اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    چشم انداز هفتگی فارکس در مورد جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن نشان می دهد که با گسترش سویه جدید اومیکرون و ایجاد رویکرد عدم ریسک پذیری در بازار، این جفت ارز همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد. از این رو، ارزش ین افزایش می یابد. واکنش وحشتناک به شیوع سویه جدید اومیکرون در هفته گذشته بر جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن و بازارها تاثیر قابل توجهی گذاشت.

    در صورتی که ویروس جدید پیچیدگی کمتر، اما قابلیت انتقال بیشتری داشته باشد، دولت می تواند محدودیت ها و تعطیلی هایی را اعمال کند که روند بهبود وضعیت اقتصادی جهان را با مشکل مواجه کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد بازارهای کالا، محدودیت های جدید را فرصت‌های جداگانه‌ای می‌دانند، چون قیمت نفت سقوط کرده و سودآوری محدود می‌شود.

    پس از بسته شدن با قیمت 113.13 در جمعه گذشته، ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن این هفته تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. ظهور سویه جدید اومیکرون مشکلی حل نشده است. با توجه به حمایت ضعیف از این جفت ارز زیر 113000 و محدودیت‌های اقتصادی جدید احتمالی در بسیاری از کشورها، این جفت ارز روندی نزولی را آغاز کرده است. اگر تصور شود که اومیکرون تهدیدی محسوب نمی شود، جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن به سرعت ابتکار عمل را به دست خواهد آورد.

    با وجود این که گزارش مربوط به اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده پیش‌بینی اولیه خود را مبنی بر ایجاد 550,000 شغل جدید و ایجاد 210,000 شغل اعلام نکرده است، این گزارش نشان می‌دهد که بازار کار در سال جاری تا کجا پیش رفته است.

    نرخ بیکاری به 4.5 درصد و نرخ نیمه‌بیکاری به 7.8 درصد کاهش یافت که به طور قابل توجهی بهتر از پیش بینی ها بود. علاوه بر این، نرخ فعالیت به 61.8 درصد افزایش یافت که بالاترین سطح از مارس 2020 است.


    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    Screenshot_2-3.png

    ارزش جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن به زیر میانگین متحرک ساده 20 روزه و 50 روزه سقوط کرد، در حالی که قیمت نزدیک به پایین ترین سطح هفتگی، زیر 113.00 بسته شد. هدف بعدی میانگین متحرک ساده 100 روزه در حدود 111.65 قبل از میانگین متحرک ساده 200 روزه در حدود 110.50 است. در جهت صعودی، این جفت ارز ممکن است در حدود میانگین متحرک ساده 20 روزه نزدیک به 113.30، قبل از 114.00، با مقاومت بالایی مواجه شود.



  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس: پیش بینی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    بر اساس چشم انداز هفتگی فارکس، جفت ارز آزی/ دلار آمریکا روندی نزولی را طی می کند، چون در میان نگرانی‌های فزاینده ناشی از گسترش سویه اومیکرون و افزایش ارزش دلار آمریکا، ریسک‌گریزی در بازارحاکم است. جفت ارز آزی/ دلار آمریکا در سقوط آزاد قرار دارد و در پایان هفته، زیر 0.7000 معامله می شود که پایین ترین سطح آن از نوامبر 2020 است. انتظار می رود این جفت ارز هفته را در حدود 0.7000 به پایان برساند.

    با توجه به ریسک گریزی و احتمال نقدینگی کمتر در ایالات متحده، ارزش دلار آمریکا تقویت شد. سرمایه گذاری روی دلار امروزه به همان اندازه محبوبیت دارد که در دوران اوج دکل های نفتی داشت. با این حال، اخبار اخیر در مورد سویه جدید ویروس کرونا که برای اولین بار در 25 نوامبر در آفریقای جنوبی کشف شد، باعث بروز عدم اطمینان در بازار شده است.

    جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن، وزیر خزانه داری، روز چهارشنبه در برابر کمیته ویژه سنا درباره لایحه CARES سخنرانی کردند. به گفته پاول، تورم گسترش یافته است و تورم مداوم یک نگرانی فزاینده است. در نتیجه، فدرال رزرو تسریع در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای مبارزه با تورم را در نشست دسامبر خود در نظر خواهد گرفت. او گفت که زمان حذف کلمه "موقت" از توصیف فشارهای قیمتی فرا رسیده است. یلن، وزیر خزانه داری، بیانیه خود را تکرار کرد و افزود که نوع جدید ویروس کرونا می تواند اقتصاد جهانی را مورد تهدید قرار دهد.

    پس از فروش زیرقیمت در وال استریت، قبل از پایان هفته، بازار سهام اندکی رشد کرد. علاوه بر این، بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده ضعیف باقی ماند و اوراق قرضه 10 ساله بالای 1.50 درصد باقی ماند. نمودار جفت ارز آزی/ دلار آمریکا مسیر نزولی بازار سهام ایالات متحده را دنبال کرده است، اما بازده آنها را نادیده گرفته است. با توجه به اینکه طلا پس از تلاش های مکرر برای شکستن مرز 1800 دلار در حدود 1770 دلار در هر اونس معامله می شود، قیمت پایین تر این فلز نیز بر استرالیا فشار آورده است.

    اطلاعات منتشرشده در گزارش اشتغال ایالات متحده توسط اهالی بورس نادیده گرفته شد. در ماه نوامبر، تنها 210000 شغل جدید در کشور وجود داشت که بسیار کمتر از 550000 مورد انتظار بود. با این حال، نرخ بیکاری به 4.2 درصد بهبود یافته است، که بهتر از 4.5 درصد مورد انتظار بود و فعالیت اقتصادی به 61.8 درصد رسیده است. در همین حال، شاخص مدیران خرید تولید 61.1 مربوط به ماه نوامبر بالاتر از حد انتظار بود، و شاخص مدیران خرید خدمات 61.9 و بالاتر از حد انتظار بود.

    داده‌های استرالیا نشان‌دهنده کشوری است که هم به تدریج محدودیت‌ها را حذف می‌کند و هم از نظر اقتصادی، با مشکل مواجه است. تعداد پروانه های ساختمانی در ماه اکتبر 12.9 درصد کاهش یافت، اگرچه رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم 1.9 درصد نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته کاهش یافت که 2.7 درصد بهتر از حد انتظار بود.


    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز آزی/ دلار آمریکا

    Screenshot_4-1.png

    جفت ارز آزی/ دلار آمریکا نزدیک به پایین ترین سطح زیر 0.7000 بسته می شود و هیچ مهلتی برای خریداران ایجاد نمی کند. قیمت بسیار پایین تر از میانگین متحرک ساده کلیدی است. حجم معاملات سرنخ های بیشتری برای روند نزولی نشان می دهد. این جفت ارز ممکن است پیش از دسته 0.6900، به 0.6950 برسد. در روند صعودی، دسته 0.7100 مقاومت کلیدی خواهد بود.


    منبع

    نظر

    پردازش ...
    X