اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

    با افزایش ارزش دلار آمریکا به خاطر ترس از بروز رکود، چشم انداز هفتگی فارکس حاکی از آن است که جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا در هفته آینده روندی نزولی را طی خواهد کرد.

    شاخص خرده فروشی استرالیا در ماه می بالاتر از حد انتظار افزایش یافت، اما با وجود این خبر خوب، با افزایش ارزش دلار به خاطر ترس ناشی از بروز رکود، ارزش این جفت ارز در پایان هفته کاهش یافت. سرمایه گذاران بیشتر به عوامل فاندامنتال کلان توجه کردند تا داده های داخلی.

    رویدادهای مهم مربوط به جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا در هفته آینده
    از آنجا که فعالان بازارها منتظر انتشار داده های مربوط به اشتغال غیرکشاورزی در ماه ژوئن هستند، هفته آینده جفت ارزهای اصلی متزلزل خواهند بود. داده های مربوط به اشتغال غیرکشاورزی تصویر روشنی از بازار کار ایالات متحده ارائه می دهند و فدرال رزرو را در مورد تأثیر سیاست های پولی خود آگاه می‌کند.

    مقادیر کمتر از حد انتظار نشان دهنده کندی در روند توسعه اقتصادی است. مقادیر بالاتر از حد انتظار نشان دهنده اقتصادی در حال رشد است که می تواند با وجود اتخاذ سیاست‌های پولی سخت تر دوام بیاورد و به سقوط ارزش جفت ارز دلار استرالیا/دلار آمریکا منجر شود.

    سرمایه گذاران همچنین منتظر انتشار صورتجلسه کمیته فدرال بازار باز (FOMC) هستند که ممکن است جزئیات بیشتری در مورد آینده سیاست پولی ارائه دهد.

    از آنجا که انتظار می‌رود که بانک مرکزی استرالیا در نشست روز سه‌شنبه خود، نرخ بهره را افزایش دهد، این هفته برای دلار استرالیا مهم خواهد بود. پس از غافلگیری سرمایه گذاران در آخرین جلسه خود، هر اتفاق ممکن است روی دهد و جفت ارز دلار استرالیا/دلار آمریکا احتمالا با نوسانات زیادی مواجه می‌شود.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار استرالیا/ دلار آمریکا

    1-4.png


    نمودار روزانه قیمت معاملات را زیر میانگین متحرک ساده 22 نشان می دهد، که این مسئله حاکی از آن است که خرس ها مسئول هستند. همچنین از نمودارها مشخص است که روند نزولی زیادی وجود دارد، همانطور که مشاهده می شود که شاخص قدرت نسبی (RSI) چگونه بسیار زیر سطح 50 معامله می شود.

    قیمت این جفت ارز تلاش کرد به0.68311، پایین‌ترین سطح مربوط به 12 می، برسد و نتوانست خیلی زیر این سطح بسته شود. با این حال، این جفت ارز توانست پایین ترین سطح را ایجاد کند و ممکن است ارزش آن در هفته آینده کاهش یابد. پایین تر رفتن از این سطح، قیمت را به 0.67008 کاهش می دهد، که در اوایل فوریه 2020 به عنوان حمایت سطح عمل می‌کرد. با این حال، اگر قیمت نتواند به زیر پایین ترین سطح مربوط به 12 می برسد، ممکن است شاهد ورود گاوها باشیم که قیمت را به میانگین متحرک ساده 22 برگردانند.


    منبع: سایت pcmfa.trade

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس

    همچنان که رویکرد سختگیرانه فدرال رزرو باعث افزایش ارزش دلار می‌شود، چشم انداز هفتگی فارکس نشان می دهد که جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس هفته آینده روندی صعودی را طی خواهد کرد. افزایش تورم همچنان یکی از نگرانی های اصلی فدرال رزرو است.

    این جفت ارز با اندکی افزایش هفته را به پایان رساند و نکته مهم اظهارات پاول در مورد تورم بود که سرمایه گذاران را به سمت سرمایه‌گذاری در این جفت ارز امن سوق داد.

    جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، روز چهارشنبه گفت: "فدرال رزرو اجازه نخواهد داد اقتصاد دچار تورم بالاتر بشود، حتی اگر این رویکرد به معنای افزایش نرخ بهره به سطوحی باشد که رشد را در معرض خطر قرار دهد."

    این رویکرد و بسیاری از اظهارات دیگر مقامات فدرال رزرو بر تعهد بانک برای مهار تورم فزاینده تأکید می کند. پاول گفت: خطر مهم تر کاهش رشد اقتصاد نیست، بلکه عدم توانایی برای بازگرداندن ثبات به قیمت ها است.

    در ماه ژوئن، ضریب اطمینان مصرف کنندگان در ایالات متحده بیش از حد انتظار کاهش یافت و همچنان که اقتصاد با رکود قریب الوقوع مواجه است، سرمایه گذاران از دارایی های پرخطر به سمت سرمایه گذاری در دلار امن تر روی آوردند.

    رویدادهای مهم مربوط به جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس در هفته آینده

    از آنجا که مهمترین اخبار منتشر شده از ایالات متحده خواهد بود، جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس در هفته آینده تحت کنترل دلار خواهد بود. این اخبار ها شامل داده‌های مربوط به اشتغال غیرکشاورزی می شود. با توجه به اینکه مطالبات بیکاری در بالاترین حد خود در پنج ماه گذشته قرار دارد، سرمایه گذاران انتظار دارند میزان حقوق و دستمزد کاهش یابند. همچنان که فدرال رزرو سیاست های پولی خود را تشدید می کند، ترس از رکود باعث تعدیل نیرو در بخش های فناوری و مسکن شده است.

    انتظار می رود نرخ بیکاری در 3.6 درصد باقی بماند. نرخ بالاتر از حد انتظار، بازار کار نامطلوبی را نشان می دهد که می تواند ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ فراک سوئیس را کاهش دهد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس

    Screenshot_1.png
    در نمودار روزانه، خرس ها قیمت را به سطح حمایت 0.95004 رساندند. تا آخرین روز که قیمت به طور ناگهانی افزایش یافت، این جفت ارز هفته‌ای متلاطم را پشت سر گذاشت. نوسان قیمت ها نشانه ضعف در روند نزولی است. گاوها آمده اند تا شرایط بازار را بررسی کنند و ببینند آیا امکان شروع روند صعودی وجود دارد یا خیر. با این حال، خرس‌ها همچنان مسئول این روند بازار هستند، چون قیمت زیر میانگین متحرک ساده 22 معامله می‌شوند و شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر 50 است.

    این روند تنها در صورتی تغییر می کند که میانگین متحرک ساده 22 نتواند به عنوان سطح مقاومت عمل کند و شاخص قدرت نسبی به بالای 50 برسد.


    منبع: سایت pcmfa.trade

    نظر

    پردازش ...
    X