اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مزایای سیگنال های معاملاتی برای معامله‌گرها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مزایای سیگنال های معاملاتی برای معامله‌گرها

    وقتی کسی می‌خواهد وارد دنیای تجارت شود، دو چیز بسیار مهم است: پلتفرم معاملاتی و دانستن روش‌های معامله. اساساً با خواندن نظرات یا پرسیدن از دوستان در مورد پلتفرم معاملاتی که استفاده می کنند، می توان یک پلتفرم معاملاتی خوب را انتخاب کرد. آنچه دشوار است کسب سود از طریق معامله است. برای یک مبتدی، دنیای تجارت مملو از شگفتی است و بنابراین به جای کسب سود، ممکن است در واقع ضررهای زیادی را متحمل شود.

    بهترین راه برای غلبه بر این مشکل استفاده از مفهوم معامله از طریق الگوبرداری (Copy trading) است. این نوع معاملات به یک معامله گر اجازه می دهد تا از معاملات سایر معامله گران که تجربه بیشتری دارند و با قوانین دنیای تجارت آشنا هستند، تقلید کند. به همین دلیل، این روش مزایای زیادی دارد که عبارت هستند از:
    • این سیگنال ها یک معامله گر تازه کار را قدر می سازد تا با کارایی یک معامله گر باتجربه معامله کند. بدیهی است که معامله گر تازه‌کار هیچ اطلاعی از نکات فنی معامله ندارد و بنابراین با الگوبرداری از اقدامات معامله گر باتجربه، معامله گر تازه کار می تواند به روشی مشابه معامله کند.
    • کار با معاملات آینه ای (mirror trading) در واقع بسیار ساده است. بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی به فرد اجازه می‌دهند این شکل از معامله را تنها با چند کلیک انجام دهند. هیچ اطلاعات یا دانش خاصی مورد نیاز نیست. تنها کافی است تا یک حساب تجاری نزد کارگزار مورد نظر خود داشته باشید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک معامله گر را برای پیروی انتخاب کنید و نرم افزار بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت.
    • همچنین، گزینه‌هایی برای دنبال کردن یک معامله‌گر به‌صورت رایگان برای مدت معینی وجود دارد و تنها زمانی که فرد از نتایج نظارت بر حساب راضی باشد، می‌تواند برای سیگنال‌های معاملاتی پرداخت کند.
    • یکی دیگر از مزایای استفاده از این سیگنال های معاملاتی برای متاتریدر این است که در حالی که سودی معادل سود یک معامله گر با تجربه را بدون نیاز به کسب دانش به دست می آورد، اطمینان حاصل می شود که خطر صفر یا کمتر شدن حساب خود به دلیل انجام معاملات فراتر از محدوده قیمتی فرد توسط معامله گر وجود ندارد. حجم معاملات بر اساس مقدار پولی که شخص در حساب خود دارد، تعیین می شود. معاملات فقط به طور نسبی با حساب معامله گر انتخاب شده منعکس می شود.
    • بزرگترین مزیت سیگنال های معاملاتی این است که زمان مورد نیاز برای تبدیل شدن از یک معامله گر مبتدی به یک معامله گر با تجربه را کوتاه می کند. با تعامل با سایر معامله گران، مشاهده الگوی معاملاتی آنها و تکرار معاملات آنها، فرد می تواند نکات و ترفندهای معامله را درک کند. به این شکل از تجارت معامله اجتماعی (social trading) نیز می گویند.

    بنابراین، سیگنال های معاملاتی برای متاتریدر دارای مزایای زیادی است و می تواند به هر معامله گر مبتدی کمک کند تا بتواند مانند یک معامله گر با تجربه معامله کند و به این ترتیب سود زیادی به دست آورد. علاوه بر این، این سیگنال ها به فرد کمک می کند تا یاد بگیرد که چگونه در یک بازه زمانی کوتاه معامله کند، چون یادگیری با مثال بهترین و سریع ترین روش یادگیری تجارت است.


    منبع
پردازش ...
X