اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

کنترل قیمت طلای گرانبها با افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: کنترل قیمت طلای گرانبها با افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده

    پس از کاهش بیش از 1٪ در اوایل روز چهارشنبه، طلا به لطف نظرات سهل گیرانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، برخی از زیان ها را کاهش داد، اما از آن جا که افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده جذابیت آن را به عنوان یک هِج تورمی کاهش داد، شمش برای افزایش ارزش خود تلاش کرد.

    پس از کاهش 1.2 درصدی در اوایل روز، قیمت لحظه ای طلا تا ساعت 23:00، با 4% کاهش به 1،798.10 دلار در هر اونس رسید.

    ارزش معاملات آتی طلای ایالات متحده با 0.4٪ کاهش به 1797.90 دلار رسید.

    فیلیپ استریبیل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures در شیکاگو گفت: "افزایش بازده اوراق قرضه همچنان بر بازار طلا تأثیر می گذارد. حتی با صحبت در مورد ارائه بسته های تشویقی بیشتر، طلا راهی برای بهبود پایدار پیدا نکرده است."

    برای اولین بار از فوریه سال 2020، بازده 10 ساله خزانه داری آمریکا به 1.4٪ رسید. افزایش بازده باعث می شود که جذابیت شمش به عنوان یک هِج تورم آسیب ببیند، چون آنها هزینه فرصت نگه داشتن فلز را افزایش می دهند.
    روز چهارشنبه، پاول تأکید کرد که نرخ بهره ایالات متحده پایین خواهد ماند و فدرال رزرو برای حمایت از اقتصاد ایالات متحده به خرید اوراق قرضه ادامه خواهد داد.

    روز سه شنبه، پاول در اظهارات خود در مجلس سنای ایالات متحده گفت که سیاست پولی هنوز هم باید خود را با روند بهبود اقتصادی سازگار کند.

    تای وانگ، تریدری در بانک سرمایه گذاری BMO در نیویورک، گفت: "طی دو روز گذشته، پاول بسیار سهل گیر و در نتیجه، ریسک پذیر، بازار سهام را که نسبت به دلار بدبین است، تشویق کرده است و به همین دلیل فضای کمی برای طلا ایجاد کرده است."

    شاخص دلار در نزدیکی پایین ترین سطح در یک ماه گذشته بود.

    سرمایه گذاران مراقب تحولات مربوط به بسته کمکی 1.9 تریلیون دلاری برای جبران خسارات ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده بودند که می تواند به بهبود سریع اقتصادی، البته به قیمت افزایش تورم، کمک کند.

    در جای دیگر، هر اونس نقره با 0.7٪ افزایش به 27.82 دلار رسید و پلاتین با 1.7٪ افزایش به 12258.50 دلار رسید.

    هر اونس پالادیوم با 3.5٪ جهش به 2،431 دلار و 60 سنت رسید، که بالاترین سطح از 15 ژانویه است.

    منبع: رویترز
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-28-2021, 12:34 PM
پردازش ...
X