اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اثبات اقتصاد ایالات متحده: بهبود وضعیت اشتغال در ماه مارس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • اثبات اقتصاد ایالات متحده: بهبود وضعیت اشتغال در ماه مارس

    کسب و کارهای آمریکایی بیشترین تعداد از کارکنان را در هفت ماه گذشته استخدام کردند، چون پیشرفت در روند واکسیناسیون و رشد بالای اقتصادی احیای مجدد توسط بخش تفریحات و سرگرمی و گردشگری را امکان پذیر کرده است.

    روز جمعه، بر اساس گزارش دفتر آمار کار، 916000 کارمند جدید در ماه مارس به اشتغال غیرکشاورزی اضافه شده است که بسیار بیشتر از 647000 تخمین اتفاق نظر بوده است. این بیشترین افزایش ماهانه از 1.58 میلیون در ماه آگوست گذشته بوده است. بازبینی های انجام شده در ماه های ژانویه و فوریه، 156،000 شغل دیگر را اضافه کرد که مجموع تعداد مشاغل اضافه شده در سه ماهه اول را به 1.617 میلیون نفر رساند.


    نرخ بیکاری از 6.2٪ به 6٪ سقوط کرد و نرخ نیمه بیکاری از 11.1٪ به 10.7٪ کاهش یافت.

    دستاوردهای شغلی با دلگرم کننده ترین نشانه افزایش 280،000 موقعیت در صنعت هتلداری و گردشگری، یکی از بخش هایی که بیشترین آسیب را بر اثر اجرای محدودیت های کرونایی و اجتماعی دید، گسترده بود. در بارها و رستوران ها، احتمالاً دومین بخش با بیشترین آسیب وارده، 176000 موقعیت شغلی جدید اضافه شده است.

    مشاغل ساختمانی پس از 56،000 کاهش ناشی از شرایط آب و هوایی در ماه فوریه، 110،000 افزایش یافت.

    کار تولیدی 53،000 افزایش یافت که ارقام بالای مربوط به آمار اشتغال شاخص مدیران خرید (pmi) که روز گذشته منتشر شد را ملموس می سازد. مشاغل مربوط به خرده فروشی پس از اضافه شدن 28،000 مورد در ماه فوریه، 23،000 افزایش یافتند.

    با باز شدن مدارس در اکثر قسمت های کشور، اشتغال در آموزش و پرورش در تمام سطوح، محلی، ایالتی و خصوصی تا 190،000 مورد جدید جهش داشت.

    کارگران همجنان با نیروی کار بازمی گردند و در ماه مارس، 347000 نفر به تعداد آنها اضافه شده است که باعث می شود نرخ مشارکت 0.1% افزایش یافته و به 61.4% برسد. در فوریه 2020، این میزان 63.3% بود.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 04-04-2021, 03:37 PM
پردازش ...
X