اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

عدم ممنوعیت استخراج رمزارز خانگی از سوی روسیه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • عدم ممنوعیت استخراج رمزارز خانگی از سوی روسیه

    یکی از نمایندگان بلندپایه وزارت دارایی در مسکو ممنوعیت استخراج رمزارز در خانواده های روسیه را بی فایده می داند، چون محدود کردن این فعالیت دشوار است. این مقام ارشد همچنین فاش کرد که این وزارتخانه در حال حاضر در حال نهایی کردن مقرراتی برای استخراج، به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای قانونی کردن فضای رمزارزها در روسیه است.

    به گفته الکسی یاکولف، معاون بخش سیاست مالی وزارت دارایی روسیه، تلاش برای ممنوع کردن استخراج ارز دیجیتال در خانه بی معنا است، چون اِعمال چنین ممنوعیتی دشوار است. او این بیانیه را در میزگردی که به قانونی سازی و تنظیم مقررات برای این صنعت اختصاص داشت، بیان کرد.

    یاکولف طی یک تماس ویدیو کنفرانسی اعلام کرد که این وزارتخانه اکنون در حال نهایی کردن مفاد جدیدی است که این فعالیت مرتبط با رمزارز را به حوزه قانونی وارد می کند. مقامات روسیه بر اطمینان از امکان پذیر بودن فعالیت های این بخش از نظر اقتصادی تاکید دارند.

    دولت همچنین می خواهد خطرات احتمالی را به حداقل برساند. مینفین، نماینده مجلش، در توضیح این موضوع به تهدیدات پولشویی و تامین مالی تروریسم اشاره کرد. وی همچنین بر لزوم تضمین امنیت انرژی فدراسیون روسیه تاکید کرد.

    استخراج ارزهای دیجیتال در زیرزمین ها و گاراژها به منبع درآمد خوبی برای بسیاری از مردم عادی روسیه، به ویژه در مناطقی مانند ایرکوتسک که در آن نرخ برق خانگی از 0.01 دلار به ازای هر کیلووات ساعت شروع می شود، تبدیل شده است. مصرف برق در آنجا در سال گذشته چهار برابر افزایش یافت و مقامات محلی عقیده دارند که این افزایش تا حد زیادی به دلیل استفاده از سخت‌افزارهای استخراج در خانه‌ها و ویلاهای مردم است.

    در ماه دسامبر، دولت مرکزی مسکو به مناطق مختلف روسیه اجازه داد تا نرخ برق را در مناطق مسکونی به صورت محلی تعیین کنند. این اقدام به مقامات منطقه‌ای و شرکت‌های خدمات شهری اجازه می‌دهد تا تعرفه‌های بالاتری را برای مصرف خانوارهایی وضع کنند که بیش از آستانه‌های معین مصرف می کنند.

    در بحبوحه تحریم‌های بی‌سابقه غرب، روسیه تلاش‌های خود را برای تنظیم بازار ارزهای دیجیتال خود ادامه می‌دهد و آن را فرصتی برای استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای بازگرداندن دسترسی خود به منابع مالی جهانی در نظر می گیرد. در حالی که بانک مرکزی این کشور مخالف سرسخت قانونی‌سازی فعالیت‌های مرتبط با رمزارز از جمله استخراج بوده است، وزارت دارایی تلاش‌هایی را برای تنظیم مقرراتی برای آنها تحت نظارت دقیق انجام داده است.

    در ماه ژانویه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از دو طرف خواست تا اختلافات خود را حل کنند و بر مزیت های رقابتی روسیه، به عنوان مقصد استخراج بیت کوین، تأکید کرد. درخواست‌ها در میان مقامات مسکو و مناطق غنی از انرژی روسیه برای به رسمیت شناختن استخراج رمزارزها به عنوان تلاشی برای کارآفرینی افزایش یافته است. این هفته، وزارت نیرو تاکید کرد که خلاء قانونی در این بخش باید هرچه زودتر رفع شود.

    در ماه فوریه، دولت فدرال طرحی نظارتی را بر اساس دستورالعمل های وزارت دارایی تصویب کرد. اندکی پس از آن، پس از آنکه قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» که ژانویه گذشته اجرایی شد و تنها به برخی از جنبه‌های نظارتی می پرداخت، این وزارتخانه لایحه جدیدی «در مورد ارز دیجیتال» را ارائه کرد که برای تنظیم جامع اقتصاد رمزنگاری طراحی شده بود.


    منبع
پردازش ...
X