار موفق‌تر خواهید بود. برنامه ریزی سازمان یافته در این تجارت یا هر نوع حرفه ای برای به دست آوردن نتایج مطلوب واقعاً ضروری است. تجارت از ابتدا تا انتها باید با استراتژی مناسب انجام شود. با ابزارهای مناسب باید در مورد به دست آوردن موقعیت های مناسب فکر کنید، سپس پایان آن را نیز باید محاسبه کنید. بنابراین، شما حتی قبل از شروع معامله از توقف آن مطلع خواهید شد. این کار به شما امکان می دهد فرآیند معاملات را به درستی طراحی کنید.

    برای هر معامله استاپ لاس تعیین کنید
    ابزارهایی وجود دارد که می توانید از آنها برای کمک به انجام معاملات خود استفاده کنید. ابزارهای موجود در نمودارهای قیمت، مانند تکنیک منطقه حمایت و مقاومت، سطوح حمایت و روند قیمت، نوسانات کلیدی، می توانند برای شروع کار مناسب باشند. استاپ لاس می تواند پایان معامله شما را مدیریت کند. تعیین استاپ لاس برای بستن معامله در لحظه مناسب ضروری است. اگر پایان یک معامله را محاسبه کنید، استاپ لاس را می توان طوری تنظیم کرد که به طور خودکار معامله را ببندد. استاپ لاس می تواند با بستن معامله در لحظه مناسب برای ایمن نگه داشتن معاملات در مقابل هرگونه ضرر احتمالی و هر نوع اشتباهی مفید باشد.


    منبع
پردازش ...
X