اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    چشم انداز هفتگی فارکس در مورد جفت ارز آزی/ دلار آمریکا نشان می دهد که این جفت ارز روندی نزولی را طی می کند؛ این جفت ارز زیر 0.7200 بسته شد و در این هفته، تقریباً بدون تغییر باقی ماند. با این حال، از آنجا که داده های دلگرم کننده از استرالیا تاثیری بر افزایش مجدد تقاضا برای دلار ندارد، این جفت ارز در روز پنجشنبه به بالاترین سطح 0.7276 رسید.

    از آنجایی که فعالان بازار به طور فزاینده ای نگران تورم توأم با رکود یا تورم بالاتر بودند، تمایلات ریسک در طول هفته منفی بود. ضرر قابل توجه در وال استریت باعث کاهش شاخص های جهانی شد. در پایان هفته، قیمت هر اونس طلا به 1840 دلار رسید که نزدیک به بالاترین حد در دو ماه گذشته بود.

    بازده اوراق قرضه دولتی افزایش یافته است، که در یک محیط ریسک گریز غیرمعمول است، اما از سال 2021 که تورم توأم با رکود در سراسر جهان در حال گسترش است، کاملاً انتظار می رود. به دلیل گسترش سویه اومیکرون، روند بهبود اقتصادی کند شده است و آمار مربوط به اشتغال ناامید کننده شده است. اکثر کشورهای توسعه یافته بالاترین سطح تورم خود را در چندین دهه تجربه کردند و فشار قیمت ها بدون تغییر باقی ماند.

    داده های منتشر شده در استرالیا در این هفته این واقعیت را که این کشور نیز به سمت تورم توأم با رکود پیش می رود، تحت الشعاع قرار می دهد. در بیشتر طول سال 2021، فعالیت های تجاری در استرالیا با تعطیلی روبرو شد و تا پایان سال بازگشایی نشدند. بنابراین، این کشور در ماه نوامبر با افزایش فرصت های شغل روبرو می شود و به دنبال آن، گزارش خوشبینانه مربوط به ماه دسامبر در اواخر این هفته منتشر می شود. طی ماه گذشته، این کشور 648000 فرصت شغلی ایجاد کرد که فراتر از انتظارات بازار بود. در حالی که نرخ بیکاری به 4.2 درصد کاهش یافت، که بسیار کمتر از 4.5 درصد مورد انتظار بود؛ فعالیت اقتصادی در 66.1 درصد ثابت ماند.

    علاوه بر این، خبر خوب این است که انتظارات تورمی مصرف کننده در ماه ژانویه، از 4.8 درصد به 4.4 درصد کاهش یافته است. با این حال، اینکه آیا کشور قادر به حفظ نرخ های معقول اشتغال زایی و تورم خواهد بود، هنوز مشخص نیست.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    Screenshot_1-10.png


    در هفته گذشته، ارزش جفت ارز آزی/ دلار آمریکا تلاش کرد تا دوباره افزایش یابد، و کاملاً پیش از خط روند صعودی شکسته شده، با مقاومت روبرو شد. این جفت ارز از میانگین متحرک ساده 100 روزه بازگشت و زیر میانگین های متحرک ساده 20 و 50 روزه بسته شد. این جفت ارز حاکی از یک سناریوی به شدت نزولی است که ممکن است قیمت را به سمت سطوح افقی 0.7100 و 0.6990 سوق دهد.

    نمودار روزانه روند صعودی روزانه ای را در روز پنجشنبه و به دنبال آن افزایشی پنهان با حجم بسیار بالا را نشان می دهد. این روند برای آزی بسیار نامطلوب است، اما همچنین نشان دهنده عقب نشینی بالقوه قبل از سقوط بیشتر است.


    منبع


پردازش ...
X