اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    از آن جا که فعالان بازار انتظار ندارند که بانک مرکزی اروپا نرخ ها را بیش از میزان اتفاق نظر افزایش دهد، چشم انداز هفتگی فارکس حاکی از آن است که جفت ارز یورو/ دلار آمریکا روندی نزولی در پیش خواهد گرفت. برای ایجاد یک روند صعودی در جفت ارز یورو/دلار آمریکا، لازم است تا نرخ ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

    جفت ارز یورو/ دلار آمریکا هفته پر از نوسانی را پشت سر گذاشته است و بسیاری از رویدادهای اساسی باعث تغییرات روند در این جفت ارز شده است. از زمانی که نورد استریم (Nord Stream)، بزرگ‌ترین مجموعه خطوط لوله انتقال گاز طبیعی از روسیه به آلمان، برای انجام تعمیرات، بسته شده است، این جفت ارز هفته را در وضعیت نامطلوبی آغاز کرد.

    کشورهایی مانند فرانسه در حال روی آوردن به نفت برای آماده شدن برای توقف احتمالی واردات گاز از روسیه هستند.

    این تحولات تأثیر زیادی بر ارزش یورو گذاشته است.

    از آن جا که تورم ایالات متحده بالاتر از حد انتظار سرمایه گذاران بود، این مسئله نیز بر ارزش این جفت ارز تاثیر گذاشته است. فعالان بازار انتظار داشتند در جلسه بعدی فدرال رزرو، نرخ ها ۱۰۰ واحد افزایش یابد که باعث افزایش ارزش دلار شد.

    رویدادهای کلیدی مربوط به جفت ارز یورو/ دلار آمریکا در هفته آینده
    انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا روند افزایش نرخ‌های خود را با 25 واحد آغاز کند، هر چند برخی از سرمایه‌گذاران افزایش 50 واحدی نرخ‌ها را پیش بینی کرده‌اند. هفته آینده، این تصمیم مورد توجه سرمایه‌گذاران جفت ارز یورو/ دلار آمریکا قرار خواهد گرفت.

    در همین زمان، منطقه یورو با بحران انرژی مواجه است که بر اقتصادهای آسیب پذیر منطقه تأثیر می‌گذارد. حتی اگر بانک مرکزی اروپا بتواند با افزایش نرخ ها تورم را مهار نماید، ممکن است رکود در منطقه ایجاد شود.

    اولی رن، رئیس بانک مرکزی فنلاند، در سخنانی در یک گردهمایی سیاسی در شهر پوری فنلاند، گفت: "نرخ بهره بانک مرکزی اروپا پس از سپتامبر به این بستگی دارد که آیا ما شاهد یک دوره سرد دیگری در اقتصاد اروپا به دلیل تشدید جنگ روسیه باشیم یا خیر."

    بازار پیش از این بر اساس افزایش نرخ 25 واحدی قیمت گذاری کرده است، بنابراین برای افزایش نرخ جفت ارز یورو/دلار آمریکا، لازم است تا نرخ ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    rrZcM6fnO6yLCgNGyIQUrd3LsDufI8yqcgVew4lcs1JqgJho4h7uwKO-ULM5w6sCUSHKsT7F3vB-EJ0hI6ONvNJNDZXKQJUEv5IeAfNx_Uh1B2pa-shg_KmG7JHEsgPH9Tnsycz5C2sv95jsEGU.png


    نمودار روزانه روند نزولی قابل توجهی را نشان می دهد. این جفت ارز اکنون زیر میانگین متحرک ساده 22 (22-SMA) معامله می‌شود، که نشان می دهد خرس ها کنترل را در دست دارند.

    همچنین می‌توانیم ببینیم که قیمت به سطح حمایت 1.00006 رسیده است و در حال حاضر، از آن سطح پایین می‌آید و بالاتر می‌رود. این روند ممکن است یک عقب نشینی را آغاز کند که ممکن است دوباره به 1.03575، سطح حمایت و مقاومت بحرانی، برسد.



