اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

Ubs تجارت دیجیتال طلا را برای مشتریان سوئیسی خود راه اندازی کرد

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • Ubs تجارت دیجیتال طلا را برای مشتریان سوئیسی خود راه اندازی کرد

    بانک UBS تجارت فیزیکی طلا را برای مشتریان سوئیسی از طریق برنامه بانکداری تلفن همراه خود راه اندازی کرده است. این بانک اولین بانک در این کشور است که این کار را انجام می دهد و دسترسی به دارایی های امن سنتی را برای مشتریان خرده فروشی گسترش می دهد.

    بحران شیوع بیماری کووید-19 باعث شد تا سرمایه گذارانی که به دنبال محافظت از ثروت خود هستند، در سال 2020 ذخیره فلزات گرانبهای خود را افزایش دهند که این مسئله باعث شد تا قیمت طلا را بیش از 20 درصد افزایش یابد و به بالاترین حد خود برسد.

    قیمت‌ها در سال جاری کاهش یافته بود، چون بهبود اقتصادی و چشم‌انداز افزایش نرخ‌های بانک‌های مرکزی جذابیت شمش‌ها را کاهش داد، که هیچ سودی هم به دنبال ندارد. ظهور سویه جدید ویروس کرونا با نام اومیکرون باعث افزایش تقاضا شده است.

    اما فراتر از چندین شرکت فناوری مالی و شرکت های متخصص در زمینه فلزات گرانبها، سرمایه گذاران خرد گزینه های کمی برای به دست آوردن مستقیم طلا به صورت دیجیتالی از طریق یک شرکت مالی بزرگ داشته اند.

    UBS نمونه اولیه بانکی بزرگ است که چنین معاملاتی را به صورت الکترونیکی با مبالغ کمتر از 5 دلار در دسترس قرار می دهد.

    شرکت فین‌تک بریتانیایی Revolut تجارت عرضه طلا را در سال 2020 معرفی کرد و به کاربران این بانک دیجیتالی اجازه داد تا طلای موجود در یک مؤسسه مالی را خریداری و بفروشند، بدون اینکه به خود فلز گرانبها دسترسی داشته باشند.

    تحت مدیریت رالف همرز، مدیر اجرایی، UBS تلاش کرده است تا با بهبود خدمات دیجیتال خود، کسب و کار بیشتری را از رده های پایین ثروتمند جهان به دست آورد.

    سوئیس تنها بازاری است که UBS در آن مشتریان خرده‌فروشی دارد، اما در سطح جهانی، این کشور همچنین در تلاش است تا به مشتریان خصوصی خارج از پایگاه مشتریان اصلی فوق‌العاده ثروتمندش دسترسی پیدا کرده و به سمت طبقه مرفه در ایالات متحده حرکت کند.

    یک منبع آشنا با این پروژه گفت که تجارت دیجیتال طلا برای همه مشتریان سوئیسی در دسترس است و افزود که ممکن است در آینده در سطح بین المللی گسترش یابد.

    مشتریان می توانند مقادیری به اندازه 0.1 گرم یا تقریباً 5 فرانک سوئیس (5.44 دلار) با قیمت های فعلی، تا 2 کیلوگرم یا تقریباً 100000 فرانک سوئیس معامله کنند.

    کارمزدها از 1.4٪ برای تراکنش های زیر 25000 فرانک تا 0.9٪ برای بزرگترین تراکنش های موجود متغیر است.




    منبع
پردازش ...
X