اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

روی آوردن سرمایه گذاران کره جنوبی به طلا و دلار

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • روی آوردن سرمایه گذاران کره جنوبی به طلا و دلار

    با افزایش نگرانی ها در مورد تورم، افراد ثروتمند به سرعت به دارایی های امن مثل طلا و دلار روی می آورند.

    مردی 68 ساله، که مدیر عامل یک شرکت متوسط در کره است، برای خرید 18 شمش طلا به ارزش 1.4 میلیارد وون (1.26 میلیون دلار) در اوایل ماه مه به بورس طلای کره در مرکز سئول مراجعه کرد.

    او گفت: "وقتی اقتصاد ناپایدار بماند، هیچ چیز بهتر از طلا نیست. من این اعتقاد را راسخ دارم که اگر مدت طولانی طلا را نگه دارم، قیمت آن جهش خواهد کرد."

    براساس اطلاعات حاصل از بورس کُره، در مجموع 1.1 تریلیون وون طلا بین ماه های ژانویه و مه فروخته شده است. این میزان 60 درصد کل هزینه های طلا در تمام سال 2020 است که 1.82 تریلیون وون بود.

    در زمان عدم اطمینان، آنچه ثروتمندان آن را با اهمیت بیشتری در نظر می گیرند، این است که چگونه دارایی خود را حفظ کنند. به گفته کیم این یونگ، مدیر تیم فروش Woori Bank، آنها تمایل به نگه داشتن پول بیشتر و سرمایه گذاری در دارایی های فیزیکی دارند.

    جو میونگ هی، رئیس مرکز PB PB Asia Seonsuchon Hana Bank در منطقه Songpa، جنوب سئول گفت: "از ابتدای سال، بسیاری از مشتریان سهام و بودجه خود را برای کسب سود فروخته اند. افرادی که دارایی های زیادی دارند، حدود 10 درصد از دارایی خود را در کالاهای های امن مانند طلا و دلار سرمایه گذاری می کنند."

    با افزایش تقاضا، قیمت طلا سر به فلک می کشد. کاهش قیمت رمزارزها نیز به افزایش بهای طلا کمک کرد. مردم زمانی بیت کوین را "طلای دیجیتال" می نامیدند که قیمت ها خیلی سریع و شدید افزایش یافت.

    طبق اطلاعات بورس کره، روز پنجشنبه، هر گرم طلا (0،04 اونس) با 68190 وون معامله شد. این میزان 9.5% بالاتر از نرخ ثبت شده در 5 مارس است که در آن، قیمت طلا به پایین ترین قیمت 62300 وون در یک سال گذشته رسید.

    کیم سو هیون، تحلیلگر اقتصادی، گفت: "با افزایش نوسانات قیمت بیت کوین، پول مردم به طلا منتقل شد که یک هِج سنتی محسوب می شود."

    کره ای ها تمایل دارند پول نقد بیشتری، به ویژه دلار، نگه دارند.

    تاجری 70 ساله در سئول که 5 میلیارد وون دارایی دارد، اخیراً حدود 100 میلیون وون را به حساب دلار خود واریز کرده است.

    این مرد گفت: "با افزایش نگرانی در مورد تورم و رکود، ارزش دلار بیشتر خواهد شد."

    موجودی حساب های دلار در چهار بانک تجاری- KB Kookmin Bank ، Shinhan Bank ، Woori Bank و Hana Bank - در ماه مه 55.47 میلیارد دلار بود که در مقایسه با پایان سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

    واحد پولی محلی با 0.3 افزایش نسبت روز کاری گذشته، با 1111،66 وون در برابر دلار بسته شد. در مقایسه با 10 مارس، که پایین ترین سطح سال در آن روز ثبت شد، ارز آن 2.6 درصد افزایش یافته است.

    مین گیونگ وون، اقتصاددان Woori Bank، گفت: "به احتمال زیاد ایالات متحده، کشوری که از سریعترین اقتصاد در حال بهبودی جهان برخوردار است، به زودی به سمت رکود خواهد رفت. انتظار می رود ارزش پول محلی تا پایان سال جاری به 1،140 وون کاهش یابد."

پردازش ...
X