    منبع: سایت pcmfa.trade

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    از آن جا که انتظار می‌رود بانک ژاپن نرخ‌های منفی خود را حفظ کند، در حالی که فدرال رزرو برای یک افزایش دیگر آماده می‌شود، چشم انداز هفتگی فارکس نشان می دهد که جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن روندی صعودی را طی خواهد کرد.

    زمانی بود که برخی از سرمایه گذاران معتقد بودند که دوران شرایط بد برای ین به پایان رسیده است. با کاهش ارزش ین در برابر دلار آمریکا، این طرز فکر در هفته گذشته به کلی از بین رفت. این هفته با هشدار هاروهیکو کورودا، رئیس کل بانک مرکزی ژاپن، در مورد بدتر شدن چشم انداز اقتصادی ژاپن آغاز شد.

    زمانی که حزب ائتلاف حاکم ژاپن کرسی های بیشتری را به دست آورد و قول داد سیاست فعلی را حفظ کند، بازارها فرصتی را نیز برای تأیید سیاست پولی فوق العاده سست اتخاذ شده توسط بانک ژاپن به دست آورد. تغییر در سیاست پولی ژاپن ممکن است در دستور کار نباشد.

    از آنجا که ارزش ین در طول هفته به شدت کاهش یافت، دولت ژاپن نگران شد و گفت که از نزدیک سیاست های پولی ایالات متحده و روند تورم را زیر نظر خواهد گرفت. این نگرانی هنوز کافی نبود، چون احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ین را به پرتگاه نابودی نزدیک کرد. آینده ین تاریک و مبهم است.

    رویدادهای کلیدی مربوط به جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن در هفته آینده

    بانک مرکزی ژاپن در نظر دارد مواضع خود را در این نشست حفظ کند.

    ماری ایواشیتا، اقتصاددان ارشد بازار در Daiwa Securities، می‌گوید: "وقتی به سراسر جهان نگاه می‌کنید، موضع سیاست پولی ضعیف بانک ژاپن یک هدف آسان برای سرمایه‌گذاران خارج از کشور است که ممکن است ین را در موقعیت فروش قرار دهد.

    بانک ژاپن عجله ای برای برداشتن محرک های خود ندارد، چون وضعیت اقتصادی هنوز بهبود نیافته است و تورم کمی بالاتر از هدف 2 درصد است.

    هاروهیکو کورودا، رئیس کل بانک مرکزی ژاپن، روز دوشنبه گفت: "در صورت لزوم، ما بدون تردید تسهیلات پولی بیشتری را با توجه به تأثیر همه‌گیری ارائه خواهیم کرد".

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    tOv9HrikavyAdW2N6jhrup1_bFhKZebz8bMjWizfXKvUfcWaIavfYKXc6L6zd-WT1egRLuo9F9rKRilUN0t8wvOQts-lLW1TRvWov3o6BqeBgHRCQtpbY114RS6Er1srGSVyDoO-OsMtdAyR46qsB1s.png
    نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن به بالاترین حد خود رسیده است و مقاومت در سطح 139.013 را تجربه می کند. همچنین می‌توانیم شاهد یک واگرایی نزولی در شاخص قدرت نسبی (RSI) باشیم که نشان‌دهنده ضعف در بالاترین سطح جدید است.

    این ضعف می‌تواند به معنای بازگشت به میانگین متحرک ساده 22 یا پایین تر باشد. اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 22 برسد، احتمالا در 131.961 مورد حمایت قرار خواهد گرفت که در 16 ژوئن به عنوان سطح حمایت عمل کرد. اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده 22 و شاخص قدرت نسبی بالاتر از 50 باقی بماند، روند صعودی ادامه می‌یابد.




    منبع: سایت pcmfa.trade

    نظر

    پردازش ...
    X