اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    چشم انداز هفتگی فارکس حاکی از آن است که همچنان که قیمت در هفته گذشته در روندی صعودی بسته شد، پیش‌بینی هفتگی مربوط به جفت ارز یورو/ دلار آمریکا کمی مثبت باقی می‌ماند. هفته گذشته رویدادهای زیادی روی داد. اکنون، به بررسی برخی از رویدادهایی می پردازیم که بر ارزش این جفت ارز تأثیر داشته ‌اند.

    روز سه‌شنبه، با انتشار داده‌های مربوط به خرده‌فروشی کالاهای غیرخوراکی در ایالات متحده، توانستیم هزینه‌های مصرف‌کننده را بررسی کنیم. از ارزش قبلی 2.1٪، سرمایه‌گذاران انتظار داشتند که ارزش این جفت ارز به 0.4٪ کاهش یابد که نشان دهنده کندی در روند رشد اقتصاد است. اگرچه این ارزش بالاتر از حد انتظار 0.6% بود، اما همچنان نسبت به 2.1% قبلی کاهش داشت که باعث کاهش ارزش دلار شد.

    همچنین انتظار می رود بانک مرکزی اروپا با افزایش نرخ بهره برای اولین بار در نزدیک به یک دهه، راه فدرال رزرو را دنبال کند. بانک مرکزی اروپا مدتی است که انتشار می کشد تا ببیند چه چیزی پیش می‌آید. با این حال، در ماه‌های اخیر، انتظارات افزایش نرخ ها و همچنین تورم افزایش یافته است. افزایش احتمالی نرخ ها حامیان سرمایه گذاری در جفت ارز یورو/دلار آمریکا را کمی امیدوار کرد و باعث افزایش ارزش این جفت ارز شد. این که آیا این روند ادامه خواهد داشت یا نه چیزی است که باید در آینده شاهد باشیم.

    از سوی دیگر، پاول، رئیس فدرال رزرو، مجددا بر رسالت خود مبنی بر کاهش تورم به هدف 2% بانک مرکزی ایالات متحده تأکید کرد. در نتیجه، سرمایه‌گذاران انتظار دارند تا شاهد افزایش نرخ های بیشتری در ماه‌های آتی باشند.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    1-20.png


    با بررسی نمودار روزانه، می توان مشاهده کرد که قیمت ها برای مدت زیادی زیر میانگین متحرک ساده 22 بوده‌اند.

    در حال حاضر، قیمت دقیقاً روی میانگین متحرک ساده 22 است که قبلاً به عنوان سطح مقاومت عمل می کرد. بنابراین، قیمت ها می تواند باز هم کاهش یابد. از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) یک واگرایی صعودی را نشان می دهد. بنابراین، این سوگیری تنها زمانی صعودی خواهد شد که بتوانیم شاخص قدرت نسبی را بالاتر از سطح 70 ببینیم.



    منبع

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    چشم انداز هفتگی فارکس برای جفت ارز آزی/ دلار آمریکا نشان می دهد که این جفت ارز روندی صعودی طی خواهد کرد، چون برای اولین بار در هفت هفته گذشته، با قیمت بالاتری بسته شده است. این افزایش قیمت می تواند آغازگر روندی صعودی برای بازار نزولی باشد. علاوه بر این، برای اولین بار از نوامبر 2010، بانک ذخائر استرالیا نرخ سود را این ماه در 3 می افزایش داد.

    تورم به بسیاری از اقتصادها در سرتاسر جهان آسیب زده که استرالیا یکی از آنها محسوب می‌شود. افزایش سریع تر تورم ممکن است بانک ذخائر استرالیا را وادار نماید تا حتی افزایش نرخ بیشتری در ماه ژوئن داشته باشد. این احتمال به نفع حامیان سرمایه‌گذاری در جفت‌ارز آزی/ دلار آمریکا است، چون می تواند باعث افزایش ارزش آن در روزهای آتی شود.

    در هفته گذشته، داده های مربوط به اشتغال منتشر شد- همانطور که انتظار می‌رفت، نرخ بیکاری به 3.9% رسید. با این حال، تعداد افراد شاغل کمتر از حد انتظار بود. تغییر کم داده‌های مربوط به اشتغال نشان‌دهنده کاهش هزینه های مصرف کننده در ماه آوریل است.
    به دلیل کاهش رشد، ارزش دلار در هفته گذشته، پایین‌تر بود که قدرت بیشتری به حامیان جفت‌ارز آزی/ دلار آمریکا داده و ارزش این جفت ارز را بالاتر برد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    1-21.png


    نمودار روزانه جفت ارز آزی/ دلار آمریکا حاکی از روند نزولی آن است. قیمت آن زیر میانگین متحرک ساده 22 باقی مانده، در حالی که سطوح پایین اخیر از 30 سطح نزولی فراتر رفته‌اند. شیب نمودار نشان می دهد که روند نزولی است. آیا این روند ادامه خواهد یافت؟

    با نگاهی به محدوده‌ای که قیمت بسته شد، می بینیم که در محدوده‌ای حیاتی قرار دارد. میانگین متحرک ساده 22 می تواند به عنوان سطح مقاومت عمل کند.

    شاخص قدرت نسبی دارای واگرایی صعودی است که می تواند باعث تضعیف جفت ارز شود. این ضعف می تواند باعث تشویق حامیان این جفت ارز به بازگشت به حوزه رقابت و باز گرداندن آن به بالای سطح 0.73 شود. باید منتظر بود و دید که آیا این روند در هفته آتی تغییر می کند یا خیر.


    منبع

    نظر


    • #3
      شناخت بازار و تحلیل رفتاره رسانه ای و مردمی و موج های خرید و فروش باید به نظرم توسط روانشناس رسانه ای و جمعی بررسی بشه و باید از یک کلینیک روانشناسی کمک گرفته بشه که فرد مورد نظر خودش توی این کار دست داشته باشه.

      https://drmakhdoumi.com/psychology-clinic/

      نظر

      پردازش ...
      X