اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

    با مواجه شدن انگلستان با آشفتگی سیاسی که ممکن است همراه با نگرانی‌های مربوط به برگزیت بر ارزش پوند تأثیر بگذارد، چشم انداز هفتگی فارکس در مورد جفت ارز پوند/دلار آمریکا نشان می دهد که این جفت‌ارز روندی نزولی را طی می‌کند.

    جفت ارز پوند/ دلار آمریکا هفته متلاطمی را پشت سر گذاشت و قیمت آن در پایان هفته کاهش یافت. با وجود عدم پایداری سیاسی در انگلستان، این جفت ارز تحت فشار زیادی قرار گرفت.

    به دلیل افزایش رسوایی ها و هزینه های بالای زندگی در انگلستان که مسئولیت آن تا حدودی به گردن دولت افتاد، دولت بوریس جانسون با مشکلات جدی مواجه شد. بوریس جانسون تا روز پنجشنبه قدرت را حفظ کرد و سرانجام استعفا داد. پس از استعفای او، ارزش پوند افزایش یافت.


    رویدادهای مهم مربوط به جفت ارز پوند/ دلار آمریکا در هفته آینده

    سرمایه گذاران جفت ارز پوند/دلار آمریکا انتظار دارند شاهد کاهش تولید ناخالص داخلی در انگلستان باشند. ایالات متحده داده‌هایی را منتشر خواهد کرد که نشان می‌دهد فدرال رزرو تورم را مهار کرده است یا خیر. گزارش اخیر مربوط به مشاغل حاکی از آن است که اقتصاد در وضعیت خوبی قرار دارد که این مسئله به فدرال رزرو فضای بیشتری برای افزایش نرخ بهره می دهد.

    مایک لوونگارت، مدیر عامل E*TRADE از مورگان استنلی، گفت: اخیراً فلاکت و تاریکی زیادی وجود داشته است؛ بنابراین، بررسی دقیق بازار کار ممکن است ترس از رکود را کاهش دهد و ماهیت انعطاف پذیر اقتصاد ما را با بازار کار قوی در مواجهه با تورم فزاینده نشان دهد. فدرال رزرو متعهد به افزایش شدید نرخ ها برای کاهش نرخ تورم است که احتمالاً منجر به ادامه نوسان خواهد شد."

    اگر داده‌های مربوط به تورم افزایش آن را نشان دهد، ممکن است فدرال‌رزرو رویکرد سخت‌گیرانه‌تری را اتخاذ کند. با این حال، پایین آمدن میزان تورم نشانه موفقیت سیاست پولی فعلی فدرال رزرو در کاهش تورم خواهد بود.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

    1-17.png

    با نگاهی به نمودار روزانه، می بینیم که قیمت به پایین ترین حد خود رسیده و زیر میانگین متحرک ساده 22 معامله می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که خرس ها مسئول هستند. با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در روند نزولی، دچار ضعف شده است، چون واگرایی صعودی وجود دارد.

    خرس‌ها باید هفته آینده قوی‌تر بازگردند تا شاخص قدرت نسبی را پایین بیاورند و روند نزولی قوی را بازگردانند. اگر گاوها وارد شوند، ممکن است قیمت از میانگین متحرک ساده 22 فراتر رفته و به 1.26392 برسد.


    منبع: سایت pcmfa.trade

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    از آنجا که اقتصاد کانادا با رکودی احتمالی مواجه است که ممکن است بر ارزش دلار کانادا تأثیر بگذارد، چشم انداز هفتگی فارکس حاکی از آن است که جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا روندی صعودی را در پیش خواهد گرفت.

    هفته گذشته، کانادا داده های اقتصادی متفاوتی را دریافت کرد؛ مازاد تجاری بالاتر از حد انتظار و تغییر اشتغال کمتر از حد انتظار بود. در ماه مه، کانادا بیشتر از واردات در ماه مه صادر کرد و صادرات انرژی را افزایش داد. کانادا از افزایش بهای نفت در ماه مه سود برد که در مازاد تجاری این کشور مشاهده شد که به بالاترین حد در 14 سال گذشته رسید.

    با این حال، روز جمعه شاهد انتشار داده‌های مربوط به اشتغال بودیم که نشان‌ می‌داد فرصت‌های شغلی بیش از حد انتظار کاهش یافته و اقتصاد دچار رکود شده است. همچنین واضح است که تورم به بازار کار ضربه زده است و بانک مرکزی کانادا باید سریع‌تر عمل کند.

    رویدادهای مهم مربوط به جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا در هفته آینده
    از آنجا که بانک مرکزی کانادا قصد دارد نرخ ها را افزایش دهد، هفته آینده جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا نوسان خواهد داشت. روز جمعه، در حالی که نرخ بیکاری کاهش یافت، فرصت های شغلی کانادا روز جمعه کاهش یافت. انتظار می رود بانک کانادا در نشست بعدی نرخ‌ها را 75 واحد افزایش دهد و این گزارش مربوط به مشاغل نشان دهنده فشارهای تورمی بالا است.

    اندرو کلوین، استراتژیست ارشد کانادایی، گفت: "در هر صورت، داده‌ها به بازار کار فشرده‌تر اشاره می‌کنند که ذاتاً تورمی است. هیچ چیز در مورد این گزارش مانع بانک کانادا برای افزایش 75 واحدی نرخ‌ها در هفته آینده نمی‌شود."

    سرمایه گذاران جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا به داده های مربوط به تورم ایالات متحده که هفته آینده منتشر می‌شود نیز توجه خواهند کرد. سرمایه‌گذاران انتظار دارند که تورم به صورت درصدی افزایش یابد. فدرال رزرو می‌تواند برای کنترل تورم باز هم سیاست‌های پولی خود را سخت‌تر کند که این مسئله می‌تواند باعث افزایش ارزش دلار شود.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    1-16.png

    نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت این جفت ارز به سختی به بالای 1.30686، سطح مقاومتی ثابت، رسید، اما نتوانست برای مدت زیادی بالاتر از این سطح باقی بماند. قیمت به میانگین متحرک ساده 22 بازگشته است، که ممکن است مانند 5 جولای، به عنوان سطح حمایت عمل کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) بالای 50 باقی مانده است و روندی صعودی را نشان می‌دهد.

    با قیمت فعلی، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا ممکن است در هفته آینده باز هم از سطح 1.30686 فراتر رود، یا ممکن است به زیر میانگین متحرک ساده 22 کاهش یابد و مجددا به سطح حمایت 1.28512 برسد که در 5 جولای مشاهده شد. اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده 22 و شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر 50 برسد، روند نزولی خواهد شد.



    منبع: سایت pcmfa.trade

    نظر

    پردازش ...
    X