اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    بر اساس آن چه چشم انداز هفتگی فارکس نشان می دهد، با افزایش بهای نفت وست تگزاس، جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا همچنان روندی نزولی را طی می کند و در نزدیکی سطوح کلیدی بالای 1.2900، روند معکوسی را ایجاد می‌کند. هر گونه تغییر ناگهانی در بهای نفت وستت گزاس به طور مستقیم بر این جفت ارز در هفته آینده تأثیر خواهد گذاشت، چون انتظار می‌رود نقدینگی پایین باشد.

    همچنان که با فروکش کردن خطرات سویه جدید اومیکرون، چشم انداز بهبود جهانی ارتقا می یابد، بهای نفت وست تگزاس می تواند به 75.50 دلار و 78.00 دلار برسد. این مسئله باعث می شود تا ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا به 1.2700 برسد. در نبود هر گونه آمار قابل توجه ایالات متحده، آسیب پذیری بازار چه برای کانادا و چه برای کمک بانک مرکزی اغراق آمیز خواهد بود.

    قیمت نفت خام 12.3 درصد کمتر از قیمت بسته شدن 84.05 دلار در 26 اکتبر باقی مانده است که بخشی از آن به خاطر وحشت از گسترش سویه اومیکرون در 26 نوامبر است. در طول روز، قیمت نفت با 12.8 درصد کاهش از 78.10 دلار به 69.10 دلار رسید. روز پنجشنبه، نفت وست تگزاس با 73.70 دلار بسته شد، که درست بالاتر از میانگین کاهش روزانه 73.10 دلار بود.

    اگر سویه اومیکرون سلامت و رفاه اقتصاد جهانی را تهدید نکند، چشم انداز نفت وست تگزاس و جهان به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

    بسیاری از کشورها و برخی از ایالت های ایالات متحده شاهد افزایش موارد ابتلای بدون پذیرش در بیمارستان یا فوتی بوده اند. در حالی که عدم ثبات اقتصادی ناشی از این موج از همه گیری ها همچنان بالا است، چشم انداز اقتصاد جهانی هر روز در حال بهبود است.

    داده ها نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده به طور کلی قوی بود، اما فقط سفارشات کالاهای بادوام مثبت بود.

    قیمت هزینه مصرف شخصی (pce)، معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو، سالانه به 5.7 درصد در ماه نوامبر افزایش یافت که بالاترین سطح در 39 سال گذشته بود و از 5.1 درصد در ماه اکتبر بسیار بیشتر بود. این بالاترین شاخص هزینه مصرف شخصی (pce) از سپتامبر 1983 در مقایسه با 4.2 درصد در ماه اکتبر بود.

    جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، گفت که این بانک قصد دارد برنامه اوراق قرضه خود را قبل از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در 15 دسامبر نهایی کند. انتظار می رود برنامه اوراق قرضه تا ماه مارس تکمیل شود. نشست کمیته فدرال بازار باز (fomc) برای 3 تا 4 آوریل برنامه ریزی شده است. انتظار می رود اولین افزایش نرخ در ماه می انجام شود.

    کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، روز جمعه پس از نشست این کمیته در ماه دسامبر گفت که هدف از افزایش روند کاهشی به 30 میلیارد دلار تمدید برنامه از طریق برگزاری نشست ماه دسامبر این کمیته است. این برنامه در ماه مارس به پایان می رسد. والر گفت که آماده است تا بودجه فدرال را افزایش دهد.

    اظهارات آقای والر پویایی روابط بین بانک مرکزی کانادا (boc) و فدرال رزرو (فدرال رزرو) را تغییر داد. انتظار می رفت که بانک مرکزی چین ابتدا در ماه آوریل نرخ بهره را افزایش دهد و فدرال رزرو تا نشست 3 و 4 ماه می صبر کند. در نتیجه، بورس اختیار معامله شیکاگو (cboe) بعد از ظهر جمعه در نشست ماه مارس خود، احتمال روند صعودی 56.5 درصدی را گزارش کرد.

