اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

عدم تغییر بهای طلا، سرمایه گذاران در انتظار انتشار گزارش مربوط به تورم ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • عدم تغییر بهای طلا، سرمایه گذاران در انتظار انتشار گزارش مربوط به تورم ایالات متحده

    در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار گزارش مربوط به تورم ایالات متحده در روز پنجشنبه هستند، که ممکن است سرنخ هایی را در مورد مسیر سیاست پولی فدرال رزرو فراهم کند، بهای طلا تغییر چندانی نکرد.

    روز چهارشنبه، بازده 10 ساله خزانه داری برای اولین بار در یک ماه گذشته، به زیر 1.5٪ کاهش یافت، در حالی که بازده 30 ساله ایالات متحده به سطحی دیده نشده از اوایل ماه مارس کاهش یافت. این نشان می دهد که تضمین های فدرال رزرو مبنی بر این که تورم بالا احتمالاً موقتی است، در حال جلب رضایت سرمایه گذاران است.

    معامله گران همچنین روز پنجشنبه در انتظار تصمیم بانک مرکزی اروپا هستند؛ سیاست گذاران تا حدی به لطف همتایان خود در فدرال رزرو، تمام مدارک لازم برای حفظ بسته های تشویقی پولی فوق العاده ضعیف خود را در اختیار دارند.

    این هفته، با تمرکز سرمایه گذاران بر روی تورم و گمانه زنی درباره احتمال شروع بحث و گفتگوهای بانک مرکزی در مورد کاهش خرید دارایی، بهای شمش تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند. گزارش مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در روز پنجشنبه یکی از آخرین شاخص های مهم اقتصادی پیش از جلسه سیاست گذاری بعدی فدرال رزرو در 15 تا 16 ژوئن خواهد بود.

    جیمز استیل، تحلیلگر ارشد فلزات گرانبها در HSBC Securities ایالات متحده گفت: "به دلیل تعطیلی موقت فدرال رزرو در آستانه برگزاری نشست کمیته فدرال بازار باز در ماه ژوئن، داده های مربوط به تورم ممکن است مهمتر باشد و طلا بیش از حد معمول تحت تأثیر آن قرار بگیرد. برآورد بالاتر ممکن است باعث افزایش بازده شود و بر طلا تاثیر بگذارد، به خصوص، اگر از دلار آمریکا حمایت کند."

    هر اونس طلا با افت 0.2 درصدی در روز چهارشنبه، در ساعت 7:58 دقیقه به وقت سنگاپور، به 1،888.54 دلار در هر اونس رسید. هفته گذشته، قیمت ها به 1916.64 دلار رسید، که بالاترین سطح روزانه از 8 ژانویه است. بهای نقره و پالادیوم افزایش یافت، در حالی که بهای پلاتین ثابت بود. شاخص دلار لحظه ای دلار بلومبرگ ثابت ماند.

    بر اساس پیش نویس اعلامیه ای که توسط اخبار بلومبرگ مشاهده شده است، رهبران گروه هفت قرار است متعهد شوند تا سال آینده حداقل 1 میلیارد دوز اضافی واکسن برای کمک به پوشش 80٪ از جمعیت بزرگسال جهان ارائه دهند.
پردازش ...
X