اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

5 نشانه اصلی کلاهبرداری کارگزار فارکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 5 نشانه اصلی کلاهبرداری کارگزار فارکس

    امروزه، در جهان تعداد زیادی کارگزار فارکس وجود دارد که بسیاری از آنها بی رحمانه افراد زیادی را در سراسر جهان فریب می دهند. اگر در اینترنت به دنبال کارگزاران کلاهبردار بگردید، تعداد آنها شما را شگفت زده خواهد کرد. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از شروع معامله، کارگزار به دقت بررسی شود، چون یافتن کارگزار قابل اعتماد برای هر معامله گر، چه حرفه ای و چه تازه کار، بسیار مهم است.

    اما چگونه می توان کارگزاران کلاهبردار فارکس را شناسایی کرد؟به چه چیزی باید توجه کرد؟ کارشناسان ما به این سئوالات پاسخ داده اند.

    سیگنال‌های خاص متعددی وجود دارند که بر اساس آنها، می توان تصویری از یکپارچگی کارگزار ترسیم کرد. در ادامه، به بررسی این سیگنال ها می پردازیم.
    1. وعده کارگزار در دادن پول راحت
    به کارگزاری که به شما می گوید بدون مشکل درآمد خواهید داشت و به سرعت سرمایه خود را افزایش می دهید، اعتماد نکنید. برای تجارت فارکس و قرارداد مابه التفاوت (CFD) نیاز به زمان و صبر، آموزش و هوشیاری زیادی است تا تبدیل به معامله گری موفق شوید. پول آسانی وجود ندارد. اگر زمان کافی را اختصاص دهید و یاد بگیرید که چگونه تجارت صحیح را انجام دهید، می توانید یک منبع درآمد عالی داشته باشید.
    1. مقررات
    فعالیت های هر کارگزار باید توسط مراجع مالی مربوطه (رگولاتورهای مالی) تنظیم شود. اطمینان حاصل کنید که کارگزاری که انتخاب کرده اید، از مقررات خاصی تبعیت می کند. اگر چیزی در مورد مقررات کارگزار پیدا نکردید، باید اطلاعات مربوط به آن را در وب سایت آن بررسی کنید. اگر هیچ اطلاعاتی در اینجا وجود ندارد، به احتمال زیاد این کارگزار کلاهبرداری است که فعالیت خود را پنهان می کند.
    1. آدرس ثبت شده
    بسیاری از کارگزاران کلاهبردار شرکت های خود را در مکان هایی ثبت می کنند که عملکرد هیچ رگولاتوری را پوشش نمی دهد. به عنوان یک قاعده، این مکان‌ها انواع جزایر و کشورهای کوچک دورافتاده هستند. همچنین لازم به ذکر است که آدرس ثبت نام و آدرس دفتر اصلی کارگزار باید با هم مطابقت داشته باشند. در غیر این صورت، باید نسبت به قانونی بودن آن تردید کنید.

    دو نکته زیر برای کسانی مفید خواهد بود که در حال حاضر، در حال همکاری با یک کارگزاری هستند و نسبت به درستکاری آن دچار شک شده اند.
    1. برداشت وجوه
    این احتمالاً مهمترین مورد است. به محض اینکه درخواست برداشت وجه کردید، به مکالمه خود با خدمات پشتیبانی در زمان برداشت توجه کنید. فرایند برداشت معمولا 7 تا 10 روز طول می کشد. اگر پس از این مدت، هنوز پول خود را دریافت نکرده اید و مسئول آن دائماً بهانه هایی را برای تعویق در پرداخت ارائه می دهد، این می تواند نشانه ای جدی حاکی از فریب باشد. مراقب باشید!
    1. موقعیت هایی که اهداف شما را برآورده نمی کند
    اگر متوجه شدید که کارگزار پوزیشن‌هایی ایجاد می کند که شما مشخص نکرده اید (فروش به جای خرید) یا اگر این عملیات با اهداف اصلی شما مطابقت ندارد (معامله با وجوه کوچک به جای وجوه بزرگ با موقعیت های سودآورتر)، بلافاصله معامله را متوقف کرده و برای برداشت وجه درخواست دهید. این مسئله نشان می دهد که کارگزار معاملات بدی را عمدا انجام می دهد تا شما پول بیشتری را در حساب خود سرمایه گذاری کنید. در پایان، ممکن است شما همه چیز خود را از دست بدهید.

    به طور خلاصه، می توان گفت که با پیروی از این دستورالعمل ها، به احتمال زیاد قادر خواهید بود که کارگزار کلاهبردار را حتی قبل از کار با او شناسایی کنید. و اگر همچنان با یک کارگزار بی‌وجدان همکاری می‌کنید و اکنون متوجه کلاهبردار بودن آن شده‌اید، در اسرع وقت، باقی مانده وجه خود را برداشته و به دنبال شرکتی باشید که به شما در افزایش سرمایه کمک کند.



    منبع
پردازش ...
X