    داده های کانادا با داده های خرده فروشی مربوط به ماه اکتبر که 1.6 درصد بهتر از حد انتظار بود، محدود شد، اما برای خرده فروشی معنی دار نبود.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا

    Screenshot_1-17.png
    قیمت جفت ارز دلار آمریکا/ دلار کانادا در پیرامون میزان عرضه رد شد و به سطح حمایت میانگین متحرک ساده 20 روزه بازگشت. با این حال، عبور از این سطح حمایت ممکن است توجه را به سمت تلاقی میانگین های متحرک ساده 50 و 100 روزه در حدود 1.2600 جلب کند. در روند صعودی، 1.2900 در آستانه مقاومت روانی 1.3000 سطح سختی برای رسیدن به آن باقی خواهد ماند.

    منبع
    فایل های پیوست شده
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-26-2021, 11:47 AM

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    بر اساس چشم انداز هفتگی فارکس در مورد جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن، ارزش این جفت ارز در محدوده سطح کلیدی 114.50 بدون تغییر به نظر می رسد. پس از تعطیلات، سوگیری جهت‌دار بیشتری انتظار می‌رود.

    جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن به رشد اساسی در سه ماهه اول ادامه خواهد داد. نرخ اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده در پایان ژانویه از تعدیل موجودی اوراق بهره معاف خواهد بود و با پیش بینی فدرال رزرو برای افزایش وجوه فدرال در ماه مارس، نرخ ها افزایش خواهند یافت. در طول سه ماهه اول، تورم باید در ایالات متحده تعدیل شود تا موقعیت دلار را بدون به خطر انداختن اهداف فدرال رزرو بهبود بخشد.

    پیش بینی می شود برای سومین ماه متوالی، داده های مربوط به تولید صنعتی ژاپن در ماه نوامبر بهبود یابد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود خرده‌فروشی در ماه اکتبر تقریباً دو برابر شود و به 1.7٪ برسد. با این حال، این مسئله بر معاملات هفته آینده تأثیر نخواهد گذاشت.

    در پاسخ به تعداد فزاینده موارد ابتلا به کووید-19، افزایش متناسبی در میزان پذیرش بیمارستان ها در نیویورک و سایر بخش های ایالات متحده وجود نداشته است، که به این معنی است که بعید به نظر می رسد که نارضایتی اقتصادی ادامه یابد. با وجودی که تاثیر اقتصادی این موج همه گیر نامشخص است، اما پتانسیل آن چشم انداز رشد و بازارهای هیجان انگیز در سراسر جهان را تضعیف کرد.

    اقتصاد ایالات متحده تحت سلطه تورم باقی ماند. تورم قیمت در هزینه شخصی مصرف کننده (PCE)، هدف تورمی ترجیحی فدرال رزرو، در ماه نوامبر به 5.7 درصد در سال افزایش یافت. در مقایسه با ماه اکتبر، شاخص هزینه های قیمت مصرف کننده (PCE) 4.7 درصد بود که بالاترین میزان از سپتامبر 1983 بود.

    کریستوفر والر روز جمعه پس از نشست کمیته فدرال بازار باز (FOMC) در یک سخنرانی در نیویورک گفت که هدف افزایش این برنامه از 15 میلیارد دلار به 30 میلیارد دلار، تصویب آن در نشست این کمیته در 15 تا 16 مارس است. والر گفت که بودجه فدرال رزرو باید جمع آوری شود تا این جلسه "احیا" شود.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    Screenshot_3-11.png


    قیمت جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن بالاتر از میانگین های متحرک ساده 20 و 50 روزه باقی می ماند و به سطح مقاومت 114.50 نمی رسد. با این حال، حجم معاملات در سه روز معاملاتی آخر هفته کاهش یافت. این مسئله نشان دهنده عدم اعتقاد در حرکت صعودی اخیر است. سطوح مقاومت بیشتر در 115.00 جلوتر از 115.50 قرار می گیرند. در سمت دیگر، 113.60 (میانگین متحرک ساده 20 روزه) جلوتر از نوسان پایین در حدود 112.50 است.

    منبع

    نظر

    پردازش ...
    X