اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

    همچنان که انتظار می‌رود بانک انگلستان لحن سختگیرانه ای داشته باشد، چشم انداز هفتگی مربوط به جفت ارز پوند/دلار آمریکا نشان می دهد که این جفت ارز روند روبه رشدی را طی خواهد کرد. این جفت ارز در تلاش است تا به بالای سطح 1.2300 برسد. با وجود احتمال اوج گرفتن تورم در ایالات متحده و کاهش ارزش دلار، رویکرد سختگیرانه بانک مرکزی انگلستان می تواند در هفته آینده باعث شود تا ارزش پوند افزایش یابد.

    برای اولین بار در سه هفته گذشته، جفت ارز پوند/ دلار آمریکا هفته را با قیمت بالاتری به پایان برد. در انگلستان، داده های داخلی بسیاری از جمله خرده فروشی، تورم و شاخص مدیران خرید منتشر شد. شاخص خرده فروشی پایین آمد، در حالی که شاخص مدیران خرید (PMI) ترکیبی در ماه ژوئن بالاتر از حد انتظار بود. تورم در انگلستان نیز رو به افزایش است.

    میلهوج، تحلیلگر ارشد، گفت: "تورم بالا، افزایش ترس از رکود اقتصادی، و تشدید سیاست های بانک مرکزی مهم تر از برآوردهای داده های داخلی هستند."

    چندین سخنرانی شامل هاو پیل، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلیس، بود که گفت که بانک مرکزی همچنان به استفاده از نرخ های بهره در مقابله با تورم ادامه می دهد، چون در حال آماده شدن برای معکوس کردن بخشی از فشارهای محرک اقتصادی است.

    رویدادهای مهم مربوط به جفت ارز پوند/ دلار آمریکا در هفته آینده

    در هفته آتی، داده های اقتصادی مهمی را از انگلستان و به خصوص، ایالات متحده دریافت می کنیم. هر دو کشور داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی را منتشر خواهند کرد که سرمایه گذاران را در مورد سلامت اقتصادشان آگاه می کند.

    آگاهی در مورد وضعیت اقتصاد هر کشور ضروری است، چون بانک های مرکزی آنها را در مورد اثرات افزایش نرخ بهره آگاه می کند. اگر اقتصادی ضعیف عمل کند، بانک مرکزی برای حمایت از اقتصاد، به احتمال زیاد از شدت سیاست پولی خود می کاهد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

    1-58.png


    با نگاهی به نمودار 4 ساعته، در می یابیم که قیمت پس از رسیدن به زیر پایین ترین سطح مربوط به 13 می، به سمت میانگین متحرک ساده 22 حرکت می کند. در موارد قبلی، میانگین متحرک ساده 22 به عنوان سطح مقاومت عمل کرده است و ممکن است اکنون نیز چنین کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر 50 معامله می شود که باعث روند نزولی می شود. با این حال، واگرایی صعودی بین قیمت و شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان دهنده ضعف در روند نزولی است.

    اگر واگرایی شاخص قدرت نسبی (RSI) صورت گیرد، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک ساده 22 و افزایش مجدد به بالاترین سطح 1.26754 باشیم که 27 می مشاهده شد. با این حال، اگر واگرایی صعودی شکست بخورد، می‌توانیم شاهد کاهش مجدد احتمالی به 1.19404، زیر سطح 14 ژوئن باشیم.



    منبع: سایت pcmfa.trade

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    همچنان که بانک کانادا تلاش می‌‌کند تورم داغ را کاهش دهد، چشم انداز هفتگی فارکس برای جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا حاکی از آن است که این جفت ارز روندی نزولی را طی خواهد کرد. برای مهار تورم فزاینده، بانک مرکزی کانادا باید سیاست پولی سخت‌تری اتخاذ کند که این مسئله احتمالاً باعث می‌شود تا ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا کاهش یابد.

    پس از آن که داده‌های مربوط به تورم که مدتها منتظر انتشار آنها بودیم، بالاتر از حد انتظار منتشر شد، جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا هفته را با قیمت پایین‌تری به پایان برد. با داغ شدن بیش از حد اقتصاد کانادا، بانک مرکزی کانادا در هفته گذشته به دلیل دست کم گرفتن نرخ تورم مورد انتقاد قرار گرفت. این بانک به اشتباهات خود اعتراف کرده و وعده شفافیت بیشتر در آینده را داده است.

    کارولین راجرز، معاون ارشد رئیس این بانک، در مصاحبه‌ای که در ماه جاری انجام شد، به رویترز گفت: "آیا همیشه جایی برای شفافیت بیشتر وجود دارد؟ شاید. این چیزی است که ما اکنون در حال بررسی آن هستیم و زیاد در مورد آن فکر می‌کنیم."

    آخرین باری که بانک کانادا با بحران سیاسی با شدت فعلی مواجه شد، اواحر دهه 90 میلادی، در زمانی بود که ژان کرتین، رهبر جریان مخالف، سیاست نرخ بالای بهره را مورد انتقاد قرار داد.

    رویدادهای مهم مربوط به جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا در هفته آینده

    سرمایه‌گذاران هیچ گونه خبر قابل‌توجهی را از کانادا دریافت نخواهند کرد. از سوی دیگر، خبرهای متعددی از ایالات متحده منتشر خواهد شد. انتظار می رود سفارشات کالاهای بادوام در ایالات متحده از 0.4% به 0.4-% در ماه می کاهش یابد. پیش بینی می‌شود ضریب اطمینان مصرف‌کننده هیئت کنفرانس (CB) در ماه ژوئن سقوط کند. این داده‌ها ضریب اطمینان در فعالیت اقتصادی را نشان خواهد داد که به عادات هزینه مصرف‌کننده نیز اشاره خواهد کرد. انتظار می رود که شاخص مدیران خرید تولید کاهشی را رد سطح فعالیت بخش تولید نشان دهد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    1-57.png


    با نگاهی به نمودار روزانه، در‌می‌یابیم که قیمت این جفت ارز به سمت پایین سطح مشاهده شده در 16 ژوئن حرکت می‌کند. این جفت ارز بالاتر از سطح میانگین متحرک ساده 22 معامله می‌شود که نشان می‌دهد حامیان سرمایه‌گذاری در این جفت ارز تحت کنترل هستند. شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از 50 معامله می‌شود که باعث روند صعودی نیز می‌شود. بالاترین سطح 1.30754 که در 17 ژوئن مشاهده شد، قبلا به عنوان سطح مقاومت عمل کرده و روند افزایشی اخیر را متوقف کرده است.

    اگر پایین ترین سطح مشاهده شده در 16 ژوئن به عنوان سطح حمایت عمل کند، می توانیم شاهد از سرگیری روند صعودی باشیم. اگر این سطح حمایت محقق نشود، میانگین متحرک ساده 22 را خواهیم داشت که می‌تواند به عنوان سطح حمایت عمل کند. کاهش به زیر سطح میانگین متحرک ساده 22 می تواند باعث شود تا قیمت مجددا به سطح پایین 1.25163 برسد که در 8 می مشاهده شد.



    منبع: سایت pcmfa.trade

    نظر

    پردازش ...
    X