اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

افزایش بی سابقه ارزش بیت کوین با افزایش تقاضای سازمانی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • افزایش بی سابقه ارزش بیت کوین با افزایش تقاضای سازمانی

    امروز، با واکنش بازار به کاهش نسبی ارزش دلار آمریکا و بازدهی خزانه داری رو به کاهش، قیمت بیت کوین افزایش یافت. بیت کوین به 60 هزار دلار افزایش یافت که 2000 دلار کمتر از بالاترین حد خود است.

    اتریوم نیز به بیش از 2000 دلار افزایش یافت، در حالی که سقف کل بازار تمام ارزهای دیجیتال ردیابی شده توسط CoinMarketCap به بیش از 1.9 تریلیون دلار افزایش یافت.

    به گزارش بلومبرگ، برخی از شرکت کنندگان در چند هفته گذشته با نوسانات نسبتاً کمتری جذب این صنعت شده اند. نوسانات سه ماهه واقعی بیت کوین از بیش از 90٪ در ماه فوریه به 86٪ کاهش یافته است.

    برخی از شرکت های وال استریت نیز تمرکز خود را بر روی بیت کوین افزایش داده اند و گلدمن ساکس اعلام کرد قصد دارد این ارز را به مشتریان ثروتمند ارائه دهد. شرکت های دیگری، مانند BNY Mellon و Morgan Stanley، نیز برای محصولات رمزنگاری شده خود، مشتری جذب می کنند.

    پس از انتشار آخرین آمار مربوط به اشتغال غیرکشاورزی آمریکا، شاخص دلار آمریکا اندکی کاهش یافت. براساس گزارش اداره آمار کار، 916000 کارمند جدید در ماه مارس به اشتغال غیرکشاورزی اضافه شده است که بسیار بیشتر از 645000 تخمین اتفاق نظر بوده است.

    اشتغال بخش تولید 53،000 افزایش یافت، در حالی که اشتغال دولتی 136،000 افزایش داشت. نرخ بیکاری از 6.2٪ به 6.0٪ کاهش یافت، در حالی که نرخ نیمه بیکاری U6 از 11.1٪ به 10.7٪ کاهش یافت. این داده ها یک روز پس از انتشار ارقام نسبتا پایین مربوط به مطالبات اولیه کاری ارائه شد.

    این ارز در برابر اُفت بازدهی خزانه داری آمریکا نیز واکنش نشان می دهد. بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا از بالاترین نرخ 1.76 درصدی این هفته به 1.67 درصد رسید، در حالی که بازده 30 ساله به 2.335 درصد کاهش یافت. این اتفاق حتی پس از رونمایی جو بایدن از بسته تشویقی 2.3 تریلیون دلاری افتاد. این بسته مبلغ کل بودجه فدرال ارائه شده در سال جاری را به بیش از 5 تریلیون دلار می رساند.
پردازش ...
X