اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش‌بینی جفت‌ارز پوند/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش‌بینی جفت‌ارز پوند/ دلار آمریکا

    از آنجا که ریسک گریزی در میان فعالان بازار و افزایش نرخ های خزانه داری ایالات متحده به دلار کمک کرد تا در ابتدای هفته عملکرد بهتری نسبت به همتایان خود داشته باشد، چشم انداز هفتگی فارکس در مورد جفت ارز پوند/دلار آمریکا حاکی از آن است که ارزش این جفت ارز تغییر چندانی نخواهد داشت.

    با وجودی که اولین واکنش بازار به اخبار منتشرشده در مورد تورم در ایالات متحده ارزش دلار را کاهش داد، اظهارات سختگیرانه مقامات فدرال رزرو باعث افزایش نرخ های اوراق قرضه آمریکا در اواخر روز سه‌شنبه شد.

    با وجود آمار قابل توجه مربوط به تورم انگلستان، ارزش این جفت ارز به سختی تا حدی افزایش یافت تا اینکه در بحبوحه کاهش نرخ های آمریکا در ساعات معاملاتی ایالات متحده در روز چهارشنبه، این ارز تحت فشار فروش قابل توجهی قرار گرفت.

    بانک انگلستان (BOE) در زمینه افزایش نرخ ها، نسبت به فدرال رزرو ایالات متحده، رویکرد متعادل کننده دشوارتری دارد.


    هر دو بانک مرکزی نگران تورم هستند، اما بانک مرکزی انگلستان به طور فزاینده ای نگران ابهامات پیرامون پیش بینی اقتصادی ناشی از تداوم جنگ بین روسیه و اوکراین است.

    هنگامی که جروم پاول آخرین اظهارات خود را قبل از دوره آرام پیش از نشست فدرال رزرو در ماه آینده ارائه می کند، ممکن است این احتمال را تقویت کند که فدرال رزرو نرخ بهره را تا نیم واحد افزایش دهد.

    پاول قبلاً اعلام کرده بود که احتمال افزایش 50 واحدی در نشست فدرال رزرو در 3 و 4 می وجود دارد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز پوند/ دلار آمریکا

    Screenshot_2-13.png
    جفت ارز پند/ دلار آمریکا آخرین روز معاملاتی را در وضعیت نامطلوبی به پایان رساند، هر چند، ارزش آن در مجموع 0.17 درصد افزایش یافت. به نظر می رسد میانگین های متحرک ساده 20، 50، 100 و 200 روزه مانع از روند صعودی این جفت ارز شده و روند کاهشی آن همچنان حفظ می‌شود
    اولین سطح حمایتی برای این جفت ارز 1.3000 بود. اگر شاهد روند نزولی زیر این سطح باشیم، سطح حمایت بعدی در حدود 1.2920 خواهد بود.

    سطح مقاومت ابتدایی برای جفت ارز پوند/ دلار آمریکا در حدود 1.3100 است. اگر ارزش این جفت ارز بالاتر از این سطح قرار گیرد، می تواند به سطح مقاومت بعدی 1.3150 برسد.


    منبع



  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    از آنجا که ارزش دلار رو به افزایش است، چشم انداز هفتگی فارکس نشان می دهد که ارزش جفت ارز آزی/ دلار آمریکا روندی نزولی را طی خواهد کرد. در دو هفته گذشته، ارزش آزی روندی کاهشی داشته است.

    این هفته، داده های مربوط به اشتغال استرالیا یافته‌های متفاوتی را نشان می دهد. حتی اگر این آمار ایجاد 17 هزار شغل جدید در اقتصاد را نشان داد، کمتر از 40 هزار شغل پیش‌بینی شده بود. در همان زمان، نرخ بیکاری به 4 درصد افزایش یافت که مطابق با هدف بانک ذخائر استرالیا است.

    در همین حال، سند اقتصادی ایالات متحده نشان داد که تورم مصرف کننده در ماه مارس از مرز 8 درصد فراتر رفت و به 8.5 درصد نسبت به سال گذشته رسید که بالاترین سطح از سال 1981 است.

    روز پنجشنبه، به دلیل تناقض داده های اقتصادی مربوط به ایالات متحده، ارزش جفت ارز آزی/ دلار آمریکا کاهش بیشتری یافت. با این حال، رویکرد سهل‌گیرانه بانک ذخائر استرالیا از دلار آمریکا حمایت می‌کند که افزایش نرخ بهره را به تعویق انداخته است. در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) 100.49 است.

    با تشدید محدودیت‌های کرونایی در چین و تداوم جنگ اوکراین و روسیه، تورم در سراسر جهان همچنان رو به افزایش است. این مسائل چالش‌های زنجیره تامین را افزایش می‌دهند که یکی از دلایل اصلی افزایش فشارهای وارد بر قیمت‌گذاری است.

    ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، اعلام کرده است که از زمانی که کی‌یف توافقنامه امضا شده در ترکیه را نقض کرد، مذاکرات دیپلماتیک به بن‌بست رسیده است. با این وجود، حملات همچنان ادامه دارد و دولت های غربی به تحریم روسیه ادامه می دهند.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    Screenshot_3-6.png

    جفت ارز آزی/ دلار آمریکا پس از رسیدن به سطح 0.7661 در 5 آوریل، در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته است. به نظر می رسد میانگین متحرک ساده 20 روزه مانع از روند صعودی این جفت ارز می شود.

    اولین سطح حمایتی این جفت ارز 0.7390 بود. تداوم کاهش زیر این سطح می تواند باعث رسیدن ارزش آزی به 0.7230 شود.

    سطح ابتدایی مقاومت برای جفت ارز آزی/ دلار آمریکا در حدود 0.7500 است. اگر ارزش این جفت ارز به بالاتر از این سطح برسد، می تواند به سطح مقاومت بعدی، تا 0.7575 برسد.



    منبع

    نظر

    پردازش ...
    X