اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیش از تلاش برای دویدن، راه یافتن را بیاموزید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • پیش از تلاش برای دویدن، راه یافتن را بیاموزید

    تجارت در بازارهای مالی امروزه یکی از رقابتی ترین زمینه های موجود است.

    من اخیراً ایمیلی از یکی از فارغ التحصیلان دوره فارکس دریافت کردم که تمام کارهای لازم برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق را انجام می داد. او صبر و حوصله کافی را در انتظار برای موقعیت های مناسب نشان می داد. نسبت ریسک: پاداش استفاده شده برای سبک معاملاتی او قابل قبول بود و همه معاملات در جهت روند روزانه بودند. هنگام ورود و خروج از یک معامله، افکار و نظرات خود را ثبت می کرد و در هر زمان نیز، فقط یک لات معامله می کرد.

    بنابراین پس از شش ماه معامله، او ایمیلی ارسال کرد و گفت که از این که فقط یک معامله گر سرسخت است، ناامید شده است. در پاسخ، ایمیلی ارسال کردم و به او به خاطر نتایج عالیش تبریک گفتم. بعد از شش ماه تجارت، این معامله گر هیچ درآمدی نداشت و با این حال، من به او تبریک می گفتم. واقعا، با خود چه فکری می کردم؟!

    من فکر می کنم در هر زمینه ای برای حرفه ای شدن باید زمان زیادی صرف کرد. هیچ کس فکر نمی کند که پس از شش ماه آماده سازی می توانید یک گلف باز حرفه ای یا یک پزشک شوید و این مسئله در مورد تجارت نیز صادق است. تبدیل شدن به یک معامله گر همیشه موفق دشوار است و بیشتر معامله گران تازه کار قبل از رسیدن به موفقیت، این بازار را ترک می کنند. چه به دلیل بی علاقگی، تمام شدن پول برای سرمایه گذاری یا صرفاً عدم برخورداری از درک درستی در مورد مدت زمان لازم برای تبدیل شدن به یک معامله گر، شما باید برای آنچه می خواهید انجام دهید، ارزش قائل باشید.

    شما در حال رقابت با معامله گرانی هستید که سال ها موفق بوده اند و تمام روز برای حفظ برتری خود تلاش می کنند. موفق شدن و به دست آوردن سود قابل دستیابی است، اما باید آن را به دست آوریم. ابتدا باید کار را به آسانی و با درک احساس معامله کردن شروع کنیم و این یعنی ابتدا با یک حساب آزمایشی (demo) تمرین کنید. با این حال، درس های واقعی زمانی شروع می شوند که یک حساب کاربری زنده باز کرده و شروع به معامله با پول خود کنید. هنگامی که پول واقعی به جریان افتاده باشد، تغییری معادل 10 پیپ به زیان شما احساس متفاوتی نسبت به یک حساب آزمایشی خواهد داشت. به همین دلیل است که ما باید از کوچک شروع کنیم و هر بار یک لات معامله کنیم تا زمانی که در مورد کاری که انجام می دهیم، اطمینان داشته باشیم. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که تجارت با پول واقعی آسان تر می شود، اما قبل از شروع کار همراه با حرفه ای ها، باید اصول پایه آن را یاد بگیرید؛ یعنی پیش از تلاش برای دویدن باید راه رفتن را بیاموزید.


    منبع
پردازش ...
X