اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    چشم انداز هفتگی فارکس حاکی از آن است که جفت ارز یورو/دلار آمریکا روندی صعودی را طی خواهد کرد، چون این جفت ارز هفته گذشته را با سودی خالص به پایان برده است. در همین حال، نشست بانک مرکزی اروپا می تواند این ارزش جفت ارز را به 1.1000 بازگرداند.

    جفت ارز یورو/دلار آمریکا هفته بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته است که با اجلاس سران اتحادیه اروپا در روزهای دوشنبه و سه شنبه آغاز شد. در این نشست، رهبران اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت 90 درصدی واردات نفت از روسیه تصمیم گرفتند. این جفت ارز روز دوشنبه با قیمت بالاتری بسته شد. روز سه شنبه، پس از آن که داده ها نشان داد که ضریب اطمینان مصرف کننده در ایالات متحده بالاتر از حد انتظار سرمایه گذاران است، این جفت ارز با قیمت پایین تری بسته شد.

    داده‌های تولیدی خوش‌بینانه در ایالات متحده که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که با افزایش ارزش دلار، ارزش این جفت ارز کاهش یافت. روز پنجشنبه، با توجه به انتشار داده های ضعیف مربوط به حقوق و دستمزد بخش خصوصی، این جفت ارز تغییر رویه داد و روز جمعه با انتشار داده های مثبت مربوط به اشتغال غیرکشاورزی (NFP)، با رقم پایین تری بسته شد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    2-2.png


    نمودار روزانه مربوط به جفت ارز یورو/ دلار آمریکا روند صعودی جدیدی را نشان می دهد. قیمت این جفت ارز از میانگین متحرک ساده 22 فراتر رفته و بالاتر از آن معامله می شود. شاخص قدرت نسبی نیز بالاتر از سطح 50 معامله می شود ن می دهد روند صعودی باز خواهد گشت. اگر این جفت ارز بتواند این روند را حفظ کند، می توانیم ببینیم که قیمت از 1.0800 فراتر رفته و به 1.1000 خواهد رسید.

    همچنین احتمال بازگشت روند نزولی نیز وجود دارد. این روند می تواند باعث شود که قیمت این جفت ارز به زیر میانگین متحرک ساده 22 برسد. تا آن زمان، رویکرد جفت ارز یورو/ دلار آمریکا صعودی باقی می ماند.


    منبع

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    چشم انداز هفتگی فارکس نشان می دهد که از آنجا که انتظار می‌رود قیمت نفت به روند صعودی خود ادامه دهد که این مسئله بر ارزش دلار کانادا تاثیر می‌گذارد، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا روندی نزولی را طی می کند.

    هفته گذشته، جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا روندی نزولی داشت. مهم ترین دلیل این روند را می توان به تحریم اخیر نفت روسیه نسبت داد که باعث افزایش ارزش دلار کانادا شد. نشست سران اتحادیه اروپا که در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد، با توافق برای تحریم 90 درصد واردات نفت از روسیه به پایان رسید.

    این تحریم باعث افزایش قیمت نفت و در نتیجه کاهش ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا شد. زمانی که عربستان سعودی اعلام کرد تولید خود را افزایش خواهد داد، نگرانی های مربوط به عرضه کاهش یافت، اما با افزایش مجدد قیمت های نفت، این روند مدت زیاد دوام نیاورد.

    با انتشار داده های مثبت مربوط به تولید ناخالص داخلی کانادا در روز سه شنبه، که بالاتر از پیش بینی ها بود، ارزش دلار کانادا نیز تقویت شد. روز چهارشنبه، بانک کانادا نرخ بهره خود را 1.50% اعلام کرد. روز جمعه، پس از انتشار داده های مثبت مربوط به اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده، این جفت ارز با قیمت بالاتری بسته شد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    2-1.png


    با نگاهی به نمودار روزانه، درمی یابیم که قیمت همچنان در کانال صعودی معامله می شود و روند نزولی هفته گذشته قیمت را به سمت سطوح حمایت کانال سوق داده‌اند. شاخص قدرت نسبی زیر سطح 50 معامله می شود که حاکی از حرکتی نزولی است. قیمت نیز زیر میانگین متحرک ساده 22 معامله می شود و می تواند این روند را در هفته آینده حفظ کند.

    حمایت کانال می تواند روند نزولی را متوقف کرده و قیمت را بالاتر ببرد. در همین حال، با توجه به حرکت قدرتمندی که هفته گذشته شاهد بودیم، احتمال شکست سطح حمایت وجود دارد.



    منبع

    نظر

    پردازش ...
    X