اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش‌بینی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش‌بینی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

    همچنان که سرمایه‌گذاران منتظر هستند تا ببینند آیا تورم استرالیا بانک ذخایر این کشور را ترغیب خواهد کرد تا رویکرد سختگیرانه‌تری اتخاذ کند یا خیر، چشم‌انداز هفتگی فارکس نشان می‌دهد که جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا روندی صعودی را طی خواهد کرد.

    پس از آن که بانک ذخائر استرالیا صورتجلسات جلسه خود که در آن سیاست‌های سختگیرانه ای را اتخاذ کرده بود، منتشر کرد، این جفت ارز هفته را با روندی صعودی آغاز کرد. فیلیپ لو، رئیس بانک ذخایر استرالیا، در سخنرانی خود از این روند صعودی حمایت کرد و بر افزایش نرخ‌ها برای مهار تورم اصرار داشت.

    لو گفت: "برای بازگشت تورم به محدوده هدف 2 تا 3 درصد، تعادل پایدارتری بین عرضه و تقاضا لازم است. نرخ بهره بالاتر به تحقق این هدف کمک خواهد کرد."

    بانک مرکزی همچنین با انتقاد از سیاست تورمی خود از سوی دولت استرالیا مواجه است. دولت در حال برنامه ریزی برای بررسی ساختار هیئت مدیره، عملیات و روش های بانک برای ارتباط با مردم است.

    رویدادهای کلیدی مربوط به جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا در هفته آینده
    سرمایه گذاران انتظار دارند با انتشار داده ها در هفته آینده، تورم استرالیا افزایش قابل‌توجهی داشته باشد. تورم در این کشور رو به افزایش بوده و بانک مرکزی استرالیا را شگفت‌زده کرده است. این بانک پیش‌بینی کرده بود که نرخ‌ها تا سال 2024، روی 0.1 درصد باقی بماند، اما در ماه مه، با افزایش تورم بیش از حد انتظارات، نرخ‌ها را افزایش داد.

    به همین دلیل، بانک ذخایر استرالیا با انتقاداتی از سوی دولت مواجه شده است. با این حال، این بانک اصرار دارد که تا زمانی که تورم کنترل نشود، افزایش نرخ‌ها را ادامه خواهد داد. سرمایه گذاران همچنین انتظار افزایش نرخ بهره را از سوی فدرال رزرو دارند.

    انتظار می رود با کاهش سرعت فعالیت های اقتصادی، ضریب اطمینان مصرف کننده ایالات متحده کاهش یابد. با این حال، سرمایه گذاران انتظار دارند تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم از 1.6-٪ به 0.9٪ رشد کند.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

    1-47.png


    با نگاهی به نمودار 4 ساعته، شاهد قیمت آن در بالای میانگین متحرک ساده 22 هستیم که نشان می‌دهد این جفت ارز روندی صعودی طی می‌کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از روند صعودی حمایت می‌کند و بالای 50 معامله می‌شود. قبل از این که قیمت این جفت ارز به بالای میانگین متحرک ساده برسد، روند نزولی این جفت ارز در سطح 0.67200 متوقف شد.

    قیمت به سطح روانشناختی بحرانی 0.7 نزدیک شده است که ممکن است روند صعودی را کُند یا حتی متوقف کند. سطح مقاومت در 0.7 و سطح حمایت در میانگین متحرک ساده 22 وجود خواهد داشت. افزایش به بالای سطح 0.7 روند صعودی را تایید می‌کند، در حالی که کاهش به زیر میانگین متحرک ساده 22، باعث از سر گیری روند نزولی می‌شود.


    منبع: سایت pcmfa.trade

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس

    با کاهش رشد اقتصادی ایالات متحده به دلیل افزایش نرخ‌های بهره، چشم انداز هفتگی فارکس نشان می‌دهد که جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس در هفته آینده روندی نزولی را طی خواهد کرد. فعالان بازار قبلاً بر اساس افزایش نرخ 75 واحدی قیمت گذاری کرده‌اند، بنابراین فدرال رزرو باید سرمایه گذاران را غافلگیر کند تا جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس روندی صعودی را طی کند.

    بیشتر به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا، این جفت ارز هفته را با افت به پایان رساند. کاهش ارزش دلار به دلیل انتشار داده‌های اقتصادی ایجاد شد که به کندی فعالیت اقتصادی اشاره می‌کنند. داده های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که فعالیت‌های تجاری در ایالات متحده برای اولین بار در حدود دو سال اخیر کاهش یافته است.

    بیپان رای (Bipan Rai)، رئیس استراتژی فارکس آمریکای شمالی در CIBC Capital Markets در تورنتو، گفت: "این مسئله بازتاب شرایط مالی سخت تر و این واقعیت است که فشارهای تورمی همچنان بالا است."

    او افزود: "حتی اگر روند رشد اقتصاد ایالات متحده تا حدودی کُند شود، فکر نمی‌کنم بتوانید نوعی ضعف میان‌مدت دلار را تخمین بزنید... چون ما شاهد موارد مشابه در جاهای دیگر هستیم".

    رویدادهای کلیدی مربوط به جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس در هفته آینده
    در هفته آینده، انتشار چندین خبر مهم از ایالات متحده باعث نوسانات زیادی در این جفت ارز خواهد شد. سرمایه گذاران به تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره توجه خواهند کرد، و بیشتر سرمایه گذاران انتظار افزایش 65 واحدی نرخ بهره را دارند.

    سوبادرا راجاپا، رئیس استراتژی نرخ های ایالات متحده در Societe Generale در نیویورک، گفت: "بازار به سرعت امکان افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای باقی سال را کاهش می دهد."

    انتظار می رود ضریب اطمینان مصرف کننده در ماه جولای اندکی کاهش یابد، در حالی که تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم از 1.6-٪ به 0.9٪ افزایش یابد.

    پیش بینی هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس

    1-46.png
    نمودار 4 ساعته کاهش قیمت و بسته شدن قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 22 را نشان می‌دهد. این حرکت نشانه بازگشت خرس‌ها و قوی بودن آنها است. شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر 50 معامله می‌شود و همچنین به نفع روند نزولی است.

    ممکن است قیمت دوباره به میانگین متحرک ساده 22 به عنوان سطح مقاومت قبل از پایین آمدن برسد. هدف بعدی برای خرس‌ها رسیدن به سطح 0.95023 خواهد بود که در 29 ژوئن به عنوان سطح حمایت عمل کرد. پایین آمدن به زیر این سطح باعث کاهش بیشتر و تایید روند نزولی می‌شود.


    منبع: سایت pcmfa.trade

    نظر

    پردازش ...
    X